Bar Toooooo Much *167*

18-06-2008 23:44 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mega Bloes, das duidelijk.

1.90 m, valt best mee toch?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lijkt mij ook wel, ja. Maar goed, nieuwe uuitdaging dus,......
Je snapt het wel, he? Geen kringloopwinkel, kon me niet los maken van internet. Ga me nu wel losrukken en zien dat die heksenketel gaat pruttelen......
Ja, hier moet ook gekookt worden geloof ik. Kinderen roepen al een poosje dat ze zooooooooooooooo'n honger hebben.

David Dunning
Hier staan de hartige taarten eindelijk in de oven. Tsjonge zeg, als er na die fles siroop, dat ei en dat bakje slagroom nog 1 ding op de grond valt, ga ik gillen!

En tot overmaat van ramp is de vriezer op de een of andere manier niet meer gaan vriezen nadat ik hem had ontdooit, dus nu moeten we naast groentetaarten eigenlijk ook nog onder andere halalburgers, merquez, makreel boemboe bali, griekse feta flapjes, frikandellen, dopperwtjes, sperzieboontjes, loempia's en roerbakmeuk eten. Erbij drinken we dan een crunchy shake van gesmolten dubbellikkers, cornetto's en zelfgemaakte aardbeiensorbet. Yèk!

Eigenlijk sowieso wel reden zat om te gillen, toch?

IEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEHHHHHHHHHHHHHHH ! ! ! ! ! !

met dank aan Blue heb ik trouwens wel ontdekt dat we nog afbakdingen voor morgenvroeg hebben. Hiep hoi!
Yet, wat maak je er toch een bende van.

Oudste had hier zojuist een leermomentje. Kinderen hebben een nieuw spel voor de Wii, spelen ze om de beurt, ieder een eigen spel. Jongste had gespeeld, toen wilde oudste weer, moest ie alleen nog ff het spel van jongste opslaan. Slaat ie het op over zijn eigen spel heen, waarbij zijn eigen spel gewist werd. Dat was 2 dagen werk naar de knoppen. De term leermomentje heb ik nog maar ff niet gebruikt.

David Dunning
Nah, Yette, ik ben blij dat ik je terwille kon wezen!

Flink balen voor je dat je de vriezer leeg hebt moeten eten! Zou ik ook flink van over depis geraken, denk ik!
Een goedige morgen

ff koffie en dan weer snel verder met de hopeloos wanhopige bezigheden van een ongeorganiseerde gezinsmanager.
't mot niet gekker worden met de reclames, een tampon vergelijken met een tandenborstel?! AU!!!

Zo mijn koffie is op. Ga maar weer eens wat dingen ordenen en schoonmaken zodat ze weer overhoop gehaald en vies gemaakt kunnen worden.
Sjeeeeeeeeeeeezis, Blues online... moet ik meteen 4 !!! pagina's teruglezen

Trouwens, jullie krijgen allemaal veel liefs van Pun. Die is hier ook met toute la famille, zo gezellig

Zit al de hele dag in de schaduw, heb enorrrrrrme uitslag en enorrrrrrme jeuk en bultjes. En verder heb ik niets te klagen!

Veel sterkte, knuffels en beterschap voor Winx en Mikkie.

Latex
Wat leuk, een campingmiet

Hadden we vorig jaar ook, op die camping zaten 5 forummers van een ander forum, best veel voor 7 plekkies. Het bleek dan ook hun forummietplek te zijn. Had eigenlijk wel iets, terwijl we irl nog moesten pakken, zal ik online al gezellig rond het kampvuur
Hallo.

Hel en Pun, gezellig. Ik kom wel ff een dagje langs, kunnen we gourmetten.

Ooooooooo, ik baal onwijs. Ik sta op de wachtlijst voor een flat in een Centraal Wonen complex. Ik sta bovenaan die wachtlijst, maar ja, er zijn weinig grotere woningen. Nu komt er een 4 kamer flat vrij, ik blij. Blijkt ie op de 3e verdieping te zijn, geen lift. Dus dat red ik niet. Mensen die daar al wonen krijgen voorrang als ze willen doorschuiven naar een andere woning. Vandaar dat er bijna alleen maar 2- en 3-kamerflats vrij komen. En degene die nu in die 4-kamerflat gaat heeft tzt dus voorrang als er bijv een 5-kamerflat leeg komt.

David Dunning
He getver da's kut Solomio

Wat leuk Hela en Pun samen op de kampong!
Da's ketvut Mir!

hehe tranen van het lachen om het topic: wat men zoal aan de verzekeringsmaatschappij schrijft oid
* sluipt op d'r tenen naar binnen *

Hela, fijn dat je het gezellig hebt gehad met Pun!

Yette, jij bent geen mislukte gezinsmanager, het zit gewoon tegen, ja?

Mir, da's echt kutjemutje, van die flat! Er moet voor jou ook eens een goede tijd aanbreken!

Mikkerdemik, hoe is het met jou?
Mogge!

Eerst een bakkie koffie en wakker worden en dan huppetee aan het werk dan maar weer!

Iedereen een fijne dag toegewenst!
Bloes, de tijd tussen die twee posts geeft de indruk dat je niet echt lang geslapen hebt.

Wat een heerlijkheid zo'n vakantie. De ochtend gebruik ik om wakker te worden, de middag om wat nuttigs te doen. Mag van mij nog heeeeeeeel lang duren.

Ik ben nu pas toe aan koffie.

David Dunning
Ik ga maar eens even zitten. Ben na twee koud geworden en dus weggepleurde bakkies koffie wel toe aan een warme. Doe vandaag alles voor de helft, met een beetje geluk komt de helft dus af!

weet nu alleen even niet meer waar te beginnen
[quote]Solomio schreef op 17 juli 2008 @ 11:32:

Bloes, de tijd tussen die twee posts geeft de indruk dat je niet echt lang geslapen hebt.

Eh..... Daar kon je wel eens gelijk aan hebben!

Dat heb je soms, he als je in de horecabussiness actief bent.

Afijn, dat is dan ook de reden dat ik zo ga douche en dan op tijd mijn bed ga opzoeken!
Blue ! Wat fijn dat je er weer bent! Heb je gemist en wist nu eigenlijk niet meer of je nu internet had enzo. (en helaas ik ben absoluut geen belmiep )

Wij zijn al weer een weekje beter, maar druk geweest met kamertje of dat wat er voor doorgaat van Zoonmik. Hij heeft nu een groot bed en krijgt zaterdag een heuse klerenkast waardoor hij ineens een echt kamertje heeft....
Mik! Ik heb sinds dinsdag weer zelf internet en telefoon!

Enne... geeft niks hoor, dat je geen belmiep bent!

Fijn dat jullie weer beter zijn!

En fijn voor Zoonmik dat hij een "nieuwe, echte grote-jongens-kamer krijgt!
Hoop trouwens dat Yette niet al te hoog is gesprongen vandaag! Al die gaten in het plafond...... Vlak voor de vakantie nog moeten stucken en sauzen lijkt me nou niet echt een rustgevende klus.....
Heb wel veel aan je gedacht hoor, maar om je mailbox nu vol te plempen elke keer als ik aan je dacht wetende dat je geen internet had, ging me iets te ver

Hoe is het met u? Alles goed? Trek je het een beetje met werk, kids enzo? En hoe'st met JP? Zoonmik heeft het nog wel eens over hem; Mama met die auto mag kindje wel spelen hoor, dan speel ik met deze. En je boek moet ook vaak voor gelezen worden: mama ik wil het poepenboek van de mama van het kindje
quote:Bloesie schreef op 17 juli 2008 @ 23:22:

Hoop trouwens dat Yette niet al te hoog is gesprongen vandaag! Al die gaten in het plafond...... Vlak voor de vakantie nog moeten stucken en sauzen lijkt me nou niet echt een rustgevende klus..... Nou ja dat moet dan denk ik wachten tot de bulten/hersenschudding over zijn denk ik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven