Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
@diver: dank voor je zeer beeldende beschrijvingen. Ik krijg er rode konen van

Je lijkt me een erg intense vrouw (dat maakt het vast ook geweldig), maar ik kan me voorstellen dat je fetishman afstand inbouwt om 'controle' te houden.

Ik ga vanmiddag m'n vlam weer zien, voor het eerst na 2 maanden. Zit helemaal te stuiteren. We hebben niet heel veel tijd samen, maar om hem eindelijk weer echt te kunnen zien en zoenen en met hem te kunnen praten, in plaats van via spaarzame mailtjes, is een feest op zichzelf.
Miss, wow wat een ontwikkelingen! Mogen jullie direct out in the open samen zijn? Weet zijn vriendin waarom hij weg is gegaan? Of start jullie relatie met de eerste leugens? Het klinkt namelijk alsof hij nu van het ene in het andere bed stapt, ook al doen jullie rustig aan.

Karamella, wellicht zijn jullie verwachtingen toch niet helemaal gelijk? Een mannenbrein schijnt sowieso anders te functioneren dan een vrouwenbrein in dit geval. Vrouwen schijnen vaak veel meer bezig te zijn met hun minnaars en hebben daar allemaal gedachtenkronkels bij.

Mijn ervaring is dat contact in de loop der tijd altijd minder wordt. Minder intens, minder frequent. En dat is prima. Vaak zijn er concrete zaken waarom het contact zich aanpast, zoals een vakantie. Dan ontstaat er weer ruimte en/of balans in iemands hoofd (kijk maar naar Mikka).

Roos, darling, de stille is back? Misschien was zijn abonnementje wel afgelopen ;)

Hier heb ik alle nieuwen even op een laag pitje gezet. Ik heb mijn kaarten eens even bekeken en vind het wel even goed zo. We zijn erg blij met ons nieuwe datestel, de bootsman is lekker actief en een oude SFert kwam vorige week ineens voorbij en dat is voor tussendoor een hele lekkere. Tijd voor wat stabiliteit, ook dat is lekker!
En ik ben dus ultra-happig!

Heeft nr1 van 't weekend ook ervaren. Die geniet er driedubbel van...
De behoefte van Diver om naast het elkaar beminnen een minimale normale manier van elkaar zo nu en dan berichten, vind ik juist erg logisch. Het is erg voorstelbaar dat op deze manier van controle en spaarzaamheid je ook de basis voor intimiteit en vertrouwen kapotmaakt. Welke je nodig hebt om een langdurige affaire levend te houden. Juist als je seksueel alles zo goed bij elkaar kan vinden.

Ondertussen wordt ik zelf wel gek van geen seks en wil dus eigenlijk minnaar uitnodigen om dat op te lossen.
Bibs? Denk t niet, dat is toch niet echt een fetish? Er zijn zoveel kont-liefhebbers dacht eerder aan oren ofzo!

Miss: wat fijn voor je. Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden samen!

Blauwevrouw: wah! Wat spannend. Veel plezier enne.. Hou je je hoofd erbij?

Jaja, tuurlijk mag zijn hoofd er niet naar staan. Maar mijn hoofd staat eigenlijk altijd wel naar contact met hem. En geen antwoord krijgen op berichten terwijl hij wel online is en geen vrouw om zich heen heeft is gewoon irritant. Gevalletje mars en Venus hier . Grappig genoeg vertelde hij me een tijd geleden dat hij een Mars en Venus boek aan het lezen was op aanraden van zijn vrouw. Ik begrijp nu ineens helemaal waarom ;)
Ik begrijp de behoefte van Diver ook heel goed maar soms kun je zelf gek maken met je eigen overtuigingen, een andere blik bied misschien weer ruimte en mogelijkheden. Je danst samen de tango, je eigen manier is niet altijd de beste.
Ps. ik dacht aan voeten ?
quote:Rooss4 schreef op 25 augustus 2014 @ 08:28:

Diver, ik vind dat je zeurt. Hij gedraagt zich als seksvriendje en dat doet hij helemaal prima.

Hij is stil wanneer hij stil kan/mag zijn en hij warmt je op wanneer hij dat nodig vindt. Aangezien jij er gewoon keurig in mee gaat zie ik werkelijk niet in waar hij de fout in gaat. 3,5 week stil? Nou en, hadden jullie wat anders afgesproken? Ondertussen flikker jij hem uit de app dus je bent net zo kinderachtig bezig als waar je hem van beticht.

Werkelijk, ik zie het probleem niet. Jullie hebben het leuk en goed, hij volstaat in je seksbehoefte, je fetishbehoefte en als je meer contact wil moet je hém dat zeggen. Hij gedraagt zich als de perfecte SV.

Als jij tenminste het idee van "minnaars in constant contact" kan loslaten.

Hoi Roos, dank je aan je mening.

Mss ben ik nu al verzuurd, geen idee. Maar gevoelsmatig zat het bij mij lang niet goed. En dat opwarmen was zo minimaal, werkelijk......ik ben ook geen machine, knoop aan knoop uit. Dat is niet claimerig. Geen enkel vrouw vind het leuk dat je geen tijd in haar wil steken.

Ik heb behoefte aan minstens 1xper week sex. Behoefte aan meer heb ik geuit. Hij heeft daarop niet gereageerd. Heb ook gezegd dat zo veel no contact maakt dat ik elke keer grotere drempel voel om me te ontspannen en ook omdat ik weet dat het anders kan. Zonder inleveren vrijheid. Hij reageerde hier niet op. Ik neem aan dat het hem geen reet scheelt hoe ik me tijdens voel en dat ik daarna 2-3 weken nog meer moeite met mijn libido heb, omdat hij mij nog wakkerder maakt.

Dan maar niet.

Heb ook andere mannen gehad, contact of wie appt/belt en wanneer, was nooit zo een issue geweest.

Ik heb hem ervaren als een egoistisch en cruel contact (niet in sex, maar als persoon). Koud en berekend. Daardoor moeilijk te vertrouwen. Kon het gevoel niet afschudden.

Op een moment was dat gevoel overheersend geworden. En heeft voor mij alles verpest.

Wat men doet moet enigziens in overeenstemming met zijn normen en waarden zijn. Anders gaat het vroeger of later naar de klote. Ik voelde me bij hem niet veilig, lange tijd, en dat heeft me opgevreten. Ik denk niet dat ik zeuur. Het voelde slecht en bespeeld.

De fetisch: en van hem en van mij gedraagt de navel zich als clitoris. Geen idee hoe dat komt, vast ergens van binnen verkeerd verbonden. Als we nog de sex met volle maag hebben of zich van binnen volproppen met meloen of gieten met water, dan is dat gedeelte nog gevoeliger, helemaal gestrekt en gespannen. Daarom altijd uitgebreid eten/drinken ervoor, is essentieel gedeelte ervan.

Ik ga met de fetish open mee, mijn partner(s) weten het en schenken de aandacht eraan, maar voelen niet hetzelfde. Hij wel, dat is bijzonder, en contact was ooit begonnen toen ik iets zei waarin hij dat herkende. Op zijn initiatief.

Hij aan zijn beurt verbergt het en zijn vriendien(en) weten er niets van, naar zijn woorden. Hij vindt dat ze dat niet zouden begrijpen. Ook de laatste vriendien vertelde hij, is een heel mooi meid maar die weer altijd minimaal eet en laat zich daar niet aanraken, vindt het onprettig. En voor die aanzien kiest hij blijkbaar eerder voor (zij is jong, mooi, helemaal zoals het hoort), dan voor zijn eigen sexuele voorkeur. Maar dat is zijn probleem...

Ik, daarentegen, ben 'chunky' en streng, doe aan crossfit en kan tot 100kg squatten. En ik kan een berg opeten. En mijn navel reageert net als zijne en wil doodverwend worden. Dat is alles. Beetje bizzar maar verder helemaal onschuldig.

Ik denk dat alles wat gebeurd is, en zijn behoefte aan afstand, mee te maken heeft met het feit dat hij vooral met zichzelf in de knoop zit mbt fetish. Nee ik ben de mooiste en de beste niet, maar de sex klopte gewoon zo dat ons bloed letterlijk ging borrelen en een rare 'fluide' ontstond. Echt helemaal in sync. En dat kan je niet faken.

Maar hij is verder altijd erg gesloten daarover geweest en meteen na contact afstand zocht dat ik nooit achter ben gekomen wat het precies met hem deed.

En ik... Ik snap er niets van. Ben gbonden en nooit, nooit geen gevaar voor hem geweest, op geen enkel vlak. Nooit possesief, nooit vragen bellen, discreet, niet claimend, wel eerlijk en open. Niets moest hij inleveren. De stiltes verslonden mij en elke keer opnieuw beginnen, eerst afdalen en zich inperken, en daarna alles opnieuw zo intens beleven, was te veel rollercoaster voor mij. Voelde steeds meer weerstand.

Weinig contact is zijn keus. Hoe ik erop reageer de mijne.

Ik kon niet meer.
Anyway, het is nu afgelopen. Geen weg meer terug, fout of niet.

Doet pijn maar anderzijds voel ik me rustig omdat ik weet waar ik aan toe ben.

Nu afgeschreven voelt het ook beter.

Ik zeg 'NEXT!' met de vieze kinky verhalen. Geen lange lappen meer van mij. Genoeg egoposten en bedankt voor het geduld iederen.

En ook bedankt aan alle meningen.
Diver, ik snap je wel hoor. Wat jullie seksueel hebben of hadden is heftig en speciaal, kan me voorstellen dat je nooit iemand anders hebt getroffen waarbij de navel zo functioneert? Ik heb het in elk geval nog nooit gehoord!

Je wil dan toch dat hij onderkent dat wat jullie hebben speciaal is. En daar hoort een normaal menselijk contact bij. Interesse tonen in elkaar door regelmatig even contact te hebben, en niet zulke “bootycalls” zoals hij doet. Ik zou dat ook niet trekken.

En dan nog even over Mars vs Venus. Ik las net dit stukje. Grappig hoe het totaal niet slaat op mijn vaste relatie (die is gewoon gelijkwaardig, niks knights and damsels), maar wel op mij en mijn minnaar.

Deep inside every man is a knight in shining armour seeking a damsel in distress who will love him, and shower him with trust, acceptance, appreciation, admiration, approval, and encouragement. Deep inside every woman is a damsel in distress seeking a knight in shining armour who will love her, and shower her with caring, understanding, respect, devotion, validation, and reassurance. Men must listen attentively to women to understand their needs, avoiding getting angry or defensive; women must have faith in men's abilities and best efforts to fulfill their needs, avoiding trying to change or control them.
Goed dat je nu voor jezelf kiest Diver , ik hoop dat het je rust bied. Ik ga vanavond eens extra aandacht besteden aan mijn navel , klinkt best lekker namelijk :-)
Als het zo niet goed meer voelt, dan denk ik dat je de juiste keuze maakt Diver.

Hoe goed de seks ook is, als het gedrag van de ander niet overeenkomt met wat jij nodig hebt, dan maakt de seks dat op een gegeven moment ook niet meer goed. Maakt ook niet zo veel uit of het dan terecht is of niet, gaat erom hoe jij het ervaart.

Ik heb dat ook gehad met minnaar. Seks was geweldig, maar onze levens vielen verder niet te combineren, waren té verschillend op heel veel vlakken. In het begin maakt de seks alles goed, maar op een gegeven moment gaat de magie er toch af en moet je voor jezelf kiezen omdat je weet dat er geen toekomst in zal zitten.
Dag dames,

Ik ben een 35-jarige getrouwde man, we hebben geweldige kinderen en willen elkaar absoluut niet kwijt. In bed is het ook nog spannend, maar wij zouden het wel erg leuk vinden om onze horizon te verbreden. Even weer die spanning van het onbekende voelen, de aandacht van een ander krijgen.

Sinds we besloten hebben samen op zoek te gaan naar een leuk stel met de bekende klik hebben we nog niet veel geluk gehad. Een aantal keer dachten we beet te hebben, totdat bleek dat de man aan de andere kant loog en zijn vrouw er niet vanaf wist of zelfs nieteens bestond. Tijdens de zoektocht op de verschillende apps heeft mijn vrouw wel een aantal (voor haar leuke) contacten gelegd. Met 2 mannen heeft ze nu vrijwel dagelijks contact en ze kan eigenlijk niet wachten tot ze 1 van de toyboys kan ontmoeten. Ik accepteer het contact omdat we er vaak genoeg samen over hebben gesproken, maar vind het soms best moeilijk om haar te zien kletsen met die mannen, terwijl ik dat ook wel graag zou willen met een vrouw. Een leuk stel lijken we wel niet te kunnen vinden en wij willen eigenlijk ook niet naar een parenclub. Gewoon gezellig, grappig en sexy app-contact en af en toe eens afspreken...

Wie herkend deze situatie en kan mij advies geven?
Hi Mister, waarom wil je niet naar een parenclub? Ook daar kun je een leuk contact vinden.
Hi Theemok,

Misschien hebben wij helemaal de verkeerde voorstelling daarvan, maar we zien dat gewoon niet zo zitten. Het idee dat je om 23.00 uur je kleding uit moet doen, het voelt wat geforceerd. Eigenlijk hoopten we gewoon ooit tijdens een avond stappen (wat niet zo heel vaak meer gebeurd) een leuk stel te ontmoeten waar een klik mee is en dat we dan aan het eind van de avond met zijn allen of elkaars partner in bed belanden. Tsja, wij zijn op dit vlak erg onervaren, dus als je al een leuk stel ontmoet, hoe kom je er dan achter of zij geïnteresseerd zijn? Het is van onze kant dus ook een stukje onervarenheid / spanning die het ons moeilijk maakt.
In een gewone kroeg zul je zo'n stel niet snel treffen. In een club is het juist erg relaxt dat iedereen er hetzelfde bijloopt (is mijn ervaring). Er is niks geforceerds aan. Het is wel zo dat de mensen daar erg ruimdenkend zijn en vaak makkelijk contact maken (uitzonderingen daargelaten).

En anders eens een profiel aanmaken op AM of SDC?
Oke, dus niet de vleeskeuring die we in gedachten zien? Voor ons is de gezelligheid, humor en klik (zeg maar friends with benefits) net zo belangrijk als de partnerruil zelf. Misschien wel belangrijker.

AM(?) en SDC(?) ken ik niet, maar wij hebben wel een aantal sites gezien waar de zeer ervaren swingers op zitten. Zeg maar de profielfoto's met benen wijd. Dan haken wij af...
Diver, ik snap het. In je verhaal kwam niet naar voren dat je je onvrede al eens hebt aangegeven op dit gebied en hij leek als seksvriendje toch wel aardig te volstaan op de frequentie na. Het klinkt alsof hij met zijn fetisj in de knoop zit en zich schaamt. Het lijkt erop dat hij enorm geniet als jullie samen zijn maar in de periode daarna ontkent en wil dat het weg is. Juist contact houden met jou houdt hem op dit gebied "anders" en dat is confronterend. Zie ook de persoon die hij als partner heeft gekozen, totaal niet bevredigend op zijn gebied, zegt mij genoeg.

Wel erg jammer dat jullie elkaar kwijt zijn, juist op dit gebied is een matchende (seks) partner wel erg tof natuurlijk!

Mister, ik vind SDC een verschrikking en niet te vergelijken met een club.

Denken dat je in de kroeg wel even een stel tegenkomt die met mr en mrs mee naar huis gaan is waarschijnlijk een hele grote utopie.
Dat vriend van mij is spoorloos hij heeft ook niks van zich meer

laten horen na onze laatste gesprek.
Au. Vlam blijkt verstandiger dan ik. Heeft het vanmiddag 'uitgemaakt'. Ik ben er ontzettend verdrietig van. Uithuilen dus, en dan weer naar huis. :(
Hi Roos,

Wij zijn er ook achtergekomen dat dat een niet te verwezelijken iets is. Helaas.

Ik heb net eens op dat SDC gekeken, maar dat vind ik inderdaad ook niets. Ik zie direct al profielfoto's waar ik nou niet echt opgewonden van wordt.

Om even terug te komen op mijn eerste post... Ik lees hier dat er minnaars zijn, maar ik lees niet of jullie partner (als je die hebt) daar vanaf weet en of het goed vind. Is dat het geval? Hebben zij ook een minnares? Vertellen jullie elkaar daarover?

Mijn vrouw heeft wel veel contact, maar nog niet echt afgesproken met haar toyboy, maar ik denk dat ze het ook gewoon oneerlijk vind voor mij en daarom wacht tot ik mijn toygirl gevonden heb. Hoe gaat dat bij jullie? Kunnen jullie daarin advies geven of je ervaring delen?
quote:blauwevrouw schreef op 25 augustus 2014 @ 16:04:

Au. Vlam blijkt verstandiger dan ik. Heeft het vanmiddag 'uitgemaakt'. Ik ben er ontzettend verdrietig van. Uithuilen dus, en dan weer naar huis. :(Aww heel veel sterkte Blauwvrouw.
Sterkte, blauwevrouw.

Mister, het is heel vaak zo dat mannen moeilijker aan een contact komen dan vrouwen. Als je kijkt op sites als Second Love dan is de verhouding man/vrouw zo ongeveer 70/30.
Oh Blauwevrouw, dat is pijnlijk.. Veel sterkte! Wat gaf hij als reden? Verstandig is het idd wel..
Blauwevrouw toch, ja dat doet pijn maar wat ontzettend sterk van Vlam.

Ik hoop dat het je lukt om de focus weer op thuis te krijgen en je zegeningen te tellen. Al lijkt dat voor nu belachelijk, I know.

Mister, geen toyboys hier hoor, minnaars, neukerTs, scharrels, you name it maar toyboys? Nah.

Er zijn hier vreemdgangsters, openrelatieschrijfers en singles. Voor alles wat.

Shockingblue, wat ga je nu doen? Heb je enig idee waarom hij onder een steen zit?

Oeioei, ik moet echt snel "mijn mannen" mailen, ik lijk de minnaar van Sb wel

Zit ook een bietsjen onder een steen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven