Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Mies:

@Tatje: gefeliciteerd en veel plezier in Limburg.

Ik gebruik sinds kort ook Davitamon Femnatal inderdaad lekker alles in 1, vitamientjes en foliumzuur.

Wel spannend met al die NODs binnenkort. Ik ben ook benieuwd wiens man superzaad heeft
...
Dames!!!!

Ik heb jullie gemist maar ben dan eindelijk terug! Leuk gehad daar in Frankrijk, maar heerlijk om terug te zijn. En zeg nou zelf, 12 pagina´s in 2 weken schrijven vind ik niet echt normaal!!!!!! Schaam jullie diep! hihi

Revival, welkom. Zodra ik enigszins tijd heb om bij te lezen en dergelijke kom jij ook in de tabel, als ik niet ben verleerd hoe dat moet.
@Kroket, idd spannend wie de man met superzaad heeft. Wanneer ging jij ook alweer beginnen?

@Lisa, -8,5 is ook wel veel! Snap dat je blij bent weer iets te zien.

Hier in de stad zijn ze vanaf vandaag heel die k*tkermis op aan het bouwen. Zijn er nog mensen die erheen gaan?
Hé Roadster,

Welkom terug!!!! Fijne vacance gehad? We zijn benieuwd.

Toevallig staan in één van de laatste berichten 4 NOD's. Enne, 12 pagina's is idd niet zo heel veel. Valt mee toch?
@mogalie: eigenlijk zouden we in sept beginnen maar ik ben de pil echt zo beu dat ik (in overleg) heb besloten dat dit de laatste strip is. We beginnen nu dus in augustus, maar ik weet niet wanneer mijn NOD is omdat ik de lengte van mijn cyclus niet weet.
Wel spannend hoor, kroket, de laatste strip....

je kunt op babybrabbel berekenen aan de hand van 28 dagen na je 1ste ongesteldheidsdag....
Oke, jongens veel NOD´s, leuk. Binnenkort lees ik alles bij en dan zal ik ze zsm in de tabel zetten hoor!
@T&G, ik heb dan wel vroege testen, ik ben me heel erg bewust dat die vaak kunnen afwijken. Staat ook bij dat ze pas betrouwbaar zijn vanaf NOD. En dat is 1 augustus. Kan dus eigenlijk pas de 2e testen, maar daar kan ik vast niet op wachten als ik nog niet ongesteld ben geworden..

@Lisa, dat lijkt me fijn om alles goed te kunnen zien.. Ik zit nu met mijn bril op de bank, omdat mijn rechteroog ontstoken is van mijn lens.. -8,5, wow logisch dat je ze hebt laten laseren!!

En ik denk dat je idd alles in je hoofd gaat halen nu. Ik voelde al van alles dagen voor mijn eisprong. Ik WEET dat het niet kan, maar je let gewoon veel meer op nu.

Hoop natuurlijk dat dat bij jullie niet zo is, maar jullie zijn ook al verder in de maand..

Spannend allemaal!

Mijn vriend kan niet eens superzaad hebben. Hij rookt én drinkt in behoorlijke mate.. Nou lijkt ie net een alcoholist nu ik het zo opschrijf, maar hij voetbalt en de 3e helft is altijd erg gezellig.. Thuis drinkt hij nooit hoor.

@Roadster, welkom terug! Sorry voor het vele schrijven, hoe lang heb je nog vrij?? (kun je mooi bijlezen)

Nog niet zoveel berichtjes hiervoor heeft Mogalie alle NOD's toevallig samengevat. Hoef je niet ver te zoeken

(oh nu ik verder lees zie ik dat Mogalie dit ook al aangeeft..)
...
...
@Lisa, spannend hoor zo'n laserbehandeling. Kan het me wel voorstellen bij -8.5. Ik heb maar -1.75, en vind mijn bril helemaal bij me passen. Dus laat het lekker zo.

@ Roadster; welkom terug!! Beetje leuke vakantie gehad??

@All; bij mijn vorige zwangerschappen was mijn cyclus altijd 28 dagen. Dan neem ik aan dat dat nu weer zo is???

Is het al 30 juli??
@T&G, ik ben duidelijk niet de enige ongeduldige hier
W
@ Roadster: welkom terug, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad?

@ Lisa: ik heb -5,5 en ik denk er ook wel eens over na om te laten laseren maar ik durf niet zo goed.

Grappig dat iedereen wel iets voelt!
@All, wat hebben mannen het toch makkelijk hè.. De mijne maakt zich iig nergens druk om.

Volgende week zijn we alweer 3 jaar samen!! Omdat het op een dinsdag is willen we niet uit eten gaan, maar samen lekker koken. Kleine hapjes enz. Heeft 1 van jullie nog leuke ideeën?? (vriend is wel erg lastig, lust geen vis en groente moet verstopt zitten in t eten, dus geen salades)

Als voorgerecht wil ik iig carpaccio maken, omdat we dat beide heel lekker vinden.
Jongens jongens, alles bijgelezen!!! PFFFFF.

Ga nu al die NOD's maar eens verwerken...

PS we hebben een super vakantie gehad. Maandag weer beginnen, hmmmm
En voor de nieuwelingen welkom, ik voer jullie ook in. Jammer dat Miss Kaatje weg is, maar misschien komt haar tijd nog.
Ik heb alles aangepast. Mocht er iets niet kloppen willen jullie dit dan even melden? Ik weet niet of ik alles zo goed heb overgenomen. Zoals jullie kunnen zien ben ik jarig geweest in mijn vakantie. Bij deze een taartje voor iedereen!
Gefeliciteerd!!!

En leuk weer zo'n bijgewerkt lijstje...
@Roadster; Nog gefeliciteerd met je verjaardag en bedankt voor het lekkere gebakje!!

Hier nog steeds rare buikpijn. Volgens mijn moeder (die het weet) zit het tussen mijn oren. Moeders...zucht.... Waarschijnlijk heeft ze gelijk. Ga ff bankzaken doen. Vanavond weeeeer weg....
@T&G, daar moet je ook beetje vanuit gaan. Een evt. teleurstelling komt dan toch minder hard aan..

Maar ja zo werkt het nou eenmaal niet hè
Nee, klopt. Je blijft toch hopen, of je nu wel of niet wat voelt...

Kan voor mij niet snel genoeg 30 juli zijn...
Haha voor mij ook niet, dat betekent dat het nog maar 2 dagen is toch 1 augustus

Heb alleen idee dat ik nu al eisprong krijg, dat is niet helemaal de bedoeling... Mag morgen pas..
Romi: als je gister gesext hebt, maakt het niet uit toch vanavond ook even dan maar hahaha...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven