januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
Gelukkig is de pijn wel gezakt, maar toen ik vanmorgen zonder erbij na te denken op mijn fietsje iedereen voorbij stoof begon ik het weer een beetje te voelen. Oja, ik moest iets rustiger aan doen..

Miracle, fijn dat alles goed gaat en gefeliciteerd met jullie dochter! Wij zijn er ook nog niet uit wat betreft een naam. Heb wel een lijstje, maar nog niks wat er echt uitspringt of waar we het samen over eens zijn.

Kiki, heel erg veel succes vandaag!
Hoi!!

Ik heb net drie en een halve week op vakantie geweest. Heerlijk in Italië. Wel zoveel mogelijk mee gelezen. Leuk om alles te lezen. Soms ook wel eng om te lezen dat sommige echo's niet helemaal positief waren. Erg hoor!

Nu weer druk aan het werk en ik begin deze week met een cursus van drie maanden. Erg pittig. Ik heb al een behoorlijke buik en voel De kleine al regelmatig. Zo fijn. 20 weken echo is spannend... Jullie horen nog van me ;)
Hoi meiden, ik ben weer thuis na de punctie. Wat en helse pijn doet dat zeg..Heb zelfs gescholden en nu lig ik op de bank want voel aardig wat gerommel wat ik best eng vind.
Gelukkig achter de rug Kiki. Naar dat het zo pijnlijk was. Doe maar rustig aan.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Jeetje, wat is hier veel gebeurd en geschreven! Heb net de laatste paar pagina's eens even gelezen, helemaal terug red ik niet Fijn dat het slechte nieuws toch langzamerhand in wat beter (kiki) en zelfs heel goed nieuws (Miracle) is veranderd!!

Het begint wel echt 'zwanger' te voelen nu he? Zelf merk ik er weinig van, behalve de almaar uitdijende buik, maar mensen om mij heen beginnen nu al voorzichtig met me te doen, haha.

20 weken echo gehad vorige week, alles wat ze konden zien was precies zoals het moest zijn, klein eigenwijs beebje besloot alleen dat ze het hoofdje nog even geheim wilde houden, we mogen dus zaterdag nog een keer daarvoor.

Wat tijdens de echo wel boven kwam is, naast dat mijn kleintje heel diep ligt, mijn placenta aan de voorzijde ligt en net tegen de baarmoederhals aan, op zich geen punt als ie daar nog weggaat (en dat gebeurt meestal wel), daarom dus nog een extra echo met 30 weken.

Dat verklaart ook wel waarom ik nog maar weinig voel van die kleine, ondanks dat het heel beweeglijk is gebleken tijdens deze en de vorige echo met 12 weken. Af en toe denk ik iets te voelen maar dat zouden dan ook best borrelende darmen kunnen zijn ofzo, je weet pas hoe het voelt als je het voelt toch?

En, we weten nu ook dat het een meisje wordt! Ik was helemaal verrast, was er helemaal van overtuigd dat het een jongetje zou zijn Helemaal leuk hoor, allebei van harte welkom!

Hier nog steeds geen spullen, kinderkamer is inmiddels wel leeg en het nieuwe behang (dino's!) ligt klaar, bedje ligt bij mams op zolder en we maken van 1 van de mooie kasten van mijn lief een commode.

Wat vinden jullie nu dat je echt nodig hebt? Moet je een maxi cosi, een wagen, en een draagdoek hebben? of kan de combi maxi cosi / draagdoek ook?
Zo opruiming hier haha.. bugaboo bekleding op mp.. voetenzak etc etc verder een hoop dingen op regionale facebook verkoop sites gezet hier spul van de jongens opruimen en van wat dat opbrengst leuk meisjesspul kopen.

Iemand toevallig hier bugaboo bekleding wilt ruilen.. ik heb een zgan kobalt blauwe canvas set liggen en wil graag de roze..

Ik reageer vanavond even op jullie.

Kiki was het niet verdoofd? Klinkt heftig.. laat je lekker vertroetelen nu en in bed blijven.. hopelijk nu geen pijn meer?

Tot laters.
Hi ladies!

Wat fijn om van veel weer wat te lezen! En zeker de goede echo's! De echo's met mindere berichten zetten je idd wel weer met beide benen op de grond! Sterkte en kracht voor jullie!

En een paar babykamers krijgen al vorm! Leuk allemaal!

Kiki hoe gaat t met je, goed kunnen slapen? Is de pijn al minder?

Zonnetje, dat voorzichtige van je omgeving herken ik wel, vreemd hè! Haha!

Le-lies succes met je cursus! Fijn dat je vakantie zo goed was!

Pixeltje ook herkenbaar, je lichaam en je geest willen toch wat anders, soms, hè! Ik heb af en toe al behoorlijk steken in m'n bekken gehad, dan moet de rem er weer wat meer op! En ga ik weer op m'n skippybal zitten!

Vlinder, succes bij de vk vandaag! Heel erg fijn om t hartje weer te horen!

Marerwin goed dat je besloten hebt om minder te gaan werken, duidelijke signalen van je lichaam! Wel vervelend dat je nachtrust daardoor ook minder is! Slaap je al met extra kussens, tussen je benen ofzo?

Mv heerlijk dat jullie zo in t roze alles doen! En superlief die reacties van je kids!

Ik ga morgen even langs m'n huisarts, ik ben weer ontzettend misselijk, de gehele dag! Astma vlamt ook op, medicijnen helpen niet echt, eczeem is ook weer terug, "normale" zalf mag ik niet smeren! Kortom genoeg om even te bespreken met de beste man!

Fijne dag, dames! T is prachtig weer! Geniet ervan!
Be kind!
Hoe gaat het nu Kiki?

Mv38, ik heb een maxicosi mura gekocht. Anders had het gekund qua bekleding. Leuk dat je wat spullen gaat verkopen en met de opbrengst wat meisjesrollen gaat kopen!

Zonnetje, fijn dat de echo goed was! En leuk een meisje! Placenta voor lijkt me niet fijn, ook omdat die bij je voor de baarmoedermond ligt, of heb ik dat verkeerd begrepen? Gelukkig een beweeglijk meisje en nog een extra echo met 30 weken

Naffie succes met je astma en bezoekje aan de ha. Hopelijk is er iets dat je mag gebruiken tijdens je zwangerschap!

Morgen 20 weken echo, begint nu wel spannend te worden moet ik zeggen!
Sealight, heel veel succes morgen met de echo! Ik zal voor je duimen!
anoniem_126447 wijzigde dit bericht op 04-09-2014 23:47
Reden: Woord vergeten
% gewijzigd
Be kind!
Spannend vandaag Sealight.. duim dat alles goed is.
Ook ik duim voor je Sealight!! Spannend!

Wij zijn gister trouwens weer goedgekeurd bij de vk! Heel fijn om het hartje weer te horen. Nu op naar maandag!

Vandaag de laatste werkdag en dan vakantie, heerlijk!
Lief! Dank jullie! We mogen over 2 uurtjes.

Vlinder, fijn dat alles goed was bij de vk!
Spannend zeg sealight!! Heb je er zelf een goed gevoel over??

Ik ben vanmorgen vroeg door het ziekenhuis gebeld en de uitslag van mijn punctie was goed!!! Heb een gezonde zoon ( voor zover je dat tijdens een zwangerschap al kunt zeggen natuurlijk) , die ene afwijking is zo goed behandelbaar dat ik het ook echt geen handicap meer noem, het is even een paar maandjes zwaar maar daarna komt het helemaal goed.
Ah wat fijn Kiki! Super! Dat moet een hele opluchting zijn nu lekker genieten! Ook al de wat kleinere behandelbare afwijking wel aanwezig. Gelukkig niks ernstigs!

Ik heb gezonde spanning voor de echo, maar geen naar gevoel ofzo. Dus hoop dat m'n moeder instinct klopt!
Wat fijn Kiki, hopelijk kun je nu eindelijk gaan genieten. Ondanks dat het in het begin zwaar zal zijn. Heb vertrouwen in je kleintje, gaat vast helemaal goed komen.

Succes Sealight!
Fijn Kiki! Je weet wat er gaat komen en dat het te doen is, nu echt lekker gaan genieten hoor

En succes Sealight! Naast spannend is het ook heel mooi om allemaal te zien hoor, zo dicht bij je kindje kom je nooit meer denk ik, als je dan levensgroot een hartje ziet kloppen

Op zich valt het mee hoor, de kans is groot dat die placenta nog gaat schuiven, gisteren bij de vk geweest en die vergelijkt het met een ballon, als je net begint met opblazen zit de ronding ook dicht bij het tuutje, hoe meer lucht je er in blaast, hoe smaller het onderin wordt.

Verder ook alles weer goed, mooi lage bloeddruk, hartslag van mijn meisje goed en binnen 10 mins weer buiten

En, ik ben dus begonnen aan zwangerschaps yoga, heerlijk! Ik vond dat ik wat moest doen, niet te zweverig, speciaal voor zwangeren en wel lekker bewegen. Leuk om zoveel zwangere vrouwen om je heen te hebben, ineens voel je je dan zelf ook heel zwanger!

Doen jullie eigenlijk al iets? Een traditionele puf cursus, ook yoga of nog iets anders?
Oh super al die goede berichten!

@ zonnetje, jij hebt de placenta ook voorin liggen begrijp ik. Heb jij dan ook last van bloedverlies? Heb ik nl wel. Krijg met 30 wkn echo om te kijken hoe de placenta dan ligt, geen idee wat ze er verder aan kunnen doen?

Ik heb gisteren voor het eerst fysio gehad voor mijn bekken. Goeie tips en oefeningen meegekregen.

@kiki, super nieuws!!! Dat was de pijn vd punctie wel waard denk ik. Nu lekker genieten!

Ik zit wel te denken aan yoga, aangezien ik bij de tweede nogal in paniek ben geraakt omdat ikde weeën niet weggepuft kreeg. (Zoon is in ander half uur geboren) misschien ff opfrissen hoe het ook alweer moet. Zie vreselijk tegen de bevalling op. Meer dames die hier last van hebben?

Iedereen een fijn weekend! Wij gaan dit wknd bezig met onze slaapkamer om te bouwen. Ons meisje komt eerst op onze kamer te liggen. Is groot zat en met een kamerscherm kunnen we echt haar hoekje creëren. Er is nog wel een zolder maar daar moet heel veel gebeuren. Vlizo trap, isoleren etc. Misschien dat we ook wel willen verhuizen in de toekomst. Weten we nog niet en het is een huurhuis en om dan uitgebreid te gaan verbouwen? Dus dan eerst maar zo. Jongens kunnen niet bij elkaar op een kamer, vechten elkaar de tent uit.
Pluk de dag voor je in een vaas eindigt.
Idd super mooi! Alles was goed!

Ik reageer later uitgebreider op iedereen!
Oh wat fijn sealight!!! Lekker het weekend in. Genieten!!
@Sealight, goed nieuws hoor, fijn!quote:miracle75 schreef op 05 september 2014 @ 13:55:

@ zonnetje, jij hebt de placenta ook voorin liggen begrijp ik. Heb jij dan ook last van bloedverlies? Heb ik nl wel. Krijg met 30 wkn echo om te kijken hoe de placenta dan ligt, geen idee wat ze er verder aan kunnen doen?

Klopt, maar ik heb geen last (gehad) van bloedverlies, de echoscopiste vond dat geloof ik wel bijzonder, blijkbaar was er voldoende aanleiding toe. Hier ook met 30 weken nog een echo, ze kunnen er niets aan te doen behalve je voorbereiden, als er voldoende ruimte is kun je wel gewoon bevallen maar heb je meer risico op zware bloedingen tijdens de bevalling. Als er geen ruimte is wordt het een geplande keizersnede... Ik ga er nog maar even vanuit dat het vanzelf goedkomt

Hier morgen echo deel 2, hopelijk werkt mijn meisje dit keer wel mee en mogen we haar hoofdje ook nog even van dichtbij bekijken!

En, morgen met mams naar de lapjesmarkt om stofjes uit te zoeken, ze wil van alles gaan maken voor haar eerste kleinkind en ik mag mee kiezen
Privé-bericht

Profiel

260 berichten

Voeg toe als contact

05-09-2014, 19:06

Wat fijn te horen Kiki.. opluchting voor jullie

. Nu genieten! Geen last meer van je buik?

Sealight fijn te horen dat je echo goed was.

Weet iemand of je in Duitsland in de winkel gewoon kan pinnen met je pas? Morgen babyspul ophalen daar wat ik besteld had.. of voor de zekerheid toch maar cash meenemen?

Ooh ja in contact met iemand die een jongentje krijgt en haar bugaboo roze bekleding wilt ruilen.. ze zou foto's appen ben benieuwd..

Fijn weekend allemaal hier al vroeg weg morgenochtend 3u rijden na Limburg

. Kids met opa/oma na binnenspeeltuin wij naar Duitsland voor dat babyspul.. savonds etentje met de familie voor ons 10j huwelijksjubileum.
Zo helemaal blij hier na een goede echo

Het was echt overduidelijk een jongetje, toen we ernaar vroegen of het nog steeds een jongetje was zei ze al dat ze moeite moest doen om het piemeltje buiten beeld te houden ;) viel dus erg op.

En gelukkig alles goed, hij zat erg raar in elkaar gedoken, maar alles was te zien!

Mv38, ja hoor je kan zeker pinnen in Duitsland. Als er maestro ofzo op je pinpas staat dan kan het geloof ik. Ik kom regelmatig in Duitsland en kan altijd overal pinnen. Veel plezier!

Zonnetje, wat leuk dat je stofjes gaat uitzoeken samen met je moeder. Dat ga ik ook nog doen met m'n moeder, die wil ook een aantal dingen maken

Miracle, veel plezier met verbouwen! In een huurhuis zou ik ook niet al te grote dingen aanpassen idd. Zonde van je geld als je er weer een keer weg wilt.

Verder ga ik geen yoga doen, of andere groepslessen. Lastig icm mijn werktijden.
Gefeliciteerd @sealight! Een jongetje, leuk hoor! Wat fijn ook dat jullie de kamer al bijna af hebben!

@mv38 in Duitsland kun je inderdaad gewoon pinnen als er maestro op je pinpas staat, kom er ook regelmatig aangezien we vlakbij de grens wonen.

@zonnetje ben benieuwd of jullie meisje meewerkt vandaag, succes!

@kiki wat een opluchting! Goed nieuws om het weekend mee in te gaan!

@vlinder geniet van je vakantie! En succes bij de 20 weken echo maandag!

Alle anderen die ook al een goede 20 weken echo al achter de rug hebben, gefeliciteerd! Er is zoveel geschreven dat ik het niet allemaal terug kan lezen nu.

Zelf inmiddels alweer 2 weken aan het werk na een regenachtige vakantie...wel fijn om weer in een ritme te zitten (voor zover een ritme mogelijk is met onregelmatige diensten haha)

Wij hebben afgelopen dinsdag de 20 weken echo gehad, alles was in orde! Ze gokte op een meisje maar zeker weten doen we dat nu nog niet helaas. Zit me te bedenken om bij de verloskundige nog een extra geslachtsbepaling te laten doen.

Ons babykamertje is helemaal geverfd en opgeknapt. We kregen van de week een mail dat ze alles 15 september al willen komen brengen! Das vele malen eerder als dat we gedacht hadden maar we laten het toch maar doen. Ik heb toevallig vrij en de kamer is toch klaar dus het kan er maar staan!

Ga nu genieten van een lekker lang weekend (maandag onverwacht vrij gekregen )

Fijn weekend allemaal!
Weten jullie ook alweer hoe het zat, dekentje of dekbedje in het ledikant of kinderwagen??? Zijn druk bezig met spullen verzamelen en kopen maar weet het niet meer. Is dan ook al weer 10 jr geleden. Misschien alweer veranderd? Had toen dekbedjes.

Fijn weekend iedereen!
quote:miracle75 schreef op 06 september 2014 @ 10:53:

Weten jullie ook alweer hoe het zat, dekentje of dekbedje in het ledikant of kinderwagen??? Zijn druk bezig met spullen verzamelen en kopen maar weet het niet meer. Is dan ook al weer 10 jr geleden. Misschien alweer veranderd? Had toen dekbedjes.

Fijn weekend iedereen!Volgens mij las ik ergens dekentje/lakentje of slaapzak, dekbed is nu weer niet ok geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven