Zaterdagmorgentopic.

06-09-2014 08:36 139 berichten
Hallo allemaal,

Wat een heerlijke week was het!

Vandaag ga ik schilderen. De blauwe muur krijgt een nieuw tintje. Ik twijfel alleen nog over de kleur en vraag me af of er nog een beetje oker doorheen moet. Het is nu grijsblauw en misschien nog net iets te hard. Ik zie wel. Eerst maar eens met een klein beetje uitproberen.

Wat gaan jullie doen vandaag? Hebben jullie plannen gemaakt of wordt het een dag vol spontane avonturen? Ik lees het graag.
Alle reacties Link kopieren
Je brengt me wel op een idee! Hoorden laatst over sticky toffee Pie. Dat lijkt me lekker om te maken.

En ik heb morgen nachtdienst dus mijn collega,ze eten hem wel op!

Iemand een recept voor deze taart ?
Sticky Toffee pudding is lekker! Echt Engels.

Als je google gebruikt krijg je vast een hoop recepten te zien.

http://www.bbcgoodfood.co ... ate-sticky-toffee-pudding

http://www.nigella.com/re ... sticky-toffee-pudding-180
@ Cateautje

Ja en nu met de crisis moet er een beetje gepaaid worden
Terwijl jullie aan het vergaderen zijn over taarten, heb ik al de halve muur geverfd en ik moet zeggen, het wordt mooi!
Welke kleur?
Bak een appeltaart, en vries de punten apart van elkaar in. Dat kan prima!
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 11:43:

Terwijl jullie aan het vergaderen zijn over taarten, heb ik al de halve muur geverfd en ik moet zeggen, het wordt mooi! Goed zo Cateautje! Je hebt straks echt eer van je werk.
Zo, ik ga zo eerst maar eens wat wecken. Heb nog zóveel fruit liggen. Echt een leuk klusje voor de zaterdagmiddag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:staafmixer schreef op 06 september 2014 @ 11:45:

Welke kleur?Grijsblauw met een beetje oker. Moeilijk uit te leggen, maar het is een warme kleur geworden. Doet me een beetje denken aan de jaren 50. Past goed hier.
quote:sweetfirefly schreef op 06 september 2014 @ 11:45:

Bak een appeltaart, en vries de punten apart van elkaar in. Dat kan prima!Echnie, dat vriest aan m'n gat vast.
quote:Nouschi schreef op 06 september 2014 @ 11:46:

Zo, ik ga zo eerst maar eens wat wecken. Heb nog zóveel fruit liggen. Echt een leuk klusje voor de zaterdagmiddag.

Dat is inderdaad een leuk werkje en je hebt er lange tijd veel plezier van. Lekker hoor!

Have fun en fijne dag!
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 11:45:

[...]

Goed zo Cateautje! Je hebt straks echt eer van je werk.Heb een foto gemaakt, maar het lijkt er op de foto echt niet op, veel te flets en een heel andere teint blauw. Anders had ik het wel laten zien.
Zo is het ongeveer.

quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 11:56:

[...]

Heb een foto gemaakt, maar het lijkt er op de foto echt niet op, veel te flets en een heel andere teint blauw. Anders had ik het wel laten zien.

Dat is vaak zo op foto's. Wel jammer

Maar zolang je het zelf mooi vindt, dat is het belangrijkste.
Mooie kleur, beetje koel.
Je gaat goed Cateau

Ben even de namen kwijt, maar iedereen die jarig is Gefeliciteerd

En voor Ironwill Leuk nieuws, geniet ervan!

Oh en als antwoord, ik ga allround visagie doen. Even uit mijn hoofd stappen en creatief bezig zijn
Leuk Cateautje! Ik ga lekker op een terrasje zitten, rustig aan....
quote:LadyZiva schreef op 06 september 2014 @ 12:00:

Je gaat goed Cateau

Ben even de namen kwijt, maar iedereen die jarig is Gefeliciteerd

En voor Ironwill [afbeelding] Leuk nieuws, geniet ervan!

Oh en als antwoord, ik ga allround visagie doen. Even uit mijn hoofd stappen en creatief bezig zijn

Dat is een heel mooie cursus en verslavend, zeker weten.

Je hebt in ieder geval een mooi model thuis waar je een goeie boeventronie op kan oefenen.

Veel succes ermee! Harststikke leuk!
quote:soophanoniem schreef op 06 september 2014 @ 12:01:

Leuk Cateautje! Ik ga lekker op een terrasje zitten, rustig aan.... Veel plezier, maar je bent toch geen barfight van plan hè of is die mep voor iemand anders bedoeld|?
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 12:05:

[...]

Dat is een heel mooie cursus en verslavend, zeker weten.

Je hebt in ieder geval een mooi model thuis waar je een goeie boeventronie op kan oefenen.

Veel succes ermee! Harststikke leuk!

Thanks! Hij gaat inderdaad mee als herenmodel. Maar alleen omdat het lokaal ernaast gebruikt wordt voor bodypaint

Als ik in de buurt ben mag ik vast ook op jou oefenen

Mooie kleur omschrijf je. Klinkt warm. Lijkt meteen het hele huis anders / nieuw. Leuk he?!!!
quote:LadyZiva schreef op 06 september 2014 @ 12:07:

[...]

Thanks! Hij gaat inderdaad mee als herenmodel. Maar alleen omdat het lokaal ernaast gebruikt wordt voor bodypaint

Als ik in de buurt ben mag ik vast ook op jou oefenen

Mooie kleur omschrijf je. Klinkt warm. Lijkt meteen het hele huis anders / nieuw. Leuk he?!!!

Dat is inderdaad een goede smoes en dan maar hopen dat het een spinoff is van de lokale bejaardensoos. Zal hem leren.

Tuurlijk, vermaak mij maar in een Aughra, vind het prima.

Ja, het wordt echt heel mooi. Ik ben nu de randjes van de tweede helft aan het schilderen, dus het duurt niet lang meer.
quote:Cateautje schreef op 06 september 2014 @ 12:06:

[...]

Veel plezier, maar je bent toch geen barfight van plan hè of is die mep voor iemand anders bedoeld|?O hahahahaha wat grappig! Ik dacht dat het een kusje was (niet goed gekeken), maar het is zo'n snoezig plaatje..
Ik heb trouwens een broek aan getrokken om te verven die ik niet meer aan kon vorig jaar, maar nu zittie weer als gegoten. Maatje 3x36. Helemaal geweldig!
quote:soophanoniem schreef op 06 september 2014 @ 12:20:

[...]

O hahahahaha wat grappig! Ik dacht dat het een kusje was (niet goed gekeken), maar het is zo'n snoezig plaatje..We maken de fout allemaal weleens.
Het is een heerlijke dag! Ik geniet van de zon en straks ga ik met een vriendin mee naar een bruidswinkel om hopelijk te slagen..ik ben zooooooooooo benieuwd!

Alle jarigen, van harte gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven