Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mogge Jas!
De forummer (...) heeft een permanente ban ontvangen nav terugkeren onder permaban.

Dat vind ik een grappige standaard tekst.

Net als 3 keer levenslang.
Je bent zelf een theepot
Huh?

De forummer Linaisa heeft een permanente ban ontvangen vanwege terugkeren onder een permaban.

Welke nick had ze dan eerst? En komen ze daar nu pas achter
Je bent zelf een theepot
"De forummer Linaisa heeft een permanente ban ontvangen vanwege terugkeren onder een permaban"

Huh? Had ze een perma?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2014 @ 10:57:

Huh?

De forummer Linaisa heeft een permanente ban ontvangen vanwege terugkeren onder een permaban.

Welke nick had ze dan eerst? En komen ze daar nu pas achter Jah....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hahaha jij snapte het ook al niet dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 10:58:

Jah....Wie was ze dan?
Enn weet het blijkbaar.

Maar dat ze daar nu pas achterkomen..
Je bent zelf een theepot
Geen idee maar wel een enorme zuiger en iemand die 'er' op uit was. Dus in zoverre verbaast me dit niet echt . Afijn napraat heeft nu meer kans om overeind te blijven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2014 @ 11:01:

Enn weet het blijkbaar.

Maar dat ze daar nu pas achterkomen..

Niet.

Ik zeg 'jah' met een grijns op deze zin.
quote:Enn schreef op 07 september 2014 @ 11:01:

Geen idee maar wel een enorme zuiger en iemand die 'er' op uit was. Dus in zoverre verbaast me dit niet echt . Afijn napraat heeft nu meer kans om overeind te blijven.Het verbaast mij wel eigenlijk. Ik had niet het idee dat ze hier al heel lang meeliep. Maar gelukkig zijn we van dat eindeloze geharrewar af.
Beter laat dan nooit, ik zeg heerlijk rustig.

Nee, zij wist duidelijk op bepaalde 'knopjes te drukken' en speelde het spel uitdagen en happen op een flink forumniveau.
quote:millefleur schreef op 07 september 2014 @ 11:05:

Beter laat dan nooit, ik zeg heerlijk rustig.

Jah!
even onder mijn andere nick reageren..

nee,ik heb nooit een permaban gehad. de mods weten niet meer wie wat waar. snap ook niet hoe ze plots erbij komen en ben het ook niet van plan om t te vragen. ze doen maar.

ze schreven een bericht naar mij toe met de mededeling dat ik een ban kreeg vanwege mijn ongenuanceerde berichten en op de man spelen in dit topic.

maar ik geloof dat ze de vele klachten over mij persoon zat waren en daarom overgegaan zijn naar en permaban met een kulsmoes.

anyways, deze account wordt zo ook geblokkeerd dus fijne zondag allemaal en veel forumplezier toegewenst.

velen zullen blij zijn met mijn ban en dat gun ik ze van harte. tabee!!
Dag Linaisa hoor!
quote:thisgirlisonfire schreef op 07 september 2014 @ 11:06:

even onder mijn andere nick reageren..

nee,ik heb nooit een permaban gehad. de mods weten niet meer wie wat waar. snap ook niet hoe ze plots erbij komen en ben het ook niet van plan om t te vragen. ze doen maar.

ze schreven een bericht naar mij toe met de mededeling dat ik een ban kreeg vanwege mijn ongenuanceerde berichten en op de man spelen in dit topic.

maar ik geloof dat ze de vele klachten over mij persoon zat waren en daarom overgegaan zijn naar en permaban met een kulsmoes.

anyways, deze account wordt zo ook geblokkeerd dus fijne zondag allemaal en veel forumplezier toegewenst.

velen zullen blij zijn met mijn ban en dat gun ik ze van harte. tabee!! Vind ik toch een raar verhaal. Ben je wel een oudgediende dan?
quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 11:03:

[...]

Het verbaast mij wel eigenlijk. Ik had niet het idee dat ze hier al heel lang meeliep. Maar gelukkig zijn we van dat eindeloze geharrewar af.

Precies, ik heb nooit het idee gehad dat ze er langer was dan met deze nick en zolang was dat niet. En dan nu ineens erachter komen dat ze een permaban ooit had gekregen? Vreemd. Wat zou de aanleiding zijn geweest voor een mod om dat uit te zoeken ineens?

Ze was een enorme zuigert maar ze kreeg ook wel kans hier hoor

Gewoon negeren, loop je ook niet de kans om zo boos te worden dat je een ban aan je broek krijgt.
Je bent zelf een theepot
Nee hè!

Nou ja, groetjes en tot laters zullen we maar zeggen. Want jij bent net zo onuitroeibaar als onkruid.

Je kruipt vanzelf wel weer ergens tussen de regels omhoog.

quote:Nouschi schreef op 07 september 2014 @ 11:08:

[...]

Vind ik toch een raar verhaal. Ben je wel een oudgediende dan?nee. dat zeg ik toch. maar aangezien velen denken dat ik hier lang kom en dat ik die ene plaatjes plakker ben die de enge foto's postte misschien hebben ze de mods zo ver gekregen dat ze het geloofden. weet ik t.
*hangt de vlag uit*
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:thisgirlisonfire schreef op 07 september 2014 @ 11:12:

[...]

nee. dat zeg ik toch. maar aangezien velen denken dat ik hier lang kom en dat ik die ene plaatjes plakker ben die de enge foto's postte misschien hebben ze de mods zo ver gekregen dat ze het geloofden. weet ik t.Vreemd.
O ja, en thanks mods
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:millefleur schreef op 07 september 2014 @ 11:10:

Nee hè!

Nou ja, groetjes en tot laters zullen we maar zeggen. Want jij bent net zo onuitroeibaar als onkruid.

Je kruipt vanzelf wel ergens tussen de regels omhoog.

wat een vreemde reactie. als mijn beide accounts geblokkeerd zijn kom ik niet meer. waarom zou ik?
Je krijgt toch niet zomaar een permaban met als reden dat je al een permaban had? En dan kan je natuurlijk altjd by proxy en onfire nog wel weer even komen beweren dat het heus niet zo was.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven