Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:larva schreef op 09 september 2014 @ 18:16:

Wij zijn hebben ook haploide gameten, voluit zijn we: amphimictich voortplantende diplonte biplolaire oogame gonochoren

Echt hoor, zoek maar opIkku niet hoor, ik ben een amphimictich, onvoortplantende, diplonte, biplolaire oogame gonochoor.
quote:Merisi schreef op 09 september 2014 @ 18:15:

[...]

Waar komt de naam Yavanna vandaan? Ik vind hem mooi De Silmarillion, boek van J.R.R Tolkien
.
quote:larva schreef op 09 september 2014 @ 18:16:

[...]

Haha bij beide niet;)Oh dacht dat ooit gelezen te hebben, nou ja klonk wel geinig.
quote:Merisi schreef op dinsdag 09 september 2014 18:17 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 09 september 2014 @ 18:16</a>:</b>

Wij zijn hebben ook haploide gameten, voluit zijn we: amphimictich voortplantende diplonte biplolaire oogame gonochoren

Echt hoor, zoek maar op</div></blockquote>Ikku niet hoor, ik ben een amphimictich, onvoortplantende, diplonte, biplolaire oogame gonochoor. Hahahaha! Touche
.
.
quote:Ismene schreef op 09 september 2014 @ 18:19:

Is dat bij jullie met control? (Vraagt de Belg met azerty-klavier die wel dagelijks met qwerty-klavier werkt...) ik heb duidelijk te veel stress gehad op het werk en mijn brein zit in de appelmoesstand. Het is een getal na de Alt toets
Hier! Neem mijn sperma kreng! http://www.kennislink.nl/ ... ng-bij-diepzee-inktvissen
quote:Ismene schreef op 09 september 2014 @ 18:20:

Ik snap niet wat iedereen zo leuk vindt aan Tolkien.

Ik vind zijn boeken geweldig. Maar ach, smaken verschillen
quote:larva schreef op 09 september 2014 @ 18:21:

Hier! Neem mijn sperma kreng! http://www.kennislink.nl/ ... ng-bij-diepzee-inktvissenWat een klootzakken...
"Student Verloskunde zoekt zwangere voor stage"

Mijn dirty mind sloeg even helemaal op hol...............
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
ï

Ik doe shift+" en dan razendsnel de 'i' intikken.

Dus zo: ï
quote:tallyho schreef op 09 september 2014 @ 18:26:

"Student Verloskunde zoekt zwangere voor stage"

Mijn dirty mind sloeg even helemaal op hol...............Wat dacht je dan?
.
.
.
Dacht ik 3 pagina's bij te moeten lezen over rellen en bannen, gaat het over neukende inktvissen
quote:Merisi schreef op 09 september 2014 @ 18:17:

[...]

Ikku niet hoor, ik ben een amphimictich, onvoortplantende, diplonte, biplolaire oogame gonochoor.

Je bent toch een vrouw? Of niet?

dan is het namelijk: gonochora (of gonochorin.)
quote:Scamp schreef op 09 september 2014 @ 18:40:

Dacht ik 3 pagina's bij te moeten lezen over rellen en bannen, gaat het over neukende inktvissen Ik zat dezelfde conclusie te trekken met m'n bord eten voor mijn neus
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:ThunderassMan schreef op 09 september 2014 @ 18:41:

[...]

Je bent toch een vrouw? Of niet?

dan is het namelijk: gonochora (of gonochorin.)Jesus TAM, dat klinkt verdacht veel als een geslachtsziekte.
quote:Merisi schreef op 09 september 2014 @ 18:44:

[...]

Jesus TAM, dat klinkt verdacht veel als een geslachtsziekte.

Blame Larva; die begon met die vieze praat.

Persoonlijk lees ik graag Dick Bruna, maar die heeft het nooit over neukende inktvissen.
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 september 2014 @ 18:41:

[...]

Ik zat dezelfde conclusie te trekken met m'n bord eten voor mijn neus Smakelijk! Wat heb je? Calamari?
quote:Sensy12 schreef op 09 september 2014 @ 18:34:

ï

Ik doe shift+" en dan razendsnel de 'i' intikken.

Dus zo: ï

Uh, blijkbaar ben ik daar te langzaam voor

Maar ik heb hem gevonden: alt+139
Oftwel: shift aanhalingsteken openen en dan 'i'. (is mij op het brandende-vragen-topic duidelijk geworden)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven