December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ja Tinus, deed Leah ook en ook in de kinderstoel. Ik zei "gewoon" heel streng dat ze haar armen terug moest stoppen en ze deed het ook nog, haha. Sindsdien niet meer gebeurd. Maar ik zet ze nu ook wel extra strak.
OK, dus jullie kinderen zijn ook al van die Houdini's! Toch raar eigenlijk dat dat kan bij zo'n stoeltje, vinden jullie niet? Bij onze buggy krijgt ie het niet voor elkaar, dus het zou wel mogelijk moeten zijn om een betere constructie te maken, toch?!!

Mijn pa is vanmiddag en daarnet even op bezoek geweest maar mijn moeder is hnog helemaal suf. Er komt weinig reactie uit nog, haha! Maar het is allemaal goed gegaan en omdat het een kijkoperatie is geworden (en niet een hele buikwond) is her herstellen straks ook minder zwaar. Ben benieuwd hoe lang ze moet blijven, maar dat horen we misschien pas na het weekend.

Floddertje: Nicci French en Simone vd Vlugt zijn ook mijn favorieten! Dan vind je Mo Hayder waarschijnlijk ook wel wat, maar je moet er wel een sterke maag voor hebben, haha.

Lekker dat Timo van de speen af MOET... tja je weet dat de dag ooit gaat komen. Mijn zus heeft met neefje pas een serieus gesprek gevoerd (kind is twee en een half) en uitgelegd dat een speen voor babies is. Hij heeft het ding zelf in de prullenbak gegooid en heeft maar 2 avonden wat moeten huilen bij het naar bed gaan. Dan zei mijn zus: nee, want een speen is voor babies en jij bent een grote jongen. En dan knikte neefje en zei: ja ik ben een grote jongen. Haha! Als ze wat ouder zijn kan dit, bij Manuel hoef ik het ook nog niet te proberen.

Goed ik ga op de bank, tv kijken... Later!
Sterke maag hebben we wel hoor !! Zal het zeker onthouden (of navragen, dat is waarschijnlijker bij mij haha)

Heb je Blauw water al gelezen van Simone ?? O.a. die heb ik in mijn vakantie gelezen. Heerlijk !!

En wat je zegt van je zus klopt ook. Zou ik al hebben moeten doen maar ja. En nu had hij hem alleen nog maar 's nachts in dus tilde er niet zo zwaar aan. Maar heb nu de deal met hem dat hij hem mee gaat geven aan de vuilnisauto. Vindt ie wel stoer. Ik denk wel dat ik een kalender ga maken met stickers een paar dagen van te voren zodat hij er naar toe kan werken. Hij is niet het type om te overroulen.

Maar huh ??? een kijkoperatie ?? Nou ja zeg, mis ik nou weer wat ?? Dacht dat het een hele zware ingreep zou worden ??
casper had het laatst ook bedacht dat zijn armen eruit konden en Renske heeft het ook een periode gehad.. Strak aantrekken, streng toespreken... en bij Renske ging het toen weer over.. MAar ja toen ging ze in de stoelverhoger en die gordel zit gewoon niet strak.. heeft ook wel problemen gegeven..

Joni, gewoon naar dfb.nl, en kies daar uit een van de 15.000 huisjes... ik heb gewoon gezocht op aantal kamers, en het gebied en dan maar zoeken.. En daarna nog wat extra punten verzonnen: een leuk speeltoestel, zwembad vanuit de woonkomer en zo uiteindelijk de keuze beperkt... het was wel pittig.. Maar er is ook zoveel keus, dus ook zat voor 9 personen..

ja, ik weet dat bovenkarspel in de buurt is, oom en tante wonen bij jullie in het dorp.. Het wordt dus bovenkarspel (hoogst waarschijnlijk) we hebben nu een pipowagen voor 2 nachten gehuurd op een camping daar (ben trouwens benieuwd, want ik belde op, ik kreeg de man en had nog wat extra vragen, tja zei hij , dat heeft mijn vrouw geregeld. Dus ik dacht, dan vertelt hij wel dat ze er niet is of dat ik op een ander moment moet bellen of mailen, maar het bleef gewoon stil... dus toen maar zelf voorgesteld een mailtje te sturen.. dus nu weer even afwachten...

haha, speen weggeven met de vuilniswagen...

tinus, sterkte met je moeder, wonderbaarlijk wat ze tegenwoordig allemaal via een paar gaatjes kunnen

ainnee, gelukkig valt het mee, het is altijd schrikken zo'n brandwond...
Floddertje: Nee die heb ik nog niet gelezen, maar ik heb hem al wel gereserveerd bij mijn ouders! Ben dol op dat soort boeken!

Ook al is het een kijkoperatie geworden, het is nog steeds een flinke zware operatie hoor. Het heeft 5 uur geduurd. De herstelperiode is vergelijkbaar met een keizersnede, alleen is de wond aan de buitenkant kleiner. Daarentegen is de wond van binnen wel weer groter. Dit soort operaties worden vaak uitgevoerd bij vrouwen van middelbare leeftijd en die herstellen niet zo snel als een nieuwbakken moeder van 25...

Moeders was vanmorgen weer een beetje aanspreekbaar maar nog steeds megaduf. Ik wil haar graag spreken, maar ik durf niet zo goed te bellen. Bang dat ik wakker maak... Vanavond maar even rustig doen na het eten als Manuel in bed ligt. Ben nu ook op mijn werk dus dat belt niet zo makkelijk...

Ik zit de hele dag met maar 1 collega vandaag, en die zit in een andere ruimte: saai!
Oh nee zo bedoel ik het ook niet hoor. Zal best zwaar zijn hoor. Al is het denk wel een verschil met als alles vewijderd zou zijn. Maar ik mis soms even wat informatie geloof ik.......Dat bedoelde ik meer

Floortje heeft vanacht `maar' drie kwartier gegild. Zou ze de strijd opgeven ????????????????????
Ik denk trouwens dat ze het ook wel heel fijn zal vinden om je stem te horen.......
Maar alles is ook verwijderd. Alleen het is verwijderd door die kleine gaatjes en niet door een grote snee in haar buik zoals ze dat ook weleens moeten doen. Ze noemen het een kijkoperatie omdat ze dan wat gaten maken en daar een tang (of whatever) in friemelen om al die lichaamsdelen eruit te halen. (lekker plastisch verhaal...)

Sorry, had het duidelijker moeten zeggen.

Poeh, drie kwartier gillen... is toch best lang als je zelf graag wilt slapen. Gebeurt bij ons ook nog weleens (gelukkig bijna nooit meer) en ik weet dat als je dan op staat 's morgens dat je dan echt gebroken bent.
Even checken hoor....
Wat heb je een mooie jurk gemaakt A1mee!

Tinus; gelukkig heeft ze het achter de rug. Ik zou haar wel even bellen hoor, vindt ze vast fijn!

o ik zie iemand aankomen..
Oh! waha... tis al gelukt zie ik! Ik allemaal moeilijk doen om die foto op mijn album te plakken (is ie te klein), en nu lukt het ineens wel!

Maar goed, wilde ff met jullie bijkletsen. Vorig weekend dus trouw van mn zus gehad. Kaya zag er dus zo uit, jaha, mèt zelfgemaakte jurk en zelfs eventjes mèt hoofddoekje (multi-culti toch )

T was echt een superdag en Kaya heeft keurig de ringen naar mn zus gebracht. Ze gedroeg zich echt super. Ikke blij dus!

Ondertussen een drukke week achter de rug. Lief zit voor zijn werk al de hele week in Bulgarije en ik sta er dus alleen voor. Helaas kan ik nix meer en heb ik de hele week al hulp over de vloer. Vriendin van me is hier van maandag tot gisteren geweest en zometeen komt een andere vriendin haar aflossen.

Woensdag nog een valse start gehad (ben pas 35 weken maar toch). De hele ochtend al harde buiken, eerst elk kwartier, maar toen ze 's middags om de 3 a 4 minuten kwamen toch maar even naar het ziekenhuis voor een controle. Ik kwam daar aan en doe mijn verhaal. De hoofdvlos keek naar mijn vriendin en vroeg: waar is de papa? Dus ik: Die zit in Bulgarije. Zij: Oei... en wanneer kan hij hier zijn? Ik: vrijdagnacht... zij weer: Oei... Toen schrok ik wel even hoor!

Maar goed, toen maar aan de monitor, komt mn baarmoeder weer tot rust! (zul je altijd zien grrrrr). In een uur maar 3 harde buiken gehad! Tsss... en toen de vlos me loskoppelde, begon het hele feest meteen weer opnieuw. Ze zag het zelf ook haha, 3 keer in 5 minuten! Ach, het kan geen kwaad en zolang het geen pijnlijke samentrekkingen worden zegt het nog niet zoveel. Nu heb ik de hele dag door harde buiken, niet meer om de 3 minuten maar ik hoef maar iets te doen en het is raak... Benieuwd hoelang Frits het nog uithoudt in mn buik!

Wat ik wel opvallend vond... in Belgie remmen ze niet af als je de 34 weken voorbij bent! Ik dacht altijd dat dat pas bij 36 weken was. Of is dat in NL zo?

Sinds gisteren ligt Kaya ook als een echte grote zus onder een gewoon dekbedje ipv lakentjes. Ze vindt het helemaal te gek!

Heb wel de boel bijgelezen (leuke foto's van Ainne, Tinus: fijn dat je moeder goed door de ingreep is gekomen; Flodder, helpt het als je Floortje ijs te eten geeft?)

Speen: hebben we hier niet (is wel duidelijk ook met die foto haha!), maar als je het te vroeg vindt kun je m toch altijd nog met zwarte piet meegeven ofzo?

Loswurmen:

Heeft Kaya ook gedaan van de week, strak zetten is toch het enige wat je kan doen, en misschien een boekje oid als afleiding geven?

Ga nu met mn pootjes in de lucht, zit weer met harde buiken en kreeg het advies om ècht rustig aan te doen, dus bij deze! Sorry meiden!

x
Ainne, vannacht weer door mogen slapen??

Ben je er klaar voor om weer te gaan werken? lekker zeg dat Leah op het kdv kan ontbijten, dat scheelt al weer!

Oef, wat lief dat Brian een vriendinnetje heeft!

jeetje nog een boterham na z'n prak, wat een vreetzakkie!! maar goed, Amber kan er ook wel wat van hoor!

Je was inderdaad gezellig aanwezig gisteren hihi!

Tinus, fijn dat alles goed is gegaan met je moeder en dat het via een kijkoperatie kon! Ik zou haar gewoon even bellen hoor, vindt ze vast fijn en als ze echt zo duf is doezelt ze toch wel weer weg daarna!

leuk dat Manuel zo leuk reageerde op JP z'n werk!

Amber wurmt ook haar armen los in haar stoeltje (ook in de buggy trouwens, heb helaas de oplossing ook nog niet gevonden....

Ainne, gelukkig dat het mee lijkt te vallen bij Shane! Zal je altijd zien dat zoiets precies gebeurt als je een gezellig weekend weg bent...(het is natuurlijk altijd verschrikkelijk, maar toch...)

Floddertje, sterkte weer met de nachten, inderdaad meiden.....

Wat goed dat Timo zijn speen mee gaat geven met de vuilnisman!

A1mee, mooie jurk zeg!

Tis dat je al niet veel meer kan (onwijs balen trouwens) maar anders zou ik zeggen rustig aan hoor met die harde buiken, laat Frits nog maar even lekker zitten! Ik weet eigenlijk niet tot wanneer ze hier remmers geven?

Lief van je vriendinnen dat ze je komen helpen!

Bedankt voor alle tandenpoetstips, bij Justin zong ik altijd een liedje maar daar trapt ze ook niet in, ach het zal vanzelf wel weer een keer makkelijker gaan....
quote:Tinus1977 schreef op 18 juli 2008 @ 11:53:

Maar alles is ook verwijderd.

Dat meen je !!! Oh, zo had ik het idd niet begrepen. Jeetje wat knap eigenlijk dat ze dat kunnen he ?! Mijn moeder is vroeger ook geopereerd (weet even niet meer wat precies) maar die heeft een heel groot litteken.Alleen het is verwijderd door die kleine gaatjes en niet door een grote snee in haar buik zoals ze dat ook weleens moeten doen. Ze noemen het een kijkoperatie omdat ze dan wat gaten maken en daar een tang (of whatever) in friemelen om al die lichaamsdelen eruit te halen. (lekker plastisch verhaal...)

Sorry, had het duidelijker moeten zeggen.

Poeh, drie kwartier gillen... is toch best lang als je zelf graag wilt slapen.

Ik heb herriestoppers ingedaan en sliep binnen een minuut haha. P is na 3 kwartier wat water gaan geven en toen sliep ze. Maar vergeleken bij de afgelopen nachten valt dit dus mee.

Gebeurt bij ons ook nog weleens (gelukkig bijna nooit meer) en ik weet dat als je dan op staat 's morgens dat je dan echt gebroken bent.
* pak de telefoon en bel P of hij ijs mee neemt uit de winkel*

A1mee; wat een mooie jurk !! Leuk hoor die dag !! Wel vervelend van die harde buiken. Idd lekker rustig aan doen hoor !!

Floor heeft van de week idd een ijsje op (zo'n lang zelf invries ding) maar daarna ben ik het vergeten om mee uit de winkel te nemen want het waren de laatste. Het is er het weer ook niet naar Maar het lijkt vandaag toch wel weer geslonken ook. Het had vanacht wel wat gebloed want er zat wat op haar overtrekje.

Zo, net even met vriendin en haar hond en mijn logee hond wezen wandelen. Heb Luca thuis gelaten want die geilt op haar hond en gaat de hele tijd rijen. T is wel druk hoo met dat beestje. Echt nog pups. Moet er echt uit als ze blaft in de bench want anders doet ze het daar nog in (!!!!). Maar ja, beter dan op mijn laminaat. Als ze heeft gespeelt en geslapen moet ze er dus uit. Maar ja, ze trekt zo hard aan de lijn dat het met 2 kindjes niet zo handig is. Ze is zo sterk dat P zelf moeite heeft als ze begint te trekken. Gelukkig is ze wel heel lief !!

Zit nu een beetje te nixen. Kids slapen. Timo gaat vanavond uit logeren bij mijn vriendin. Vond ze gezellig. P is werken vanacht dus ik ga Floor even flink toespreken over de nacht :-)
Dat ik hier tegen mezelf praat is al nieuw maar dat ik mezelf betrap in; WIE HIER is het toppunt..........

Heb eindelijk weer een leuke foto van laatst in de binnen speeltuin
Haha Flodder, ik ken het )het gevoel of je tegen jezelf praat...) Jullie denken allemaal dat ik verder niks te doen heb, geloof ik. Ach is wel zo, heb alleen geen zin haha!

Hier weer een ouderwetse butnacht gehad, want Manuel heeft zijn maandelijkse verkoudheid weer te pakken. Hij heeft vannacht zeker anderhalf uur liggen spoken en gisteravond duurde het ook zo lang voor hij ging slapen. En vanmorgen was hij gewoon weer om 7u klaarwakker.

Hij is nu voor oma een tekening aan het maken, maar in plaats van te tekenen, is hij alleen maar aan het spelen met de potloden. Jammer, hopelijk komt er nog wat op papier.

Net zijn mijn 50 verhuisdozen bezorgd, dus ik heb zeker wat te doen. Straks maar eens beginnen dan...

JP is naar Duitsland met zijn broertje, want die wil daar een auto gaan kopen.

Gisteravond mams gesproken: Ze begint de pijn wel te voelen, maar het is wel te harden zei ze. Ze had slecht geslapen, dus hopelijk heeft ze nu wel een betere nacht gehad. Goed slapen is juist belangrijk voor haar herstel. Ben benieuwd, vanmiddag op bezoek!
Misschien denken jullie van mij wel dat ik chizofreen ben :-)
Fijn dat de pijn draagbaar is. Slapen is zeker belangrijk. Zou fijn zijn als het vanacht eter is gegaan. Je gaat er straks heen toch ? Succes.
he meiden,

Heb net het rust zacht Konijntje topic gelezen, en ben er helemaal stil van. Wat afschuwelijk dat je kindje er zo ineens niet meer kan zijn na een half jaar.
Flodder; ach voordeel daaraan is dat je nooit eenzaam zult zijn Altijd iemand om mee te dansen in de kroeg, altijd iemand die nog een laatste biertje met je doet

Tinus; Gelukkig valt de pijn mee, hoe had ze vannacht geslapen? Gek hé, om je moeder in een ziekenhuisbed te zien, vond ik iig wel.

Vind je het niks, om eens voor Manu bij de vsm oid afdeling te kijken voor die weerstanddruppels? Tegen verkoudheid ed.

Gister geen klap op de tv, dus die uitgedaan, kaarsjes aan, hapjes op tafel, fles wijn erbij.. en de rummikub op tafel Lekker fanatiek een spelletje gedaan. Leuke avond gehad, nu hoofdpijn van íets teveel wijn
Moeder belde net zelf: ze mag al naar huis!! Echt SNEL! Dus ik ga na Manuels slaapje lekker thuis op bezoek.

Inderdaad, ik moet ook maar eens Echinaforce gaan inslaan, want dit is niet leuk meer: iedere maand is het raak.

Mette: Klinkt als een heeeeel romantisch avondje! Wie heeft er gewonnen, hihi?

Topic over het overleden kindje is inderdaad afschuwelijk. Ik moet er niet aan denken dat mij of een dierbare zoiets overkomt.

(Maar ik heb er altijd een beetje moeite mee dat iedereen zo massaal zijn medeleven betuigt aan iemand die je niet kent. Maar als die moeder hier steun aan heeft dan vind ik het een mooie manier om uiting te geven aan haar verdriet. )
Zo...hoe is het met mijn vivadinnetjes?

Ik zit even rustig bij te komen van de ochtend...

Joeri ligt in bed en ik ga straks aan de afwas, de was, douchen, en dan is het wel weer tijd dat meneer wakker is.

Straks gaan we naar schoonzus, haar tweeling heeft megalast van de hoektandjes die doorkomen, echt heel erg...heel sneu!

Ben wel heel erg moe van de afgelopen week hoor. Donderdag op de begrafenis geweest, hebben jullie waarschijnlijk wel op tv gezien een beetje. Was een lange dag...

Verder heb ik het al op mijn werk verteld, dus hier kan het ook wel al!

Vanaf nu dus alleen nog maar binnen zitten voor mij! (zodra de baas weet dat je zwanger bent mag je niet meer naar buiten. Is ook wel risicovol natuurlijk...)

Heb wel bijgelezen van de week, maar geen tijd gehad om te reageren, was weer een drukke week. Balen!

Ik hoop straks nog even wat tijd te hebben om op iedereen te reageren maar weet niet of dat gaat lukken! Weet wel dat ik wel aan jullie allemaal denk!!!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Wow, Tinus wat snel! Echt super voor je moesie!

Knorrie; zooo dus hier kan het dan ook:

Er komt weer een nieuw Knorretje bij!! (of misschien wel 2 of 3 of 4 )

Jammer dat je weer op kantoor moet, even geen knorrie meer in het blauw:

Whahaha Mette, waar HAAAAL je ze toch vandaan!!

Knor: Joehoe, mag ik je eindelijk en public feliciteren! Lijkt me inderdaad balen dat je op kantoor moet blijven. Maar het is maar tijdelijk natuurlijk.

Nou moe, mams belde net nog even... of ik het niet heel vervelend vond om ipv straks morgen te komen. Ze was te moe, 2 nachten niet geslapen. Nou ja, blij dat ze eerlijk is. Morgen dus op bezoek!
Hey Mette, even dimmen hoor! Ik vind 1 erbij al meer dan zat! Moet er niet aan denken om een tweeling of een drieling erbij te krijgen! Dan moeten we ZEKER verhuizen! (en dat willen we niet!)

We hadden al verbouwingsplannen voor boven, maar wat wij wilen was een dakopbouw (zit er al 1 maar dan niet over de gehele breedte van de achterzijde, dus wij dachten, dat kan vast wel...) Moeten we rekenen op 15.000 a 20.000 euro! Ja hallo, dat had ik niet in gedachten!!! We hadden niet eens door dat het een dakopbouw was, we dahten dat het een dakkapel was...nou, niet dus. Dompertje dus, nu houden we die kleine stukjes schuine wand er toch maar in...

Dan maar even wat anders bedenken...

Tinus

fijn voor je moeder dat ze al naar huis mag, jammer dat ze je afbelde, maar wel goed van haar! Nee zeggen is best moeilijk, maar je moeder denkt tenminste aan zichzelf!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven