Good Luck!
zaterdag 19 juli 2008 om 15:23
Gefeliciteerd Juud, met jullie zoon en broertje! Leuk, een jongetje erbij!
Ris: spannend, zou fijn zijn als er nu snel wat zou gebeuren! Hopelijk heb je je meisje nu snel in de armen (of ze is er zelfs al!)
Compu: las goede berichten! Fijn. Nu maar hopen dat er iets aan gedaan kan worden.
Mal: las ook al zo'n goed bericht over mr. J. Hopelijk blijft het deze lijn houden! Slaap je ook weer wat geruster nu? Al zal de angst er altijd wel zijn denk ik.
Ris: spannend, zou fijn zijn als er nu snel wat zou gebeuren! Hopelijk heb je je meisje nu snel in de armen (of ze is er zelfs al!)
Compu: las goede berichten! Fijn. Nu maar hopen dat er iets aan gedaan kan worden.
Mal: las ook al zo'n goed bericht over mr. J. Hopelijk blijft het deze lijn houden! Slaap je ook weer wat geruster nu? Al zal de angst er altijd wel zijn denk ik.
zaterdag 19 juli 2008 om 15:26
Pfff, Kevin zit al een poosje nu in een nieuwe fase.... een variant op de "waarom dan"-fase.
Die vraagt me de hele dag: mama, was dat voor geluid mama?
En dan werkelijk bij elk geluidje wat hij hoort! pfffffffffff
Al is het maar een auto die voorbij rijdt, haha.
oh, er wordt er hier een wakker van de stortregens.... ook al zoiets, hij is zo bang voor regen en onweer de laatste tijd, zo sneu.
Die vraagt me de hele dag: mama, was dat voor geluid mama?
En dan werkelijk bij elk geluidje wat hij hoort! pfffffffffff
Al is het maar een auto die voorbij rijdt, haha.
oh, er wordt er hier een wakker van de stortregens.... ook al zoiets, hij is zo bang voor regen en onweer de laatste tijd, zo sneu.
zaterdag 19 juli 2008 om 16:41
Juud, bedankt voor je kaart! Hij is leuk!!!
Star, mijn moeder werkte bij een huisarts vandaag en die heeft het meteen even gevraagd, en zij zei ook: als ie maar genoeg drinkt en niet suf wordt. Nouja, dat is beide het geval, dus afwachten maar. Ik had net lekker appel met yoghert gemaakt, maar hij draait zijn hoofd al weg bij het zien van het lepeltje zucht. Vervolgens voor de 3e x zijn kleren verschoond, want het liep weer z'n pijpen uit. Nu wordt het toch echt wel erg waterig, arm kind!!! Gelukkig heeft hij genoeg kleren (allemaal van Laurens en nog wat gekregen), dus zelfs de kleren die ik wel heb bewaard maar niet zo leuk vindt komen nu aan bod.
CD, lastig hè, dat vragen. Laurens vraagt de hele dag: mama, is dat? Is dat? Op de helft geef ik geen antwoord, en dan is het ook goed, ha ha.
Bang voor regen, dat is sneu idd. Mss kan je samen met hem uit het raam kijken om te laten zien wat hij hoort en dan regen jassen en laarzen aan en lekker stampen door de buien en plassen om te laten zien dat het juist heel leuk is? En niet teveel troosten en bij je nemen, want dan bevestig je hem in zijn angst.
Gingen we net poffertjes eten met Laurens, lust ie ze niet! Nouja, was te verwachten want hij houdt ook niet van pannenkoeken (niet mijn kind hoor, ha ha!!!). En ik vond ze zelf ook wel een beetje melig. Maargoed, lief en ik hebben ze wel lekker opgegeten en gelukkig had ik voor Berend een heel pak crackers is mijn tas gepropt, dus at Laurens wat crackers met chocomelk. Ook voedzaam
Star, mijn moeder werkte bij een huisarts vandaag en die heeft het meteen even gevraagd, en zij zei ook: als ie maar genoeg drinkt en niet suf wordt. Nouja, dat is beide het geval, dus afwachten maar. Ik had net lekker appel met yoghert gemaakt, maar hij draait zijn hoofd al weg bij het zien van het lepeltje zucht. Vervolgens voor de 3e x zijn kleren verschoond, want het liep weer z'n pijpen uit. Nu wordt het toch echt wel erg waterig, arm kind!!! Gelukkig heeft hij genoeg kleren (allemaal van Laurens en nog wat gekregen), dus zelfs de kleren die ik wel heb bewaard maar niet zo leuk vindt komen nu aan bod.
CD, lastig hè, dat vragen. Laurens vraagt de hele dag: mama, is dat? Is dat? Op de helft geef ik geen antwoord, en dan is het ook goed, ha ha.
Bang voor regen, dat is sneu idd. Mss kan je samen met hem uit het raam kijken om te laten zien wat hij hoort en dan regen jassen en laarzen aan en lekker stampen door de buien en plassen om te laten zien dat het juist heel leuk is? En niet teveel troosten en bij je nemen, want dan bevestig je hem in zijn angst.
Gingen we net poffertjes eten met Laurens, lust ie ze niet! Nouja, was te verwachten want hij houdt ook niet van pannenkoeken (niet mijn kind hoor, ha ha!!!). En ik vond ze zelf ook wel een beetje melig. Maargoed, lief en ik hebben ze wel lekker opgegeten en gelukkig had ik voor Berend een heel pak crackers is mijn tas gepropt, dus at Laurens wat crackers met chocomelk. Ook voedzaam
zaterdag 19 juli 2008 om 17:16
Oooooooh spannend, Ris vandaag ingeleid??? Misschien nu al haar dochter in d'r armen........
Ik moet echt wat vaker langs komen hier, mis van alles, ha, ha!
Amalia, ach die Berend!
Compu, goed nieuws van de MRI!
Wat je vraag betreft: je kan proberen om het meer te stimuleren door haar aan te moedigen. Lianne kan soms ook niet op een woord komen, wat ik dan al weet en dan zeg ik: een eeee.... en dan weet Lianne: eend (bijvoorbeeld). Waarom irriteer je je aan kinderen die jouw aankijken als ze CG niet begrijpen? Lijkt mij vrij logisch, zij weten dat jij het wel kan uitleggen. Leg dan ook aan hen uit dat je wil dat CG het zelf probeert te zeggen, maar er moeite mee heeft.
CD, hoi! Ik vind dat soort vragen hartstikke leuk. Lianne vraagt heel vaak:"Wat is dat?" Soms moeilijk om uit te leggen, maar wel leuk.
Ik ga koken, eet smakelijk allemaal en Ris: zet 'em op!!!
Ik moet echt wat vaker langs komen hier, mis van alles, ha, ha!
Amalia, ach die Berend!
Compu, goed nieuws van de MRI!
Wat je vraag betreft: je kan proberen om het meer te stimuleren door haar aan te moedigen. Lianne kan soms ook niet op een woord komen, wat ik dan al weet en dan zeg ik: een eeee.... en dan weet Lianne: eend (bijvoorbeeld). Waarom irriteer je je aan kinderen die jouw aankijken als ze CG niet begrijpen? Lijkt mij vrij logisch, zij weten dat jij het wel kan uitleggen. Leg dan ook aan hen uit dat je wil dat CG het zelf probeert te zeggen, maar er moeite mee heeft.
CD, hoi! Ik vind dat soort vragen hartstikke leuk. Lianne vraagt heel vaak:"Wat is dat?" Soms moeilijk om uit te leggen, maar wel leuk.
Ik ga koken, eet smakelijk allemaal en Ris: zet 'em op!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 21:58
zaterdag 19 juli 2008 om 23:07
Hoi hoi,
Thx star voor het op forum zetten..
Eindelijk is de kleine meid er. Hoera Gefeliciteerd Ris + Man en Mark
Ik was heel de dag weg ( ik kom dus net binnenvallen), dus kon jullie niet op de hoogte houden, maar even de snelle versie, de laatste keer smste ze om 18:00 dat het niks meer werd vandaag, de gel wekte wel weeen op maar niet je van het. en er werd geen nieuwe gel meer ingebracht. en een paar uur later smste Ris dat de kleine Anne geboren is, dus dat is een hele rappe bevalling geweest.
Voor de rest zal Ris haar bevalling zelf wel komen raporteren.
Ohh, ik ben zo blij voor ze, eindelijk hun kleine meid, miniolifantendracht;)
Thx star voor het op forum zetten..
Eindelijk is de kleine meid er. Hoera Gefeliciteerd Ris + Man en Mark
Ik was heel de dag weg ( ik kom dus net binnenvallen), dus kon jullie niet op de hoogte houden, maar even de snelle versie, de laatste keer smste ze om 18:00 dat het niks meer werd vandaag, de gel wekte wel weeen op maar niet je van het. en er werd geen nieuwe gel meer ingebracht. en een paar uur later smste Ris dat de kleine Anne geboren is, dus dat is een hele rappe bevalling geweest.
Voor de rest zal Ris haar bevalling zelf wel komen raporteren.
Ohh, ik ben zo blij voor ze, eindelijk hun kleine meid, miniolifantendracht;)
zondag 20 juli 2008 om 08:23
Oh ben erg benieuwd naar het hele verhaal. Vlot dus mkaar hopelijk is ze er zonder al teveel kleerscheuren uit gekomen... Hou je ons op de hoogte Bam? Leuk leuk leuk, die genieten vanmorgen van dat heerlijke warme lijfje... En van Mark!
(zal de blik in Ties zijn ogen nooit vergeten toen hij Fieke voor het eerst zag! Onbetaalbaar en krijg er nog een brok van in mijn keel...)
(zal de blik in Ties zijn ogen nooit vergeten toen hij Fieke voor het eerst zag! Onbetaalbaar en krijg er nog een brok van in mijn keel...)
zondag 20 juli 2008 om 08:26
Hier gisteravond weer eens een lekker avondje weg. Was het even zat thuis, zin om eruit te gaan dus had vader gevraagd om op te passen zonder dat vriend het wist, en vrienden gebeld of we ergens borreltje konden drinken. Was erg gezellig! Lekker even iets anders!
Nu er al vroeg uit. Meisje was wat aan het spoken en vriend ging er telkens uit (ik was in een herhaaldelijk coma, haha) dus nu ben ik er vroeg uit met de kinders. Vond ik ook niet erg, kon ik even Ris feliciteren!!! Vandaag ook lekker niks, heerlijk.
Hier nog leuke plannen?
Nu er al vroeg uit. Meisje was wat aan het spoken en vriend ging er telkens uit (ik was in een herhaaldelijk coma, haha) dus nu ben ik er vroeg uit met de kinders. Vond ik ook niet erg, kon ik even Ris feliciteren!!! Vandaag ook lekker niks, heerlijk.
Hier nog leuke plannen?
zondag 20 juli 2008 om 11:10
Goedemorgen!
Wat zeg je dat Lief Amalia.
Bridges: Wat fijn, lekker een avondje weg, dat heb je op zijn tijd nodig. Denk jij nog aan de tekst?
Ik ben heel de dag aan het werk, dus mocht er nieuws zijn dan meld ik het hier.
Gisteren naar de Tilburgse kermis geweest, het was zo leuk en gezellig, zou zo weer willen. Julian heeft vanaf dat hij wakker is geworden tot we weer terug in de auto ( lees 21:30) naar Hilversum zaten niet geslapen, zo indrukwekkend was het en hij is zo lief geweest echt zo leuk
We zijn zelfs in de Tuk tuk (taxi) ( ik en juul + vriendin en dochtertje) naar mijn moeder gereden om bandy op te Halen, terwijl de auto 100 meter verder geparkeerd stond bij de kermis, hahahaha was zo ontzettend leuk, heb me rot gelachen.
Wat zeg je dat Lief Amalia.
Bridges: Wat fijn, lekker een avondje weg, dat heb je op zijn tijd nodig. Denk jij nog aan de tekst?
Ik ben heel de dag aan het werk, dus mocht er nieuws zijn dan meld ik het hier.
Gisteren naar de Tilburgse kermis geweest, het was zo leuk en gezellig, zou zo weer willen. Julian heeft vanaf dat hij wakker is geworden tot we weer terug in de auto ( lees 21:30) naar Hilversum zaten niet geslapen, zo indrukwekkend was het en hij is zo lief geweest echt zo leuk
We zijn zelfs in de Tuk tuk (taxi) ( ik en juul + vriendin en dochtertje) naar mijn moeder gereden om bandy op te Halen, terwijl de auto 100 meter verder geparkeerd stond bij de kermis, hahahaha was zo ontzettend leuk, heb me rot gelachen.