Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste nick, en dat blijft zo. Ik ben me ervan bewust dat er velen meelezen , maar ik heb ook niet veel te verbergen. Door de jaren heen ken ik inmiddels best wat forummers persoonlijk, en wat mij nog steeds verbaast is het gekonkel achter de schermen. Zo heeft ooit een forumster mij via Hyves getraceerd en gestalkt. Toen ik dit aan de toenmalige Angels meldde heeft ze een ban gekregen. Ze forumt nu via andere nick, maar ik weet wie het is. Eigenlijk is het best om te lachen, ze doet zich hier heel mooi en sexy voor... Ik denk dan, als je iets van mij wilt weten, vraag het dan gewoon in een pb ofzo
Leuk werkje, dat teruglezen van je eigen posts.

Komen ook weer allerlei mensen terug in m'n herinnering. Elena, KikKluifje.. Kreeg goed advies van ze, ben benieuwd hoe het met ze is.

En deze post van Oranje, die zo herkenbaar is dat die herhaling verdiend in mijn ogen. Als je dat vervelend vindt, moet je het zeggen Oranje, dan haal ik het meteen weer weg.

quote: oranjexx schreef op 27 juni 2013 @ 09:46:

Veel vrouwen denken heel lang van zichzelf dat ze monogaam willen en kunnen zijn. Totdat er iemand voorbij komt die ze aandacht geeft, ze complimentjes geeft, haar weer vrouw laten voelen. Het begint vaak ook onschuldig met wat gewoon geklets, mondt uit in geflirt en dan gaat het steeds meer kriebelen. De nieuwsgierigheid wint, je zit inmiddels allang met je hoofd in de wolken en bent hooguit in je hoofd nog een beetje je schuldgevoelens aan het goedpraten (ik doe toch niks verkeerd, ik heb er ook recht op om me zo te voelen enz.) Voor je het weet ontmoet je elkaar een keer om te zien of het samen zijn net zo leuk is als met de mailtjes, appjes enz. En natuurlijk is het dat. Want je draagt een roze bril, dus alles is leuk. En dus ga je steeds een stapje verder en heb je ineens een affaire
Dat vind ik echt zo triest dat iemand zoiets doet stew!! Snap ook totaal niet wat iemand er uit haalt om te stalken, je in de gaten houden, te ontmaskeren op een forum enz.
Gekonkel? Wie wat waar dan? Ik heb alleen leuke contacten achter de schermen. En een beetje vreemd om iemand zo bedekt te beschuldigen, 'ik weet wie het is'. Dat werkt gekonkel alleen maar in de hand.

Mooie post, inderdaad, van Oranje. Heel herkenbaar voor sommige schrijfsters van nu.
Puzzled,

Zeker de moeite waard zeg.

Hé dat ben ik...denk ik als ik dat lees!
@ Anouk

Ik kan haast geen detail verzinnen waarmee jij herkenbaar zou zijn, enige wat ik privé weet van jou is dat je vaak alleen thuis bent. Maar goed, er zijn vrouwen met vrachtwagenchauffeurs, mannen in sales, enz, zo veel beroepen waardoor een man vaak van huis is. Verder kan ik geen details verzinnen.
quote:Rooss4 schreef op 14 oktober 2014 @ 21:33:

Man, minnaar en ik hebben zelfs een keer koffie gedronken in de tuin. Dolletjes!

Oh en we hebben ooit een viva-klets-meet gehad met man, vriendin man, minnaar en ik. Nog dolletjesser.

Vriendin man en minnaar doen het nu met elkaar trouwens. Vivelaviva!

Zeg moet mijn "leven" hier op minnaar

Dames en enkele heer... Ik lees nog met enige regelmaat mee. Toen hier iemand zijn plaatsnaam noemde herkende ik diegene daar niet van, maar dat zegt niets.. ik ken niet iedereen in dat durp

Enn uhh.. Roos.. je houdt je niet aan (die met jezelf gemaakte afspraak ) Geniet ervan!
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
@theemok, als ik hier zou schrijven wie dat is, dan doe ik daar toch zelf ook aan mee? Achter de schermen heb ik ook alleen maar leuke contacten, en van hun hoorde ik dat ze uit werden gehoord. Lekker boeiend
Bedankt voor de reacties. Ga mijn eigen post teruglezen en eventueel poefen. En ja heb nooit iemand op de hoogte gebracht van mijn affaire en wie mij zou kunnen herkennen is minnaar, maar die kent mijn meningen gevoelens twijfels etc dus wat moet hij er verder mee.

Wat Stew schrijft is inderdaad te treurig, wellicht zijn er zulke mensen. Mocht er ooit in real live iemand mij linken aan mijn post hier, keihard ontkennen. Net als dat ik mijn minnaar en affaire met geheel niemand deelde doe ik dat ook niet met dit forum.

Al zal ik wel iets terughoudender zijn denk ik.

Leuk Dieddo, dat je je nog even meldt, nog steeds samen met ' je-weet-wel '?
Minnaars en vriendinnen via Viva opdoen...thanks but no thanks. Nooit overwogen om hier te gaan schrijven met dat in mijn achterhoofd. Geen enkele behoefte aan aanvulling op mijn irl vrienden & vriendinnen. En voor je het weet bevind je je tussen k(r)onkelende katjes met scherpe klauwtjes

Mannen die op een vrouwenforum schrijven als minnaar zien? Daar zou ik werkelijk een enorme draai voor moeten maken. Nou ja, haddock is wellicht de uitzondering die de regel bevestigt;))

Nee de anonimiteit vind ik een verademing.

Mijn enige irl "zonde" was/is Madame Rosa. Maar die is dan ook uniek. Hè Mokje?
Wat maakt het uit of je je vriendinnen/minnaars via Vief of het schoolplein opdoet? Ook daar heb je katjes . Ik denk dat niemand met die insteek is gaan schrijven hier. Leven en laten leven.

Mannen die hier schrijven zijn idd uitzonderlijk, maar ook daar zitten hele leuke exemplaren tussen . Ik ben in ieder geval erg blij met elke mannelijke input leuk om hun kant ook te lezen...
Een forum is om te ouwehoeren over de (on)zin van het leven in momenten dat je niets anders te doen hebt imo.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Nog steeds Stew..

Tja, en met voorbedachte rade? Natuurlijk niet.. het "overkomt" je toch?

*ben weer weg hier, al wil ik best uitleggen waarom dit topic mij blijft boeien. Ooit hier op Viva begonnen met lezen en schrijven in een Open relatie. (vnl. swingen) Ex werd verliefd op zijn date-vriendin....Ik zelf ben uiteindelijk gaan samenwonen met mijn toen date..nu al 3 jaar vriend dus.)
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Ook dat, Highlander
Leven en laten leven, het is nog niet zo eenvoudig hè ...en dan nog even een kushandje naar de heren! Je bent een prachtig krols katje Stew.
quote:Ano*k schreef op 15 oktober 2014 @ 13:33:

Mijn enige irl "zonde" was/is Madame Rosa. Maar die is dan ook uniek. Hè Mokje?Alsof dat feit bevestiging nodig heeft ;)
quote:xpuzzledx schreef op 15 oktober 2014 @ 12:22:

Leuk werkje, dat teruglezen van je eigen posts.

Komen ook weer allerlei mensen terug in m'n herinnering. Elena, KikKluifje.. Kreeg goed advies van ze, ben benieuwd hoe het met ze is.

En deze post van Oranje, die zo herkenbaar is dat die herhaling verdiend in mijn ogen. Als je dat vervelend vindt, moet je het zeggen Oranje, dan haal ik het meteen weer weg.

quote: oranjexx schreef op 27 juni 2013 @ 09:46:

Veel vrouwen denken heel lang van zichzelf dat ze monogaam willen en kunnen zijn. Totdat er iemand voorbij komt die ze aandacht geeft, ze complimentjes geeft, haar weer vrouw laten voelen. Het begint vaak ook onschuldig met wat gewoon geklets, mondt uit in geflirt en dan gaat het steeds meer kriebelen. De nieuwsgierigheid wint, je zit inmiddels allang met je hoofd in de wolken en bent hooguit in je hoofd nog een beetje je schuldgevoelens aan het goedpraten (ik doe toch niks verkeerd, ik heb er ook recht op om me zo te voelen enz.) Voor je het weet ontmoet je elkaar een keer om te zien of het samen zijn net zo leuk is als met de mailtjes, appjes enz. En natuurlijk is het dat. Want je draagt een roze bril, dus alles is leuk. En dus ga je steeds een stapje verder en heb je ineens een affaireGoh, ik wist niet dat ik dit in me had ...
quote:hart01 schreef op 15 oktober 2014 @ 11:37:

@Oranje

Miljoenen?

Dat schreef de hoofdredactrice van de papieren viva, zij is er trots op en zal het wel weten ;)

Of dat unieke hits zijn betwijfel ik overigens.
Precies, elke keer de pagina vernieuwen om te kijken of er een nieuwe post is... dat tikt dan wel lekker aan. Kun je het zo met de factor 10 verminderen.
Ik profileer me hier zo serieus en saai , daar vang ik geen viva mannen mee haha

Verder vind ik het hier wel leuk en interessant soms.
Mooie herhaalde post van Oranje

Helemaal waar en ik volg nog steeds het patroon ;)

Wbt herkenbaarheid, ik heb nog eens teruggelezen maar vertel weinig details volgens mij

Ik ben na de date aardig geland , baal alleen dat de volgende date nog zolang duurt ...
Als ik het goed begrijp zitten de dames hier om saai patchwork en/of kantklossen te vermijden in een ander breipatroon?
volg je verstand, gebruik je gevoel
HL : hier is het en/en. Ben van wel van saaie dingen en volg af en toe een nieuw patroon ;)
Als ik in een cynische bui mijn post van destijds zou aanvullen, zou ik schrijven dat het eindresultaat van de eerste keer posten op dit forum een echtscheiding zou kunnen zijn....

Die ik zo even uit de losse pols schud: Barb, Louiloui, Bella, Puzzled...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven