Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
dinsdag 22 juli 2008 om 04:16
Vanaf 22u probeer ik mijn ingewanden uit te kotsen, maar 't lukt niet... En nu ook aan de diaree... wheeheeee
Maar goed.. Ik probeer mijn vriend nog wat slaap te gunnen. En heb gemerkt dat als ik lig, weer moet kokhalzen. Dus zit nu met een fleecedekentje op de bank, kussentjes in de rug, laptopje op schoot...
Niet echt een gezellig verhaal he?
Maar goed.. Ik probeer mijn vriend nog wat slaap te gunnen. En heb gemerkt dat als ik lig, weer moet kokhalzen. Dus zit nu met een fleecedekentje op de bank, kussentjes in de rug, laptopje op schoot...
Niet echt een gezellig verhaal he?
dinsdag 22 juli 2008 om 04:34
Arme pilous ! Nee, klinkt niet echt lekker! Nou, zo je ziet is het hier erg rustig: de nachtuilen zijn gevlogen en ik had t idee dat ik de enige op de viva-aardkloot was die nog wakker was. Ben blij om weer wat leven te zien, al is de omstandigheid voor jou iets minder.
Met een hele week nachtdiensten voel ik me altijd zo'n mol: leef hier int donker, in m'n enige eentje. Zie haast geen mens, want overdag lig ik in bed en daarna voor half dood in de bank.
Met een hele week nachtdiensten voel ik me altijd zo'n mol: leef hier int donker, in m'n enige eentje. Zie haast geen mens, want overdag lig ik in bed en daarna voor half dood in de bank.
dinsdag 22 juli 2008 om 04:35
quote:whiffle schreef op 22 juli 2008 @ 02:09:
Hey daffodil!!! Wat is t stil daar bij jou? Of zijn al je vingers gekneusd na al dat geweld van gister en moet je nu dat supersaaie verslag met je tenen typen !Haha, het verslag is voor mij niet saai hoor. Maar nee, dat verslag daar is vandaag niet veel aan gebeurd, te druk. Wordt morgen dus echt zo'n gevalletje van laatste minuutwerk...
Hey daffodil!!! Wat is t stil daar bij jou? Of zijn al je vingers gekneusd na al dat geweld van gister en moet je nu dat supersaaie verslag met je tenen typen !Haha, het verslag is voor mij niet saai hoor. Maar nee, dat verslag daar is vandaag niet veel aan gebeurd, te druk. Wordt morgen dus echt zo'n gevalletje van laatste minuutwerk...
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
dinsdag 22 juli 2008 om 04:36