25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
zondag 7 december 2014 om 20:44
Ik denk dat ik wel iets zal aankomen, maar ik verlies de moed niet. Ik zal immers nooit ineens 92,2 kg gaan wegen, het gewicht waarmee ik op 4 november ben begonnen (later besloot ik mee te doen met dit afvaltopic).
De volgende testcase is Eerste en Tweede Kerstdag, en daarna Oud & Nieuw. Ik hoop in tussentijd meer af te vallen.
De volgende testcase is Eerste en Tweede Kerstdag, en daarna Oud & Nieuw. Ik hoop in tussentijd meer af te vallen.
World of Warcraft: Legion
zondag 7 december 2014 om 21:42
Wij hebben vandaag Sinterklaas gevierd, met een brunch buiten de deur. Mijn eetlijstje is dan ook verschrikkelijk
O/L 3 mini-broodjes: 2 met teveel brie, 1 met ham. Stukje makreel, stukje zalm, mini koffiebroodje, vers fruit, donut, plakje cake
D kom erwtensoep, 2 roggebroodjes met katenspek, 1 met kruidenkaas
T yoghurt met vanillevla
O/L 3 mini-broodjes: 2 met teveel brie, 1 met ham. Stukje makreel, stukje zalm, mini koffiebroodje, vers fruit, donut, plakje cake
D kom erwtensoep, 2 roggebroodjes met katenspek, 1 met kruidenkaas
T yoghurt met vanillevla
Tjezus, wat vals
maandag 8 december 2014 om 07:11
Hier een geluk iemand. Ik en mijn partner hebben het weekend van ons leven beleefd en zijn verloofd! We hebben op niets gelet en ons volledig laten gaan.
Verdikt 0,5 kg erbij... Wel spijtig maar het was het waard! Nu er weer tegenaan gaan. Daarom zou ik als ik mag deze week voor 1 keer willen overslaan?
Ik voel wel dat lopen moeilijker wordt. Dat ga ik vandaag proberen en als het niet ijzelt te hernemen.
Veel succes...
Verdikt 0,5 kg erbij... Wel spijtig maar het was het waard! Nu er weer tegenaan gaan. Daarom zou ik als ik mag deze week voor 1 keer willen overslaan?
Ik voel wel dat lopen moeilijker wordt. Dat ga ik vandaag proberen en als het niet ijzelt te hernemen.
Veel succes...
maandag 8 december 2014 om 07:43
Ik kwam 800 gram aan in twee dagen tijd. Maar die raak ik ook wel snel weer kwijt.
O: Boterham met kruidkaas;
T: 4 koppen koffie, 2 fruitbiscuitjes;
L: Broodje gezond, groentesoep, krentenbol, kop koffie;
T: 3 koppen koffie, 2 koeken;
A: Pesto-aardappels, worteltjes, filetlap Desperado.
Beweging:
- 2 uur fietsen;
- 20 min. wandelen.
O: Boterham met kruidkaas;
T: 4 koppen koffie, 2 fruitbiscuitjes;
L: Broodje gezond, groentesoep, krentenbol, kop koffie;
T: 3 koppen koffie, 2 koeken;
A: Pesto-aardappels, worteltjes, filetlap Desperado.
Beweging:
- 2 uur fietsen;
- 20 min. wandelen.
World of Warcraft: Legion
maandag 8 december 2014 om 09:00
maandag 8 december 2014 om 09:19
maandag 8 december 2014 om 10:28
Hier tot een met vrijdag streng voor mezelf geweest en de eerste anderhalve kilo verloren... maar het hele weekend bij familie en vrienden gegeten en oh wat is het dan moeilijk om te zeggen 'Nee sorry, ik hoef niet, ik ben aan de lijn'. Bovendien gaan mensen zeggen van "ah joh, neem nou maar lekker." en voel ik me stom als iedereen lekker zit te eten behalve ik. Ik schaam me toch wel voor en om hardop te zeggen dat ik moet afvallen, omdat ik overgewicht heb.
Bovendien werd het toetje zo voor m'n neus gezet en ik vond het onbeschoft om dat dan nog af te wijzen...
Wijze les in elk geval en ik ga eens nadenken hoe ik strenger voor mezelf kan zijn.
Ik baal als een stekker, maar de teller blijft op 0
Bovendien werd het toetje zo voor m'n neus gezet en ik vond het onbeschoft om dat dan nog af te wijzen...
Wijze les in elk geval en ik ga eens nadenken hoe ik strenger voor mezelf kan zijn.
Ik baal als een stekker, maar de teller blijft op 0
maandag 8 december 2014 om 15:07
Mlsc, gefeliciteerd!
Pfoeh, lastig weekend, maar ik heb me er doorheen gesleept!
Héél veel 'he, wat ongezellig' moeten aanhoren als ik eten afsloeg, maar dat moet dan maar.
Afgevallen deze week: 1.4
Huidig gewicht: 69.8
Totaal afgevallen: 13.2
Ik ben zo blij, het is echt jaren geleden dat ik onder de 70 kilo zat
Héél veel 'he, wat ongezellig' moeten aanhoren als ik eten afsloeg, maar dat moet dan maar.
Ik ben zo blij, het is echt jaren geleden dat ik onder de 70 kilo zat
maandag 8 december 2014 om 16:18
quote:schorpioen36 schreef op 07 december 2014 @ 18:31:
Lala : het eten valt denk ik wel mee maar die alcohol tikt altijd snel aan.
Vandaag ff balansdag
O: 2 rijstewafels met kaas
L: 2 speltboterhammen met gestampte muisjes
D: spaghetti bolognaise.
Nu de avond nog doorkomen.
Kijk tegenwoordig toch die weigh löss programma en je moet gewoon 3500 kcal per 500 gram minder eten of meer sporten.
Deze week maar weer eens opletten om maar 1500 kcal te eten elke dag. Als ik sport natuurlijk iets meer. Nog 3 weken en dan beginnende feestdagen
Heb wel op weigh watchers site wat gerechten gezien die gezond zijn. Ga proberen niet zoveel sausjes te eten en koolhydraten zo min mogelijk te nemen . 1e kerstdag moet ik iets maken en 2e kerstdag ook gourmetten.
Ja die alcohol inderdaad, maar zo lekker haha.
En heb inderdaad ook weleens gelezen dat je 7777 kcal moet verbranden om 1 kilo af te vallen en 7000 eten om aan te komen. Hoe oneerlijk.
Lala : het eten valt denk ik wel mee maar die alcohol tikt altijd snel aan.
Vandaag ff balansdag
O: 2 rijstewafels met kaas
L: 2 speltboterhammen met gestampte muisjes
D: spaghetti bolognaise.
Nu de avond nog doorkomen.
Kijk tegenwoordig toch die weigh löss programma en je moet gewoon 3500 kcal per 500 gram minder eten of meer sporten.
Deze week maar weer eens opletten om maar 1500 kcal te eten elke dag. Als ik sport natuurlijk iets meer. Nog 3 weken en dan beginnende feestdagen
Heb wel op weigh watchers site wat gerechten gezien die gezond zijn. Ga proberen niet zoveel sausjes te eten en koolhydraten zo min mogelijk te nemen . 1e kerstdag moet ik iets maken en 2e kerstdag ook gourmetten.
Ja die alcohol inderdaad, maar zo lekker haha.
En heb inderdaad ook weleens gelezen dat je 7777 kcal moet verbranden om 1 kilo af te vallen en 7000 eten om aan te komen. Hoe oneerlijk.
Don't know, don't care
maandag 8 december 2014 om 16:19
quote:mlsc schreef op 08 december 2014 @ 07:11:
Hier een geluk iemand. Ik en mijn partner hebben het weekend van ons leven beleefd en zijn verloofd! We hebben op niets gelet en ons volledig laten gaan.
Veel succes...Gefeliciteerd met je verloving!
Veel succes...Gefeliciteerd met je verloving!
Don't know, don't care
maandag 8 december 2014 om 16:23
Ik ook niks erbij, niks eraf. Ben allang blij dat er niks bij is.
2 dagen gegourmet en best wat alcohol op, dan valt het nog 100% mee.
Ik blijf heel de week schommelen tussen 105.2 en 105.6 dus er hoeft niks aangepast te worden.
Vandaag met goede moed weer wat meer op te letten, is er een collega jarig, dus toch een klein stukje kokos cake achtig iets op net
2 dagen gegourmet en best wat alcohol op, dan valt het nog 100% mee.
Ik blijf heel de week schommelen tussen 105.2 en 105.6 dus er hoeft niks aangepast te worden.
Vandaag met goede moed weer wat meer op te letten, is er een collega jarig, dus toch een klein stukje kokos cake achtig iets op net
Don't know, don't care
maandag 8 december 2014 om 16:24
quote:apppie schreef op 08 december 2014 @ 15:07:
Mlsc, gefeliciteerd!
Ik ben zo blij, het is echt jaren geleden dat ik onder de 70 kilo zat Goed bezig!!
Mlsc, gefeliciteerd!
Ik ben zo blij, het is echt jaren geleden dat ik onder de 70 kilo zat Goed bezig!!
Don't know, don't care
maandag 8 december 2014 om 17:36
Meldepel: gewoon van te voren zeggen of anders niet opeten of doorschuiven naar iemand die wel een extra portie kan hebben.
Vandaag nog goede dag.
Over de hele dag 5 speltboterhammen met muisjes , appel, ananas, banaan en mandarijn.
Vanavond ga ik als het goed is ook mager eten. Eet thuis niet mee maar later pas dus tegen manlief gezegd dat ik wel wat pak dan.
Vandaag nog goede dag.
Over de hele dag 5 speltboterhammen met muisjes , appel, ananas, banaan en mandarijn.
Vanavond ga ik als het goed is ook mager eten. Eet thuis niet mee maar later pas dus tegen manlief gezegd dat ik wel wat pak dan.
maandag 8 december 2014 om 17:45
maandag 8 december 2014 om 17:48
quote:schorpioen36 schreef op 08 december 2014 @ 17:38:
Vandaag werd er 2 keer getrakteerd op werk en geen een keer iets genomen
Jij bent sterker dan ik, goed bezig.
Ik kreeg net nog een chocoladeletter in m'n handen geduwd, omdat ik er vrijdag niet was.
Ik ga hem bewaren of weggeven.
Vandaag werd er 2 keer getrakteerd op werk en geen een keer iets genomen
Ik kreeg net nog een chocoladeletter in m'n handen geduwd, omdat ik er vrijdag niet was.
Don't know, don't care
maandag 8 december 2014 om 17:50
maandag 8 december 2014 om 17:55
quote:lalalalalinda schreef op 08 december 2014 @ 17:48:
[...]
Ik heb gevoelige tanden en kan dus bijvoorbeeld geen hele koude dingen eten. Vriendlief gevraagd om alle chocolade in de koelkast te bewaren, dan durf ik het écht niet op te eten. Werkt al 5 jaar.
Op dit moment overwinteren daar ook 4 chocoladeletters.
[...]
Ik heb gevoelige tanden en kan dus bijvoorbeeld geen hele koude dingen eten. Vriendlief gevraagd om alle chocolade in de koelkast te bewaren, dan durf ik het écht niet op te eten. Werkt al 5 jaar.
Op dit moment overwinteren daar ook 4 chocoladeletters.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!