Uitgerekend eind juli 2015!

22-11-2014 15:57 418 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd#UitgerekendGeslachtBevallenvivachantal25/291e kindje31-07-2015meisje24-07-2015mimimouse27/341e kindje26-07-2015jongen11-07-2015groentesoep8529/291e kindje31-07-2015jongen03-08-2015lara8727/332e kindje26-07-2015jongen21-07-2015girl8331/341e kindje28-07-2015jongen03-08-2015taartje8232/351e kindje03-08-2015meisje11-08-2015cresz27/261e kindje29-07-2015jongen18-07-2015gummybeer28/301e kindje20-07-2015meisje12-07-2015
Hoi allemaal, ik heb vandaag eerder dan gepland mijn echo gehad! Ik had zoveel stress en heb daarom de verloskundige gebeld of ik eerder mocht komen en dat mocht, we hebben een hartje gezien en ik ben volgens haar al 8 weken en 1 dag. Ik ben nu uitgerekend op 26 juli.

mvm moet eerlijk bekennen dat het mij ook tegen valt. Gister moest ik het wegbrengen en was er een fles lek nou toen was ik er ook echt klaar mee.

Kwaaltjes worden steeds vervelender met name het boeren en maagzuur, maar ja het is niet anders.

Voor de meiden die deze week de echo's krijgen heel veel succes! Ik duim met jullie mee!!
Yeey, morgen de echo! oehh, ik vind het erg spannend hoor! Het ene moment voel ik me hartstikke zwanger met alle kwaaltjes die je kan bedenken, maar heb ook soms dagen achter elkaar nergens last van en dan ga ik weer heel erg twijfelen of het wel goed zit. Ik heb natuurlijk helemaal niets aan zulke gedachten, maar krijg het moeilijk uit mijn hoofd. En dan helpen al die andere uitgerekend topics waar je het regelmatig mis ziet gaan inderdaad niet mee. Niet zoveel meer lezen dus! We mogen morgen gelijk om 8 uur 's ochtends, dat is wel fijn!

Oempaloempa, jij ook succes voor de echo morgen. Jij mag gelukkig ook vroeg, ik denk aan je!

@aankomen: Ik ben ook al 1,5 kilo aangekomen. Bovenop 3 kilo die er al bijzaten van een vakantie pas geleden waar ik veel te veel gegeten heb. Dus oops, pas veel van mijn broeken gewoon niet meer. En mijn winterjas, pfff...adem in...en dan kan mijn rits pas dicht hahaha. Echt erg!

@mvm: ik heb er weinig problemen mee, tot nu toe. Ik heb boven op de badkamer de flessen staan. Ga beneden niet meer naar de wc want vind het lastiger om heen en weer te slepen met de flessen. Even neus dicht en overgieten, maar inderdaad wel oppassen voor dat spetteren, dat is wel irritant.

@minimouse: wow jij ook een mooie echo. Gefeliciteerd! Was je bang dat het niet goed was, dat je zo vroeg een echo hebt gehad? Wel fijn dat het kon in ieder geval, en hopelijk ben je nu weer helemaal gerustgesteld!

He maar gadver, een lekke fles, ieeh!!! dat zou ik ook helemaal niet tof vinden.
Een prachtig knipperlichtje gezien vanochtend. wauw wat bijzonder zeg!! Alles zag er verder goed uit en de grootte klopte precies met de termijn dus helemaal happy.

Sizzie hoe was jouw echo?
Bedankt allemaal!

@marrr-88: Welkom en natuurlijk gefeliciteerd!

@oempa-loempa en mimimouse: gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

@girl83: ik begrijp je wel. Ik ga het morgen ook op mijn werk vertellen. Ik werk er pas en heb een half jaarcontract tot juni. Ik wil ze het dus zo snel mogelijk vertellen en hopelijk wordt mijn contract dan dus wel verlengd

@aankomen: ik ben al zo'n 2 kg aangekomen. Het helpt natuurlijk ook niet mee dat ik gestopt ben met sporten aangezien ik me steeds te moe en niet lekker ervoor voel. Als ik me wat beter voel wil ik wel weer meer gaan bewegen. Ben stiekem wel blij dat sommigen van jullie ook al wat zijn aangekomen haha (sorry :p)

@MvM: ik probeer zoveel mogelijk op te vangen. Als ik s'nachts naar de wc ga dan doe ik het niet want dan is het zo'n gedoe. Of als ik ff snel en kleine plas moet doen boven. Heb alleen een fles beneden staan. Voel me dan soms wel schuldig als ik er ff geen zin in heb maar alle beetjes die opgevangen worden zijn meegenomen toch

@echo's: iedereen die deze week een echo heeft, heel veel succes en plezier!
Gefeliciteerd oempa loempa.

Sizzie hoe was jou echo?

Ik mag vanavond, ben benieuwd en klein beetje zenuwachtig. Wel super veel zin in.

@ aangekomen: ik ben nog niet aangekomen. Af en toe met vlagen misselijk en afkeer voor bepaald voedsel. Merk ook dat ik veel sneller vol zit.

Sushi: succes met vertellen op je werk
Ik heb ineens een hoop gemist! Wij komen vrijdag terug en lees dan uitgebreid bij, maar wel alvast allemaal gefeliciteerd met de mooie kloppende hartjes. Ik heb er geen goed gevoel over bij mij, nog steeds geen kwaaltjes, niet aangekomen en enkel dus die positieve testen, maar dat is nu ook weer even geleden en helpt niet echt bij de zorgen
Touwens als Lipzz niet meer schrijft kan Marrr er mss bij? Welkom Marrr
Even een kort berichtje want forum mobiel, maar wij hebben ook een mooie echo gehad met kloppend hartje ! Wow, wat geweldig om te zien ! T duurde even voor de vk wat kon zien, want m'n darmen zaten in de weg 😉 alles zag er goed uit, kindje was 17 mm dus kwam ook helemaal overeen met de termijn.

Oempa , jij ook gefeliciteerd met de mooie echo ! Groentesoep, jij ook succes vanavond !

Tweetje, hoe is je vakantie ? het is eng he, dat afwachten ? Ik heb ook de meeste dagen geen kwaaltjes gehad . En het schijnt echt helemaal niks te zeggen of je wel of geen kwaaltjes hebt. Nog een weekje tot de echo, spannend !
Hahaha Sushi, wat betreft het aankomen, gedeelde smart is halve smart zeggen ze altijd toch ? 😉

Maar er mag bij mij wel even een stop op, heb geen zin om nu al positiekleding te moeten kopen ! Haha .

Fijne dag vandaag allemaal !
Sizzie gefeliciteerd!! Fijn dat je ook het hartje hebt gezien.

Mimimouse jij ook nog van harte gefeliciteerd.

@ tweetje : wel of geen kwaaltjes hoeven niets te betekenen. Hoop dat je ondanks de onzekerheid toch nog een beetje van je vakantie kan genieten.

Mogelijk dat wij na een goede echo vanavond het onze schoonouders gaan vertellen.
sizzie: gefeliciteerd! Super zeg!

Tweetje: wat onzekerheid dan he! Maar het zegt allemaal niks. Ik hoop dat je een goede ech o hebt binnenkort.

Groentesoep: spannend vanavond! Ik duim voor je!! Ik was ook zo vreselijk zenuwachtig. Had op internet al filmpjes van echo's gekeken hoe zo'n knipperlichtje eruit ziet haha en zag het dus gelijk!

voor de tabel: 29 december intake verloskundige en 2e echo
minimouse, oempa-loempa en sizzie gefeliciteerd!!!

@MvM: ah, wij hebben alleen een toilet in de badkamer dus hoef niet te slepen met de flessen :D Een lekke fles... Moet er niet aan denken haha.

@minimouse: was er een reden dat je zoveel stress had? Wel fijn dat je eerder mocht komen en alles goed was!!

@sushi: succes met vertellen op werk morgen! Hoop dat ze goed reageren en je contract wordt verlengd. Wel netjes dat je het dan zsm verteld. Zelf heb ik gelukkig een vast contract en werk hier ook al heel wat jaartjes, mn baas maakt wel vaker grapjes sinds in een grotere auto heb over wanneer ik die familiewagen ga vullen dus zal vast niet als een ontzettende verassing komen ;)

@aankomen: ben gelukkig nog niets aangekomen. Hoop dat ik dat ook nog even zo kan houden..

@tweetje: geniet nog even van je vakantie! Maak me ook wel zorgen of ik een kloppend hartje ga zien donderdag maar bij mij staat dit wel los van mn (ontbrekende) kwaaltjes. Zo ver ik weet zit er geen verband tussen wel/niet kwaaltjes en het wel/niet goed gaan van de zwangerschap dus daar vertrouw ik dan maar op. Ben gewoon blij zolang ik nergens last van heb :D

Marrr mag er van mij bij. Maar waar is lipzz gebleven..? Na haar echo niets meer gehoord dus ben dan wel beetje bang dat het niet goed was :(

@groentesoep: spannend vanavond! Geniet ervan :D
He Girl, heb je ook gelijk in hoor, geen kwaaltjes wil niks zeggen. En zorgen maakt iedereen zich wel, hoort erbij. Dus ga maar weer vol vertrouwen.

Volgens mij had Lipzz voor haar echo ook niet echt meer gepost. Er vallen in het begin van zo'n groepje altijd wel schrijvers af. Hopelijk had ze een top echo en geniet ze inmiddels met familie en vrienden van deze bijzondere tijd.
Wat super!! En fijn weer 2 kleine hartjes erbij!! Op naar de volgende!!

lekkende fles was ook echt niet leuk helemaal omdat we er buiten op de galerie achter kwamen en de buurvrouw net langs kwam komen. Ze stond heel verbaasd naar de flessen te kijken maar zij niets.

Stress zonder reden. Sinds ik zwanger wil worden ben ik volgens man en moeder heel onzeker geworden op dat gebied. Heel apart en ik snap mezelf eigenlijk ook niet helemaal.

Aangekomen, weet ik niet voor mijn zwangerschap durfde ik al niet op de weegschaal en nu al helemaal niet meer😝.
Jaaaaaa ik heb ook een echo gehad. En ook een kloppend hartje gezien. Helemaal leuk dus!!

Voelt nog wel wat onwerkelijk.
He meiden!

Hier even snel een berichtje van mij. Ik heb het de laatste tijd zo druk met werken dat ik bijna geen tijd heb om te reageren .

Gefeliciteerd voor iedereen die een kloppend hartje heeft gezien!

Wij hebben gisteren de echo gehad en ook het hartje zien kloppen. Wat een bijzonder gevoel is dat zeg!

Het lijkt ook wel alsof het nu wat meer werkelijkheid aan het worden is. Voor de echo durfde ik er nog niet echt van te genieten, bang dat het mis zou gaan. Maar sinds de echo kan ik mijn geluk niet op.

31 dec heb ik alweer de volgende echo. Ik denk dat ik voor deze echo ook best wel weer zenuwachtig zal zijn ;)

@tweetje, ik snap je helemaal dat je je zorgen maakt omdat je niet echt kwaaltjes hebt. Ik was daar ook zo bang voor. Maar zoals de andere meiden al zeggen, dat zegt helemaal niets. Ik duim voor je!

Voor iedereen die deze week nog een echo heeft, heel veel succes en er hopelijk goed van genieten.
Gefeliciteerd groentesoep en flivla!!
Groentesoep en flivla gefeliciteerd!

Groentesoep: en heb je het je schoonouders verteld gisteravond?

Girl: succes alvast morgen!

Mimimouse: is toch niet raar, het zijn ook spannende weken nu. Hopelijk ben je een beetje gerustgesteld door de goede echo!

vivachantal: jij ook alvast succes morgen!

Hoe slapen jullie? Ik ben echt al 1,5 week standaard tussen 3 en 4 's nachts wakker. Daarbij droom ik echt de meest debiele dingen. Vannacht was de baby geboren en ik gaf borstvoeding door een rietje , het rare was dat de baby eerst een embryo is en door de borstvoeding een baby wordt, wanneer het weer tijd was om te voeden was het weer gekrompen tot een embryo en werd het daarna weer een baby. Hahaha dat wordt nog wat de komende maanden.
Iedereen gefeliciteerd met de echo´s tot nu toe! degene die nog moeten veel plezier.

Ik ben alweer aan het aftellen naar volgende echo (29 december) hihi...

Sinds 2 dagen weer aan het werk na mijn vakantie, al paar directe collega's ingelicht, en waren erg blij voor ons.

werken viel qua vermoeidheid wel weer zwaar (avonddiensten). Maar hoort erbij, hopelijk na 12 weken wat meer energie.
Groentesoep en flivla: gefeliciteerd met de mooie echo's ! Wat fijn al die goede verhalen!

Vivachantal en girl: jullie ook veel succes voor de echo morgen! Hoop dat jullie een beetje slapen vannacht

voor de tabel: 16/12 gezien, 7 januari de termijnecho

Oempa loempa: vervelend dat je zo heftig droomt! En het zal vast niet leuk geweest zijn, maar ik moest wel een beetje lachen om je droom van vannacht. Hoe komen je hersenen er op o'm zo'n bizar verhaal te fabriceren he ? Hoop dat je snel beter gaat slapen!

Ik heb ook wel wat rare dromen, hoewel ik ze niet meer echt herinner 's ochtends. En ik moet eigenlijk standaard plassen 's nachts de laatste weken. Leuk met een duf hoofd en het kannetje van mvm er bij haha.
Even snelle reactie van mij, later wel weer uitgebreider.

Gefeliciteerd allemaal met de kloppende :heart:!!!

Vivachantal, veel plezier vandaag! Ik ben ondertussen wel superzenuwachtig... Vannacht bijna niet geslapen. Echt t idee dat het bijna wel mis moet zijn. Geen idee waarom hoor, zit gewoon tussen mn oren.
Hey ladies!

@tabel, ik heb Lipzz eruit gehaald en daarvoor Sushi in de plaats gezet. Zij schrijft hier al langer mee dan Marr.

@kloppende hartjes, wat geweldig dames, allemaal mooie echo's!! Super!! Ik heb alles wat ik kon terugvinden in de tabel geplaatst, nogmaals het verzoek tabeldingen dikgedrukt te plaatsen zodat ik niets over het hoofd zie. Maakt het voor mij een stukje makkelijker

@slapen, gaat gelukkig heel goed! Ben ook erg moe dus dat helpt wel mee . Die droom van oempaloempa hahahaha, sorry hoor maar ik moest er echt even hard om lachen!!

@girl, meissie jij ook heeeeeeeeel veel plezier vandaag! Ik weet hoe je je voelt, ik voel me precies zo! Maar probeer positief te blijven denken, de kans dat het niet goed is is gelukkig heel erg klein!! Koppie op en genieten!

@hier, straks dus de echo, kom daarna weer even posten hier hoe het was! Verder voel ik me echt nog niet lekker de laatste dagen :( . Beroerd gevoel de hele dag door, vooral 's ochtends heb ik echt even een paar uur nodig om 'op gang' te komen. Het lukt me al een week ofzo niet meer om op tijd op mijn werk te komen, maar gelukkig zijn ze er vrij flexibel in. Ik hoop toch echt echt echtttt dat dit alles met 12 weken voorbij is. Ze zeggen dat je van je zwangerschap moet genieten, en ik geniet ook echt wel van het idee en van mijn groter wordende buikje, maar de rest vind ik tot nu toe maar stom.
Thnx vivachantal!

Oh, ik heb trouwens de echo pas begin van de avond en moet daarna ook gelijk door dus weet nog niet of ik vanavond of morgen wat laat weten. Maar uiterlijk morgenochtend horen jullie wat van mij!
Veel succes vandaag viva chantal en girl. Kop op girl83, positief blijven. Je hoofd kan soms rare spelletjes met je spelen.

Oempa loempa: haha wat een droom. Hier nog geen last van rare dromen.

Jij ook alvast veel succes tweetje.

Ik zal de komende week niet op het forum zijn, ik ga heerlijk op wintersport. Lekker snowboarden. Nu nog hopen dat er nog wat sneeuw gaat bijvallen.
YES! Net een mooi kloppend hartje gezien EN gehoord, super bijzonder! We zijn echt heel blij! Wel onwerkelijk hoor, ik lag naar dat scherm te kijken en het moest echt even bij me doordringen dat dat MIJN buik was wat ze lieten zien, en niet een filmpje van iemand anders, haha . De uitgerekende datum ligt mogelijk een paar dagen later, maar is met deze termijn toch nog lastig te zeggen, laat hem dus maar gewoon op 29 juli staan. Ik moet over een paar weken terugkomen voor nog een termijnecho, als ik tussen de 10-12 weken ben. Dan kunnen ze al veel meer zien. Morgen gelijk maar even een afspraak maken!

@girl, zou leuk zijn als je het vanavond nog even kan posten (no pressure ) ben natuurlijk erg benieuwd! En anders zien we het morgenvroeg

@groentesoep, hele fijne vakantie toegewenst!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven