Uitgerekend eind juli 2015!

22-11-2014 15:57 418 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijd#UitgerekendGeslachtBevallenvivachantal25/291e kindje31-07-2015meisje24-07-2015mimimouse27/341e kindje26-07-2015jongen11-07-2015groentesoep8529/291e kindje31-07-2015jongen03-08-2015lara8727/332e kindje26-07-2015jongen21-07-2015girl8331/341e kindje28-07-2015jongen03-08-2015taartje8232/351e kindje03-08-2015meisje11-08-2015cresz27/261e kindje29-07-2015jongen18-07-2015gummybeer28/301e kindje20-07-2015meisje12-07-2015
Gefeliciteerd meis!! Goed om te horen :D Zal zeker proberen vanavond nog even wat te posten...

Duurt wel lang, zo'n dag
Vivachantal: gefeliciteerd! Fijn dat alles goed was!

Groentesoep: veel plezier op vakantie! Ik hoop ook voor je dat er wat sneeuw ligt. Wat een drama dit jaar he!

Girl: succes vanavond!

Ja die droom was echt bizar, maar ik ben het wel gewend

Hebben jullie ook dat de broeken beginnen te knellen? Ik heb er nog maar 1 die fijn zit. Wil eigenlijk eerst de volgende echo afwachten voordat ik een positiebroek o.i.d. ga kopen. Haha dan deze broek maar wat vaker even snel wassen en in de droger gooien.

Mooi gezicht trouwens al die hartjes in de tabel!
Aah Sushi, sorry, had ik even gemist dat je niet in de tabel stond!

Vivachantal jippie ook een mooi hartje! Wauw, de hele tabel vol met hartjes, goed zeg!!

Girl toitoitoi voor jou, heel benieuwd hoe het was! !
@tweetje2014: dat je geen kwaaltjes hebt of niets aangekomen hoeft niets te betekenen hoor. Dan ben je gewoon 1 van de gelukkigen zonder kwaaltjes ;)

@sizzie85: gefeliciteerd met jullie mooie echo!

@groentesoep: gefeliciteerd! Hoe was het vertellen aan je schoonouders?

@girl83: dat is fijn dat je al een vast contract hebt. Toch meer zekerheid. En met zulke grapjes vanuit je baas komt het vast wel goed :D

@flivla85: gefeliciteerd! Ik vind de volgende echo ook heel spannend hoor. Als die goed is gaan we het ook op fb bekend maken

@slapen: hahaha wat een droom. sinds een paar dagen voel ik me minder vermoeid dus ook dat ik niet meer zo snel in slaap val of eenmaal wakker kan ik niet meer slapen. Ik droom ook van alles

@vivachantal: gefeliciteerd!! je hebt grote kans dat het na de 12 wk allemaal voorbij is hoor. Hou nog even vol! Ik vond de fijnste periode toen alle kwaaltjes voorbij waren, ik al wel een mooie buik had maar niet op het einde dat je al puffend de dag door moet komen :p

Hier dus gisteren op werk verteld. Ze reageerden wel positief dus heb hoop dat mijn contract wel verlengd wordt. Maar we zullen het wel zien
@tabel: geeft niet hoor tweetje! Ik sta er nu uiteindelijk toch bij (hoop wel dat alles goed is met lipzz) mijn vriend is trouwens 31 jaar
toch even snel nog een reactie van mij. Hebben kloppend hartje gezien hoor! :-D

5 januari hebben we de termijnecho

Ben helemaal hyper al de hele avond. Had kerstborrel van werk en heb me echt in moeten houden haha.

Vond het trouwens wel bizar dat dat ding maar 2 cm ofzo naar binnen ging en je dan wel alles zag...
Whoohooo Girl gefeliciteerd!!

Haha gek he, wat je allemaal ziet? Ik heb een uitwendige echo gehad. Vond ik helemaal vreemd, dat je dan al zo iets kleins kan zien!

Wat mooi al die hartjes in de tabel! Nu Tweetje nog volgende week, en dan staat ie helemaal vol!

Sushi, stoer dat je het op je werk verteld heb. Je bent hartstikke eerlijk, hopelijk waarderen ze dat en krijg je een mooie verlenging!

@hier: gelukkig nog steeds niet misselijk. Heeft niemand hier gelukkig echt last van he, hevige misselijkheid?

Wel pijn in mijn onderrug en lies. Heb een tijdje geleden al wat bekkenklachten gehad, dus dat is een beetje een zwakke plek ben ik bang. Ga weer even goed mijn oefeningen doen en op mijn houding letten, hoop dat het dan weer minder word. Moet wel zeggen dat ik heel erg lang heb gezeten de afgelopen dagen op niet al te ergonomisch verantwoorde stoelen. Niet zo slim ook

Trusten allemaal!
Hoera voor mooi hartje bij Girl!

Nu hoop ik nog als hekkensluiter volgende week mee te doen! Dat van het gebrek aan kwaaltjes weet ik verstandelijk gezien wel hoor, maar bij de vorige zwangerschap tot zelfs na de bevalling ziek geweest van ellende, kon niet bij de winkel komen zonder over te geven, uitgedroogd geraakt en alles, dus nu is dit echt het andere uiterste en hoewel dat prima kan en vaak voorkomt, voelt het toch raar!!

Oei over puffend de laatste dagen door worstelen gedacht... fjoe daar kijk ik nog niet naar uit! Na positieve echo gaan wij gelijk babykamer maken want in tweede trimester voel je je het best! En dan hebben alle meubels en stofjes ed de kans om de giftige stoffen kwijt te raken, is best een aanrader voor diegenen die nieuwe meubels gaan aanschaffen!!
@girl83: yes! Gefeliciteerd!

@sizzie85: dank je wel. We zullen wel hoe het zal verlopen. Heb inderdaad geen last van extreme misselijkheid. Deze week is de misselijkheid ook afgenomen. Inderdaad wel slim om je oefeningen weer te doen. Ik heb ook last van mijn onderrug en pijn van mijn bil naar been trekt (bekken?). Ga ook maar eens oefeningen doen weer

@tweetje2014: spannend! We kijken volgens mij ook allemaal uit naar jouw echo en hopelijk een mooi kloppend hartje

@babykamer: wij willen ook zo snel mogelijk aan het kamertje beginnen. Ook vanwege de dampen inderdaad en het kan maar beter af zijn toch. We hebben al een kleur in gedachten en willen een vroege geslachtsbepaling laten doen en afhankelijk van geslacht andere kleur accesoires enzo. En jullie?
@sushi wij gaan bij goede echo ook voor vroege geslachtsbepalende echo! En dan gelijk aan de slag met kamertje. Vond ik bij de eerste ook puur genieten van al die mooie spulletjes en ben van plan dat zeker weer te gaan doen!

@sizzie is de rug/bekkenpijn weer minder geworden dit weekend? ?

@groentesoep hoe is de sneeuw?
@ tweetje: nog 2 nachtjes!! Ik ga voor je duimen voor een goede echo. En zoals al eerder is gezegd geen kwaaltjes betekend helemaal niets.

@sneeuw: er ligt sneeuw en je kunt redelijk boarden. Helaas zijn niet alle pistes open en zijn ze wat ijzig. Heb al een mooie blauwe plek boven mijn kont.

Hoe gaat het met de rest?? Sizzie: en je rug??
Lekker groentesoep, dat er genoeg sneeuw ligt om te boarden, maar ijzig is niet heel fijn heb ik wel eens begrepen (ben geen wintersporter)

Het is hier rustig. Voelt iedereen zich nog goed? En allemaal zin in Kerst? Ik ben nog beetje gespannen voor morgenmiddag, maar ga morgen vroeg al beginnen met bakken van cake en taart, dat is in elk geval prima afleiding
Ha dames!

Het is inderdaad rustig hier. Stilte voor de storm voor de volgende termijnecho's..of iedereen is heel druk met kerst(inkopen) ..? Hoe gaat het met iedereen?

Wat gaan jullie doen met kerst? Bij ons is t vrij standaard! Mijn schoonouders komen donderdag op bezoek, en vrijdag gaan we het bij mijn familie vieren. Morgenavond hebben we niks gepland staan, lekker met z'n tweetjes koken of een filmpje ofzo !

Tweetje, spannend morgen! Hoe laat mag je ? Ik ga voor je duimen! Haha, goed dat je alvast wat afleiding bent gaan zoeken! Anders heb je geen nagels meer over straks Wat ga je voor taart maken?

Je had het over een vroege geslachtsbepalende echo. Doe je dat dan voor de echo van 20 weken? En met hoeveel weken is dat dan?

Wij willen het geslacht graag weten. Ik ben veel te nieuwsgierig om af te wachten tot de bevalling , dat lukt me echt niet haha! Weten jullie al of jullie een combinatietest willen gaan doen?

Groentesoep, ik weet niet hoe lang je nog blijft, maar veel plezier nog! Jammer dat niet alle pistes open zijn. Kun je verder wel een beetje skien/snowboarden?

@hier: jammer genoeg nog wel wat last van onderrug. Trekt ook door naar mijn bil. Nu niet zo heel pijnlijk, wel irritant, vooral bij gaan liggen en opstaan. Maar ben ook niet zo snugger bezig want ben nog steeds niet aan mijn oefeningen begonnen . Ik weet niet meer welke oefeningen het waren, het is alweer een tijdje geleden. Dus moet even gaan graven naar mijn inloggegevens, want ze staan ergens op de site van de fysio nog! Verder ben ik ook wel van pan om binnenkort een bekkenfysiotherapeut op te zoeken, Doe trouwens wel heel trouw elke week pilates, dat helpt ook vrij goed!
Sizzie hup aan de oefeningen jij! Goed dat je therapie voor je bekken gaat doen. Ik ga voor traditionele en simpele appeltaart en ik bak muffins met bon bon bloc stukjes doorheen en met banaan en caramel.

Wij hebben pas eind van de middag de echo en daarna zijn we weg dus ik hoop later nog even te posten hier! !
Hey meiden,

weer even de tijd nemen om hier te reageren hoor :-)

@sizzie: zeker bijzonder wat je allemaal zo snel kan zien! Goed dat je je oefeningen weer gaat doen, zoorg maar dat je ergere klachten voor bent..

@tweetje: snap dat het raar voelt als je vorige keer zo ziek was en nu nergens last van hebt... Geniet er maar van! Vriendin van mij had precies hetzelfde en heeft nu 2 gezonde kindjes rondlopen :-D

@babykamer: eigenlijk had ik hier nog helemaal niet over nagedacht en wanneer we dit gingen doen. Maar als ik het zo hoor, gaan we dit inderdaad ook in het 2de trimester oppakken. Even goed verdiepen in wat we precies willen, weten alleen dat we niet een hele blauwe of roze kamer willen..

@geslachtsbepaling: wij gaan inderdaad ook voor een vroege geslachtsbepalende echo. Heb wel gelezen dat ze het vanaf 13 weken soms al kunnen zien maar mijn verloskundige gaf aan het bij 15 weken eigenlijk altijd te kunnen zien dus gaan we zeker doen!

@Combinatietest? Wij gaan die wel doen, wil toch zoveel mogelijk weten. Jullie?

@groentesoep: geniet van de sneeuw! Ijzig is wat minder inderdaad...

@kerst: bij ons is kerst eigenlijk altijd erg druk met beide gescheiden ouders... Maar hebben het dit jaar wel goed geregeld. Vanavond lekker met zn 2tjes, misschien even de stad in. Misschien maakt het me wat herkenbaarder maar woon in de stad van Serieus Request dus genoeg te doen hier deze dagen Verder komende dagen beide families tijdens diners, lunch en "3de kerstdag" en 2de kerstdag lekker uit eten met vrienden.

@tweetje: geniet van de echo! Ik was superzenuwachtig maar ben blij dat je iig genoeg afleiding hebt vanmorgen. Oeh muffins met bon bon bloc... Klinkt erg goed!!

Nou, ik ga nog even paar uur werken en daarna lekker anderhalve week vrij!!
Tweetje succes vanmiddag met de echo! Hopelijk een mooi kloppend hartje te zien!

Mijn intake en echo is helaas verzet naar 6 januari . Nog een week langer wachten

Kerst: wij gaan lekker rustig aan doen en de bekende familiebezoekjes afleggen. Vooral uitslapen denk ik, ben zo kapot!

Geslachtsbepaling: wil ik ook graag doen met 16 weken d.m.v. een pretecho. Vriend vindt het onzin en vindt dat we ook wel kunnen wachten tot de 20 weken echo. Nou euh dacht het niet

Wat goed dat jullie allemaal al over kamertjes en dergelijke nadenken. Daar ben ik echt totaal nog niet mee bezig. Eerst maar eens de 12 weken halen. Regelen jullie nu ook al kinderopvang etc? Ik ga me wel snel even inschrijven voor kraamzorg trouwens.

Combinatietest: wij hebben besloten om het niet te doen.

Sizzie: wat lastig dat je nu al zo'n last hebt. Inderdaad maar snel die oefeningen doen!

Girl: wat leuk, ben je al op het plein geweest? Veel plezier, zal vast een leuk feestje worden vanavond!

Meiden alvast een fijne kerst allemaal! Volgend jaar allemaal met baby!
Aaah Oempa jammer dat verzet is maar gelukkig heb je al de wetenschap van een kloppend hartje!

Girl en Oempa ook geslachtsbepalende echo! Wij ook hoor, las we vanmiddag goede echo hebben dan maak ik volgende week afspraak idd voor rond de 15 weken! Is ook gewoon leuk om er mee bezig te zijn want het is zo'n bijzondere tijd en je maakt het maar een paar keer in je leven mee dus volop genieten hoor!!

Leuk met de Kerst zoveel bezoekjes, @Girl jullie hebben echt veel familie bezoekjes zo! Wel heel gezellig!!
@geslachtsbepaling: gelukkig wil vriend het hier net zo graag als ik haha.

Ja, ben van de week al even op de Grote markt geweest. Lekker druk. Maar hele stad ligt er wel plat van hoor...

@kinderopvang: ik heb onze baby van de week inderdaad al ingeschreven haha. Bij iig 2 plekken. Gaan binnenkort wel pas kijken maar hier moet je er op tijd bij zijn... Basisscholen moet je de kleine eigenlijk al voor inschrijven bij geboorte, te bizar! Maar ja, doen we dus maar wel.
Yes!

*voelt geweldig*
Gefeliciteerd Tweetje! Ik weet hoe je je voelt
Jaaaaaaa Tweetje!!! GEFELICITEERD!!!
Gefeliciteerd nu hebben we allemaal een kloppend hartje!! voor iedereen fijne kerstdagen en mogen we er allemaal extra van genieten !!
Gefeliciteerd tweetje!! Top!! Heerlijk van genieten nu
Joehoeeeee gefeliciteerd Tweetje! Lekker genieten nu

Zo... Even de tijd nemen om hier te reageren. Druk druk druk ;) Alle inkopen zijn gedaan en we zijn klaar voor kerst. Het leukste is het shirt die zoontje aankrijgt met op de voorkant psssst geheimpje... En op de achterkant ik word grote broer! En dan maar afwachten hoe de familie reageert :D

@sizzie: oei, vervelend die pijn. Ik heb het weleens van mijn bil naar mijn been. Doe je de pilates oefeningen gewoon met een dvd'tje thuis?

@groentesoep: geniet lekker van de sneeuw en pas op met gladheid...

@oempa-loempa: oh neeee, nog langer wachten :( Balen zeg!

@geslachtsbepaling: vorige keer bij 16 wk bij Jan Koning in Ochten laten doen. Je kon het toen al duidelijk zien. Deze keer ook rond die tijd. De 4D HD echo is trouwens ook prachtig!

@combinatietest: wij laten deze niet doen ivm met onze leeftijden en weinig risico. Het blijft toch ook een kansberekening

@kamertje/kraamzorg/kdv: ja ik heb al wel een idee hoe we t gaan doen Zo leuk dat shoppen weer. Kraamzorg heb ik al aangevraagd want in de zomer zijn ze vaak druk. Ons kleintje gaat naar het kdv als ik maar 1 ochtend blijf werken. Als ik meer uren zou krijgen misschien naar gastouder

Fijne feestdagen iedereen!!
Iedereen fijne kerstdagen gehad?

Ik wel, 1e kerstdag ook gewerkt nog, maar gisteren gezellig met familie doorgebracht.

Maandag heb ik mijn termijnecho en daar ben ik erg naar aan het aftellen.

Van de week al bloed laten prikken voor bloedonderzoek.

@kwaaltjes, komen en gaan, misselijkheid, soms paar x per dag heftig, soms paar dagen weer helemaal niet, alleen die vermoeidheid blijft, en nog steeds gevoelige borsten.

Heb het afgelopen week ook op werk aan mijn directe collega's verteld, die vonden het erg leuk. de rest vertel ik vanaf 12 weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven