Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Mijn date van vandaag is ziek. Overigens gisteravond ook wel iets serieuzer berichten uitgewisseld. Op zich wel interessant (geen uitgebreide gesprekken hoor ineens), misschien zie ik meer uit naar de herkansing (die kort na kerst zal plaatsvinden).
Alle reacties Link kopieren
@systeemkast, haha, nou misschien dan niet de friendzome in, maar gewoon meteen zijn leven weer uit?

Natuurlijk hoeft dat niet, maar op mijn opmerking dat ik dat ook nog niet zo had, maar hem wel aantrekkelijk vond, kreeg ik ook geen sjoege. En dan word ik wel onzeker en ik weet dat ik daar niet aantrekkelijker van word, want ik kan mezelf dan in mijn hoofd behoorlijk naar beneden halen en dat straal je volgens mij ook uit. Dus ik moet wel een manier vinden om dat voor de volgende date los te laten, anders kan ik net zo goed niet gaan.

Dit soort dingen zijn precies de redenen dat ik soms date-pauzes inlas. Ik kan over het algemeen namelijk prima met mezelf vinden.
manamana...tutuutududu
@coolpack; jammer. Maar goed, wel een nieuwe in de planning dus.

@winkje; hij is nu voor de kerst en o&n naar huis, als hij terug is gaan we wat drinken. Dit is nu date # 3 die voor januari gepland staat en ga er vanuit dat het niet doorgaat. Van de andere 2 ook niets meer gehoord, denk dat het te ver weg is!

OKC is vaak even doorbijten, en je filters goed instellen. Hoewel ik op het moment ook niet echt onder de indruk ben van het aanbod.

@Rasa; welkom terug! Ik heb ook nooit zin in first dates, hoort erbij denk ik. Ik blijf hopen dat ik het wel kan

@Sybreed; goed punt!

@erik; ik dacht even dat je met je 18+ profielen dat je op zoek was naar meisjes van 15, maar ik neem aan dat je xxx bedoeld. Vreemd. Probeer het niet al te serieus te doen, daar maak je het voor jezelf ook moeilijk mee. Vergeet niet dat daten ook gewoon heel leuk kan zijn. Meteen al druk erop werkt averechts.
@ rasa, ik weet dat het kan gebeuren, maar ik wil het liever niet.

Ik heb het niet over een beetje puzzelen met planning, ik merk dat ik eigenlijk totaal niet kan vragen wat voor mij gaan op dit moment vraagt. Dat is geen angst. Ik heb geen zin om mijn tijdsschema te laten zien en wat ik allemaal moet doen en moet puzzelen, maar het is echt eerder veel te weinig dan weinig. Gooi bij dat ik best wel veel druk ervaar van school, ook al heb ik de overdruk weggewerkt, dus die moet een vrouw ook opvangen.

Het probleem is ook niet helemaal dat geen vrouw dat wil of volhoudt. De kans is gewoon heel erg groot, ook als het normaal heel goed had kunnen werken. Snap je hoe dat voor mij voelt als het dan stukloopt? Ik heb eigenlijk geen zin om mijn hart te breken terwijl ik nauwelijks tijd en energie heb om het te verwerken.
@ koekske: Hoe ging je sollicitatie?

@ Re_ske: wat een shit ervaring dat je je nu onveilig voelt.. Oef.. stomme mannen soms!
Jeetje, wat gaat het rap hier!!!quote:AmyFarahFowler schreef op 23 december 2014 @ 12:43:

En ook al die 'gezellige' dates zijn best leuk, maar daar word je na verloop van tijd ook moe van. Hoe lang moet je gezellig gaan doen totdat je iemand tegen komt die wel leuk is? Het neemt de zin soms een beetje weg.

-> Eens, je wil toch ook wel eens dat je moeite wordt beloond, met een echt leuke man!

@ Famke: Wat shit dat het appverkeer je niet geeft wat je graag wilde.. Bah! Het klinkt zo leuk! Komt het gevoel voort uit hoge verwachtingen of weet je het niet? Ik zou zeggen.. nog wel gewoon een keer afspreken hoor.. Dan kun je het gevoel 'in het echt' checken..

@ Sybreed: eerlijk gezegd, geloof ik er niet zo in, dat je geen tijd hebt voor de liefde.. Tegenwoordig heeft iedereen het druk! Als je iemand echt leuk vind, maak je tijd voor elkaar ofzo..

@ Coolpack: jammer, wel goed dat de herkansing alweer gepland staat.

Vanavond had ik nog steeds geen app oid. Heb hem toen geappt en binnen een paar minuten reactie.. Denk dat hij niet zo'n apper is.. maar zal het hem volgende keer eens vragen. Beiden wilden we namelijk elkaar weer zien... Dacht vraag het hem maar, wil weten waar ik aan toe ben en anders loop ik maar een blauwtje dit jaar nog.. Toch wel weer leuk
Ben even wat stiller geweest. Geen dates op de planning. Oma ligt op sterven en wil zoveel mogelijk bij haar zijn.

Wel nog 2 leuke tinder mannen erbij. 3 stuks nu. Die van Utrecht en 2 uit Limburg. Leuke mannen om mee te kletsen. Uitgelegd dat ik momenteel niet met daten bezig ben maar wel af en toe wil babbelen. Alle drie zijn ze zeer respectvol. Hopelijk blijft dat zo?

Er werd gesproken over open of gesloten zijn. Ik ben zo best open. Behalve over mijn emoties en gevoelens. Komt omdat ik helaas in het verleden al vaker heb meegemaakt dat men "misbruik" maakt van mijn openheid. Dat is bij mij een reden waarom ik terughoudender geworden ben.
Carpe Diem!
quote:AmyFarahFowler schreef op 23 december 2014 @ 17:49:

@erik; ik dacht even dat je met je 18+ profielen dat je op zoek was naar meisjes van 15, maar ik neem aan dat je xxx bedoeld. Vreemd. Probeer het niet al te serieus te doen, daar maak je het voor jezelf ook moeilijk mee. Vergeet niet dat daten ook gewoon heel leuk kan zijn. Meteen al druk erop werkt averechts.Ja. Op relatie.nl staan 18+-profielen (soms maakt naaktfoto's) en serieuze relatie profielen gewoon door elkaar. Waanzinnig.
Kwam dit verhaal op fb tegen. Herkenbaar vond ik wel.

http://thoughtcatalog.com ... /this-is-how-we-date-now/
manamana...tutuutududu
Sterkte misspatrice!

Rasa, veel plezier vanavond!

Hier is de date gepland. Tweede kerstdag 's middags. We gaan gewoon een drankje doen, alleen zijn de kroegen die ik op het oog had dicht... En verder zit hier niet zoveel bijzonders dus dat word nog een uitdaging haha!
Ik herken wel wat Sybreed zegt. Ik heb twee jaar geleden een relatie gekregen terwijl ik begon op een nieuwe stageplek en een schooldag had van tien uur. Hij wilde steeds bij me zijn, ik was blij als ik eens een moment voor mezelf had. Na vier maanden was het wel klaar. Al denk ik ook wel dat ik niet genoeg van hem hield.

Koekkie: Ik weet dat het gevoel over gaat... Bij mij ongeveer hetzelfde verhaal. Wilde er niet aan dat ik geen contact meer wilde en ging nare dingen zeggen / vervelend doen. Was echt niet nodig en misplaatst.

Fijne dagen iedereen!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Ohja inderdaad sterkte Misspatrice, wat rot zo met de feestdagen.
Ok dan. Zit op kantoor. Net latter aan de lijn. Hij laat me zitten, nu op 2e kerstdag om weer een weekend te gaan roadtrippen dus hij is de laan uit. Het gaat me echt te ver. Over en uit.

Nou daar zit ik dan. Alleen. Vlak voor kerst. En geeneens tijd om te daten... Klojo.
Ah, Imogen, wat balen!

Wat goed van je dat je je grens aangeeft. Het zal anders keer op keer blijven gebeuren, maar het is natuurlijk een rotgevoel. Helemaal net voor de feestdagen.

Kun je iets anders bedenken om te doen? Alleen zitten lijkt me nu niet zo handig.
manamana...tutuutududu
Tja grens echt bereikt. Ik ben gvd het beste dat m kon overkomen, veel invoelender en ruimtegevender dan ik zijn er niet..
Imo: is het nu echt over en uit als in echt uit of heb je aangegeven: Latter, dit trek ik niet? ( Dat volg ik niet helemaal).

Lieve Imo... Ik kan niks opbeurends voor je bedenken. Dit is gewoon kut. Maar, jij wordt hier niet gelukkig van. En eigenlijk vind ik het gewoon onbeschoft dat ie je laat zitten. Wat een rotstreek. Ik snap nu even niet zo goed waarom je hem zo geweldig vindt. ( Sorry).

Ik zou willen dat ik nog wat kon zeggen waar je iets aan had . But I can't...
Nee precies. Ik hoop dat je dat gevoel vast kunt houden en niet aan jezelf gaat twijfelen later. Ik denk dat je alles gegeven hebt en dat dat voor hem niet genoeg was zegt alles over hem en niets over jou. Een relatie zou niet als werk moeten voelen. Er komt iemand die dat begrijpt en jouw kwaliteiten met beide handen aangrijpt en koestert.
manamana...tutuutududu
Jammer imogen,

Een latter die ruimte nodig heeft. Wow. Je bent veel meer waard dan dat.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Imo een hele dikke knuffel van een meelezer!

Wat een ongelofelijke K streek. Je had het zo verdient een lekkere kerst met zijn allen.

Je hebt er alles aan gedaan om het te laten werken, maar er zijn er twee nodig. Helaas snapt hij dit niet!

Ik ben thuis alleen tweede kerstdag dus als je wilt praten!

Liefs Poezel
@misspatrice, wat naar van je oma... Sterkte!

@imogen , wat een klote-timing...

Het zal mij benieuwen vanavond... Het zal iig niet liggen aan te hooggespannen verwachtingen. En hij komt voor de verandering uit een andere stad, dus na 1 biertje doei zeggen zal het ook niet worden...
Ooo, Imogen,

@Rasa: veel plezier vanavond, hoop ik voor je !

Zit er hier ook even doorheen. Ziekgeworden. & alleen met kerstdagen. Dacht dat het me weinig kon schelen, omdat ik voor na de kerst wel plannen heb, en evt nog wel even de stad in zou gaan, maar nu lukt zelfs dat niet
Ik ben echt zo verdrietig nu. Dit verdien ik echt niet. Zo vlak voor kerst. Ik heb het dan wel uitgemaakt maar toch... En ik heb ook geen moment rust, als ik niet werk heb ik mn kids. Maar dan iig tweede kerstdag. Dan heb ik helemaal niemand.

Denk ik nog ik installeer okc weer om even afgeleid te worden. Moet ik eerst die kuttelefoon updaten en dat gaat niet omdat ie 6.5gb vrij moet hebben. Hebbik niet. Pfffff

Hoe dan ook, ik ga maar weer daten. Heel erg jammer dat ie zelfs het kleine beetje datvik maar nodig heb niet op weet te brengen. Mss heeft ie idd therapie nodig. Tegen zn egocentrisme.
quote:lady_dana schreef op 24 december 2014 @ 03:41:

Kwam dit verhaal op fb tegen. Herkenbaar vond ik wel.

http://thoughtcatalog.com ... /this-is-how-we-date-now/

Wel negatief, maar er zit zeker wel wat in. Zo snel als alles moet gaan. Moeilijk met moeilijkheden kunnen omgaan.

"We bombard ourselves with stimuli, input, input, input, and we wonder why we’re miserable. We wonder why we’re dissatisfied. We wonder why nothing lasts and everything feels a little hopeless. Because, we have no idea how to see our lives for what they are, instead of what they aren’t."
Wat ongelofelijk STIJLLOOS van hem Imogen!

Ik volg jullie verhalen al maanden en dus ook de jouwe maar dit is zo ongelofelijk naar. Niet eens omdat er bepaalde omstandigheden zijn maar omdat hij zelf ws weer onrust in zijn lijft heeft. En net wat je zegt vlak voor de kerst.

Weg ermee en nooit meer contact
Godverdorie Imogen, wat een klotestreek. Dit verdien je zeer zeker niet.

Rasa, veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven