Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 25 december 2014 om 12:01
donderdag 25 december 2014 om 12:05
donderdag 25 december 2014 om 12:07
quote:Rasa* schreef op 25 december 2014 @ 12:01:
My god, Nien op dat baarmoederhalskankertopic... Ze begint mijn tolerantiegrens een beetje te bereiken... Onlangs ook al zo'n opmerking over Serious Request en waarom dat geld niet gewoon in NL bleef...
Ik vind dat ze wel een punt heeft (baarmoeder)
En wat betreft SR, daar is ze helaas echt niet de enige in. De ene na de andere zeikerd staat op.
My god, Nien op dat baarmoederhalskankertopic... Ze begint mijn tolerantiegrens een beetje te bereiken... Onlangs ook al zo'n opmerking over Serious Request en waarom dat geld niet gewoon in NL bleef...
Ik vind dat ze wel een punt heeft (baarmoeder)
En wat betreft SR, daar is ze helaas echt niet de enige in. De ene na de andere zeikerd staat op.
donderdag 25 december 2014 om 12:21
quote:Rasa* schreef op 25 december 2014 @ 12:13:
[...]
Dat heb ik weleens geprobeerd, maar dan ben ik toch weer te nieuwsgierig wat voor doms die mensen nou weer hebben geschreven... Herkenbaar! Waarom zetten ze dan ook neer " berichten toch tonen", dan word ik juist nieuwsgierig. En als er gequote word zie je het toch.
[...]
Dat heb ik weleens geprobeerd, maar dan ben ik toch weer te nieuwsgierig wat voor doms die mensen nou weer hebben geschreven... Herkenbaar! Waarom zetten ze dan ook neer " berichten toch tonen", dan word ik juist nieuwsgierig. En als er gequote word zie je het toch.