Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 25 december 2014 om 14:54
quote:Amaqanda schreef op 25 december 2014 @ 14:51:
Ff serieus, lezen jullie die reacties in dat topic. Is het een wedstrijdje 'wie kan het langste bericht plaatsen'?
Ik heb daar echt het geduld niet voor.Ik ook niet. Daarom lees ik de reacties van Suzy ook nooit. Af en toe lees ik wel eens een lange OP, maar meestal niet.
Ff serieus, lezen jullie die reacties in dat topic. Is het een wedstrijdje 'wie kan het langste bericht plaatsen'?
Ik heb daar echt het geduld niet voor.Ik ook niet. Daarom lees ik de reacties van Suzy ook nooit. Af en toe lees ik wel eens een lange OP, maar meestal niet.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 25 december 2014 om 16:32
Ik heb een nieuwe avatar, een foto van mij en mijn kat die op mijn buik ligt. Op normaal formaat is het een mooie foto maar nu zit ik te kijken naar mijn avatar en nu lijkt het net, vind ik, alsof ik mijn kat de borst geef, hahaha. Vinden jullie dat ook?Want dan zoek ik wel een andere foto. Op mijn telefoon worden die avatars megaklein maar misschien ligt het aan mijn telefoon hoor.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
donderdag 25 december 2014 om 16:57
Whaha, dat dacht ik al. Nou ja, ik zag er geen piemel in maar dat komt omdat Willy een heel vrouwelijk en klein poesje is. Om het in de sexuele sfeer te houden, hahaha. Ik zal de foto wel even groot neerzetten, dan kunnen jullie zien hoe schattig de foto in feite is. Dank voor uw eerlijkheid.
donderdag 25 december 2014 om 17:08
quote:StoraHuntur schreef op 25 december 2014 @ 16:59:
En dan ook Willy Haha, zo heet ze echt! De mensen waar we haar ophaalde, dachten dat ze een mannetje was. We hadden al een naam bedacht, Willy, naar Willy Wortel en Willy Wonka. Vonden we wel grappig want die hebben ook rood haar. En bij thuiskomst bleek ze een vrouwtje. Toen hebben we besloten de naam wel te houden omdat die unisex is en herinnert aan de manier waarop ze bij ons kwam wonen.
En dan ook Willy Haha, zo heet ze echt! De mensen waar we haar ophaalde, dachten dat ze een mannetje was. We hadden al een naam bedacht, Willy, naar Willy Wortel en Willy Wonka. Vonden we wel grappig want die hebben ook rood haar. En bij thuiskomst bleek ze een vrouwtje. Toen hebben we besloten de naam wel te houden omdat die unisex is en herinnert aan de manier waarop ze bij ons kwam wonen.
donderdag 25 december 2014 om 17:14
quote:Steinbeck schreef op 25 december 2014 @ 17:05:
[...]
Schattig, zeker, maar ik zou toch een andere foto kiezen want in klein formaat komt hij niet tot zijn recht.Je hebt gelijk hoor. Ik wilde een wat persoonlijkere avatar maar niet de verkeerde indruk wekken, haha. Het is een selfie, ik denk dat ik mijn hoofd teveel naar beneden hield omdat we anders niet samen op de foto pasten. En wel en profile, een klein beetje anoniem wil ik wel blijven. Al zullen mensen je gezicht niet snel herkennen op zo'n formaat. Nou ff nieuwtje maken dan maar.
[...]
Schattig, zeker, maar ik zou toch een andere foto kiezen want in klein formaat komt hij niet tot zijn recht.Je hebt gelijk hoor. Ik wilde een wat persoonlijkere avatar maar niet de verkeerde indruk wekken, haha. Het is een selfie, ik denk dat ik mijn hoofd teveel naar beneden hield omdat we anders niet samen op de foto pasten. En wel en profile, een klein beetje anoniem wil ik wel blijven. Al zullen mensen je gezicht niet snel herkennen op zo'n formaat. Nou ff nieuwtje maken dan maar.