Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Hans: jij bent scherp! Je bedoelde van afgelopen maandag . Dacht aankomende maandag 😝

Vannochtend 91,4😳 Beetje vreemd
Heeft iemand er ook last van niet zoveel te kunnen eten? Ik kan echt minder dan de helft eten van wat ik normaal kan eten.

Vandaag wat toastjes op dus maar klein stukje kalkoen kunnen eten en wat aardappel kroketjes
Alle reacties Link kopieren
Daar liep ik ook al tegen aan. Ik at een machtige chocoladetaart en hapjes. Ik had al eerder een appelflap op. Ik maak dadelijk weer een lijstje. Ik ben nog steeds zat, hoewel ik weer een kop koffie op kan.
World of Warcraft: Legion
O: Banaan, kop koffie, boterham met kruidkaas;

T: Kop koffie, kokosster;

L: Broodje met kaas, 2 broodjes met kruidkaas, glas magere melk;

T: 4 koppen koffie, appelflap, borrelnootjes, hapjes, chocoladetaart;

A: Gebakken krieltjes in schil, witlof, rollade;

T: Kop koffie, kokosster.

Beweging:

- 10 min. wandelen.
Iedereen druk met eten en feestvieren?

Wij gaan zo ff kadootjes doen en dan mijn familie.
Geloof het ook. Maar bij mijn ouders eet ik niet bijzonder veel, maar vanavond hebben mijn ouders, hun vrienden en ik wel een buffet bij een buffetrestaurant.
Lijst van vandaag:

O: Kerststol, boterham met kruidkaas, glas magere melk;

T: 2 koppen koffie, kokosmakroon;

L: Boterham met zalm, slaatje, glas magere melk;

T: Kop koffie, 2 glazen cola;

Chinees kerstbuffet: Glas cola, rijst, bami, babi pangang, foe yong hai, kipsaté met pindasaus;

T: 2 koppen koffie, 2 glazen bier.

Beweging:

- 25 min. wandelen.
Lijstje:

O: 2 boterhammen met muisjes

L: broodje met hagelslag

D: gourmet met biefstuk, kipfilet, hamburgertjes, brood pindasaus, wiskeysaus, knoflooksaus, sla komkommer en tomaat.

T: 2 kleine zakje pepernoten. ( kon het niet laten)

Morgen nog een verjaardag maar zal niet vet zijn. Zondag weer normaal eten.

Duimen dat het morgen sneeuwt ! Dan lekker naar buiten met mijn dochter een eindje lopen. Maarja zal wel niet zo'n feest zijn.

Maandag en dinsdag weer lekker sporten en dan woensdag de hele dag oliebollen bakken 😝 en eten
Voor mij begint morgen het normale eten weer. Kerstmis is dan immers voorbij. Maar... dan is weer Oud & Nieuw weer in aantocht. Schransen... vreten...
quote:hans66 schreef op 25 december 2014 @ 10:32:

Je zou mij de inloggegevens kunnen toezenden. Ik werk dan vanavond de tabel bij, tenzij tegen die tijd iemand voor is geweest.Ik heb ze gestuurd, was ff afgeleid door de feestdagen haha
Don't know, don't care
quote:schorpioen36 schreef op 25 december 2014 @ 20:36:

Heeft iemand er ook last van niet zoveel te kunnen eten? Ik kan echt minder dan de helft eten van wat ik normaal kan eten. Ik eet wel minder ja en ook zeker over de dag zeg maar. Normaal is kerst de uitgelegen kans om heel de dag door te snaaien, maar over de dag eet ik normaal, misschien zelfs wat weinig.
Don't know, don't care
quote:schorpioen36 schreef op 26 december 2014 @ 22:34:

Duimen dat het morgen sneeuwt ! Dan lekker naar buiten met mijn dochter een eindje lopen. Maarja zal wel niet zo'n feest zijn.Hier sneeuwt het nu al behoorlijk!
Don't know, don't care
quote:hans66 schreef op 26 december 2014 @ 22:38:

Voor mij begint morgen het normale eten weer. Kerstmis is dan immers voorbij. Maar... dan is weer Oud & Nieuw weer in aantocht. Schransen... vreten...

Nu inderdaad even weer een paar dagen normaal proberen te eten.

Met oud en nieuw ben ik, tot nu toe, ook niet veel bijzonders van plan, maar er zal zeker een oliebol of 2 aan te pas komen en waarschijnlijk ook iets te veel alcohol
Don't know, don't care
Het is goed mogelijk dat ik maandag (29 december) zwaarder zal zijn dan afgelopen maandag (22 december). Ik ben 1,8 kg aangekomen (van 84,8 naar 86,6), maar ik woog mij op het verkeerde moment (na het ontbijt). Normaal weeg ik na het opstaan, maar voor het ontbijt. Morgenvroeg heb ik hier beter zicht op.
Bijgewerkt in de tabel zijn de gegevens van:

- Apppie;

- Crazycatlady;

- Debjo;

- Hans66;

- Lalalalalinda;

- Mietrot;

- Ronkel.

Ik heb de tabel gealfabetiseerd. Ik hoor wel als ik met het veranderen fouten heb gemaakt of als er nog forummers zijn die hun gegevens bijgewerkt willen zien.

Hans66.
Zo ik kom nog even melden dat ik nog leef

Lekker genoten van de kerst en het komende weekend eet ik van wat er nog in de kast ligt, want geen zin om de deur uit te gaan met alle sneeuw (en enorme plassen inmiddels ook). Er zou vandaag een vriendin komen eten, maar die heeft afgezegd vanwege de sneeuw (moest een eind rijden hier naartoe). Moet nodig de koelkast even opruimen want er ligt nogal wat te verpieteren zag ik.
Tjezus, wat vals
Bedankt voor het bijwerken Hans! En voor het alfabetiseren, maar dan hoor ik wel een plekje hoger he
Tjezus, wat vals
quote:min25 schreef op 27 december 2014 @ 12:33:

Bijgewerkt in de tabel zijn de gegevens van:

- Apppie;

- Crazycatlady;

- Debjo;

- Hans66;

- Lalalalalinda;

- Mietrot;

- Ronkel.

Ik heb de tabel gealfabetiseerd. Ik hoor wel als ik met het veranderen fouten heb gemaakt of als er nog forummers zijn die hun gegevens bijgewerkt willen zien.

Hans66.Dank je Hans, we zetten bij degene die niks doorgegeven hebben altijd X1 of als ze die al hadden X2 en dan bij X3 gaan ze uit de tabel, om het overzichtelijk te houden en zo weet je ook wie er wel en niet actief is nog.
Don't know, don't care
O... dan ga ik dat nog aanpassen, MevrouwJack en Lalalalalinda.
quote:hans66 schreef op 27 december 2014 @ 13:04:

O... dan ga ik dat nog aanpassen, MevrouwJack en Lalalalalinda.Super!
Don't know, don't care
Hier een kilo aangekomen maar dat is er wel weer snel af. Al eens eerder gehad toen ik wat teveel had gegeten.

Hier beetje natte sneeuw. Blijft weinig liggen nog.

Hans : bedankt voor aanpassen

Ik had maandag wel doorgegeven hoor. Ik was toen 92. Dinsdag opeens 91,5.
Ik kan het niet terugvinden, maar dan zouden de gegevens zijn:

Afgevallen deze week: 0.0

Huidige gewicht: 92.0

Totaal afgevallen: -7.6

Klopt dat? Dan werk ik - of iemand anders misschien - dat alsnog bij.
Er ligt hier denk ik een cm of 10 nu, is wel opgehouden met sneeuwen. Het smelt wel hier en daar dus ik hoop dat het na morgen weer lekker weg is.
Tjezus, wat vals
Hans: klopt ! Zal me wel weer niet gelukt zijn om dik gedrukt te maken

Hier vooral natte sneeuw helaas ! Dochter vond het toch leuk wat er bleef liggen om een "hond" van te maken en wat ijsballen te gooien.
Eetlijst voor vandaag:

O: Kerststol, boterham met vruchtenhagel, glas magere melk;

T: 2 koppen koffie, blokje kruidkaas;

L: Boterham met witte vlokken;

T: Kop koffie, banaan;

A: Macaroni, saus (gehakt, roerbakgroenten, water, mix);

T: Blokje kruidkaas, glas magere melk, toffees.

Beweging:

- 10 min. wandelen;

- 25 min. fietsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven