Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Goedemorgen

Weer niet uitgeslapen, ik lag er om 1.45 uur in, ik weet niet wat ik heb hoor
Goedenavond en welterusten.
Slaap lekker cochise!
Wij hebben sinaasappels in de fruitmand liggen. Biologische dure krengen van de jumbo.
Mogguh

Al heerlijk met de hond gelopen, alles is wit en knisperig en de schapen waren ook net wakker.

Nu lekker mijn eerste bak koffie al op en ik hoor vriend rommelen in de badkamer.

Fijn.

Gisteren onwijs lekker gegeten (Asian fusion restaurant) en ik zag net pas dat de envelop die ik van mijn moeder kreeg 2x zo vol zat als ik ingeschat had
quote:GateKeeper schreef op 26 december 2014 @ 07:48:

Goedemorgen

Weer niet uitgeslapen, ik lag er om 1.45 uur in, ik weet niet wat ik heb hoor

Ha Gate, ze is er weer! Je weet wel en het gaat goed, dat is fijn om te horen.

Enne, als het goed is kun je over een tijdje jarenlang niet uitslapen, nu ben je misschien al een beetje aan het oefenen
quote:Steinbeck schreef op 26 december 2014 @ 10:34:

[...]

Ha Gate, ze is er weer! Je weet wel en het gaat goed, dat is fijn om te horen.

Enne, als het goed is kun je over een tijdje jarenlang niet uitslapen, nu ben je misschien al een beetje aan het oefenen

I know

Op zich best wel lekker om rustig in je eentje zo vroeg te acclimiatiseren. Bakje koffie erbij. Zo maar even douche en een wandeling met de hond.
O Bieb dat zijn leuke verrassingen!
quote:Bieb2.0 schreef op 26 december 2014 @ 10:31:

Mogguh

Al heerlijk met de hond gelopen, alles is wit en knisperig en de schapen waren ook net wakker.

Nu lekker mijn eerste bak koffie al op en ik hoor vriend rommelen in de badkamer.

Fijn.

Gisteren onwijs lekker gegeten (Asian fusion restaurant) en ik zag net pas dat de envelop die ik van mijn moeder kreeg 2x zo vol zat als ik ingeschat had Wit? Sneeuw of bevroren wit?
Goedemorgen
Mag ik nog een keer om jullie mening vragen over mijn avatar? Dit is mijn oog met een filter erover met wat sterretjes en glitter. Wat vinden jullie ervan?
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Goedemorgen Anna, voel je je al beter?
Bevroren knisperig gras. En de hond ging er helemaal op los
quote:gladoortje74 schreef op 26 december 2014 @ 10:41:

Mag ik nog een keer om jullie mening vragen over mijn avatar? Dit is mijn oog met een filter erover met wat sterretjes en glitter. Wat vinden jullie ervan?Ik vind 'm een beetje horrorachtig eng. Sorry.

Mag ik nog een keer om jullie mening vragen over mijn avatar? Dit is mijn oog met een filter erover met wat sterretjes en glitter. Wat vinden jullie ervan?Hij mag wel wat scherper
Morguh allemaal.Zijn jullie er weer klaar voor, voor dag 2?

Mag ik nog een keer om jullie mening vragen over mijn avatar? Dit is mijn oog met een filter erover met wat sterretjes en glitter. Wat vinden jullie ervan?

Ik vind 'm mwoa.

Hier zitten de experts: http://forum.viva.nl/foru ... ar/list_messages/64470/26

Mag ik nog een keer om jullie mening vragen over mijn avatar? Dit is mijn oog met een filter erover met wat sterretjes en glitter. Wat vinden jullie ervan?Ik zou persoonlijk voor een opgemaakt oog gaan, spreekt meer, nu is t een beetje zo zo.
Ja, ben er klaar voor. Nou ja, ben al een tijdje bezig met deze dag.

Vanavond lekker uit eten bij een tapas restaurant en vanmiddag misschien een lange wandeling met mijn vader. Gezien het mooie weer hoop ik dat hij kan. Lekker even naar buiten.

En jij Phool, nog leuke plannen voor vandaag?

Heel verhaal getypd,krijg ik een foutmelding
Anyway, we gaan zo naar mijn ma en vanavond komt er een vriend eten, wel gezellig. Het is mooi weer om te wandelen, tenminste, hier wel.
Vandaag eindelijk cadeaus!!!!

Gister al wel de envelop van opa en oma gehad, maar met de familie eten en uitpakken vind ik zo gezellig!
Vandaag lekker weinig doen behalve beetje forummen, lezen, gourmetten met z'n tweetjes en een beetje teut worden.

Lekker zo'n dag zonder verplichtingen.
Goeiemorgen

Hier was het vanmorgen ook knisperig wit buiten en nu een zonnetje en knalblauwe lucht!

Ik heb net panna cotta met frambozencoulis gemaakt voor vanavond, dan eten we bij man z'n broer en schoonzus.

Veel plezier allemaal vandaag
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Oke, zucht ik zit even in een avatar-identiteitscrisis, geloof ik. Groene huid doet aan horror denken natuurlijk. Ik gebruik normaal nooit makeup dus ik dacht, ik gooi er wat kleuren overheen en dan komt het wel goed. Ik weet dat er experts zijn maar ik doe het liever zelf. Nu maar weer iets anders bedenken dan maar. Ik maak wel een foto van 1 van mijn dieren ofzo.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven