Internetdaten - deel 2

16-10-2014 18:55 3090 berichten
En hier weer verder met al onze verhalen over internetdaten!
Alle reacties Link kopieren
Wat een kersterigheid allemaal. Nou ik heb al n date as maandag!!😂😂

DU vrijwel geen contact meer. Die heeft n vriendin (die wel zin in m had..). Die had kennelijk de hoop opgegeven. Maar maandag date met een vsn mn oude dates die stomtoevallig vandaag contact opnam... Verder ga ik binnenkort als ik n weekend vrij heb skien met n italiaan. En overweegt vent uit londen hierheen te komen voor n date. Laten we zeggen dat mn afleidingsmanoevres wel goed gaan.

O&N vier ik met latter. Tegen kids al gezegd en die denken nog steeds dat we gewoon vrienden zijn, dat we ook zijn. Blijven slapen trek ik wel pyama aan. Zal m leren. Pfffff
O&N met latter? Dat lijkt me wel een potje ingewikkeld...

Maar verder meteen weer on a rol dus! Good for you!
Imogen, girlll power! Doe je goed hoor! Maar oud en nieuw samen lijkt me udd lastig...weet je zeker dat je dat wilt?

Ik voel me gelukkig weer zo goed als de oude! Bedankt voor alle beterschaps wensen! Mn date gaat dus gewoon door morgen en ik vind het spannend! En pff...wat trek ik aan? Vind ik altijd zo moeilijk....tips anyone?
Waar je je lekker in voelt!! Als je straalt maakt t niet uit. Natuurlijk als je bleek bent alle gele beige etc kleuren laten liggen....

En O&N!? Juist wel!! Ik voel me sterker dan ooit. Ook al ben ik wel nog wel verdrietig. Hij zal het merken hoe stom ie is geweest. Hij kon mij krijgen. En hij koos voor 'vrij' zijn. Sukkel. Als vriend is hij altijd goed voor me geweest dus dat mag ie blijven... Graag zelfs. En de kids hebben er zin in. Ook belangrijk!
Ik kom op tinder allemaal overspannen mannen tegen..is dat nou typisch soort zoekt soort?
@ngs: o, dat is vandaag!

Iets warms zou ik zeggen ;)

Vooral iets waarin je je lekkervoelt, dat is t belamgrijkst. en voor de kerst kan het net iets meer, glimmend siraad, rood, oets chiquer.

Kies zelf vaak voor laarsjes met rokje.
@Qian; echt? Die zijn ook aan het bezwijken aan de kerstdruk

@Imogen; jij durft, o&n met je latter Maar verder daten is the spirit! Goed van je.

In het kader van verder daten; ik heb morgen een Tinder date. Hij lijkt qua uiterlijk ontzettend op mijn muzikanten ex ex is is daarbij ook nog eens muzikant. Beetje gek, maar vind het stiekem toch interessant.
Even een update: we zouden elkaar om 14.00 ontmoeten maar om 12.00 bericht van hem dat er een familielid in het ziekenhuis lag.... Mijn eerste reactie was: jaja smoesje...laat maar dan! Maar toch maar even doorgevraagd en eerlijk gezegd dat ik het jammer vond.....vond hij ook en omdat ie toch redelijk in de buurt was wilde hij toch wel eventjes langskomen! Dus half uurtje zitten kletsen, wel wat ongemakkelijk want nu kwam ie gelijk bij me thuis ivm tijd....maar wel echt een leuke lieve vent! En.....heerlijk gezoend ook nog!

Geen idee waar het op uit draait maar voor nu vond ik het leuk! Waarschijnlijk zie ik hem zondag weer....dat was date optie 2 als vandaag niet gelukt was...
kijk dus niet alle afzeggingen zijn smoezen . dat is leuk om te weten .
hoe ouwer, hoe gekker..............
quote:klussendeman schreef op 26 december 2014 @ 14:44:

kijk dus niet alle afzeggingen zijn smoezen . dat is leuk om te weten .Dat blijkt idd Klussendeman! Ik was zelf ook aangenaam verrast!
quote:ngs schreef op 26 december 2014 @ 14:34:

Even een update: we zouden elkaar om 14.00 ontmoeten maar om 12.00 bericht van hem dat er een familielid in het ziekenhuis lag.... Mijn eerste reactie was: jaja smoesje...laat maar dan! Maar toch maar even doorgevraagd en eerlijk gezegd dat ik het jammer vond.....vond hij ook en omdat ie toch redelijk in de buurt was wilde hij toch wel eventjes langskomen! Dus half uurtje zitten kletsen, wel wat ongemakkelijk want nu kwam ie gelijk bij me thuis ivm tijd....maar wel echt een leuke lieve vent! En.....heerlijk gezoend ook nog!

Geen idee waar het op uit draait maar voor nu vond ik het leuk! Waarschijnlijk zie ik hem zondag weer....dat was date optie 2 als vandaag niet gelukt was...Huh, wat? Wat een leuk verhaal! Half uurtje, en bij je thuis, en lief, en gezoend! èn nieuwe date gepland! wat een flow..
Hoi allemaal!

Beetje alleen op tweede kerst, dus bij soort van toeval hier terecht gekomen... Altijd fijn om te merken dat je niet de enige single bent, ook al wordt het daar hier in huis niet perse gezelliger van... Veel herkenbare dingen bij jullie gezien!

Ik lees en praat graag met jullie mee... om me minder alleen te voelen in de datingwereld (al moet ik zeggen dat het bij mij eigenlijk alleen maar dates-die-niet-doorgaan zijn)

Fijne kerst!
Life is what you make of it!!
Qian, ik ben zelf ook nog lichtelijk flabbergasted....maar zo ging het écht! Ik verwacht nog geen happily ever after hoor...maar voor nu was het zwaar oke!

Bee-queen...welkom hier! Op welke sites zit je? En waarom gaan die dates niet door dan?
@ngs; je eigen christmas miracle
Merry christmas, mede-daters.

Hoe komen jullie de kerstdagen tot nu toe door? Ik moet zeggen dat het me mee valt in verhouding tot hoe ik er tegenop zag, maar dat kan ook met de wijn te maken hebben ;)

Wat wel minder was, is dat mijn geen-kriebel-date heeft afgehaakt. Hij had het met een andere date wel een beetje en wil liever daarmee verder daten. Keurig netjes gemeld allemaal, maar pfffff....zat mijn gevoel er toch weer niet naast. Wel even balen, maar ja.
manamana...tutuutududu
Leuk dat het bij jou wel vonkte, Ngs
manamana...tutuutududu
Haha Amy! Nouuu...eerst verder zien, dan geloven hoor.... Nu zit ik met toastjes en wijn op de bank divorce te kijken dus weinig 'miracle' aan hoor!
kijk dan lekker "planet earth " is veel mooier dan de scheidingsellende ........

ned 1
hoe ouwer, hoe gekker..............
@ngs: heb een tijdje op relatieplanet gezeten... te erg, dus daar ben ik mee gestopt. Heb nu nog wel paiq en tinder, maar daar houdt het ook wel ver op. Heb je betere tips dan?

Ik weet ook niet wat er steeds gebeurt, misschien heb ik gewoon pech gehad. 5 minuten van te voren een berichtje dat 'hij' toch niet kan, alleen in een restaurant tevergeefs zitten wachten op een date, date gepland en op de ochtend ineens geblokkeerd blijken te zijn...

Vind het op zich ook nog steeds lastig te wennen aan het online contact. Blijkbaar kun je heel leuke gesprekken met iemand hebben en kun je daarna ineens niks meer van je laten horen. Niet de manier waarop ik normaal met mensen omga.
Life is what you make of it!!
@Imogen, mmm O&N met latter..... Als het uit is is het toch uit? Je voelt je sterker dan ooit, maar jij wilde hem nooit kwijt dus dat is misschien meer een ratio-overlevingsmechanisme? Hij kon jou krijgen, maar koos voor vrij... hij vindt het minder belangrijk dan jij kennelijk en als jij zoveel van hem houdt is dat niet zomaar over? Dus vrienden blijven lijkt mij op dit punt vrij lastig. O&N samen is weer een confrontatie met 'hoe het zou kunnen zijn geweest'. Begrijp me niet verkeerd, ik hoop echt dat het goed is voor jou, maar houd je jezelf nu niet een beetje voor de gek? En daten, goede afleiding! Wel meteen een overdosis lees ik haha. Good for you!

@Ngs, wat een bijzonder en leuk verhaal! Onverwacht is vaak goed he, geniet ervan en hoop dat zondag doorgaat en deze start een mooie voorbode is!

@Amy, kijk een date op kortere termijn . Leuk en klinkt goed!

@LadyDana, fijn dat hij het netjes meldt maar niet leuk om te horen. Had je toch gelijk! Als je je rot voelt onthoud dan dat duidelijkheid altijd beter is dan het niet weten (helpt mij meestal). Knuf! Ik denk ook nog steeds dat ik gelijk heb, bijv. maar 1 appje in de laatste 1,5 dag, maar de date gaat nog gewoon door. Gek gevoel bij, maar we gaan het zien.

Hier leuke 1e Kerstdag gehad en vandaag even een bak koffie gedronken bij een vriendin en voor de rest films gekeken (en teveel gegeten haha). Weinig nieuws van date dus vertrouwen daarin groeit niet. Date gaat gewoon door naar het schijnt. Gek hoe dat werkt bij mannen, want ik zou op basis van mijn gevoel gewoon af kunnen zeggen nu. Ik heb mezelf voorgenomen het maar gewoon aan te zien, komt tijd komt raad, enjoy the moment zeg maar. Ik weet niet wie het vroeg, maar ik zoek niet alleen gezelligheid nee dus mocht dat de uitkomst zijn dan ben ik weg :-)
@ngs, wat een mooi verhaal! Dat was nog eens een snelkookpandate! Benieuwd naar het vervolg...

@imogen, eigenlijk schrijft famke wat ik dacht. Het lijkt me bijster ingewikkeld om vrienden te blijven met iemand waar je misschien wel oud mee had willen worden. En om elkaar dan al zo snel weer te zien en ook nog met de instelling 'ik ga hem laten zien wat hij mist'... snap je dat dit de wenkbrauwen doet fronsen? Weet je zeker dat je het jezelf zo niet veel te moeilijk maakt?

@Amy, veel plezier morgen! Ik hoop dat deze muzikant je buitenlandman doet verbleken

@famke, ben jij wellicht net als ik iemand die alles teveel analyseert? Ik weet het fijne er niet van, maar je onderbuikgevoel klinkt een beetje als een selffulfilling prophecy. Jullie hebben een date staan, toch? Wat gaat er nu dan niet goed? Dat je niets van hem hoort over de app?

Mijn kerstdagen zijn prima bevallen! Kerstavond dus een leuke date gehad, gisteren bij mijn ouders gegeten, vanochtend vrijwilligerswerk gedaan en daarna met vrienden het café in geweest. Eerlijk gezegd heb ik me geen moment eenzaam of single gevoeld. Het was gewoon relaxed!
Dat van die fotos klopt:) heb persoonlijk altijd moeite om beetje te lachen of vrolijk te kijken op fotos.. Maar in het echt gewoon vrolijk en spontaan.
Yep
@Rasa, goed te horen dat het leuk was en je je goed voelt. Je woorden zetten me aan het denken, misschien heb je wel gelijk en is mijn voorgevoel meer een angst. Ik probeer me er in ieder geval niet naar te gedragen, zodat ik het over mezelf afroep zeg maar.

@Eddie, ik mis iets denk ik want ik heb geen idee waar jij het over hebt :-)

Waar is iedereen, toch de hort op?
@ ngs: wat klinkt dat heerlijk, zo kort, maar prima date dus, zelfs gezoend, dat doen jullie goed, haha. To be continued.. leuk!

@ Famke: Ik herken mij in jouw gevoel.. Hier al drie dagen geen appcontact en dat knaagt erg aan mij.. Ik wil niet steeds dat het contact uit mij komt.. Sta er ook zo dat ik nu zou kunnen afzeggen... maar wacht maar gewoon af en doe lekker mijn ding en van het weekend leuke dingen staan met vrienden. @ Rasa zet mij eigenlijk ook wel aan het denken... Als ik dan van die romantische kerstfilms zie en wat ik af en toe hier hoor.. zo wil ik dat het bij mij ook gaat! Gewoon dat het goed voelt, ongedwongenheid.. Maar misschien heb ik nu een iets te romantische blik op de liefde..

@ Rasa: klinkt als prima dagen! Leuk contact met je date?

Kerstdagen waren prima hier. Gister bij familie en vandaag heerlijk op de bank films kijken. Ik heb mij niet verveeld .
Hallo allemaal,

Ik heb ook prima kerstdagen gehad. Vanaf kerstavond tot twee uur geleden "Onder de pannen ". Was gezellig, morgen een balans dagje.

Famke: Wat lief dat je op iedereen reageerde. Ik voel me al wel beter. Het lijkt over nu. Maar er moet nog even wat meer tijd overheen gaan.

Rot dat je je zo voelt over je date. Ik denk dat Rasa wel gelijk kan hebben. Misschien analyseer je teveel. Maar ja... Aan de andere kant... Als er geen diepgang in zit snap ik je punt. Goed dat je het toch morgen een kans geeft!

Lady dana: Fijn dat hij eerlijk is geweest. Rot dat jou gevoel bleek te kloppen... Had je nu nog een andere date op de planning, of even niet?

Ngs: Wooow dan, dat doe je goed zeg! Wat fijn dat het zo kort maar krachtig was.

Bessie: Ik snap wel dat je wil dat het contact ook vanuit hem komt ja. Zo lastig, dat onzekere gevoel.

Amy: morgen weer een date? Veel plezier!

Rasa: Wat fijn dat het (onverwachts) toch goed klikte. Benieuwd naar het vervolg!

@ Bijtje: ( Ik ben je nickname kwijt haha) welkom hier!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven