Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 29 juli 2008 om 21:43
Oe oe oe....niet doen Erwt, vond het hier net zo gezellig
Wacht ik maak het goed.
Lieve, beste , gemeende, geleerde meneer Geleerd, wilt u alstublieft met uw hand over uw hart strijken en mij deze verspreking vergeven?
Ik ben me er terdege van bewust dat dit soort uitspattingen van een niveau zijn waarvan u denk...hmmmz ik blijf maar uit de buurt van dit Topic.
Dus Geleerd.....KOM TERUGGGGGG (echo, echo, echo)
Wacht ik maak het goed.
Lieve, beste , gemeende, geleerde meneer Geleerd, wilt u alstublieft met uw hand over uw hart strijken en mij deze verspreking vergeven?
Ik ben me er terdege van bewust dat dit soort uitspattingen van een niveau zijn waarvan u denk...hmmmz ik blijf maar uit de buurt van dit Topic.
Dus Geleerd.....KOM TERUGGGGGG (echo, echo, echo)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 29 juli 2008 om 21:46
Hmmm... vooruit dan maar...
Nu maar wachten of Geleerd nog terugkomt...
Ik eet trouwens hele vieze bananenchocolaatjes van de Lidl... bah... ik hou eigenlijk helemaal niet van dingen met bananensmaak. Blegh....
Wisten jullie trouwens dat die Google-adds hieronder reageren op de teksten uit onze berichten?
Bij mij staat er nu:
'ik ben op zoek naar jou' en 'singles reizen'
Maar WAT gebeurt er als ik heel vaak typ:
chocola chocola chocola chocola chocola
Nu maar wachten of Geleerd nog terugkomt...
Ik eet trouwens hele vieze bananenchocolaatjes van de Lidl... bah... ik hou eigenlijk helemaal niet van dingen met bananensmaak. Blegh....
Wisten jullie trouwens dat die Google-adds hieronder reageren op de teksten uit onze berichten?
Bij mij staat er nu:
'ik ben op zoek naar jou' en 'singles reizen'
Maar WAT gebeurt er als ik heel vaak typ:
chocola chocola chocola chocola chocola
Peas on earth!
dinsdag 29 juli 2008 om 21:52
Hahahaha, wat een meligheid hier! Ik kan het allemaal niet meer volgen hoor!
Jullie kennen Geleerd dus van andere topics? Hij heeft dus een zekere reputatie opgebouwd?
Ik denk dat DS echt in de auto gestapt is en onderweg is naar Xander.
Prinseske, ik ben een tijdje geleden overgestapt op dezelfde studie in deeltijd omdat ik een tijdje geleden een hele mooie baan aangeboden kreeg (jaja ik ben er trots op, kon het ivm herkenbaarheid op dat moment niet hier schrijven) en werk dus nu en studeer. Ben bijna klaar (wel dit jaar hoop ik), maar het hangt ook af van hoe druk het is met het werk en zo.
Jullie kennen Geleerd dus van andere topics? Hij heeft dus een zekere reputatie opgebouwd?
Ik denk dat DS echt in de auto gestapt is en onderweg is naar Xander.
Prinseske, ik ben een tijdje geleden overgestapt op dezelfde studie in deeltijd omdat ik een tijdje geleden een hele mooie baan aangeboden kreeg (jaja ik ben er trots op, kon het ivm herkenbaarheid op dat moment niet hier schrijven) en werk dus nu en studeer. Ben bijna klaar (wel dit jaar hoop ik), maar het hangt ook af van hoe druk het is met het werk en zo.
dinsdag 29 juli 2008 om 21:52
TOCH die sportschool Erwt
Wat dus zoveel wil zeggen als dit...
IK heb net anderhalf uur doorgebracht in de sportschool, dus i k mag best een milka chocoladereep met caramel naar binnen proppen toch?
(wel lief dat ook JIJ met je hand over je hart wil strijken en mijn schrijfoutje door de vingers ziet)
Ga nu ff douchen want het gaat hier ietwat ruiken
Wat dus zoveel wil zeggen als dit...
IK heb net anderhalf uur doorgebracht in de sportschool, dus i k mag best een milka chocoladereep met caramel naar binnen proppen toch?
(wel lief dat ook JIJ met je hand over je hart wil strijken en mijn schrijfoutje door de vingers ziet)
Ga nu ff douchen want het gaat hier ietwat ruiken
dinsdag 29 juli 2008 om 21:53
dinsdag 29 juli 2008 om 22:00
Ik zag Geleerd voorbijkomen in een topic waarin hij ook allllles van vrouwen wilde begrijpen, maar dan vooral hoe hij ze (in z'n algemeenheid) moet laten klaarkomen
Aha, dat zou DS' afwezigheid verklaren. Ik zal Xander eens sms'en of ze al samen Oostblok Vrouwen aan't kijken zijn...
(Persoonlijk vind ik ze over het algemeen niet zo aantrekkelijk, maar goed... ik ben dan ook een vrouw).
Wat stoer van je baan Sun!
Als je een baan aangeboden krijgt, betekent dat dat je het dus goed doet! . Goeie zet om dan in deeltijd verder te studeren.... Hopelijk kun je het redelijk vlot afronden.
Hmmm eens kijken wat voor Google Adds er nu bij mij verschijnen...
Aha, dat zou DS' afwezigheid verklaren. Ik zal Xander eens sms'en of ze al samen Oostblok Vrouwen aan't kijken zijn...
(Persoonlijk vind ik ze over het algemeen niet zo aantrekkelijk, maar goed... ik ben dan ook een vrouw).
Wat stoer van je baan Sun!
Als je een baan aangeboden krijgt, betekent dat dat je het dus goed doet! . Goeie zet om dan in deeltijd verder te studeren.... Hopelijk kun je het redelijk vlot afronden.
Hmmm eens kijken wat voor Google Adds er nu bij mij verschijnen...
Peas on earth!
dinsdag 29 juli 2008 om 22:08
AHA, geleerd wil dus leren hoe hij vrouwen naar grote hoogtes moet brengen, ik ga ook eens kijken op dat topic, wellicht steek ik er nog wat van op.
Erwt, hebbie slaap dan?
Haha Sun, ja ik denk dat je voor een scheiding eerst een man nodig hebt, maar misschien een nieuwe ontwikkeling in de maatschappij
Scheiden ZONDER eerst te trouwen (scheelt wel aanzienlijk in de kosten denk ik)
Erwt, hebbie slaap dan?
Haha Sun, ja ik denk dat je voor een scheiding eerst een man nodig hebt, maar misschien een nieuwe ontwikkeling in de maatschappij
Scheiden ZONDER eerst te trouwen (scheelt wel aanzienlijk in de kosten denk ik)
dinsdag 29 juli 2008 om 22:11
Hmmm ik twijfel nu over mijn eigen theorie over de googleadds, hoewel het in een ander kletstopic wel leek te kloppen...
Scheiden zonder te trouwen lijkt mij een stuk simpeler... misschien moet dan het concept 'trouwen' gewoon afgeschaft worden. Wel jammer van een eventuele toekomstige witte kitscherige trouwjurk met sleep en tule en frutsels
Scheiden zonder te trouwen lijkt mij een stuk simpeler... misschien moet dan het concept 'trouwen' gewoon afgeschaft worden. Wel jammer van een eventuele toekomstige witte kitscherige trouwjurk met sleep en tule en frutsels
Peas on earth!
dinsdag 29 juli 2008 om 22:19
Iets zegt me dat het niet eens zo erg zou zijn als ik Geleerd weg gejaagd zou hebben.
Zou hij echt vrouwen willen snappen of zou hij alleen de knopjes willen weten te vinden?
Nou ja erwt, je kan natuurlijk ook gewoon een hele foute jurk met sleep laten aanrukken gewoon zomaar op een dolle donderdag
Wel compleet met frutsels en tutsels natuurlijk.
Zou hij echt vrouwen willen snappen of zou hij alleen de knopjes willen weten te vinden?
Nou ja erwt, je kan natuurlijk ook gewoon een hele foute jurk met sleep laten aanrukken gewoon zomaar op een dolle donderdag
Wel compleet met frutsels en tutsels natuurlijk.
dinsdag 29 juli 2008 om 22:22
quote:Summerdance schreef op 29 juli 2008 @ 22:19:
Iets zegt me dat het niet eens zo erg zou zijn als ik Geleerd weg gejaagd zou hebben.
Zou hij echt vrouwen willen snappen of zou hij alleen de knopjes willen weten te vinden?Iets zegt mij exact hetzelfde. Ik zag trouwens dat hij in het topic over betaalde seks ook nieuwgierig was hoeveel alle handelingen kosten.... tsja...
Zou hij echt vrouwen willen snappen of zou hij alleen de knopjes willen weten te vinden?Iets zegt mij exact hetzelfde. Ik zag trouwens dat hij in het topic over betaalde seks ook nieuwgierig was hoeveel alle handelingen kosten.... tsja...
Peas on earth!