25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
dinsdag 30 december 2014 om 12:02
Zo ik heb gisteren een gezond dagje gehad en vandaag weer. Komt een vriendin eten maar heb recepten met lekker veel groente (uit kookboek van Ottolenghi voor wie het kent), zij neemt alleen het nagerecht mee dus dat kan van alles zijn! Wel veel lekkere dingen in huis gehaald voor morgenavond. Ik vier Oud en Nieuw niet echt, ben ook gewoon alleen, maar maak er altijd wel 'mijn avondje' van, met zelfgemaakte hapjes e.d. Hebben jullie plannen voor morgen?
Tjezus, wat vals
dinsdag 30 december 2014 om 13:41
Ik ben deze ochtend weer een kilo lichter tegenover gisterochtend, altijd goed. Ben nu dus nog maar een halve kilo zwaarder dan voor de kerst. Erg fijn.
Ik ga morgen eten en films kijken met mijn moeder en dan rond 11en ofzo even de stad in samen en na het vuurwerk weer naar huis.
Ik ga morgen eten en films kijken met mijn moeder en dan rond 11en ofzo even de stad in samen en na het vuurwerk weer naar huis.
Don't know, don't care
dinsdag 30 december 2014 om 14:09
Hier opruim en kookdag. Oliebollen en appelbeignets . Misshien nog loempia's. Hopelijk ergens ook nog rust want dochter gaat spelen bij vriendinnetje en dat is best fijn
Vananvond ook eindelijk naar de hobbit . Heb ik erg zin in
Morgen ook voor het eerst thuis vieren. Normaal gaan we altijd ergens heen. Meestal familie. Mijn moeder komt wel eten maar wil de rest van de avond liever thuis zijn.
Mevrouwjack : nagerecht is niet erg. Doe ik ook vaker en kom daar niet van aan. Als maar niet en en en is .
Vananvond ook eindelijk naar de hobbit . Heb ik erg zin in
Morgen ook voor het eerst thuis vieren. Normaal gaan we altijd ergens heen. Meestal familie. Mijn moeder komt wel eten maar wil de rest van de avond liever thuis zijn.
Mevrouwjack : nagerecht is niet erg. Doe ik ook vaker en kom daar niet van aan. Als maar niet en en en is .
dinsdag 30 december 2014 om 15:14
quote:liara schreef op 30 december 2014 @ 12:11:
Wij zijn ook gewoon thuis morgen, zoals altijd eigenlijk met oud en nieuw. Ik vind dat echt wel het gezelligst. Ik ga zelf oliebollen en appelbeignets bakken en lekkere hapjes maken, lekker met de top2000 hard aan op de radio. Ik hou van deze tijd van het jaar.Ik zou zeggen: Geniet ervan!
Wij zijn ook gewoon thuis morgen, zoals altijd eigenlijk met oud en nieuw. Ik vind dat echt wel het gezelligst. Ik ga zelf oliebollen en appelbeignets bakken en lekkere hapjes maken, lekker met de top2000 hard aan op de radio. Ik hou van deze tijd van het jaar.Ik zou zeggen: Geniet ervan!
World of Warcraft: Legion
dinsdag 30 december 2014 om 21:44
O en meer eetnieuws, heb mezelf op een nieuwe hakmachine getrakteerd, aangezien mijn trouwe Hemahakkertje het aan het opgeven is. Nu een mooie moulinex en hij blendt als een zonnetje! Ben wel benieuwd hoe het gaat als ik iets niet geblend wil hebben maar alleen in stukjes, want volgens mij moet ik dan heel snel zijn
Tjezus, wat vals
dinsdag 30 december 2014 om 23:48
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: Kop koffie, boterham met kruidkaas;
T: Banaan;
L: Boterham met witte vlokken;
T: Kop koffie;
A: 2 boerenkarbonades, worteltjes, pesto-aardappelpartjes;
T: Kop koffie.
Beweging:
- 10 min. wandelen;
- Schoonmaken.
Normaal is 3 karbonades kopen voor één persoon geen probleem. Dan eet ik er 2 dezelfde dag op dat ik ook kook, en de andere op de volgende dag. Maar volgende dag en de dag daarna eet ik bij mijn ouders, en op 2 januari vertrouw ik de karbonade niet meer, al bewaar ik dat in de koelkast. Ik vind het jammer dat weg te gooien, dus ik eet dat morgenmiddag op.
O: Kop koffie, boterham met kruidkaas;
T: Banaan;
L: Boterham met witte vlokken;
T: Kop koffie;
A: 2 boerenkarbonades, worteltjes, pesto-aardappelpartjes;
T: Kop koffie.
Beweging:
- 10 min. wandelen;
- Schoonmaken.
Normaal is 3 karbonades kopen voor één persoon geen probleem. Dan eet ik er 2 dezelfde dag op dat ik ook kook, en de andere op de volgende dag. Maar volgende dag en de dag daarna eet ik bij mijn ouders, en op 2 januari vertrouw ik de karbonade niet meer, al bewaar ik dat in de koelkast. Ik vind het jammer dat weg te gooien, dus ik eet dat morgenmiddag op.
woensdag 31 december 2014 om 00:59
Hans: is de vriezer geen optie?
Net terug van de bios en is toch wel leuk zo 3D weer een keer. Hobbit 1 ook in bios en 2 op de tv gezien . Nieuw voornemen is volgend jaar vaker naar bios met mijn man.
Wat eten betreft. Niet echt goed maar qua kcal valt mee denk ik.
O: 3 boterhammen met muisjes
T: 2 stukjes bon bon bloc, 2 kleine oliebollen ( hb geen grote gemaakt), een hap appelbol om te proeven.
D: lasagna ( een blok van 15 bij 15 cm) Zat al vol met die 2 oliebollen en denk ook door hele middag in de vet lucht te staan.
T: zakje m&m's ( 220 gram zakje en zitten nog 10 in
) en 5 naturel chipjes
Veel ongezonds
Morgen nog een avondje genieten want overdag hou ik me weer in en dan er weer volop tegenaan.
Nog andere voornemens buiten het doorgaan met afvallen/sporten?
Net terug van de bios en is toch wel leuk zo 3D weer een keer. Hobbit 1 ook in bios en 2 op de tv gezien . Nieuw voornemen is volgend jaar vaker naar bios met mijn man.
Wat eten betreft. Niet echt goed maar qua kcal valt mee denk ik.
O: 3 boterhammen met muisjes
T: 2 stukjes bon bon bloc, 2 kleine oliebollen ( hb geen grote gemaakt), een hap appelbol om te proeven.
D: lasagna ( een blok van 15 bij 15 cm) Zat al vol met die 2 oliebollen en denk ook door hele middag in de vet lucht te staan.
T: zakje m&m's ( 220 gram zakje en zitten nog 10 in
Veel ongezonds
Morgen nog een avondje genieten want overdag hou ik me weer in en dan er weer volop tegenaan.
Nog andere voornemens buiten het doorgaan met afvallen/sporten?
donderdag 1 januari 2015 om 11:35
Op Oudejaarsavond:
O: Boterham met witte vlokken, kop koffie;
T: Boerenkarbonade;
L: Boterham met kruidkaas, kop koffie;
T: Boterham met witte vlokken, 2 koppen koffie, oliebol;
A: Gourmetten;
T: Glas champagne, hapjes, appelgebak met slagroom, 2 glazen cola.
Beweging:
- 15 min. fietsen;
- 10 min. wandelen.
O: Boterham met witte vlokken, kop koffie;
T: Boerenkarbonade;
L: Boterham met kruidkaas, kop koffie;
T: Boterham met witte vlokken, 2 koppen koffie, oliebol;
A: Gourmetten;
T: Glas champagne, hapjes, appelgebak met slagroom, 2 glazen cola.
Beweging:
- 15 min. fietsen;
- 10 min. wandelen.
donderdag 1 januari 2015 om 12:24
Oja eetlijstje
O: 3 oliebollen
D : tomatensoep , appelbol ,3 oliebollen, 1 loempia
T: nog meer oliebollen en 1 appelbol, bak guacemole met zak chips
Geen beweging.
Nu lekker tosti's aan het maken want die mag ik vanaf morgen ook niet meer dus vandaag nog ff wat dingen eten die ik moet missen en morgen weer normaal
O: 3 oliebollen
D : tomatensoep , appelbol ,3 oliebollen, 1 loempia
T: nog meer oliebollen en 1 appelbol, bak guacemole met zak chips
Geen beweging.
Nu lekker tosti's aan het maken want die mag ik vanaf morgen ook niet meer dus vandaag nog ff wat dingen eten die ik moet missen en morgen weer normaal