Good Luck!
dinsdag 29 juli 2008 om 21:09
Helleuw darlings, alle mama's en kindjes de hitte goed doorstaan? Morgen wordt weer goed heet begrijp ik...
Zit al sinds vrijdag in H, heerlijk met dat mooie weer. Zwemmen voor de deur, beetje zeilen, beetje relaxen - 't is hier net de Costa del Sol.
Morgen weer naar A voor een paar dagen, hoop dat het een beetje te harden is in m'n huisje met de warmte.
Sorry voor ego, moet nog even wat admin dingen doen (nog steeds hypotheek- en financieel gedoe helaas) maar kom snel uitgebreider terug.
Zit al sinds vrijdag in H, heerlijk met dat mooie weer. Zwemmen voor de deur, beetje zeilen, beetje relaxen - 't is hier net de Costa del Sol.
Morgen weer naar A voor een paar dagen, hoop dat het een beetje te harden is in m'n huisje met de warmte.
Sorry voor ego, moet nog even wat admin dingen doen (nog steeds hypotheek- en financieel gedoe helaas) maar kom snel uitgebreider terug.
dinsdag 29 juli 2008 om 21:14
Compu, alle stickers zijn opgeplakt hoor! Hij vond het zo leuk dat ik maar meer stickers moet kopen denk ik . Hij wil het wel graag samen doen.
Warm he vandaag weer! Jonathan heeft nu vakantie en ik probeer nu wel elke dag iets leuks te plannen, want man o man, hij is wel gewend geraakt aan entertainment op het KDV
Warm he vandaag weer! Jonathan heeft nu vakantie en ik probeer nu wel elke dag iets leuks te plannen, want man o man, hij is wel gewend geraakt aan entertainment op het KDV
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 29 juli 2008 om 22:17
Hallo allen!
EIN DE LIJK heb ik mn pctje weer terug! Hij doet het redelijk, alleen maakt ie een klereherrie en moet hem eerst een keer of 4, 5 opstarten.
En nu wil ik eigenlijk bijlezen en alles, heb zoveel gemist! Maar ik ben zoooooooooooo moe. De dames slapen net 3 minuten dus ik ga zo lekker naar mijn bedje toe.
Maar eerst: Juud van harte gefeliciteerd met CAS! En Ris van harte met je meisje Anne! Kokos, dank voor het mailen.
Ga morgen de group ff op en mijn hotmail maar eens bekijken.
Heb ik verder belangrijke dingen gemist?
Hier gaat het wel goed. Helena slaapt veel en in principe elke nacht tot een uur of 5, soms later. Maar het inslapen is zo'n drama! Ik ben er nu vandaag een beetje moedeloos van. Tegen de tijd dat ik zelf wel naar bed kan, slapen ze pas.... Nou ja, klaag klaag.
Ik zwaai af! Trusten en tot gauw!
EIN DE LIJK heb ik mn pctje weer terug! Hij doet het redelijk, alleen maakt ie een klereherrie en moet hem eerst een keer of 4, 5 opstarten.
En nu wil ik eigenlijk bijlezen en alles, heb zoveel gemist! Maar ik ben zoooooooooooo moe. De dames slapen net 3 minuten dus ik ga zo lekker naar mijn bedje toe.
Maar eerst: Juud van harte gefeliciteerd met CAS! En Ris van harte met je meisje Anne! Kokos, dank voor het mailen.
Ga morgen de group ff op en mijn hotmail maar eens bekijken.
Heb ik verder belangrijke dingen gemist?
Hier gaat het wel goed. Helena slaapt veel en in principe elke nacht tot een uur of 5, soms later. Maar het inslapen is zo'n drama! Ik ben er nu vandaag een beetje moedeloos van. Tegen de tijd dat ik zelf wel naar bed kan, slapen ze pas.... Nou ja, klaag klaag.
Ik zwaai af! Trusten en tot gauw!
dinsdag 29 juli 2008 om 22:38
Hier lekker aan het genieten van het mooie weer! Welkom terug voor alle vakantiegangers!
Kokos, met zo'n dikke buik is het wat minder deze warmte.
Mal, vind Jonathan een badje in de tuin niet leuk? Max kan zich dan de hele middag vermaken.
Hel, als je weer in H. bent kunnen we misschien weer een date prikken? Lijkt me gezellig.
CD, hopen dat Twan het volhoudt 's nachts door te slapen! Wat kan dat lekker zijn zo'n hele nacht slaap!
Noosje, slapen ze allebei zo slecht in? Sam is hier ook een drama, meestal valt hij aan de borst in slaap, maar als dat niet gebeurt is het een ramp om hem in bed te krijgen. Zaterdag heb ik hem een kwartier laten huilen, toen kon ik er niet meer tegen.
Zijn er al kabouters zindelijk hier? Ik heb voor Max zondag een trainingsbroekje gehaald bij de Hema, maar die plast hij net zo makkelijk vol en loopt dan gewoon door. Af en toe gaat hij wel op het potje, maar dan is hij bijna nog verbaasder dan ik.
Welterusten allemaal!
Kokos, met zo'n dikke buik is het wat minder deze warmte.
Mal, vind Jonathan een badje in de tuin niet leuk? Max kan zich dan de hele middag vermaken.
Hel, als je weer in H. bent kunnen we misschien weer een date prikken? Lijkt me gezellig.
CD, hopen dat Twan het volhoudt 's nachts door te slapen! Wat kan dat lekker zijn zo'n hele nacht slaap!
Noosje, slapen ze allebei zo slecht in? Sam is hier ook een drama, meestal valt hij aan de borst in slaap, maar als dat niet gebeurt is het een ramp om hem in bed te krijgen. Zaterdag heb ik hem een kwartier laten huilen, toen kon ik er niet meer tegen.
Zijn er al kabouters zindelijk hier? Ik heb voor Max zondag een trainingsbroekje gehaald bij de Hema, maar die plast hij net zo makkelijk vol en loopt dan gewoon door. Af en toe gaat hij wel op het potje, maar dan is hij bijna nog verbaasder dan ik.
Welterusten allemaal!
dinsdag 29 juli 2008 om 23:05
Goed plan Mamax. Deze week wordt t ws pas weer weekend, dat is niet zo handig voor jou he? Anders volgende week - anders sms-en we tegen die tijd.
Zindelijk nog niet maar 't gaat erg goed. Ik doe 'r meestal nog wel een luier aan, maar plassen doet ze bijna altijd op de wc nu, ook buitenshuis. Potje heeft ze nooit naar omgekeken, gek genoeg. Wat zijn dat voor trainingsbroekjes dan?
Noosje, haaai! Fijn om je weer te lezen! Hopen dat je computer het blijft doen. En dat Helena (ha ha, blijft bijzonder om die naam te zien staan) wat makkelijker inslaapt...
Mal, dat heb ik ook, zo'n gevoel dat ik dubbelop moet entertainen nu het kdv dicht is! Ik merk ook dat ze een beetje uit haar doen raakt. Maar dat zal wel normaal zijn, 't is toch een onderbreking van de routine - en dan ook nog de warmte...
Zindelijk nog niet maar 't gaat erg goed. Ik doe 'r meestal nog wel een luier aan, maar plassen doet ze bijna altijd op de wc nu, ook buitenshuis. Potje heeft ze nooit naar omgekeken, gek genoeg. Wat zijn dat voor trainingsbroekjes dan?
Noosje, haaai! Fijn om je weer te lezen! Hopen dat je computer het blijft doen. En dat Helena (ha ha, blijft bijzonder om die naam te zien staan) wat makkelijker inslaapt...
Mal, dat heb ik ook, zo'n gevoel dat ik dubbelop moet entertainen nu het kdv dicht is! Ik merk ook dat ze een beetje uit haar doen raakt. Maar dat zal wel normaal zijn, 't is toch een onderbreking van de routine - en dan ook nog de warmte...
dinsdag 29 juli 2008 om 23:14
haai meisjes!
Ik ben er weer, eindelijk weer online!
Hier gaat alles goed. We genieten heerlijk van onze mannen. Ze doen het allebei zo goed! Mijn grote man legt me heerlijk in de watten en ik, ik geniet alleen maar. Cas is zo mooi, en zo klein! Hij heeft hele blonde haartjes en het is zo tevreden mannetje. Mart is heel lief voor hem, hij praat met een heel hoog piepstemmetje tegen Cas en geeft hem de hele dag kusjes. Dat is heel wat want wij krijgen ze nauwelijks.
Ik ben niet helemaal bijgelezen maar ik stap vanaf hier maar weer in.
Ris van harte gefeliciteerd met jullie dochter Anne Femke! Leuk kaartje hebben jullie gemaakt!
Heeft iemand voor mij de link naar de group want die ben ik nu kwijt.
Ik ben er weer, eindelijk weer online!
Hier gaat alles goed. We genieten heerlijk van onze mannen. Ze doen het allebei zo goed! Mijn grote man legt me heerlijk in de watten en ik, ik geniet alleen maar. Cas is zo mooi, en zo klein! Hij heeft hele blonde haartjes en het is zo tevreden mannetje. Mart is heel lief voor hem, hij praat met een heel hoog piepstemmetje tegen Cas en geeft hem de hele dag kusjes. Dat is heel wat want wij krijgen ze nauwelijks.
Ik ben niet helemaal bijgelezen maar ik stap vanaf hier maar weer in.
Ris van harte gefeliciteerd met jullie dochter Anne Femke! Leuk kaartje hebben jullie gemaakt!
Heeft iemand voor mij de link naar de group want die ben ik nu kwijt.
dinsdag 29 juli 2008 om 23:25
Hai Juud, je klinkt helemaal verliefd, heerlijk hoor! Ik ben erg benieuwd naar foto's van jullie kleine man!
Dit is de link van de groep: http://groups.msn.com/januaribabys/_wha ... snw?&pps=k
Dit is de link van de groep: http://groups.msn.com/januaribabys/_wha ... snw?&pps=k
woensdag 30 juli 2008 om 08:20
Goedemorgen!
Juud: Wat klink je helemaal Happy.
Mamax: Hier geen interesse in pot of wat dan ook, ik laat het dus nog maar even zo.
Noos: Goed je weer te lezen. Ik had je telefoonnummer per ongeluk gemist, dus dat op de hoogte houden werd niks, maar fijn dat kokos je even bijgekletst heeft.
Mal: Hoe lang heeft Jonathan vacantie?. Julian moet hier soms ook behoorlijk vermaakt worden, soms best lastig.
Juud: Wat klink je helemaal Happy.
Mamax: Hier geen interesse in pot of wat dan ook, ik laat het dus nog maar even zo.
Noos: Goed je weer te lezen. Ik had je telefoonnummer per ongeluk gemist, dus dat op de hoogte houden werd niks, maar fijn dat kokos je even bijgekletst heeft.
Mal: Hoe lang heeft Jonathan vacantie?. Julian moet hier soms ook behoorlijk vermaakt worden, soms best lastig.
woensdag 30 juli 2008 om 09:38
Goedemorgen,
Noos en Juud, allebei weer internet .
Mamax, hier nog steeds geen zindelijke dochter. Ik zet er ook geen druk op, want ze wil absoluut niet op het potje of de wc. Dan niet. Wel plast ze in het zwembadje of op het gras als ze in blote billen buiten speelt.
Hel, hoi! Lekker aan het relaxen dus. Hoe gaat het met Mare?
Ik ga, mijn ouders komen zo een bakkie koffie drinken (ook al zo vervelend, ha, ha!).
Noos en Juud, allebei weer internet .
Mamax, hier nog steeds geen zindelijke dochter. Ik zet er ook geen druk op, want ze wil absoluut niet op het potje of de wc. Dan niet. Wel plast ze in het zwembadje of op het gras als ze in blote billen buiten speelt.
Hel, hoi! Lekker aan het relaxen dus. Hoe gaat het met Mare?
Ik ga, mijn ouders komen zo een bakkie koffie drinken (ook al zo vervelend, ha, ha!).
woensdag 30 juli 2008 om 09:52
Oja Noos, lekker weer internet! Vervelend van het inslapen zeg..
Hoop dat het gauw verandert.
Mal, wat leuk dat hij de stickers heeft geplakt! En ik vind het heel positief dat hij aangaf in het zwembad te willen blijven.
Het is communicatie.
Hel, hoe is de sfeer nu op het thuisfront? Hopelijk verbeterd!
Het is de speeltuin geworden, lekker socializen, doei!
Hoop dat het gauw verandert.
Mal, wat leuk dat hij de stickers heeft geplakt! En ik vind het heel positief dat hij aangaf in het zwembad te willen blijven.
Het is communicatie.
Hel, hoe is de sfeer nu op het thuisfront? Hopelijk verbeterd!
Het is de speeltuin geworden, lekker socializen, doei!
woensdag 30 juli 2008 om 11:23
hallo meiden,
wilde even uitgebreid reageren... Maar... Anne wil steeds bij mem zijn. Heerlijk kleine lichaampje opgekropen tegen mijn borst... Dus alleen even zeggen dat het goed gaat. Zondag begaf de wasmachine het. Wij 's avonds meteen op het net een nieuwe besteld. Kwam gister binnen en waar ik normaal 3 wasbeurten over doe, past nu in 1 machine!!! heerlijk, wat een tijdbesparing! Anne drinkt super. Gister kwam cb langs en ze weegt al 3980 schoon aan de haak! Zaterdag was dat nog 3810. Ze drinkt alleen voor mij nog te weinig; volgens mij zit er een borstontsteking aan te komen... Borst doet zeer en er zit een rooie vlek op. Man is nu naar winkel om een kool te halen, dat schijnt te werken. Ik hoop het maar. Gister de ergste druk er even afgekolfd. Iemand tips om het te voorkomen????
Oh en de kraammand was echt helemaal super!! Hartstikke bedankt daarvoor. Mark vindt het schaap erg leuk, 'fietst' er de hele dag op.
nou ik ga even op de bank, zit lekkerder met Anne.
voor de liefhebbers nog de link voor foto's
http://www.familie_album.mijnalbums.nl/
tot snel!
wilde even uitgebreid reageren... Maar... Anne wil steeds bij mem zijn. Heerlijk kleine lichaampje opgekropen tegen mijn borst... Dus alleen even zeggen dat het goed gaat. Zondag begaf de wasmachine het. Wij 's avonds meteen op het net een nieuwe besteld. Kwam gister binnen en waar ik normaal 3 wasbeurten over doe, past nu in 1 machine!!! heerlijk, wat een tijdbesparing! Anne drinkt super. Gister kwam cb langs en ze weegt al 3980 schoon aan de haak! Zaterdag was dat nog 3810. Ze drinkt alleen voor mij nog te weinig; volgens mij zit er een borstontsteking aan te komen... Borst doet zeer en er zit een rooie vlek op. Man is nu naar winkel om een kool te halen, dat schijnt te werken. Ik hoop het maar. Gister de ergste druk er even afgekolfd. Iemand tips om het te voorkomen????
Oh en de kraammand was echt helemaal super!! Hartstikke bedankt daarvoor. Mark vindt het schaap erg leuk, 'fietst' er de hele dag op.
nou ik ga even op de bank, zit lekkerder met Anne.
voor de liefhebbers nog de link voor foto's
http://www.familie_album.mijnalbums.nl/
tot snel!
woensdag 30 juli 2008 om 12:02
Hello,
Nou het zou stralend mooi weer worden, ik had al plannen om naar t meer hier te gaan met Tobias.. regent het hier af en toe
Beetje jammer ook want ik had net mn babywas buiten gehangen. Alle hydrofiele luiers en spuugdoekjes en rompertjes weer even fris gewassen. Leuk
Rissie, wat klinkt dat toch weer lekker zo'n vers babytje! En schattige foto's hoor! Leuk die van het badje met Mark erbij!
Juud, je klinkt erg blij, fijn zeg! Mogen we nu foto's van Cas zn kamer zien?
Noosje fijn dat je weer internet hebt, wil je inderdaad je nieuwe adres even op de groep zetten?
Compu veel plezier in de speeltuin. Is het een grote speeltuin?
Kokos, hier wil Tobias ook niks weten van een potje of wc. Als hij geen luier aan heeft, zegt hij dat hij niet op de grond gaat plassen, maar in zn luier. Hij vindt het ook verschrikkelijk om zonder luier te lopen.
Grappig dat Jonathan het zo leuk vindt in het zwembad. Hij was echt boos dus!
Helen, veel plezier in/op de Costa del Sol!
Nou het zou stralend mooi weer worden, ik had al plannen om naar t meer hier te gaan met Tobias.. regent het hier af en toe
Beetje jammer ook want ik had net mn babywas buiten gehangen. Alle hydrofiele luiers en spuugdoekjes en rompertjes weer even fris gewassen. Leuk
Rissie, wat klinkt dat toch weer lekker zo'n vers babytje! En schattige foto's hoor! Leuk die van het badje met Mark erbij!
Juud, je klinkt erg blij, fijn zeg! Mogen we nu foto's van Cas zn kamer zien?
Noosje fijn dat je weer internet hebt, wil je inderdaad je nieuwe adres even op de groep zetten?
Compu veel plezier in de speeltuin. Is het een grote speeltuin?
Kokos, hier wil Tobias ook niks weten van een potje of wc. Als hij geen luier aan heeft, zegt hij dat hij niet op de grond gaat plassen, maar in zn luier. Hij vindt het ook verschrikkelijk om zonder luier te lopen.
Grappig dat Jonathan het zo leuk vindt in het zwembad. Hij was echt boos dus!
Helen, veel plezier in/op de Costa del Sol!
woensdag 30 juli 2008 om 12:30
Juud, jippie, je bent er weer! Ik ben nog steeds een Seabert qua hoesten, dus ik wacht dat nog even af! Maar ben zo benieuwd naar Cas!
Mamax, Jonathan vind zijn badje in de tuin veel minder leuk want hij wil graag zelf zwemmen en een beetje spatten in een badje is het dan niet helemaal voor hem.
Noosje, ook fijn dat je er weer bent!
Ik ben vanmorgen met de stoomtrein geweest met Jonathan maar volgens mij vond hij er niks aan. mama weer met haar goede ideeën . Vanmiddag belt dr B. Eens kijken of er wat gaan veranderen aan de medicatie, of niet.
Mamax, Jonathan vind zijn badje in de tuin veel minder leuk want hij wil graag zelf zwemmen en een beetje spatten in een badje is het dan niet helemaal voor hem.
Noosje, ook fijn dat je er weer bent!
Ik ben vanmorgen met de stoomtrein geweest met Jonathan maar volgens mij vond hij er niks aan. mama weer met haar goede ideeën . Vanmiddag belt dr B. Eens kijken of er wat gaan veranderen aan de medicatie, of niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 30 juli 2008 om 13:54
Naatie, ik ga je wat sturen, hier stralend blauw en warm!
Mal, je kan niet alles weten hè. Soms vinden ze het gewoon niet leuk .
Dr. B. al gebeld?
Ris:
Goed, wij plonsen in het zwembadje. Water zal nu wel warm zijn van de zon.
Nog lachen gisteren: man had milkshake gemaakt, Lianne was erbij dus zag wel dat er bananen in gingen. Kreeg ze een beker; proeft ze, zegt ze:"Papa, dit bananenmelk".
Doei!
woensdag 30 juli 2008 om 15:00
Dr B heeft gebeld. We mogen idd 1 medicijn afbouwen nu, de frisium, en dat moet heeeeeeel langzaam aan, eerst de dagdosering eraf, dat het liefste in 2 weken en de nachtdosering mogen we langer over doen. Hij waarschuwde wel dat het zeer heftig kon zijn, dus we mogen het op ons eigen gevoel doen. Staat ook in de bijsluiter dat afbouwen heel naar is (angstaanvallen, slecht slapen, gedesorienteerd zijn, soms ineens weer epilepsie> ontrekkingsaanvallen noemen ze dat). Zijn andere medicijn keppra, moet hij blijven gebruiken, maar daar heeft hij veel minder bijwerkingen (en hinder in zijn ontwikkeling) van. Hij was vooral zeer blij over dat Jonathan zo goed groeit de laatste maanden. Dat is een teken dat het wel echt goed met hem gaat. Hij was er even stil van. 7 cm en 1 kilo in een half jaar is ook gewoon veel in dit levensjaar. Het komt waarschijnlijk wel door die neusamandel dat hij nu aanvalsvrij is, dat horen ze wel vaker. Nou, positief he! Ik hoop dat het afbouwen soepel gaat verlopen, nog even overleggen met Maneficent wanneer we ermee beginnen.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 30 juli 2008 om 15:07
Haai,
Ris, mooie foto's van de rose wolk!! Mooi gezin hoor.
Over de borstontsteking, voordat ik verkeerde tips ga geven-->borstvoedingsforum of Cin (en kenner Jin) bellen. Hopelijk blijft het je bespaard!
Mal, wat een leuk idee! Hij heeft het nog niet zo in de gaten he.
Zou hier ook niet werken hoor. Eerst op tv, dan in het echie en dan zou ze het misschien leuk vinden.
Wat zegt dok?
Speeltuin is medium Naatie. Het is een betaalde, wij zijn lid inmiddels.
CG heeft 2 uur non stop gespeeld en vrat daarna 2 boterhammen met 2 gebakken eieren en een pakje choco! En toen wilde ze slapen.
Bleef het regenen bij jou?
Wij zijn vandaag 10 jaar samen en gaan straks uit eten.
Zit te twijfelen of ik nog wat ga geven (=zoeken in de stad met de warmte)..
Ris, mooie foto's van de rose wolk!! Mooi gezin hoor.
Over de borstontsteking, voordat ik verkeerde tips ga geven-->borstvoedingsforum of Cin (en kenner Jin) bellen. Hopelijk blijft het je bespaard!
Mal, wat een leuk idee! Hij heeft het nog niet zo in de gaten he.
Zou hier ook niet werken hoor. Eerst op tv, dan in het echie en dan zou ze het misschien leuk vinden.
Wat zegt dok?
Speeltuin is medium Naatie. Het is een betaalde, wij zijn lid inmiddels.
CG heeft 2 uur non stop gespeeld en vrat daarna 2 boterhammen met 2 gebakken eieren en een pakje choco! En toen wilde ze slapen.
Bleef het regenen bij jou?
Wij zijn vandaag 10 jaar samen en gaan straks uit eten.
Zit te twijfelen of ik nog wat ga geven (=zoeken in de stad met de warmte)..
woensdag 30 juli 2008 om 15:21
woensdag 30 juli 2008 om 15:46
woensdag 30 juli 2008 om 21:24
Haaaaaaaaaaaaai, wat is het heeeeeeeeeeet! Ik heb m'n laptop niet eens opengehad omdat het te warm is op mijn schoot!
Heb ook geen tijd om te posten want ik moet inpakken. Ik ga tot zaterdag naar Texel met de kinderen (zonder husband, yikes, daar ga ik spijt van krijgen) en we vertrekken vroeg. En we moeten nog zingen voor Sam morgen want jaja, mijn oudste dochter wordt morgen alweer ZES jaar! (pffff, ik word oud)
We vieren het zondag dus dan wordt ze verwend.
Ok, maar NA zondag kom ik dus terug om alles te vertellen,dan heb ik ook tijd zat want de oudste 2 gaan dan logeren.
Tot dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, geniet van het mooie weer!
Heb ook geen tijd om te posten want ik moet inpakken. Ik ga tot zaterdag naar Texel met de kinderen (zonder husband, yikes, daar ga ik spijt van krijgen) en we vertrekken vroeg. En we moeten nog zingen voor Sam morgen want jaja, mijn oudste dochter wordt morgen alweer ZES jaar! (pffff, ik word oud)
We vieren het zondag dus dan wordt ze verwend.
Ok, maar NA zondag kom ik dus terug om alles te vertellen,dan heb ik ook tijd zat want de oudste 2 gaan dan logeren.
Tot dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, geniet van het mooie weer!