Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 januari 2015 om 22:50
donderdag 1 januari 2015 om 22:51
quote:Amaqanda schreef op 01 januari 2015 @ 22:50:
Als jullie zo graag slaan, heb ik ook nog wel een adresje of 2 Geef maar door aan Istar, rijdt ze ons gewoon zaterdag ff overal heen.
Als jullie zo graag slaan, heb ik ook nog wel een adresje of 2 Geef maar door aan Istar, rijdt ze ons gewoon zaterdag ff overal heen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 1 januari 2015 om 22:52
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 22:45:
[...]
Welkom!
O, wat zou ik dat heerlijk vinden om eens te zien. Die man is al 11 jaar bezig om te bewijzen dat ik een waardeloze moeder ben, want diagnose. Al 11 jaar strijd. En dan zomaar uit het niets klappen op zijn bek En deze goede vader zonder diagnose laat zijn kind in een vreemd land bij vreemden achter om met de nieuwe vrouw Nieuwjaar te vieren. Wat een vent zeg.
[...]
Welkom!
O, wat zou ik dat heerlijk vinden om eens te zien. Die man is al 11 jaar bezig om te bewijzen dat ik een waardeloze moeder ben, want diagnose. Al 11 jaar strijd. En dan zomaar uit het niets klappen op zijn bek En deze goede vader zonder diagnose laat zijn kind in een vreemd land bij vreemden achter om met de nieuwe vrouw Nieuwjaar te vieren. Wat een vent zeg.
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 1 januari 2015 om 22:54
donderdag 1 januari 2015 om 22:54
donderdag 1 januari 2015 om 22:55
quote:MrsStanleyWalker schreef op 01 januari 2015 @ 22:54:
[...]
Ja, meer dan één. Maar ik ben sinds kort stabiel te noemen. Nog wel een kort lontje en een ongeleid projectiel.
Mooi.
Als er iemand mee kan die gitaar speelt wordt het nog beter: ik word loei-agressief van dat getokkel op een gitaar.
[...]
Ja, meer dan één. Maar ik ben sinds kort stabiel te noemen. Nog wel een kort lontje en een ongeleid projectiel.
Mooi.
Als er iemand mee kan die gitaar speelt wordt het nog beter: ik word loei-agressief van dat getokkel op een gitaar.
donderdag 1 januari 2015 om 22:56
quote:Amaqanda schreef op 01 januari 2015 @ 22:53:
Ik link nu ineens wel mijn afkeer aan picto's met de ADD. Dat gaat natuurlijk helemaal niet samen Maar als ADD-er heb je wel heel erg hard picto's nodig. Toch? Anders loopt je leven volledig in de soep.
Ik link nu ineens wel mijn afkeer aan picto's met de ADD. Dat gaat natuurlijk helemaal niet samen Maar als ADD-er heb je wel heel erg hard picto's nodig. Toch? Anders loopt je leven volledig in de soep.
donderdag 1 januari 2015 om 22:57