Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 2 januari 2015 om 11:41
quote:ketller schreef op 02 januari 2015 @ 10:47[/message]:
Nou kan het artikel niet vinden maar het googlenen op " visine oogdruppels schadelijk" laat al wat zien.
dan hou ik het wel bij de normale oogdruppels. straks heb ik geen oogwit meer over.
Istar, ik doe mee met de knokploeg.
Nou kan het artikel niet vinden maar het googlenen op " visine oogdruppels schadelijk" laat al wat zien.
dan hou ik het wel bij de normale oogdruppels. straks heb ik geen oogwit meer over.
Istar, ik doe mee met de knokploeg.
wij slapen nooit.
vrijdag 2 januari 2015 om 11:52
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 11:41:
Het hek is van de dam als mensen serieus gaan praten over EN en haar kwaliteiten als eventueel docent Uhm, psssssst, je mag niet praten/schrijven en bij voorkeur ook niet denken aan een forummer met een ban. Anders zit je dadelijk ernaast op het strafbankje
Het hek is van de dam als mensen serieus gaan praten over EN en haar kwaliteiten als eventueel docent Uhm, psssssst, je mag niet praten/schrijven en bij voorkeur ook niet denken aan een forummer met een ban. Anders zit je dadelijk ernaast op het strafbankje
vrijdag 2 januari 2015 om 11:58
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 11:53:
Hier mag alles toch?
En ik praat over andere mensen die over een gebande forummer praten
Zo wakker ben ik dus nog niet
Waarom heeft niemand me verteld dat als je iets leuks met tape op de ramen pleurt, dat je dan eerst de ramen met wasbenzine onder handen moet nemen?
Hier mag alles toch?
En ik praat over andere mensen die over een gebande forummer praten
Zo wakker ben ik dus nog niet
Waarom heeft niemand me verteld dat als je iets leuks met tape op de ramen pleurt, dat je dan eerst de ramen met wasbenzine onder handen moet nemen?
vrijdag 2 januari 2015 om 12:10
vrijdag 2 januari 2015 om 12:16
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 12:06[/message]:
Anna gefeliciteerd met je dochter
Wat de ramen betreft: daar plak ik dus nooit iets op, heb bij schoonmoeder gezien hoeveel werk het is om die ramen weer enigszins knap te krijgen
ik krijg ze niet eens streeploos gewassen, dus hier zijn de ramen altijd een landkaart.
zeker nu de zon erop schijnt.
Anna gefeliciteerd met je dochter
Wat de ramen betreft: daar plak ik dus nooit iets op, heb bij schoonmoeder gezien hoeveel werk het is om die ramen weer enigszins knap te krijgen
ik krijg ze niet eens streeploos gewassen, dus hier zijn de ramen altijd een landkaart.
zeker nu de zon erop schijnt.
wij slapen nooit.
vrijdag 2 januari 2015 om 12:18
quote:valentinamaria schreef op 02 januari 2015 @ 12:16:
[...]
zeker nu de zon erop schijnt.Ik ben heel pietluttig met mijn ramen. Ze moeten gewoon helemaal streeploos schoon zijn. Normaal ben ik binnen tien minuten klaar met het voorraam (circa 3*2 meter). Nu staat partner braaf te werken met de wasbenzine
[...]
zeker nu de zon erop schijnt.Ik ben heel pietluttig met mijn ramen. Ze moeten gewoon helemaal streeploos schoon zijn. Normaal ben ik binnen tien minuten klaar met het voorraam (circa 3*2 meter). Nu staat partner braaf te werken met de wasbenzine
vrijdag 2 januari 2015 om 12:27
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 12:10:
[...]
Ik vond het grappig EN te lezen toen ik hier net was. De laatste tijd niet echt.
Maar serieus zeggen dat je denkt dat ze best wel een goede lerares zou kunnen zijn gaat mij wel iets te ver.Geen idee. Mijn schoonzusje heeft niet zoveel met kids maar is een super goeie juf.
[...]
Ik vond het grappig EN te lezen toen ik hier net was. De laatste tijd niet echt.
Maar serieus zeggen dat je denkt dat ze best wel een goede lerares zou kunnen zijn gaat mij wel iets te ver.Geen idee. Mijn schoonzusje heeft niet zoveel met kids maar is een super goeie juf.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET