Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 00:21
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 00:18:
Ik wilde weer een keer meeposten in de napraat.Ow heb je het nieuwe avatopic al gezien? Nog bedankt voor het vierkant maken van de mijne!
Ik wilde weer een keer meeposten in de napraat.Ow heb je het nieuwe avatopic al gezien? Nog bedankt voor het vierkant maken van de mijne!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 3 januari 2015 om 00:21
quote:hatsetats schreef op 03 januari 2015 @ 00:04:
Gaat t weer over B? Pffffffff.
Godsamme, darten is nog steeds bezig. Ik wil naar bed! Morgen vroeg op. Boodschappen, sporten en dan n lekkere tutmiddag. Haren verven, nagels doen, badje.
Klinkt goed.
Darten is leuk en spannend als je de wedstrijd volgt, anders is er geen reet aan
Gaat t weer over B? Pffffffff.
Godsamme, darten is nog steeds bezig. Ik wil naar bed! Morgen vroeg op. Boodschappen, sporten en dan n lekkere tutmiddag. Haren verven, nagels doen, badje.
Klinkt goed.
Darten is leuk en spannend als je de wedstrijd volgt, anders is er geen reet aan
Je bent zelf een theepot
zaterdag 3 januari 2015 om 00:22
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 00:20:
Nu weten we het wel denk ik. Moet iedereen nog even een schop nageven?
Was het een charmante actie? nee.
Maar alleen de constatering is wel genoeg toch? Het lijkt me duidelijk wat er aan de hand is en iedereen heeft nu met eigen ogen gezien wie wie is.+1
Nu weten we het wel denk ik. Moet iedereen nog even een schop nageven?
Was het een charmante actie? nee.
Maar alleen de constatering is wel genoeg toch? Het lijkt me duidelijk wat er aan de hand is en iedereen heeft nu met eigen ogen gezien wie wie is.+1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 03 januari 2015 @ 00:15:
[...]
Jawel maar niet op eerdere nicknames doelen en hinten toch? Waarom ben je hier zo mee bezig?Die nick heeft GG zelf in de napraat gebruikt. Dus is geen gehint naar vorige nicks. En waarom? Het is haar rechtstreeks gevraagd en ze blijft ontkennen in alle toonaarden. Ik heb weinig zin om met zulke types gezellig te forummen. Voor je het weet heb je een mes in je rug, om het zo maar te zeggen. Vind ik gewoon niet gezellig. Niet wat ze Bente flikte en niet wat ze nu flikt met haar gelieg en gedraai. Ik hou er niet van. Maar jou maakt het niet uit? Ook prima, maar mij wel en Fluim ook.
[...]
Jawel maar niet op eerdere nicknames doelen en hinten toch? Waarom ben je hier zo mee bezig?Die nick heeft GG zelf in de napraat gebruikt. Dus is geen gehint naar vorige nicks. En waarom? Het is haar rechtstreeks gevraagd en ze blijft ontkennen in alle toonaarden. Ik heb weinig zin om met zulke types gezellig te forummen. Voor je het weet heb je een mes in je rug, om het zo maar te zeggen. Vind ik gewoon niet gezellig. Niet wat ze Bente flikte en niet wat ze nu flikt met haar gelieg en gedraai. Ik hou er niet van. Maar jou maakt het niet uit? Ook prima, maar mij wel en Fluim ook.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2015 @ 00:20:
Je mag geen posts uit een ander topic plaatsen Dana en zeker geen nicks noemen.
Het zal me aan m'n reet roesten wat hier wel of niet mag. Als je hier geen permaban krijgt nadat je meermaals keihard aanschopt tegen iemand die al op de grond ligt - en als klop op de vuurpijl zelfs ronduit beweert dat diegene die op de grond ligt daar ligt uit jaloezie omdat ze niet genoeg seksueel misbruikt is in haar jeugd, dan word ik daar verschrikkelijk boos om.
Als ik daar een ban voor krijg, best.
Alles beter dan dit schijnheilige gedoe hier.
Je mag geen posts uit een ander topic plaatsen Dana en zeker geen nicks noemen.
Het zal me aan m'n reet roesten wat hier wel of niet mag. Als je hier geen permaban krijgt nadat je meermaals keihard aanschopt tegen iemand die al op de grond ligt - en als klop op de vuurpijl zelfs ronduit beweert dat diegene die op de grond ligt daar ligt uit jaloezie omdat ze niet genoeg seksueel misbruikt is in haar jeugd, dan word ik daar verschrikkelijk boos om.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zaterdag 3 januari 2015 om 00:23
zaterdag 3 januari 2015 om 00:24
O kut. GalaxyG, dit had ik niet van jou en ook niet van die sjaggarijnige kat verwacht. Eigenlijk dacht ik " bah, wat een nare gemene heksenjacht. Die pokkekat was wel hard, maar nooit zo smerig gemeen als snarfie"
Valt me vies tegen.
En omdat vragen of je jaloers bent op sexueel misbruik zó ver over de fatsoensgrens is: dag. Met welke naam je hier ooit ook weer mag schrijven.
Ik wens je oprecht het beste en sterkte.
Valt me vies tegen.
En omdat vragen of je jaloers bent op sexueel misbruik zó ver over de fatsoensgrens is: dag. Met welke naam je hier ooit ook weer mag schrijven.
Ik wens je oprecht het beste en sterkte.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 januari 2015 @ 00:22:
[...]
Maar jou maakt het niet uit? Ook prima, maar mij wel en Fluim ook.Jeemig, reageer toch eens normaal tegen iemand die gewoon een vraag stelt.
[...]
Maar jou maakt het niet uit? Ook prima, maar mij wel en Fluim ook.Jeemig, reageer toch eens normaal tegen iemand die gewoon een vraag stelt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Dana schreef op 03 januari 2015 @ 00:22:
[...]
Wat?
ik geloof dat ik dat allemaal niet had willen weten.
[...]
Wat?
ik geloof dat ik dat allemaal niet had willen weten.
zaterdag 3 januari 2015 om 00:25
quote:Dana schreef op 03 januari 2015 @ 00:22:
[...]
Alles beter dan dit schijnheilige gedoe hier.Dit gaat mijn pet te boven. Heb daar niet gelezen.
[...]
Alles beter dan dit schijnheilige gedoe hier.Dit gaat mijn pet te boven. Heb daar niet gelezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 3 januari 2015 om 00:26
quote:Amaqanda schreef op 03 januari 2015 @ 00:18:
[...]
Als je zaterdag komt mag je wel bij mij slapen (als je zelf op meer dan een uur afstand rijden woont )
Ik woon op 15 min rijden. Zaterdag echt andere zaken te doen maar ik zal de troep van zaterdag wel opruimen zondag hoor, no problem. Met liefde
( heé Istar, he's got an L on his forehead)
[...]
Als je zaterdag komt mag je wel bij mij slapen (als je zelf op meer dan een uur afstand rijden woont )
Ik woon op 15 min rijden. Zaterdag echt andere zaken te doen maar ik zal de troep van zaterdag wel opruimen zondag hoor, no problem. Met liefde
( heé Istar, he's got an L on his forehead)
Je bent zelf een theepot