Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:28:

[...]

Heb ik die dan mee mogen maken onder mijn andere namen?Wellicht wil hats ze even noemen??
quote:ketller schreef op 03 januari 2015 @ 10:26:

[...]

Gezellig samenoversteken??

Ik heb totaal geen probleem met het benoemen van mijn vorige nick. Het verbaast me alleen enorm dat niemand het me ooit op de man af heeft gevraagd en er alleen maar zuigende opmerkingen over worden gemaakt. een normale vraag krijgt een normaal antwoord, simpel.

Gezuig, insinuaties etc, daar reageer ik met gepaste munt op terug.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Elje, er is een trol in je kelder geworpen.
quote:Star schreef op 03 januari 2015 @ 10:29:

Maar snap de hele 'paniek/rel' niet zo goed. We maken allemaal wel eens een kutopmerking die onder de gordel is toch?Ja, idd. Weet jij nog dat je mijn een Heel Erg scheldwoord noemde?

Maar snap de hele 'paniek/rel' niet zo goed. We maken allemaal wel eens een kutopmerking die onder de gordel is toch?Deze was best misselijk. En eerder een litanie dan een opmerking. Met meerdere nicks.

Maar snap de hele 'paniek/rel' niet zo goed. We maken allemaal wel eens een kutopmerking die onder de gordel is toch?En je gaat daar dan ook om liegen?

Maar snap de hele 'paniek/rel' niet zo goed. We maken allemaal wel eens een kutopmerking die onder de gordel is toch?Deze was wel ver onder de gordel hoor en totaal ongepast. Daarom kan ze het beter even uitleggen of zij die heeft geplaatst of iemand anders onder haar nick.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja sorry Nouschi, maar hatsetats heb ik toch nooit eerder meegemaakt als met deze naam.

Het spijt me, maar mooier kan ik het helaas niet maken.
Hehe, ik heb even bijgelezen en ik geloof dat ik er iets van snap.
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:28:

[...]

Heb ik die dan mee mogen maken onder mijn andere namen?Vermoorde onschuld staat je niet Fluim.
Hats, wat was jouw vorige nick?
quote:hatsetats schreef op 03 januari 2015 @ 10:30:

[...]

Ik heb totaal geen probleem met het benoemen van mijn vorige nick. Het verbaast me alleen enorm dat niemand het me ooit op de man af heeft gevraagd en er alleen maar zuigende opmerkingen over worden gemaakt. een normale vraag krijgt een normaal antwoord, simpel.

Gezuig, insinuaties etc, daar reageer ik met gepaste munt op terug.Hats wat waren jou vorige nicks?
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 10:30:

[...]

Omg, ben jij nou gewoon thuis? Ik zit bij terminal D18 zodat ik kan wifi'en.Ik was net het bloed van mijn knokkels. Waar was jij?!
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 10:31:

[...]

Deze was best misselijk. En eerder een litanie dan een opmerking. Met meerdere nicks.

Ja maar dan nog, waarom is ze zo belangrijk dat ze hier verantwoording af moet leggen?

Wat interesseert het mij dat er iemand liegt? Net of ze de enige is hier op het forum.
quote:StoraHuntur schreef op 03 januari 2015 @ 10:31:

[...]

Ja, idd. Weet jij nog dat je mijn een Heel Erg scheldwoord noemde? O ja.
Man, het gaat hier toch veel te snel voor de zaterdagochtend?
quote:cochise schreef op 03 januari 2015 @ 10:31:

Hats, wat was jouw vorige nick? Leuk dat je het vraagt. Mijn vorige nick was HPL. De voorgaande nicks aub niet noemen, daar wil iemand nog weleens op google-en en die zie ik liever niet meer terug
quote:Istar_ schreef op 03 januari 2015 @ 10:32:

[...]

Ik was net het bloed van mijn knokkels. Waar was jij?!O neeeeee, ik was aan het teruglezen. Heb ik nou alle rl actie gemist?
quote:hatsetats schreef op 03 januari 2015 @ 10:31:

[...]

Vermoorde onschuld staat je niet Fluim.Wat wil jij nou, behalve mijn andere naam weten?
quote:ketller schreef op 03 januari 2015 @ 10:32:

[...]

Hats wat waren jou vorige nicks?Van jou heb ik nog geen antwoord. Beetje laf vind ik dat eerlijk gezegd.
quote:hatsetats schreef op 03 januari 2015 @ 10:33:

[...]

Leuk dat je het vraagt. Mijn vorige nick was HPL. De voorgaande nicks aub niet noemen, daar wil iemand nog weleens op google-en en die zie ik liever niet meer terug Waaaaat??? Ben jij dat????
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:34:

[...]

Wat wil jij nou, behalve mijn andere naam weten?Dat je hier niet de heilige maagd Maria uithangt.
quote:Nouschi schreef op 03 januari 2015 @ 10:31:

[...]

Deze was wel ver onder de gordel hoor en totaal ongepast. Daarom kan ze het beter even uitleggen of zij die heeft geplaatst of iemand anders onder haar nick.Van dat laatste geloof ik geen hol. Die opmerking is hier uit en te na besproken en de dame in kwestie wist dat best, want ze las gewoon nog mee. Dus dan zou het haar ook wel opgevallen zijn dat iemand anders haar account gebruikte, lijkt mij.
quote:cochise schreef op 03 januari 2015 @ 10:33:

Man, het gaat hier toch veel te snel voor de zaterdagochtend? Zie het als een soort Max geheugentrainer.
quote:fluim schreef op 03 januari 2015 @ 10:34:

[...]

Wat wil jij nou, behalve mijn andere naam weten?Niets hoor. Waarom zou ik verder iets willen? Geen verborgen agenda's hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven