de wake up vibe

04-01-2015 20:28 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik heb een wake up vibe gekocht. Dit is een wekker die je in je slipje legt en je wekt met trillingen i.p.v. geluid.

Iemand hier ervaringen mee?

Er staat van alles in de handleiding maar niet over hoelang je het product moet opladen?

Ben benieuwd of het werkt en of ik morgen op een leukere manier wakker word!
Gaat het weer een beetje, Vince?
amper....
Trahit sua quemque voluptas
Zouden wij er wellicht wat live eeeh life ... met i of ai klank in kunnen pompen?

Ik hou het toch maar op mijn irritante mobieltjeswekkergeluid. Als ik wil orgasmeren in de ochtend haal ik de speeldoos wel van onder 't bed vandaan.
Eeeehhhhhh....... Vraagje.

Heb je hem ingesteld en geplaatst op de juiste plek......

Moet je 's-nachts ineens even een plas doen.

In je slaperige kop naar de WC en dan...... Plons.

Wekker weg. Verdwenen in het water.

Zijn ze waterproof of zo?
That would be nice (ai-klank) Rooss.

Ik kan niet vinden of dat trillende inlegkruisje waterdicht is.

Wel dat er een gratis blinddoek en satijnen opbergzakje wordt meegeleverd. Ook leuk.
Trahit sua quemque voluptas
Haha nou dat ding is best groot. En heb niet zo grote poes dus hij verdwijnt er niet in. Hahaha zou wel lullig zijn.

Hoop dat die water proef is voor de squirtende mensen onder ons.
quote:vincedexa schreef op 05 januari 2015 @ 10:22:

Life (met een ai-klank, zoals in 'bye') = o.a. het leven dat geleefd wordt; het bestaan. 'Life is short' (het leven is te kort).

Live (ook met een ai-klank) = o.a. rechtstreeks: ('de band speelde live' of 'de kroning was live te volgen op televisie)

en

Live (met een i-klank, zoals in 'ik') = o.a. leef, leven: 'They live together' (zij wonen/leven samen).Ezelsbruggetje: als een band speelt, maken mensen een V-teken met hun vingers, dus liVe met een V
quote:divadevil schreef op 05 januari 2015 @ 13:44:

Haha nou dat ding is best groot. En heb niet zo grote poes dus hij verdwijnt er niet in. zal je gebeuren, dat je poes ermee aan de haalt gaat, vind je hem terug in de vensterbank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven