Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ow ja Prinses, weet je wat ik ga leuks ga doen vandaag?

WERKEN...*pffffffff*

En eigenlijk moet ik vanavond ff de stad in

Mijn zusje trouwt volgende week vrijdag en ik heb nog geen outfitje, maar net als jij voel ik er heel weinig voor om zwetend en puffend door de stad te zwalken.

*ziet zichzelf voor zich als een zwetend ottertje waar het water uit gutst op alle mogelijke plekjes....not a pretty site...*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het niveau van de discussie hier tot nu toe weinig verheffend. Ik word notabene opgeroepen om mee te gaan neuzelen over de berg was, over wat er gegeten wordt die avond, over tv-programma's, blablabla....

Een topic over singles moet gaan over (de naam zegt het al) het leven van de single. Over dating, over eenzaamheid, over verliefdheid, over alleen uitgaan, over naar feestjes gaan zonder partner, over gezeur van familieleden. Natuurlijk ook over de leuke kanten (de jacht, het geflirt, etc.).

Er wordt mij verweten dat ik dit topic seksualiseer en ongepaste vragen stel. Maar wanneer ik vragen stel over masturbatie of seks-vriendjes, dan is dat op een heel andere manier dan ik dat in de seks-pijler zou doen. Ik zit niet te wachten op expliciete beschrijvingen, op standjes, etc. Daar is die andere pijler voor. Maar het lijkt me wel interessant hoe wij singles omgaan met het gemis van iets dat toch heel fundamenteel is in een mensenleven.

Daar wordt dan heel flauw op gereageerd met allerlei rare plaatjes en weer tientallen nieuwe opmerkingen over was, eten, tv-programma's en inside-('ons kent ons')opmerkingen.
Verder: natuurlijk hoef je niet te reageren op vragen die ik stel als je ze te intiem vindt.

Maar je kunt dan ook gewoon zwijgen in plaats van mij te kapittelen. Dat slaat namelijk nergens op. Dit is een discussie-forum, dus wanneer ik aanzetjes tot discussie doe, dan ligt dat in het verlengde van de bedoeling van dit forum. Eigenlijk is het raar dat je uberhaupt hier komt als je geen (intieme) informatie wilt uitwisselen. Maar ik vind: vrijheid, blijheid. Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Als je verlegen of preuts bent: prima. Maar ga mij dan niet bekritseren. Dat is echt de omgekeerde wereld.
Geleerd...

Het single leven bestaat niet alleen uit kommer en kwel over relaties..

Het gaat ook vooral om GENIETEN van het leven en hoe daar te komen als je soms t even niet meer ziet zitten.

Het is anders best frustrerend dat ik zelf de was op moet hangen en dat er geen kerel is die dat even uit liefde voor mij doet..

Bovendien vind ik het zeer ongepast als een totaal onbekende man mij gaat vragen over mijn sexleven. Dat gaat hem nl geen ene moer aan. Waarom niet ? Omdat dat prive is iets voor mijzelf en ik dat ook graag zo houd.

Als je niet mee wil neuzelen over onze onderwerpen ,prima jouw keuze die ik zal respecteren. Maar dan lijkt het mij wel verstandig om een ander topic op te zoeken die beter aansluit bij je wensen en ideeen.
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA................daar is ie al

Geleerd precies zoals Vleer al aangeeft, we hebben het gewoon leuk als single

En ja bij Single zijn horen van tijd tot tijd nou eenmaal kant en klaar maaltijden en bergen was.

Ik vind dit topic dus eigenlijk een hele goeie afspiegeling van ons leven als single.

Ik weet niet hoe jij dat deed binnen je relatie maar ook dit soort dingen besprak ik met mijn lief.

Ik liep echt niet hele dagen in een sexy outfitje aan de lampen kappen te slingeren hoor, was ook zeker niet de hele dag bezig met sex, masturberen en klaarkomen

*of ben ik nou een uitzonderlijk geval*
Een andere oplossing is natuurlijk dat je gewoon geen antwoord geeft op de vragen die je niet wilt beantwoorden, zonder mij meteen te kapitellen voor het stellen van de vraag. De vraag is namelijk heel logisch, gegeven de naam en doelstelling van dit topic.
*neemt zich heilig voor om Geleerds advies ter harte te nemen en voortaan te zwijgen op de overdonderende en ZEER ongepaste vragen die hij stelt*

VLERK!!!! (prinses heb er weer 1...een oudhollansch woord)

Zoo koffie op balkon , sigaretje .. straks naar zusje toe ff mijn haar laten knippen en dan de straat op .. Roseetjes drinken met dinnetje op het terras.
Ziet als topictitel alleen staan : Singles

En doelstelling zie ik niet staan alleen een info lijstje voor nieuwkomers zodat we iets meer weten over de ander.. Voor de rest mag iedereen lekker anoniem blijven hier.
Summer.. een outfitje voor de bruiloft.. Ik was blij dat ik er zo tegen aan liep op een dag in de winkel. Zag er ook als een berg tegenop om alle winkels langs te gaan op zoek naar DAT bruiloft outfitje
Geleerd moet ff all 450 paginas terug lezen , dan zal hij wel zien dat we het niet alleen over onze berg was en kant en klare maaltijden heeft..

Over was gesproken , moet zo nog maar ff 1tje draaien zodat ik morgen droge schone kleren naar Adam kan mee nemen ..
Vleer, waar zit die winkel waar je tegen dat outfitje aan bent gelopen?

DAAR moet ik dus ook langs, das duidelijk...

*hmm, moet ook nog tampons kopen en scheermesjes*

Of kan ik dat hier nu niet meer zeggen omdat er verwacht wordt dat jonge hippe singles niet ongesteld zijn en immer gladde ledematen hebben?
Summer.. goed dat je t zegt van die tampons en scheermesjes.. Die moet ik ook ff halen .. wel bij de winkel op = op .. 3 halen 2 betalen :P

Summer t winkeltje wat ik bedoel zit in Hoogeveen en geloof ik alleen maar hier.. Buining Mode

En nu douchen en richting Zussie
[quote]Vleermuis28 schreef op 31 juli 2008 @ 09:51:

Geleerd moet ff all 450 paginas terug lezen , dan zal hij wel zien dat we het niet alleen over onze berg was en kant en klare maaltijden heeft..

[quote]

Nee, over roze rollators, bejaardentehuizen enzovoort!

Lieve Geleerd, wij zitten bijna elke dag hier op het topic. Denk je nou echt dat wij zin hebben om dan elke dag alleen maar over het feit dat wij alleen zijn gaan praten? Kijk, als iemand aan het daten is, dan wordt dat natuurlijk onmiddelijk besproken, maar blijkbaar bestaat ons single-leventje op dit moment uit werken, het doen van wasjes, het eten van ijsjes en het drinken van cava. Dan schrijven wij daarover. That's it. That's real life. Het heeft geen zin om te gaan speculeren over dingen die er niet zijn, zoals wat je zou doen als... of wat je moet doen als je toch een man tegen komt. Kom op zeg! Wij bespreken gewoon wat ons bezighoudt en hebben wat gezellige afleiding hier op het forum. En als jij het nergens over vindt gaan, dan ben je vrij om een nieuw topic te starten.

Ik vraag me wel af waarom je niet naar een mannen-forum gaat. Ik denk dat je daar veel meer aan je trekken komt over de dingen waar jij over wilt praten. Hier doe je namelijk geen persoonlijk contact op met elkaar, hier leer je geen seksvriendjes kennen. Voor al dat soort dingen kun je denk ik beter naar relatieplanet of een andere datingsite gaan of ga lekker de kroeg in en pik een meid op. Dat werkt denk ik ook sneller.

Nogmaals Geleerd, je bent van harte welkom hier, maar ga dan niet zitten stoken binnen een topic en schrijf gewoon gezellig mee. Je begint me namelijk wel een beetje te irriteren. Bevalt het topic je niet, zoek dan iets anders. Jij bent echt niet veel nieuwer dan andere topicschrijvers hier, dus dat je in een gesloten groepje komt is geen excuus. Nieuwelingen zijn gewoon welkom hoor.
Summer tuurlijk hoort tampons kopen bij het singleleven! Anders had je vriendje het namelijk voor je gekocht, nu moet je zelf. (Of je was misschien zwanger en dan hoefde je het niet te kopen ;) )
quote:Geleerd schreef op 31 juli 2008 @ 09:14:

Ik vind het niveau van de discussie hier tot nu toe weinig verheffend. Ik word notabene opgeroepen om mee te gaan neuzelen over de berg was, over wat er gegeten wordt die avond, over tv-programma's, blablabla....

.

Ik wist het ik wist het !! Geleerd komt gewoon weer terug en Geleerd is een troll !! En anders is hier sprake van een gevalletje Asperger. Zo arrogant, zo dom en zo weinig empathisch, dat kom je zelfs bij mannen maar zelden tegen.

Maarre ... leuk dat je er weer bent Geleerd (pffff .. de naam alleen al ). Roep nog eens wat ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Pieuw dan ben ik blij dat ik ze moet kopen...zwanger zijn past nu ff helemaal niet niet in mijn druk datende oh zo hippe leven.

Hmmm...Hoogeveen, nee Vleer, das heerlijk naast de deur als je zelf uit regio Zuid Holland komt

Bestaat er eigenlijk zoiets als een mannenforum?

*besluit er snel eens te gaan kijken...wie gaat er mee?*
Er zijn wel mannenforums.. Adversus.nl geloof ik is zon site incl forum

Mannensite
quote:Donkeyshot schreef op 31 juli 2008 @ 10:19:

[...]

Ik wist het ik wist het !! Geleerd komt gewoon weer terug en Geleerd is een troll !! En anders is hier sprake van een gevalletje Asperger. Zo arrogant, zo dom en zo weinig empathisch, dat kom je zelfs bij mannen maar zelden tegen.

Maarre ... leuk dat je er weer bent Geleerd (pffff .. de naam alleen al ). Roep nog eens wat ?

Ik word al misselijk als ik zijn teksten lees , niet wat ie schrijft maar het taalgebruik en de woorden.. Heb nog net geen dikke van dale nodig ..

Heel grappig zou zijn als ik hem in real life tegen zou komen en hij heeft van die dikke gouden kettingen om zijn nek en paar gouden tanden .. Past dan totaal niet bij t beeld wat ik nu van hem heb ..nl. zo'n balletje , nerd achtig ventje
Een mannenforum dat enigszins vergelijkbaar zou zijn met Viva bestaat volgens mij helemaal niet.

Mannen praten op forums over van alles maar niet over persoonlijke zaken. Liever over auto's, voetbal, sex, politiek en zo. Toen ik voor het eerst op Viva kwam keek ik mijn ogen uit over wat hier allemaal besproken wordt.
Pas maar op Vleertje: straks komt Geleerd je nog kapittelen !!

* bergt woordenboek weer op en gaat strandspullen pakken *
Nu moet ik vliegen , dinnetje wacht op mij .. tis ook altijd zo gezellig hier..

Zat mij gisteravond toen ik op bed lag te bedenken hoe dat later zal gaan wanneer ik in een bejaardenhuis woon..

Stel je voor dat je dan bespreekt op welke forums je vroeger zat.. Moet ikz eggen op t Viva forum..

Blijkt er straks iemand naast mij te zitten aan de koffietafel die daar ook op zat te schrijven..

Naja misschien ook wel gezellig .. een rollator polonaise door de zaal van t bejaardenhuis
Zat mij te bedenken toen ik op bed lag..

Heel krom ...
Ik eis tegen die tijd gewoon een pc in mijn bejaardenkamertje. Ga ik lekker verder OH-en op het afgeschermde bejaardentopic van de Viva.
Ik hou me toch heel erg in hoor... qua taalgebruik en vooral ook qua onderwerpkeuze...

Als we dan toch gaan praten over onderwerpen die niks met 'single zijn' te maken hebben, dan wil ik hier nog wel eens een boom gaan opzetten over politieke filosofie en de stelling van Hans-Hermann Hoppe dat een erfelijke monarch in feite nog betere garanties geeft tegen machtsmisbruik dan de democratie zoals wij die kennen.

(Misschien ook een beetje een scheiding tussen mensen uit de hoofdstad en mensen uit de provincie... met alle respect)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven