Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Prinses, als je nu al denkt dat je spijt gaat krijgen zal ik het zeker niet afknippen

HM,gewoon lekker gaan nietsdoen en als je honger krijgt rond etenstijd gewoon aanschuiven bij de frietjes

(shoot, nou waren die goudgele franse frietjes NET uit mijn hoofd en nou floepen ze er toch weer in.....)

even een mantra:

Ik wil geen Mac, ik wil geen Mac, ik wil geen Mac....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
HM het enige wat me voedingerwijs (das vast ook geen woord) te binnen schiet is veel koolhydraten maar das vast geen nieuws toch?

Laatste updat uit de Prive (net gelezen ZONDER zon): de laatste gedachte van Jos Brink

nou kan ik me vergissen maar die beste man is toch al een jaar dood???

*verdenkt de Prive van grote komkommertijden*
* is achteraf reuze blij dattie donderdag heeft gekozen voor stranddagje, gisteren was het echt perfekt lekker strandweer en Donkey begint na drie geslaagde stranddagen in 2 weken tijd al aardig op een (blonde, blauwogige) negert te lijken *

(zit opeens te denken of het woord "negert" -met of zonder t- nou wel of niet discriminerend is volgens de nieuwste regels van politiek correct taalgebruik)
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
*SD vindt negert wel geinig staan eigenlijk*
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 01 augustus 2008 @ 14:56:

*ziet DS bij haar vrienden staan!*

Heeft nu een heuse Prinses als 'dinnetje !!!

* doet rondedansje
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Is dol op Rode Kool !! daar mogen ze mij snachts voor wakker maken .. T liefst met Hachee er bij en aardappelpuree

Hmmmm

is btw in de Grote Stad
quote:Halvemaan schreef op 01 augustus 2008 @ 16:44:

Dank voor de uitleg prinses!

Ach en gun jezelf toch lekker een middagje forummen. Die kl*tezon schijnt toch niet!Middagje? Weekje zul je bedoelen
Peas on earth!
Ik vind Jos Brink weinig interessant, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat al vond vóórdat ie dood was. Mijn oma daarentegen viel volgens mij stiekum op Jos Brink... denk dat ze inmiddels daarboven wel stiekum met 'm aan't flirten is

NegerTs euhm... tsja.. De tendens is:

Negerzoen = Zoen

NegerT = T

*doet eigenlijk niet aan 'dinnetjes', maar wil dan wel een 'dinnetje' van DS zijn *
Peas on earth!
Rode kool, hachee... bleghhh...

Xander houdt ook van hoeheetdatookalweer... euhm... ook zo vies... kan er niet opkomen... grmpfff... even nadenken hoor...
Peas on earth!
Ik heb een heelll lekker soort focaccia met mozarella en nogwat gegeten, bij de Hema gekocht. Even in de oven en hoppaaa

Heb nog lekkere Almhoffyoghurt als toetje volgens mij...

*kijkt gelukzalig bij dat vooruitzicht*
Peas on earth!
*SD heeft een eetprobleem*

Kan niet kiezen tussen stokbroodje of die goudgele frietjes
chili con carne!
Peas on earth!
*zegt: goudgele frietjes! Heeft namelijk na dat focaccia-geval eigenlijk nog stééds zin in goudgele frietjes *
Peas on earth!
*is blij dat ze erop gekomen is (chiliconcarne), anders had ze de hele avond moeten nadenken*
Peas on earth!
Weet je trouwens wat écht lekker is bij de Mac?! Van die ijsjes met stukjes rolo erin! Wauwww...
Peas on earth!
*woont ter eigen bescherming niet heel dicht bij een Mac*
Peas on earth!
Hier wordt het bami met saté en prei Had verder geen groente in huis, dus moet het zo maar.

Nog ff de saté ontdooien, me een beetje mooi maken en nog ff een terrasje pikken. Moet toch nog even het vakantiegevoel vasthouden he!

Oja, ik heb wel zo'n emmer straciatelle yoghurt gekocht, heb ik ook een lekker toetje!

Ennuh... zou mijn gewichtsprobleem ermee te maken hebben dat ik helemaal niet van de Mac houdt???
Ja tuurlijk HM, das de basis van het eetprobleem

*snapt echt niet dat er mensen zijn die de Mac niet lekker vinden*

Dank voor de verhelderende analyse waarom ik toch voor de frietjes moet gaan (ik heb simpelweg geen keus meer nu)

Mac is hier (heel onverantwoord) recht tegenover mijn appartementje.

Jaaaaaaaaaaaaaa...die ijsjes mjmmmm...

Maar mijn favoriet blijft toch de Mac Kroket

Comfort food nummer 1 was het hier toen ik nog brullend op de bank lag van liefdesverdriet.

Kwam heel schattig mijn vriendinnetje om de dag langs met een Mac Kroket, je zou zeggen dat die dingen me dan toch zo onderhand de neus uit zouden moeten komen maar niets is minder waar.

Liefdesverdriet is allang weg, liefde voor kroket is gebleven

Gaat vanavond ook even een terrasje pakken want heb dan wel geen vakantie maar een drankje mag wel toch?

*staat nu alweer met nietsziende ogen voor de kast, wat moet ik aan? Wel zon, geen zon, veel wind, geen wind, zo kan ik toch niet kiezen*

Whahahahah dat plaatje
Peas on earth!
Je hebt ook zo'n 'gezond' broodje met kip, Mc Chicken Gourmet ofzo? Die is ook lekker!

*overweegt nu om naar een mac te rijden, want heeft echt honger....*
Peas on earth!
Hihi, ben benieuwd of je nog naar de Mac bent gereden Prinses! Hier smaakte de mie ondanks de beperkte groenten goed. En er staat meteen weer wat in een bakkie in de koelkast voor morgen.

SD, veel plezier op het terras, ik had ook al zo'n moeite met mijn kleding! Je wil er toch zomers uitzien, maar ook geen kou lijden!

Ik heb inmiddels mijn kekke bloesje en spijkerbroek met pumps verwisseld voor een joggingbroek, shirtje en pantoffels LJ en ik hebben blijkbaar te weinig vrienden, want er was niemand te porren voor het terras (geen geld, andere plannen, enz). Eerst hadden we nog het idee om dan samen terras te pakken, maar na bijna 2 weken op een boot is op de bank een film kijken ook fijn! Dus dat is het nieuwe plan. Morgen ga ik lekker met dinnetjes naar het terras, dus ook dat komt goed.
Heeft pizza gegeten .. lekkkerrrrr

Is ook dollll op chili con carne .. heeeeeeerrrlijkkk..

Verheugt zich er enorm op dat Xan komt eten bij der haha..
thuis.......

ben moe van het bijlezen.......

Is geleerd nou weeer langsgeweest terwijl IK er niet was

Jammer

ohw en ik ben gek op de kaneeldonuts van de Mac!

En de kipsalade.......
Ik ben benieuwd hoe het gisteravond met Sun en VL is afgelopen.

Prinses, ik idd heeeeel jaloers als jij en Xan zoooo aan het flirten zijn hier, kannik niet tegen hoor, en vind het egnie kunnen in singlestopic
toch maar besloten om het terras te laten voor wat het is.

Ik liep net buiten hondje uit te laten en voelde REGEN!

hinderlijk want mijn haar gaat zo gek zitten van regen.

leermoment: alles van de Mac is dus lekker, frietjes,kroketten,kaneeldonutsen en kipsalade.

Hey Miran, zal me even netjes voorstellen want dat had ik nog niet echt gedaan.

Haai, Summer in da house, heel erg single (moet je tegenwoordig echt even meldden weet ik sinds gister) en dus dol op Mac, wat minder gek op koken en nog steeds in bezit van K2 aan wasgoed.

*neemt snoekduik op de bank met cola en sjippies (als ik dan toch zondig dan maar goed*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven