VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Wind had 'm laatst ergens gezien, misschien kan zij plaatje plaatsen?

Ik ga spullen pakken voor Limburg. Tot volgende week!
Tot volgende week Lien, ik hoop dat ik nog op tijd ben om je heel heel veel plezier te wensen achter de slagboom!

Fiets is weer terecht, ik snap er geen hout van. Mijn ouders en broertje en aanhang waren hier. Ik het verhaal verteld. Ze gaan naar huis en een minuut later hoor ik de sleutel weer in het slot. Mijn vader. Hij had de fiets gevonden. Hij stond een paar winkels verderop tussen een aantal andere fietsen.

Schorrie helemaal teleurgesteld want hij had zich op een nieuwe fiets verheugd!
Mamma Mia vond ik geen aanrader maar ik ben geloof ik echt zo ongeveer de enige. Ik vertelde het mijn moeder en die had van haar vriendinnen ook alleen maar lovende woorden over die film gehoord en was van plan om er zelf ook heen te gaan. Met mijn vader, de arme man.

Vrolijk, hoe is het met je vader nu?

Die duif, jak, heel eng. Ik haat vogels, en helemaal in huis. Dat onrustige gefladder. Nee, ik heb het er niet op. Gelukkig was Vrolijkerd thuis. Als het mij nu zou gebeuren (Harrie is aan het optreden) zou ik hier de deur dichttrekken, naar beneden gaan en niet meer boven komen!

Welke lamp is het uiteindelijk geworden?
Pebbles, ik wens jou ook alvast een fijne vakantie! Lekker genieten van al je mannen, en het vrij zijn, en het buiten leven!!
Pebbles is inmiddels al vertrokken, toch? Zo niet, fijne vakantie!!

Lien, jij idem dito, have fun!

Vrolijk, jij zult inderdaad wel gaar zijn zeg, met al dat geren en gevlieg naar het ziekenhuis er nog bij! Wat een rare actie zeg, van die duif. Doet me denken aan die keer dat ik een merel in de huiskamer had, weten jullie nog? En ik duim voor je w.b. de hulp!

Mamma mia trekt mij ook voor geen meter, ik was vroeger een Abba-hater en stak al vingers in mijn oren bij de eerste noten van een Abba-song. SATC film lijkt mij beter, en als er een Friends-film komt (daar wordt toch over onderhandeld, of is 'ie inmiddels al in de maak?) wil ik die gaan zien. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat er nu allemaal speelt.

Mijn lampen van Peb zijn binnen (vrijdag al), ben er erg blij mee!

Hey Morrie, wat vreemd dat die fiets ineens terecht is?! Misschien dat iemand de fiets na sluitingstijd helemaal only the lonely zag staan en 'm daarom tussen andere fietsen heeft gezet, om 'm wat minder op te laten vallen of zo? En ik bedoel inderdaad de bollen daarvandaan, zijn de allerbeste die ik ken!

Lachen Nathje, een ballet-barre in de meidenkamer! Leuk zeg!

Elyane, gaat het een beetje meid? Je krijgt wel ineens veel voor je kiezen hoor..... Leuk dat Zeefje kan staan en lopen, het begin is er!

Enneuh.... sorry voor mijn rijtjespost!
Fijne vakantie Pebbles en Lien!

En nu moet ik al weer weg want heb Aap beloofd film te komen kijken en ik ben al aan het treuzelen.
Kom nog even zwaaien. Auto is gepakt, huis redelijke netjes, broodjes gesmeerd dus we kunnen gaan.

We rijden morgenochtend om 5 uur weg, en dan ben ik er over 2 weken weer!

Wel fijn om te lezen dat de lampen van Drop naar tevredenheid zijn gearriveerd!~

Doei!
Pebbles en Lien, hele fijne vakantie gewenst!!

Vrolijk, hoe is het met je vader, nog steeds in het ziekenhuis lees ik? Naar zeg.

Wij zijn vandaag naar strand geweest met de kinderen. Het was de bedoeling om te gaan vliegeren,maar het waaide wel heel erg hard. Dus toen maar lekker wat gedronken en tosti gegeten in strandpaviljoen. Ook leuk.

Daarna nog even naar mijn schoonouders, was ook gezellig.

Met mij gaat het wel oke hoor trouwens, het is niet zo dat ik in zak en as zit, maar ik word gewoon een beetje moe van al die kankerberichten. Vandaag las ik op hyves van voetbalvriendinnetje dat bestraling niet is aangeslagen bij haar.

:(

Ik wil gewoon 'en ze leefde nog lang en gelukkig' verhalen.

Dat is toch niet te veel gevraagd?

Maar gelukkig ook binnen afzienbare tijd ook leuk nieuws.

Toch, toch, toch, Morrie???
Hey, Pebbles was nog niet weg! Zwaai!

Kan me voorstellen dat je naar wordt van al die berichten. Rot ook weer van dat voetbalvriendinnetje, Elyane.

Morrie bevalt vast over 25 dagen !

Ik zou het trouwens wel erg leuk vinden als iedereen de verjaardagslijst aanvulde 'back there'. Ik vind het leuk om kaartjes te sturen, maar dan moet ik wel weten wanneer !
Ja, ik heb ook al een paar keer op die lijst gekeken en geconstateerd dat hij bij lange na niet compleet is.

Volgens mij sta ik er zelf wel op, toch .

25 dagen wachten wil ik niet, dan is Schorrie jarig! Maar nog een weekje zwanger blijven mag best hoor, ik geniet met volle teugen!

Nu ga ik wel slapen, probeer wel elke dag uitgerust te zijn, want stel je voor dat......
Goedemorgen! Zo, ik heb meteen de lijst aangevuld. Het leuke is dat hij van oud naar jong gaat

Morrie, ik vind het wel spannend worden hoor! Het kan nu echt elk moment gebeuren!

En ik heb net als Ely ook behoefte aan blije berichten. Vandaag is een spannende dag vanwege dat ene dus ik hoop dat ik voor "ze leefde nog lang en gelukkig nieuws kan zorgen" tegelijkertijd vrees ik voor het ergste.

Ik zit nu op mijn werk en heb een blaasontsteking. Bah! Ik probeer het weg te jagen met zure dranken enzo maar het wil nog niet lukken. Dat wordt weer een kuurtje ben ik bang. (Of heeft iemand hier een gouden tip?)
Zwaaaai meiden, fijne vakantie!

Morrie, wat goed dat je de fiets weer terug hebt! Kan mooi Knorrie weer op fietsen toch? Het is uiteindelijk de witte lamp geworden.

Nathje, is het anders niet handig als je cranberry capsules slikt? Dat schijnt wel goed te werken tegen blaasontsteking en ook wel preventief. Maar moet eerlijk zeggen dat ik daar geen ervaring mee heb. Ik zal voor je duimen meid vandaag!

Ely, wat een vreselijk nieuws zeg. Ik kan me voorstellen dat je even weer behoefte heb aan fijn nieuws. Vaak weegt een geboorte daar wel tegenop he? Mijn vriendin is bevallen van een zoon afgelopen vrijdag en heeft ook een hele leuke naam.

Hints: eerste letter Pebbles, 4e letter Dropje, eerste letter jouw naam, tweede 4e letter Morrie, 4e letter Lien.

Drop, ik moest ook gelijk denken aan jouw merel actie! Friends film trekt mij ook veel meer! Wat een leuke serie was dat zeg.

Vader gaat allemaal wel redelijk stabiel. Oorzaken nog steeds onbekend dus volgende week MRI en EFO en tot die tijd gewoon in het ziekenhuis blijven. Maar hij wordt strict gemonitord en dat is wel heel fijn (voor ons). Voor hem wat minder want privacy is er amper zoals douchen met deur op klein kiertje en zuster die buiten wacht en elke paar minuten aanklopt en als je te lang wegblijft van wc moet je ook kloppen! Maar hij heeft Wifi en laptop, boeken en veel bezoek dus dat scheelt om de tijd door te komem.

Zo, ik schop mezelf weer even aan het werk.
Inderdaad leuke naam, Vrolijk. Gefeliciteerd! Wat vervelend dat je vader zo lang moet wachten op die onderzoeken. Ook wel fijn dat ze nu echt goed onderzoeken wat de oorzaak kan zijn en dat ze hem zo goed in de gaten houden.

En leuk hoor, een nieuwe lamp! Daar zullen jullie als het straks weer donker wordt veel plezier van hebben.

En thanks for the tip. Ik ga straks wel even langs de drogist. Stom misschien maar ik wil eens kijken of mijn lichaam die rommel zelf kan wegwerken ipv weer een ABkuur. Ik ben namelijk een beetje bezorgd dat ik straks resistent ben.
Morrie, ik zou echt jouw baan niet willen als projectmanager! Telewerken invoeren vereist al projectplan enzo en heb ontdekt dat je voor al die project plannen erg gedetailleerd moet werken.

Nath, ongezoet cranberrysap drinken schijnt ook te helpen. Het is alleen erg vies.
Cranberrysap hoor ik altijd. En mijn vader heeft een blaastumor gehad en moest toen ook cranberrysap drinken. Dus het schijnt wel iets zuiverends voor de blaas te bevatten.

Zelf heb ik voor het laatst blaasontsteking gehad toen ik 15 was, dus verder weet ik het ook niet echt.

Vrolijk, ik vind projectplannen schrijven meestal wel leuk. Alleen het afmaken vind ik soms lastig, die puntjes op de i inderdaad. Maar ik heb sowieso moeite met dingen afmaken....

Als je hulp nodig hebt, zeg je het maar!

Heb alweer veel gedaan, Schorrie weggewerkt (een na laatste dag!), naar de bank geweest, keukenkastje opgeruimd (zou dat een teken zijn ), afscheidscadeau Schorrie afgemaakt. Slaapkamers opgeruimd.

En nu ga ik rekeningen betalen!
Morrie, maar jij bent denk ik wel beter in details dan ik :-)

Misschien kom ik inderdaad wel een keer om hulp vragen, maar geldt dat ook met projectplannen in het engels?
Ik ben niet goed in Engels, maar misschien kan ik in ieder geval naar de opzet kijken? Of hebben jullie daar standaarden voor?
Er zijn standaarden voor, maar wie weet stuur ik je zo een projectplan voor telewerken Morrie in het NL! Dat zou wel erg fijn zijn :-) Ben er nu nog mee bezig
quote:Morrie schreef op 04 augustus 2008 @ 10:19:

Heb alweer veel gedaan, Schorrie weggewerkt (een na laatste dag!), naar de bank geweest, keukenkastje opgeruimd (zou dat een teken zijn ), afscheidscadeau Schorrie afgemaakt. Slaapkamers opgeruimd.

En nu ga ik rekeningen betalen!
Ik heb even een break: morgen belangrijke bespreking met de bank dus we werken vanavond door.

Iets meer bekend over dat ene dus dat vertel ik daar wel...
Hahaha Nathje, dat is nou echt een vreemde verspreking van mij. Ik bedoelde niet weggewerkt maar weggebracht natuurlijk . En dan te bedenken dat ik echt geen seconde aan mijn werk denk gedurende mijn verlof, maar waarschijnlijk getriggered werd door Vrolijks projectplannen!

Even daar kijken....
Ben je vandaag op je nieuwe afdeling begonnen Dropje?
Nathje, werkze meisje! Ik ga zo proberen op de plek te komen, maar werd er laatst angstvallig weggehouden. Grr...

Morrie, mea culpa :-) je hebt verlof maar door mij moet je aan je werk weer denken. Kan eigenlijk niet he?
Hmm,Nathje, dat is nog niet echt nieuws dus. Blijft wel erg heftig vind ik.

Vrolijk, ik hoop dat je vader binnenkort naar huis mag, het lijkt me echt vreselijk om zo lang in het ziekenhuis te liggen, ook al vermaak je je wel met laptop en zo.

Morrie, gelukkig fietsje weer terecht! Ach, nieuwe fiets kan toch alsnog. Geef je zijn fietsje toch aan je neefje?

Voel je je goed?

Hier lekker dagje op werk, hard gewerkt en bergen verzet.

Heb gesolliciteerd op functie naast mijn huidige functie.

Vertrouwenspersoon voor medewerkers en clienten.

Ik hoop dat ik het word, want vind het echt bij mij passen
quote:Morrie schreef op 04 augustus 2008 @ 18:04:

Ben je vandaag op je nieuwe afdeling begonnen Dropje?Nope, heb nog twee weken klusvakantie! De 18e gaat het beginnen, de nieuwe afdeling. Wel weer raar, dan zijn we ook net verhuisd en gaan de kinderen voor het eerst naar hun nieuwe school. Meteen de full monty.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven