Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 4 augustus 2008 om 19:28
*zet deur even weer op een kiertje*
Dank voor de uitnodigingen.... en nee..ikke is echt een single van het vrouwelijke geslacht. Zou niet durven om iets anders te zijn dan open en eerlijk hier op het forum. Het aantal sekspartners hoeven jullie niet te weten neem ik aan?? Of of ik s'morgens misschien ook wakker gebeft wil worden??
Sorry..ben beetje cynisch tov dhr. Geleerd
Misschien kom ik vaker langswaaien, maar jullie schrijven zo veel en zo snel dat ik niet weet of ik alle verhaallijnen dan ga volgen. Wilde eigenlijk gewoon alleen maar even mijn irritatie melden..das gelukt. Waarvoor dank
*laat deur op kiertje staan en bewaart de uitnodigingen*
Dank voor de uitnodigingen.... en nee..ikke is echt een single van het vrouwelijke geslacht. Zou niet durven om iets anders te zijn dan open en eerlijk hier op het forum. Het aantal sekspartners hoeven jullie niet te weten neem ik aan?? Of of ik s'morgens misschien ook wakker gebeft wil worden??
Sorry..ben beetje cynisch tov dhr. Geleerd
Misschien kom ik vaker langswaaien, maar jullie schrijven zo veel en zo snel dat ik niet weet of ik alle verhaallijnen dan ga volgen. Wilde eigenlijk gewoon alleen maar even mijn irritatie melden..das gelukt. Waarvoor dank
*laat deur op kiertje staan en bewaart de uitnodigingen*
maandag 4 augustus 2008 om 19:31
Wat een linkjes allemaal tussen jullie! Grappig!
Ik ga eten. Lekkere pasta. Alhoewel ik ook zin krijg in chili con carne (nu ik dat een paar keer voorbij zag komen hier op het topic). Hmm misschien overmorgen dan maar?
Nu eerst eten en Grey's Anatomy. Zo lekker dat dat elke avond herhaald wordt. (net5 rond half acht).
Ik ga eten. Lekkere pasta. Alhoewel ik ook zin krijg in chili con carne (nu ik dat een paar keer voorbij zag komen hier op het topic). Hmm misschien overmorgen dan maar?
Nu eerst eten en Grey's Anatomy. Zo lekker dat dat elke avond herhaald wordt. (net5 rond half acht).
maandag 4 augustus 2008 om 19:54
Vleer had vorige week mooie plant van haar mama gekregen , stond mooi in een hoekje bleef ook mooi groen .. totdat mij in ene opviel van de week dat de bladeren beetje gelig werden.. Gaf m echt niet te veel of te weinig water.. wat blijkt er zit daar een stopcontact waar ik zo'n geurgeval in had gedaan die elke 10min ofzo ff klein beetje geur spuit..
Ging nog ff verder nadenken , ah vriendin had datook met haar plant en idd ook daarboven zat zon geur geval in t stopcontact
Dus nooit planten onder geur geval dingen in t stopcontact zetten
Ging nog ff verder nadenken , ah vriendin had datook met haar plant en idd ook daarboven zat zon geur geval in t stopcontact
Dus nooit planten onder geur geval dingen in t stopcontact zetten
maandag 4 augustus 2008 om 20:15
LM kijkt even om de hoek... en ziet dat er weer zoveel is geschreven!! En snapt er niks van dat er NOG een singles topic is geopend...* * no way, wij blijven het enige echte singles topic **
LM is sollicitatiebrief aan het schrijven, maar had even gebrek aan inspiratie en kwam (opeens) in haar foto-albums online.. kwam foto's van ex tegen... LM beetje in een dipje nu en wil hem smsen.
LM kan beter verder gaan met haar soll...pff
** LM excuseert zich voor deze ego-post **
LM is sollicitatiebrief aan het schrijven, maar had even gebrek aan inspiratie en kwam (opeens) in haar foto-albums online.. kwam foto's van ex tegen... LM beetje in een dipje nu en wil hem smsen.
LM kan beter verder gaan met haar soll...pff
** LM excuseert zich voor deze ego-post **
maandag 4 augustus 2008 om 20:36
Daar ben ik weer
Knuffel voor LM , want exen-foto's kan voor flinke dip zorgen
Wel leuk dat je aan't solliciteren bent! Spannend!
Verder gaan hier wel eens planten dood zónder geurding . *overweegt na overlijden van plant snel geurding in stopcontact te prikken zodat ik geurding de schuld kan geven*
Grappig, al die linkjes tussen iedereen
Verder vind ik Ikke NU al leuk (gedeelde irritatie schept een band he ) en ook af en toe meeschrijven is prima! Dusssss komt vooral binnenwaaien
Chili con carne vind ik viessss... en het valt me tegen dat je daar wél van houdt Sun... een echte PvdA-kraker alias werkloze alias uitkeringtrekker alias watwashetookalweer hoort toch niet van chili con carne te houden
Knuffel voor LM , want exen-foto's kan voor flinke dip zorgen
Wel leuk dat je aan't solliciteren bent! Spannend!
Verder gaan hier wel eens planten dood zónder geurding . *overweegt na overlijden van plant snel geurding in stopcontact te prikken zodat ik geurding de schuld kan geven*
Grappig, al die linkjes tussen iedereen
Verder vind ik Ikke NU al leuk (gedeelde irritatie schept een band he ) en ook af en toe meeschrijven is prima! Dusssss komt vooral binnenwaaien
Chili con carne vind ik viessss... en het valt me tegen dat je daar wél van houdt Sun... een echte PvdA-kraker alias werkloze alias uitkeringtrekker alias watwashetookalweer hoort toch niet van chili con carne te houden
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 20:38
Wij hebben deel2 van de hartige taart gegeten (dat heb je he, met te grote springvorm... dan moet je nog een dag taart eten ) met lekkere sla.
Tent opzetten is geslaagd
Ben vergeten Xan in de tent ten huwelijk te vragen, das dan wel weer jammer , maar eigenlijk wil ik ook liever traditioneel zélf ten huwelijk worden gevraagd
Daarna als verlaat toetje lekker een magnum gegeten. Nu weer bankhangen en forummen
Tent opzetten is geslaagd
Ben vergeten Xan in de tent ten huwelijk te vragen, das dan wel weer jammer , maar eigenlijk wil ik ook liever traditioneel zélf ten huwelijk worden gevraagd
Daarna als verlaat toetje lekker een magnum gegeten. Nu weer bankhangen en forummen
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 20:49
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 17:36:
Tsja en volgens die stemvoorkeur ben ik een werkloze, Igehandicapt, allochtoon of kraker. Herkent iemand mij?Ik ben werkloos, gehandicapt, semi-allochtoon en single. En ik woon in een kraakpand. Wat moet ik nou stemmen ?
Tsja en volgens die stemvoorkeur ben ik een werkloze, Igehandicapt, allochtoon of kraker. Herkent iemand mij?Ik ben werkloos, gehandicapt, semi-allochtoon en single. En ik woon in een kraakpand. Wat moet ik nou stemmen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 4 augustus 2008 om 21:05
quote:Donkeyshot schreef op 04 augustus 2008 @ 20:49:
[...]
Ik ben werkloos, gehandicapt, semi-allochtoon en single. En ik woon in een kraakpand. Wat moet ik nou stemmen ?
Ik zeg: niet stemmen, schotel voor op je dak kopen, hele dag tellsellprogramma's kijken, bier drinken, pizza eten, frans bauermuziek draaien, oh... en Serieuze Discussies in topics van Geleerd voeren...
*ziet nu trouwens pas geleerd's topic over beffen in de ochtend.... *
Was het gezellig gisteren met je kinders, DS?
[...]
Ik ben werkloos, gehandicapt, semi-allochtoon en single. En ik woon in een kraakpand. Wat moet ik nou stemmen ?
Ik zeg: niet stemmen, schotel voor op je dak kopen, hele dag tellsellprogramma's kijken, bier drinken, pizza eten, frans bauermuziek draaien, oh... en Serieuze Discussies in topics van Geleerd voeren...
*ziet nu trouwens pas geleerd's topic over beffen in de ochtend.... *
Was het gezellig gisteren met je kinders, DS?
Peas on earth!
maandag 4 augustus 2008 om 21:56
Vleer...das ook toevallig, andere Summer is hier net komen eten vanavond
Denk je niet dat je cocktail een beetje doodslaat als je met Geleerd aan de discuseer bent??
Trouwens, dat advies over niet drukken...werkt FANTASTISCH!!
Ikke, kom gezellig meeschrijven, hier mag je gewoon single zijn zonder toeters en bellen en sex, en mastuberen en zonder zaadvragende ogen enz enz...(mag allemaal wel natuurlijk hoor, laat daar geen misverstand over verstaan)
Heyyyyyyyyyyyy ikke...euhmm ja dat was ook eigenlijk niet echt de bedoeling, maar ja zo ben je van happy setje ineens weer single, en voelt eigenlijk wel prima!
*SD voelt zich met de dag belangrijker worden, straks ga ik nog naast mijn slipperettes lopen...nop pictures,no pictures please...*
LM, erg he, exen foto's, kom gerust even in je eigen topic lezen, de tranen rollen zo weer over je wangen van het lachen...
Prinses& Xan, ben echt heul trots op jullie dat jullie een tent op kunnen zetten zonder dat er een derder wereld oorlog uitbreekt.
Ik had altijd al bonje bij het PAKKEN van de tent van zolder
*SD concludeert dan ook dat kamperen NIET haar ding is*
Denk je niet dat je cocktail een beetje doodslaat als je met Geleerd aan de discuseer bent??
Trouwens, dat advies over niet drukken...werkt FANTASTISCH!!
Ikke, kom gezellig meeschrijven, hier mag je gewoon single zijn zonder toeters en bellen en sex, en mastuberen en zonder zaadvragende ogen enz enz...(mag allemaal wel natuurlijk hoor, laat daar geen misverstand over verstaan)
Heyyyyyyyyyyyy ikke...euhmm ja dat was ook eigenlijk niet echt de bedoeling, maar ja zo ben je van happy setje ineens weer single, en voelt eigenlijk wel prima!
*SD voelt zich met de dag belangrijker worden, straks ga ik nog naast mijn slipperettes lopen...nop pictures,no pictures please...*
LM, erg he, exen foto's, kom gerust even in je eigen topic lezen, de tranen rollen zo weer over je wangen van het lachen...
Prinses& Xan, ben echt heul trots op jullie dat jullie een tent op kunnen zetten zonder dat er een derder wereld oorlog uitbreekt.
Ik had altijd al bonje bij het PAKKEN van de tent van zolder
*SD concludeert dan ook dat kamperen NIET haar ding is*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 augustus 2008 om 22:01
quote:[message=1763693,noline]PrinsesOpDeErwt schreef op Chili con carne vind ik viessss... en het valt me tegen dat je daar wél van houdt Sun... een echte PvdA-kraker alias werkloze alias uitkeringtrekker alias watwashetookalweer hoort toch niet van chili con carne te houden
Tsss dat is toch een echt krakersmaal Prinses! Ideaal te bereiden zo'n eenpansgerecht op zo'n eenpitskookgeval.
* Sun is blij! Sun heeft leuk smsje van VL gekregen! *
Tsss dat is toch een echt krakersmaal Prinses! Ideaal te bereiden zo'n eenpansgerecht op zo'n eenpitskookgeval.
* Sun is blij! Sun heeft leuk smsje van VL gekregen! *
maandag 4 augustus 2008 om 22:02
maandag 4 augustus 2008 om 22:04
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 22:03:
Oohhhhhh
*wil graag een samenvatting van de inhoud*
Ik voel een identiteitscrisis aankomen... als ik nu SP stem, maar meer van VVD-eten hou... WIE BEN IK DAN?
Knuffel je ook met bomen ? Dan ben je misschien
Prinses Irene ?
Oohhhhhh
*wil graag een samenvatting van de inhoud*
Ik voel een identiteitscrisis aankomen... als ik nu SP stem, maar meer van VVD-eten hou... WIE BEN IK DAN?
Knuffel je ook met bomen ? Dan ben je misschien
Prinses Irene ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 4 augustus 2008 om 22:06
quote:Donkeyshot schreef op 04 augustus 2008 @ 22:02:
Etentje met kids was heel gezellig, heerlijk gegeten, lekker bijgekletst en veel gelachen !
* slaat dit topic van Geleerde Meneer maar eens over.... is niet zo'n ochtendbefferT ......
Leuk!
Zijn ze nu lang weg (vakantie)?
Ik vermaak me al de hele dag met meneer Geleerd... zeer boeiend allemaal
Etentje met kids was heel gezellig, heerlijk gegeten, lekker bijgekletst en veel gelachen !
* slaat dit topic van Geleerde Meneer maar eens over.... is niet zo'n ochtendbefferT ......
Leuk!
Zijn ze nu lang weg (vakantie)?
Ik vermaak me al de hele dag met meneer Geleerd... zeer boeiend allemaal
Peas on earth!