Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik ook Miran, ik ook, maar hou de schijn op anders krijg ik ook een ban voor dit topic...

Weltrusten LM...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Miranda01 schreef op 04 augustus 2008 @ 23:00:

ik mag niet in therapie want ik kom uit De Stad En waarom mag je dan niet meedoen??? Ruilen? Mag jij in mijn plaats
quote:Ikke1971 schreef op 04 augustus 2008 @ 23:01:

[...]

hahaha..dat wilde ik nou ook zeggen. Maar ik ben nog nieuw he? Dus ik wilde niet direct mijn roze bril zo laten zien (of noemen ze dat nou een naief geloof in het goede van de mens??)
Peas on earth!
quote:Ikke1971 schreef op 04 augustus 2008 @ 23:02:

[...]

En waarom mag je dan niet meedoen??? Ruilen? Mag jij in mijn plaats

Omdat Geleerd ons hier allemaal Provinciaaltjes vond... dat heeft een lager niveau....

Als je je tot ons niveau wilt verlagen Miranda, mag je meedoen
Peas on earth!
Summer.. Summer heette altijd Summerrrrr .. maar diegene waar we de bbq hadden heette Moi ...

Sun.. fijn dat jet nog uitleg gaf over VL , ik heb net als Prinses t ook anders geinterepreterepreterepreteerd (kutwoord zeg om te typen)

Vond BuurTman er best wel oke uitzien vanavond, vond zelfs dat hij wat zenuwachtig was en zich niet zo goed een houding durfde te geven.. vleer dit errrruugggg schattig vond.. 1 minpunt hij is vegatarierrrr..

Vleer wel bli jis dat ze dit weet want binnenkort komt hij hier eten .. (gaan met t groepje van afgelopen donderdag gourmetten.. hij kan dan wel pannenkoekjes bakken ipv vlees eten uit t pannetje )
Truste LM, en succes morgen met de sollicitatiebrief !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 23:02:

[...]

[afbeelding]Je kent hem???? Dat is de mijnes idd.....
quote:sunshineforever schreef op 04 augustus 2008 @ 23:01:

LM, gewoon nog een keer tanden poetsen hoor! Niet te moeilijk over doen. Als je in een dipje zit is het forum echt dé plek om je beter te voelen! Heeft mij gister ook goed geholpen.

En vandaag trouwens ook. Vandaag mede dankzij ene Geleerd.

Thanks Sun! haha... LM gaat toch kijken of ze met hongerig gevoel kan slapen en anders trekt ze straks stiekum een pak koekjes open

Ja dipje wil deze week nog niet echt weggaan, kom zeker weer forummen morgen, nu lokt mijn bedje ook

Fijn dat jij beter voelt!

Alvast welterusten iedereen
Volgens meneer geleerd zijn we hier allemaal een stelletje opopgeleide provenciale mutsjes die wauwelen over hartige taarten trouwjurken kant en klaar maaltijden en andere aanverwante onzinnige single zaken..
Tja, misschien ben ik te nuchter om snel verliefd te kunnen worden.......of te bang want ook vaak teleurgesteld en daardoor een kat-uit-boom-kijk houding, wel jammer
quote:Donkeyshot schreef op 04 augustus 2008 @ 23:03:

Truste LM, en succes morgen met de sollicitatiebrief !! Thanks Donkey!
Vleer ik snapte hem na 3x lezen (niet hoog opgeleid he, dan krijg je dat)

Maar heb net een krabbel op haar hyves neergeplemt..

hou je op de hoogte..
quote:Ikke1971 schreef op 04 augustus 2008 @ 23:04:

[...]

Je kent hem???? Dat is de mijnes idd..... Ja, hij lag hier nog. Zonder bril bleek Xan er redelijk hetzelfde uit te zien, dus je mag 'm nu wel terug
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 23:01:

[...]

Inderdaad Miranda, want dit is voor Provinciaaltjes!

Maar als je er een trauma van hebt dat je er niet bij hoort, mag je natguurlijk wél in therapie!

Tssss Even Ingrijpen: heb de hele dag zonder dubbele punt gezeten, Xan vraagt ernaar en hij doet het weer!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Volgens mij ben ik met het voorstel voor het topic op het psyche-pijler gekomen, nou ik ga mezelf natuurlijk niet uitsluiten he.

Ik kom namelijk uit De Stad.
quote:Miranda01 schreef op 04 augustus 2008 @ 23:05:

Tja, misschien ben ik te nuchter om snel verliefd te kunnen worden.......of te bang want ook vaak teleurgesteld en daardoor een kat-uit-boom-kijk houding, wel jammer

Zullen we samen dronken worden Miranda ? Ik ben zelf ook nogal nuchter ....

* trekt de fles Cava te voorschijn en schenkt een glaasje in voor Miranda *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 augustus 2008 @ 23:06:

[...]

Ja, hij lag hier nog. Zonder bril bleek Xan er redelijk hetzelfde uit te zien, dus je mag 'm nu wel terug

aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.............

schattig compelementje....
Hm heb ik dan misschien nu al een Roze Bril op, dat ik mijn verleden met VL anders zie?
Ikke welkom !
quote:Miranda01 schreef op 04 augustus 2008 @ 23:05:

Tja, misschien ben ik te nuchter om snel verliefd te kunnen worden.......of te bang want ook vaak teleurgesteld en daardoor een kat-uit-boom-kijk houding, wel jammerIk heb allebei..wordt eerst heeeeel verliefd.....en daarna komen heeeeel snel al die bang om teleurgesteld dingetjes om de hoek kijken en ga ik alsnog de kat uit de boom kijken. En allemaal lastige vragen stellen. En achterdochtig zijn. Etc etc
Zeg willen jullie niet zo onaardig kletsen over mijn liefje Geleerd.

Ik moet nog met hem op vakantie hoor in oktober naar de caribbean
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 23:02:

Ik ook Miran, ik ook, Bij scheveningen? neeee, dat is niet De Stad....er is maar 1 Stad namelijk......
quote:Summerdance schreef op 04 augustus 2008 @ 23:04:

Volgens meneer geleerd zijn we hier allemaal een stelletje opopgeleide provenciale mutsjes die wauwelen over hartige taarten trouwjurken kant en klaar maaltijden en andere aanverwante onzinnige single zaken..Is anders allemaal haske belangrijk hoor! *intelligent kijkt*
ah wat lief, thanks Donkey en proost !
En ook dank voor Vleer en LM voor het welkom trouwens
Herkend veel uit stukje tekst van Ikke ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven