Jongensnamen topic
zaterdag 17 januari 2015 om 15:22
quote:mendy schreef op 17 januari 2015 @ 14:03:
[...]
Phyllon
Bently
Brett
Fender
Ferron
Duuk
Jace
Dowan
Logan
Mason
Lowan
Ronan
Uit dit rijtje vind ik jace onwijs leuk maar die lijkt teveel op de naam van m'n zoontje...
Ik vind Rohan erg leuk maar aangezien m'n man die niet leuk vind , vind hij ronan ook vast niks
Logan vind ik maar ietsje te Engels
Haha ben niet moeilijk !
Maar bedankt .
[...]
Phyllon
Bently
Brett
Fender
Ferron
Duuk
Jace
Dowan
Logan
Mason
Lowan
Ronan
Uit dit rijtje vind ik jace onwijs leuk maar die lijkt teveel op de naam van m'n zoontje...
Ik vind Rohan erg leuk maar aangezien m'n man die niet leuk vind , vind hij ronan ook vast niks
Logan vind ik maar ietsje te Engels
Haha ben niet moeilijk !
Maar bedankt .
maandag 19 januari 2015 om 13:06
dinsdag 20 januari 2015 om 22:38
Cookie, ik zou daar wel een naam bij kiezen die in ieder geval ook in het engels uitgesproken kan worden en liefst inderdaad een echt engelse naam. Er zijn natuurlijk ook namen die in NL veel voorkomen maar uit het engels komen, dat kan natuurlijk ook prima.
Ik zou bijv. denken aan namen als:
Lex
Robin
Dave
yannick
Finn
Ilay
Lewis
Quinn
Aiden
Collin
Ik zou bijv. denken aan namen als:
Lex
Robin
Dave
yannick
Finn
Ilay
Lewis
Quinn
Aiden
Collin
dinsdag 20 januari 2015 om 23:58
@Cookie, ik denk niet dat het perse een Engelse naam hoeft te zijn, maar Bruce & Hidde, Stijn of Jasper bijvoorbeeld zou ik niet doen. Dat vind ik dan té Nederlands klinken. Namen als Max, Duco of Vic (ook niet helemaal Nederlands, maar a la) vind ik wel kunnen.
Scandinavische namen als Finn, Viggo, Sven ook wel.
Engelse suggesties: Jack, Dean, James, Vince, Kay, Jake, Owen, Roan, Joel, Seth.
Scandinavische namen als Finn, Viggo, Sven ook wel.
Engelse suggesties: Jack, Dean, James, Vince, Kay, Jake, Owen, Roan, Joel, Seth.
Don't take it so seriously. Only time is ours, the rest we'll just wait and see.
zondag 25 januari 2015 om 16:00
zondag 1 februari 2015 om 09:36
Boaz is niet mijn smaak, Sen vind ik wel leuk, maar dan geschreven als Senn.
Zelf heb ik ook nog een vraag. Wat vinden jullie van de naam Rune, is een scandinavische jongensnaam? Mijn vriend denkt dat het vanwege de klank meer een meisjesnaam lijkt, vanwege de 'e' op het eind. Ik las inderdaad dat de naam ook als meisjesnaam gebruikt wordt. Maar van oorsprong is het een jongensnaam.
Zelf heb ik ook nog een vraag. Wat vinden jullie van de naam Rune, is een scandinavische jongensnaam? Mijn vriend denkt dat het vanwege de klank meer een meisjesnaam lijkt, vanwege de 'e' op het eind. Ik las inderdaad dat de naam ook als meisjesnaam gebruikt wordt. Maar van oorsprong is het een jongensnaam.
zondag 1 februari 2015 om 10:01
zondag 1 februari 2015 om 12:18
Hallo allemaal,
Wie kan mij aan dé naam voor ons zoontje helpen?!?
Ik ben inmiddels 30 weken zwanger, en we komen er niet uit!
We zijn op zoek naar een maam die niet zo veel voorkomt, maar het moet ook niet geknutseld zijn.
De naam die op dit moment de meeste kans maakt is B oa s (alleen heten onze achterburen zo met hun achternaam.....)
Onze dochters heten C lea en F ine t
Ik ben benieuwd wat jullie hierbij vinden passen!
Wie kan mij aan dé naam voor ons zoontje helpen?!?
Ik ben inmiddels 30 weken zwanger, en we komen er niet uit!
We zijn op zoek naar een maam die niet zo veel voorkomt, maar het moet ook niet geknutseld zijn.
De naam die op dit moment de meeste kans maakt is B oa s (alleen heten onze achterburen zo met hun achternaam.....)
Onze dochters heten C lea en F ine t
Ik ben benieuwd wat jullie hierbij vinden passen!