Floortje naar het einde van de wereld
woensdag 4 februari 2015 om 22:41
quote:flynn21 schreef op 04 februari 2015 @ 22:33:
Yep, ikke! Ik hou van dit programma en van Floortje
Wat een mooie aflevering was dit weer! Ik vind het zo bijzonder om te zien hoe die mensen leven, in de rimboe, zonder enige vorm van luxe. Ergens lijkt het me ook heel mooi als je zo kunt leven...
Jammer genoeg was dit alweer de laatste aflevering
Ja Flynn, mooi was het hè?, maar Floor komt weer terug
Wat was ze mooi ontroerd, prachtmeid!
Mijn ex-man was ook een sjamaan, daarvan wist je ook nooit wanneer hij weer thuis kwam
Wat een mooie aflevering was dit weer! Ik vind het zo bijzonder om te zien hoe die mensen leven, in de rimboe, zonder enige vorm van luxe. Ergens lijkt het me ook heel mooi als je zo kunt leven...
Mijn ex-man was ook een sjamaan, daarvan wist je ook nooit wanneer hij weer thuis kwam
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
woensdag 4 februari 2015 om 22:42
quote:flynn21 schreef op 04 februari 2015 @ 22:33:
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 5 februari 2015 om 12:55
zaterdag 7 februari 2015 om 16:24
Het regenwoud is erg mooi, maar die plek waar dat huis stond vond ik helemaal niet mooi, blubberzooi, vaag verhaal inderdaad
Ik mis dan toch weer een hoop informatie. Gaat ze ook weleens naar een dorpje voor boodschappen of eet ze echt alleen bananen/fruit/noten ed?
Was ook een forse vrouw, ik vraag me dan gewoon af hoe dat komt, als je alleen maar fruit eet
Ik mis dan toch weer een hoop informatie. Gaat ze ook weleens naar een dorpje voor boodschappen of eet ze echt alleen bananen/fruit/noten ed?
Was ook een forse vrouw, ik vraag me dan gewoon af hoe dat komt, als je alleen maar fruit eet
woensdag 28 oktober 2015 om 21:58
woensdag 4 november 2015 om 22:00
Ik vind het ook wel interessant om te zien hoe ze leven, maar ze hebben toch wel heel wat moderne middelen (auto's, internet) en mogelijkheden om snel naar de bewoonde wereld te komen. Een half uur rijden naar de landingsbaan en dan een uur vliegen is niet extreem afgelegen. Daarnaast ook nog een flinke gemeenschap met restaurant en winkels.