Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Och Bridges, wat akelig! Heel veel beterschap!

Hoest Star?
Een goedemorgen allemaal!

Bridges, hoe is het met jullie allemaal?
Bah Bridge, alledrie ziek! Geen lekkere eerste KDV dag voor Fieke dus. Beterschap!

Mal, arme Jonathan! Ik hoop dat hij gauw 'ontwent' is.

Jin, helaas splijt de grond niet open op dat soort momenten... Hier heeft het dan wel weer voor een lach op deze zo druilerige en grijze morgen gezorgd!

Hier ook een ziekenboeg. Sam begon zondag met flinke koorts, gisteren was hij gelukkig weer beter. Maandagnacht had Max een aanval van de pseudokroep, gisteren werd hij ziek. Ook koorts en hij moest daarbij flink spugen. Nu is hij niet ziek meer zegt hij zelf. Vanmorgen koortsvrij, vanavond maar even kijken of dat zo blijft.

Het is hier helemaal grijs en grauw, het regent en begint nu ook te onweren. Prachtige dag dus!
Goedemorgen,

Bridges, beterschap en sterkte!

Mamax, voor Max
Mogge Kokos! Hoe laat komt je meisje weer thuis?

Oh naar zeg, pseudo krupp Mamax. Geen hele heftige aanval? Heel veel beterschap! Regen bij jullie? Hier is het echt stralend!
Zo, vorige eetkamerstoelen net verkocht via een soort marktplaats. Opgehaald en wel. Fijn! Nu is mijn kleinste menneke wakker dus die ga ik eens insmeren, luieren en een prakje fruit geven. Tot later!
Hi Jin, hier ook helemaal bewolkt maar nog geen regen, wordt wel verwacht met onweer. Meisje komt na het avondeten weer thuis.

Slaapkamer van Lianne wordt de 18de augustus geleverd las ik net. Kunnen we haar nieuwe slaapkamer nog net voor de vakantie klaar hebben. Ik wil nú haar kamer al opruimen, maar dat heeft weinig zin, ha, ha!
Jeehhhh Mag ik even blij zijn

Het ging heel goed met Tobias op het kdv! Voor het eerst sinds maanden!

Hij ging alleen even huilen toen ik zei dat hij zn schoenen aan moest doen en hij vroeg of we de hond uit gingen laten.

Ik zei nee, en toen wist hij het al.. hihi..

Maar hij ging zomaar zonder te huilen naar binnen en toen hij naar mij ging zwaaien lachte hij zelfs nog even!

Ben er erg blij mee. Dat is in ieder geval een dag dat het goed gaat!
Kokos leuk nieuwe spulletjes voor Lianne. Ja gelijk aan de slag gaan, wil ik dan ook altijd. Hier ook, ik zou de babykamer al helemaal in willen richten, maar er komen volgende week nieuwe kunstof kozijnen en ramen in, dus maar even wachten met al dat stof.

Jinny, stralend weer? Mhh.. het regende hier zo hard dat ik niet eens de overkant van de straat kon zien. En met veel onweer en bliksem erbij dat de hond onder de bank kroop

Hihi die Thomas, ik zie het al voor me, helemaal op zn hurken en dan zo kijken..

Mamax, heel veel succes met de ziekenboeg bij jullie. Vervelend zeg!

Oei Bridges, das niet fijn iedereen ziek. Balen zeg!

Haha..die Thijmen helemaal verliefd op een "oudere vrouw"

Balen dat hij gestoken is, is het al minder geworden?

Ach wat een schatige opmerking van Mark zeg. Vindt Mark Anne helemaal leuk, of is ie ook jaloers?

Mal: Ik hoop dat het allemaal goed gaat met het afbouwen.
Naatie, wat goed zeg dat het vanmorgen eindelijk wat beter ging. Dat geeft een mens moed

Kokos, wat fijn dat nu eindelijk alle spullen komen, hebben jullie een peuterbed gekocht of gelijk een groot bed? En wanneer komt je meisje were terug? Alles is trouwens goed met Quispel, die stuitert nog steeds vrolijk rond en is erg lief. We moeten alleen nog wat bij de dierenarts halen voor de vakantie want hij vindt autorijden nog steeds niet echt leuk...

Bridges, heel veel beterschap allemaal. Gaat het vandaag al ietsje beter?

Rissie, wat lief dat Mark zo op Anne reageert. Is het wennen nu je het allemaal alleen moet doen?

Mal, begrijpelijk hoor dat je je even op Mr. J wil concentreren. Succes en ik hoop dat het allemaal meevalt.

Hel, hoe is het met de op touw staand verhuizing?

Compu, vervelend dat de weer zijn gearriveerd. Heb je al wat beter met vriend kunnen praten?

Juud, nog steeds met een big smile aan het genieten? Hoe vindt Mart het allemaal?

Star, alles oké?

Bam, is het weer een beetje rustiger? Ik moet je nog steeds mailen ivm de klokken, hier dan maar even, ja ik vind het leuk om te doen

Nou ik ga weer even verder werken, nog 1 dagje en dan alweer lekker weekend. Tot later
Ehm Enka, noem jij dat werken, zo veel verhalen op het forum schrijven?

Naatie, wauw, wat fijn! Dat geeft de burger zeker moed!
Hier nog steeds niet rustiger, hopelijk komt er na vandaag weer wat rust in de keet.

Ik gaat weer gauw verder, voor Juultje zo weer wakker wordt.

Naatie, wat fijn dat je Tobias zo kon achterlaten op het kdv. Dat is een stuk prettiger!

Enka, we hebben geen peuter/juniorbed gekocht. Zal kijken of ik nog een afbeelding kan vinden.

Bam, sterkte met de drukte.

Suze, hoe gaat het?
Hallo meiden!

Weinig tijd, want Twan zit vervelend te doen hier op schoot (ook handig, ze slapen nu om en om....)

Vriend heeft sinds maandag eindelijk vakantie (nou ja, een beetje dan, hij is nu alweer weg om dingen te regelen GRMBL) en ook de telefoon blijft gaan enzo, maar goed. Ik heb dus gezegd dat ik wel een week weg wil (want anders blijft hij vrolijk doorgaan opdeze manier en als we weg zijn, kan hij weinig, gemeen he), dus net vandaag nog even snel een huisje aan zee geboekt. Maandag gaan we weg! Heerlijk! Minimaal een week en mogelijk een paar dagen extra als het weer goed is.

Verder niet bijgelezen maar wel meegekregen dat Enka zwanger is!

Gefeliciteerd meid, geweldig nieuws!
Nou het gaat weer wat beter. Ben weer zover op de been dat ik alleen met kids ben dus dat is ook wel weer fijn. Fieke drinkt weer aanvaardbare hoeveelheden, komt nu tot ong. 500 ml per dag (hoop ik althans. Gisteren nog niet maar vandaag ging het beter...) Fijn dus allemaal. Jammer alleen dat ik niet even lekker alleen ziek kon zijn want vent was ook niet lekker en je weet wat ze zeggen of zieke mannen hè... Daar ging mijn avondje vertroetelen Gelukkig ging het alweer, maar toch... Beetje flauw van vent

Vanmorgen weer naar cb geweest, meisje is weer goedgekeurd. Ties ook even laten meten en wegen (was nieuwsgierig vanwege het slechte eten) en die kan er ook weer door. 14.7 kg en 94 cm. Keurig dus! Mama maakt zich "zorgen" om niets bij hem haha!

Naatie: hé wat fijn!!! Kijk zo gaat het goed dan. heeft Tobias ook iets van een fotoblad of zo waar hij op kan kijken als jullie er niet zijn? Wij hebben een blad gemaakt met hele gezin erop en opa's en oma's en bij verdriet laten ze hem daarnaar kijken, en dat "troost" hem meestal wat.

Bam (geloof ik, of was het Jin?): lief dat je vroeg naar eerste werkdag. Was beetje dubbel want was bij gedachten bij thuis bij kids en vent, maar op zich was het bezig zijn wel weer erg lekker. Morgen weer, dan vergaderen. Dat is altijd iets minder want leerkrachten kunnen zo eeeeeeeuwig zaniken over een suf punt... (shit maak me er ook dikwijls schuldig aan... )

Jin: geweldige bak van T, al zak je idd door de grond! Maar hier leverde het gegrinnik op hoor!

Mal: lukt het allemaal nog wat daar? Arme J. zo van slag. Sneu maar uiteindelijk levert het vast weer veel op...

Mamax: ah wat sneu van Max! Niet fijn ook! Hoorde dat Roos zesde ziekte had, heeft Sam dat niet ook toevallig?

Kokos: fijn dat het kamertje eindelijk komt zeg! dat is lekker al bijna!

Mmm de rest even vergeten en moet even wat aan mijn werk doen, want ik heb even rust hier...
Oh Bridges, was je alweer begonnnen met werken? Was het goed gegaan met Fieke op het kdv?

Ah ik lees het al, ziek geworden dus, wat sneu... en jullie ook, beterschap dan maar allemaal!

Kokos: leuk dat het kamertje bijna komt! Gaat ze er direct in als het staat?

Mamax: Max ziek? Beterschap!

Jinny: haha wat een komische Thomas zeg! Kan me voorstellen dat je dan door de grond zakt zeg! Maar nu kun je er wel om lachen zeker?
Haai,

Zo Bridges, dat was kort maar wel krachtig he! Gatverdarrie. Moest je deze week 1 keer werken, begrijp ik dat goed?

Mamax ook weer uit de ziekenboeg? Lastig hoor..

Enka, heb je het al verteld of houden jullie het voor jezelf?

Ik loop nu 2 dagen met spanningshoofdpijn. Het zal wel met vriend samenhangen ofzo? In elk geval gaat hij volg. week huisarts bellen en hebben we een avondje samen op de bank gereserveerd (het moet toch niet erger worden!).

Nu ga ik maar even actie ondernemen, want straks weer de deutsche Damen und Kinder (laatste keer, volgende week weer school).
Oja Naatie, fijn dat het nu goed ging op het kdv! Hopelijk een fase.

Wat een zootje rotweer! Regen, regen, regen.
Meisjes hai!

Zo, de tent staat op Funda dus ik kan ff uitrusten tot het weer tijd is om op te ruimen voor het kijkers begint te stromen ...Via adres op groep kunnen jullie kijken wat ik er van gemaakt heb.

Hoest hier? Bridge, naar dat julie zo beroerd waren maar prettig dat het zo snel weer bekeken was. Kinders weer goed gekeurd, mooi zo!

CD, lekker een weekje aan zee. Hoop op lekker weer voor jullie!

Compu, spanningshoofdpijn zou natuurlijk goed kunnen. Hopelijk heeft je meneer gewoon een griepje en loopt het tussen jullie snel ook weer lekker

Zo, Bam, Hellus, dat was echt erg gezellig zaterdag. Dat moeten we over niet al te lange tijd weer eens doen. Goed plan?

En ander meisjes: Bam zag er geweldig uit!

Druk met de sjop en je logeetje zeker? Zet anders snelle update op groep. Benieuwd hoe het gaat.

Hellie, ik kan vanavond weeeeeeer niet sporten, mijn meneer gaat uit eten. Dit gaat echt niet goed zo....

Joh, donder hier zeg. Wij blijven maar binnen vanmiddag... Of we gaan overdekt boodschappen doen, dat kan natuurlijk ook. Goed plan!

Jin, goed dat het met de oppassen goed lijkt te komen. De jongetjes zijn vast straks dol op haar! Werk leuk? Leuke collega's?

Ris, je klinkt gelukkig. Mooi zo!

Juud, geef eens hint voor wachtwoord site M?

Oh ja: qua baby-gedoe hier: wij hebben pauze. Ik werd er gek van en het is nu reuze rustig zo. Even zo laten tot verhuizing enzo.

ff posten
Naat, idd fijn dat het wat beter ging op kdv. Moet vreselijk zijn als hij zo verdrietig is... Hopelijk heeft hij nu gewoon door dat het hartstikke leuk is, spelen met ander speelgoed en andere kindjes!

Amalia, ben jij ook niet ongeveer terug? Heerlijk gehad hoop ik?

Star, hoe is het met jou? Ik begreep van Bam dat jullie nog bij haar waren van het weekend en dat je een leuk moppie hebt. Alles goed? Ben jij nog aan de sollie trouwens?
Zo, het is droog hier maar nu heb ik geen zin meer om boodschappen te doen. Heb ook al vis in oven gezet (ik ben benieuwd, Viscuisine...). Ik doe wel puree en wortels.

Verder nog wel errug nuttig geweest: keukenkastjes schoongemaakt en koelkast/vriezer van de ijslaag zo dik als een gemiddelde gletcher ontdaan. De eerste kijkers maandag (!) kunnen in de keuken alles open trekken. Ik ben er klaar voor,

Jullie allemaal culinair bezig vandaag?
En niemand natte voeten?

Enka, jullie hebben daar toch wel eens last gehad van water? Dit keer niet hoop ik?
Suus, ik heb gespiekt. Mooi huis hebben jullie nu! Gave vloer zeg. Haast jammer dat je weggaat... Culinair bezig? Ehm, een pastasalade. Is dat culinair genoeg? Heb er in gemikt wat we nog in huis hebben. Werk is leuk en collega´s ook voor zover ik alles kan inschatten. Ik merk dat ik het echt heerlijk vind om weer te werken.

Bridges, de kop is er af met je werk moet je maar denken. Hoe vind je het om weer te werken? Buiten het gezanik dan?

Compu, balen van die hoofdpijn. Hoezo hangt dat samen met vriend? Lekker een avondje samen!

CD, wat leuk een weekje weg. Waar gaat de trip heen?
Suus, ik mail je het wachtwoord van Juud wel. Dat mag vast van Juud! Cool zeg, maandag al kijkers!
Hooi, daar ben ik.

Vroeg vanmiddag aan kind wat ze na haar slaapje wilde doen. Met Thomas spelen mama was het antwoord

Suuuuuuus, zo netjes heb ik jullie huis nog nooit gezien

Nu zeker al weer een stuk minder netjes hè?

Solliciteren op het moment niets gaande, maar hou wel kranten en sites bij. Heb studie Communicatiewetenschappen van LOI (nooit afgemaakt) nog liggen, wil ik weer oppakken.

Bam, hoessie daar nu?

En ja, keuken is favoriet nu. En haar muziekpot ook trouwens. Hebben we sinds kort en ze doet nu alles op de pot

Voor de rest niet bijgelezen echt. Zag dat moppie Cas van Juud haar heeft

Sterkte voor iedereen die ziek zwak en misselijk is of niet lekkere kindjes heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven