Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Ramen zijn schoon, ik heb de 2 grote oerwoudplanten weggegooid, die zaten zo strak in de pot (één en al wortel) dat MO ze er uit gebikt heeft met een beitel

Straks even kijken naar nieuwe.
Goed bezig Bieb!

Ik heb de ramen niet meer gedaan. Morgen misschien. Of maandag, dan ben ik vrij

Wij hebben een ronde gedaan met vuilstort, opticien, kleermaker, Blokker, Kruidvat, Jumbo. Daarna getoeterd en straks heb ik een toeterfestival. Dus nu even lekker een koppie thee met Milka-met-Daim.

Alle reacties Link kopieren
Ramen lappen... tsssk
Lekker schoon dat ik nu naar buiten kijk joh

En ik heb nieuwe planten, ook heel mooi.

Maar dan met mooiere potten natuurlijk.
Ik heb wel zin om de groene tuintegels aan te pakken, maar daar is het nog even te koud voor. Over een maandje denk ik even onderhanden nemen wat nieuwe plantjes halen
Onze tegels zijn ook groen, lillek hé
Hier ook mosbende op de tegels. Half maart ga ik dat lekker aanpakken.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Met de zon op je bol en opgerolde broekspijpen.

Ik denk dat ik ga wimperwapperen naar E voor de hogedruksspuit. Hoewel ik van iemand heb gehoord dat je dan de gekleurde laag van de tegels spuit.... Dus dat je dan beter met natuurazijn en een schrobber aan de slag kunt gaan....
Geen hogedrukspuit nemen met jouw stenen Plou.

Gewoon deze:
Geen hogedrukspuit nemen met jouw stenen Plou.

Gewoon deze:

Is straks wel weer bij de Aldi en bij Lidl te koop en werkt super.

In een gieter doen (met gaatjesopzetstuk) En natgieten, dag later vegen en klaar.
Ah, kijk... Ik hou de Lidl even in de gaten dan. En een gaatjesopzetstuk fixen.
De ouwe nieuwe keuken:

de ouwe keuken:

Mooi hoor Splinter. Ik snap dat je er blij mee bent.

Ik heb wel alles gelezen maar kan me niet meer alles voor de geest halen. Ik ben nog steeds ziek. Morgen de dokter even bellen. Ik heb nu 3 dagen hevige diarree en dat lijkt me niet goed. Gisteren was echt een klotedag met als sluitstuk voor het eerst sinds járen weer overgegeven.
Ah, balen Dee.

Drink je wel genoeg? Als je niks binnen kunt houden, vraag dan of iemand ORS voor je haalt.

Sterkte!
Ja drinken gaat wel goed. Ik had vrij vlot door wat ik had. Dus thee, water en cola. En zelfgemaakte kippensoep en bouillon. Maar eten is wel minder, totaal geen honger. Ik eet wel omdat dat moet anders blijf je zo slapjes. Gelukkig geen koorts, wel wat verhoging.

Wat ik wel zo gemeen vind van ziek zijn is dat je je 's ochtends heel wat voelt en naarmate de dag vordert voel je je steeds slechter worden. Ben zo slap als een vaatdoek.
Ja, dat zal best.

Blijf nog maar even rustig aan doen. En pas gaan werken als je je minimaal 1 dag gewoon goed voelt, van ochtend tot avond.
Iets van norrit wellicht Dee?

Mooi Splint! Lekker fris en licht

En neem vooral een voorbeeld aan het forum: zo traag als dikke stront.
Ik neem liever geen remmers in, ik heb of een bacterie of een virus binnen. Die zullen er toch uit moeten.

Werken ga ik zeker niet doen. K zit wel te zeiken dat ik binnenkort wel weer aan het werk kan. Ja ja, echt niet. Hij vindt denk ik toch al dat ik zo snel thuis blijf. Dat hij met een ziek lijf wel gaat werken moet hij weten maar ik doe dat niet.
Lekker laten zeiken.
Wat is een zondagavond toch fijn als je de maandag nog vrij bent!
Heb je een leuke vrije dag gehad Splinter?

Ik krijg vanavond controle van het asiel. Gaan ze kijken of ik wel goed voor de katten zorg.
Wat goed! Maar lekkere timing, met je zieke lijf. Gaat het al wat beter?

Mijn dag was wel goed ja. Gezellig bij Carglass gezeten om een flinke ster te laten repareren. Zo fijn dat ze dan ook gelijk de auto stofzuigen aan de binnenkant

En net naar het nieuwe huis van een oud-collega gaan kijken met 2 andere oud-collega's. En daarna…….. Gesport! Puf. Dat was lang geleden!

Sammi heeft een nieuwe gewoonte: hij kruipt 's ochtends onder mijn dekbed.

En dan moet ik altijd aan Bieb denken met ZM
Goed dat het asiel dat doet

Heb je de dokter nog gebeld?

GEzellig van Sammi, doet de zwart/witte hier ook altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven