Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ben maar blij Aruba!

Nee, nog niks te bekennen!

Hoe is het met jou?
Ja gaat wel... Net het ziekenhuis gebeld en die kijkoperatie zal waarschijnlijk net in mijn eerste werkweek vallen. Baal ik zo van.

Heb je nog een keer opnieuw getest?
Pffff, dat is shit zeg! Kunnen ze daar niks aan doen? Je ergens tussendoor schuiven of de operatie laten uitvoeren door een ander ziekenhuis?

2 dagen geleden voor het laatst getest, toen negatief. Wil niet iedere 2 of 3 dagen gaan testen, maar goed, dit is ook niet handig!

Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
@Aruba: He, wat balen joh. Dat komt wel heel slecht uit.

@Mogalie: Nee, klopt. Je stuitje heb je in principe niet nodig. Vroeger verwijderden chirurgen hem dan ook vaak bij dergelijke pijnklachten. Probleem was alleen dat het een heel zware operatie was, met een lange revalidatietijd en dat het vaak helemaal niet hielp. Vandaar dat deze operatie bijna nooit meer wordt uitgevoerd en door alle artsen wordt afgeraden.
Heeft je stuitje ook niet iets met je evenwicht te maken? Dacht zoiets gehoord te hebben.

Mogalie, ja ik blijf hopen dat ze me ergens tussen kunnen proppen maar ja heb het niet voor het zeggen. Al het moet dan moet het want uitstellen heeft ook geen zin want wie weet ben ik na de operatie wel pijnvrij en dat werkt natuurlijk ook weer in het voordeel van mijn werkgever.
Snap dat je niet blijft testen trouwens. Wel raar hoor zo lang.

Nog iets leuks doen. Eigenlijk nog niet eens overna gedacht. Wil nog graag nieuwe schoenen en jullie?
Poca heeft een mooie dag uitgekozen

Hoop dat het zo blijft!

Vervelend Florence al die klachten. Hoop dat je straks die negen maanden zo goed mogelijk doorkomt.
W
Nee, het stuitje heeft voor zover ik weet niet echt iets met evenwicht te maken, Aruba. Ik hoop trouwens echt dat je na je kijkoperatie pijnvrij bent. Inderdaad zou dat heel fijn voor jou, maar ook voor je werkgever zijn. Ik duim voor je!

Hier in Amsterdam komt de regen nu trouwens met bakken naar beneden. Ik hoop zo dat het in Brabant beter is voor Poca.

Ja, Tatje, ik hoop het ook dat ik de zwangerschap goed doorkom. Maar goed, je hoort toch ook vaak dat mensen met bepaalde klachten zich door hormonen zich beter voelen. Wie weet gebeurt dat bij mij ook.

Ik ga denk ik vandaag mijn huis opruimen en schoonmaken. Morgen sporten en 's avonds uit eten met vriendinnetjes. Ik ga eens subtiel een beetje vissen over hun kinderwens. Oh ja, en vanavond ga ik dus NIET mijn pil meer innemen, haha.
Florence, dan haal ik dingen door elkaar
Hmmmm, hier is het echt al de hele tijd keihard aan het regenen.... Ik ga straks naar de stad van Poca, dus ik kan jullie morgen zeggen wat voor weer ze had.

@Aruba, schoenen kopen is fijn! Ik ga straks naar dat festival +naar mijn ouders, morgen verjaardag en zondag vrienden over de vloer.

@JL, feest op Lowlands dus

En hele weekend werken.....balen!
mo

We verschijnen helemaal niet meer inbeeld want het is gestopt. Haha.

Kwam het over dat ik het niet leuk vond dan?

merel was uitgebreid inbeeld geweest.
Jouw verjaardag?
@ Just: Nee, dat is dus het gekke. Ik ben nooit gevallen ofzo. Het kwam een jaar of 6 geleden heel langzaam opzetten. Pijn bij lange fietstochten en bij het roeien (op van die houten rolbankjes), daarna ook bij korte fietsritjes, toen op harde stoelen en nu kan ik dus nergens meer normaal zitten zonder mijn kussentjes. Toch schijnt dit nog best wel vaak voor te komen, er schijnen meer mensen te zijn die dit hebben. Volgens de anesthesist van de pijnpoli is het echter een van de moeilijkst behandelbare pijnsyndromen omdat ze niet goed begrijpen hoe het nu precies komt (en dus ook in het duister tasten hoe dit behandeld moet worden). Ach ja, ik probeer er maar positief in te staan en te kijken naar wat ik wel kan. Ik kan bijvoorbeeld niet meer fietsen, maar gelukkig is er hier een goed openbaar vervoernet. En ik ben ook redelijk goed geworden in het negeren van pijn, laat er zelden dingen voor schieten.

Jij succes trouwens met werken het hele weekend! En met lowlands natuurlijk, haha! Nu er alleen nog voor zorgen dat je vriend de condooms vergeet dan!
Jammer dat het in Limburg regent. Was ik iets te voorbarig

Alhoewel regen en onweer ook wel hel erg knus en gezellig kan zijn (mits je binnen zit).

Ik heb Babyboom opgenomen dus ik zal straks even opletten Babymerel

Vanmiddag taartjes bakken want vanavond komen mn ouders en schoonouders om de verjaardag van vriend te vieren.
Is net dat 'model' met die wallen en processierupswenkbrauwen weg, zetten ze er iemand voor in de plaats met een TUINBROEK. Nou ja......
@Tatje: gefeliciteerd met je vriend! Hoe oud is hij geworden vandaag? Lekker taartjes bakken...mmmm, klinkt goed!
Oww... lekker taartjes bakken Tatje.
Wat voor taart? (smikkel smakkel)
quote:Aruba schreef op 08 augustus 2008 @ 11:46:

Jouw verjaardag?Nope, van een vriend.
@JL, had t gister al even snel gelezen, maar lekker zeg eindelijk niet meer ongesteld!!

@T&G, hopelijk blijft het zo goed gaan zonder kwaaltjes. Zou wel een luxe zijn hoor. Dat is wel iets waar ik bang voor ben. Stel nou dat ik constant misselijk ben...dan duren 9 maanden erg lang.

@All, gister heeft het hier om 3 uur heel hard geregend, maar voor de rest redelijk weer geweest.

Vanmorgen kwam het hier met bakken uit de hemel. Moest echt even aan Poca denken. Maar hoop dat ze het zonnetje van hier nu ook bij de trouwerij heeft..

@Aruba, eindelijk weer beginnen binnenkort... Gun het je zo!

@Florence, moeilijk om dan van de pijnstilling af te blijven he. Ik heb Diclofenac, maar ook dat slik ik niet meer. Ibuprofen ook niet meer.. Doe echt alles met paracetamol op het moment.. Maar vorige week gewoon wel weer migraine medicijnen genomen. Dat trek ik echt niet hoor!

En binnenkort beginnen!!!!

Vriendje komt al richting huis, heb vandaag zelf vrijgenomen.

We moeten nog van alles kopen voor de vakantie en volgende week hebben we cursus en komen we niet thuis.. Zo dus ff de stad in!
Oeps, haha, ging helemaal niet over mij......

Tatje, gefeliciteerd met je vriend!

Ik ga maar eens douchen, even wakker worden ;)
Ja Mogalie, vroeg het ook aan jou.
Vriend is vorige week 27 geworden

Ik twijfel nog tussen:

Torte met witte chocolade, amandel en cranberry

of

Koffiesiroopcakejes

Denk die laatste aangezien ze rond een uur of 7 komen en dan zijn koffiedingen altijd lekker (zeker zo na het eten)...
Tatje

Merel heeft een bloemetjes jurk met groen randje aan de onderkant aan.

Ze komt paar keer in beeld. Maar ze is ook samen met een meisje op een intrument aan het spelen. ( ze slaat met een stokje)

Ik ben dit keer spierwit blond en heb een blauw truitje aan. En marco wit. De wagen is leger groen achtig en roze rand op de kap.

Ik denk dat je nu wel ons kan vinden zo.

Hipper de piep voor je vriend.

Lekker taarten bakken.

Ik doe dat ook altijd met verjaardagen en soms tussen door.

@ aruba

Jammer dat het echt niet eerder kan. Ik heb via mijn verzekering zorg bemiddeling gedaan. Ik kon toen bijna een maand eerder komen. Wel bij een ander ziekenhuis natuurlijk. Misschien een idee.

Jl

Ik heb weer een mail terug gestuurd. Er komt nog een mail voor de datums.

lowlands. Lijkt me erg leuk. We zouden er keer heen gaan. Maar er is er nooit wat van gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven