Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
oh bah, pesto uit een potje.... dat zal helpen om iemand te overtuigen!
Ik vroeg me inderdaad ook af waar haar man is, wat hij eet en of hij ook eens gaat koken.
Zij wil helemaal niet anders.
vraag me af of zij er wel echt vanaf wil
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat is die meid dom zeg. Heel hard schreeuwen dat ze wel wil veranderen maar ze wil echt niets anders proberen. Actions speak louder than words. Volgens mij wil ze gewoon niet veranderen en alleen maar met haar hoofd op tv komen.

Voor hem vind ik het wel echt zielig. Hoop dat hij er overheen komt.
quote:rosanna08 schreef op 02 maart 2015 @ 22:05:

nee Dennis, dat is niet allemaal hetzelfde

Ik vind de smaak pasta met alléén pesto ook niet lekker, doe dan met een bolognesesaus.

Zij gaat niet veranderen. Egoistische dame die zwanger is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Raar ook dat dennis niet voor haar kookt en samen eet
never a failure, always a lesson
Ik denk dat ik morgen een heeeeeel zacht wit bolletje met roomboter en hagelslag ga eten. Volgens mij al jaren niet gehad, krijg er opeens onbedaarlijke zin in!
Witbrood ook nog hè! Pffffff
Hihihi, zo verbaasd als ze kijkt bij het idee van iets anders dan kaas bij haar spaghetti.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Ze is helemaal niet van plan om iets aan haar eetpatroon te doen. Daar moet die psycholoog op inzetten, want zolang ze zelf niet wil veranderen, kun je haar opdrachten geven zoveel je wilt, maar dan doet ze het toch niet.

Die knul wil zelf wel graag veranderen, die gaat zijn best doen!
Hij probeert het in elk geval!
Gatver? Moeten ze bij mij flikken over hun eten.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 02 maart 2015 @ 22:09:

Ik denk dat ik morgen een heeeeeel zacht wit bolletje met roomboter en hagelslag ga eten. Volgens mij al jaren niet gehad, krijg er opeens onbedaarlijke zin in!Ik ook! Zin in!
Waarom dan niet aan tafel gaan zitten? Zo hangend boven de salontafel eet toch ook niet prettig?
Ja dat zal helpen een muzieknummer schrijven, ze wil helemaal niet veranderen.
Jeetje wat is het ook een stom programma eigenlijk
die jongen wil wel, die moet een manier vinden om zijn kokhalsreflex uit te schakelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hij bedenkt zelf iets anders, als het ene niet lukt. Oké, uiteindelijk vindt hij het vies, maar hij doet het maar wel.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 02 maart 2015 @ 22:09:

Ik denk dat ik morgen een heeeeeel zacht wit bolletje met roomboter en hagelslag ga eten. Volgens mij al jaren niet gehad, krijg er opeens onbedaarlijke zin in!
Inderdaad NYC!! Niet voor de tv.
Waarom in almere als ze in breda woont?
Daar mag het :-D
Hee best goeie rap!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
quote:sassafras schreef op 02 maart 2015 @ 22:10:

Ze is helemaal niet van plan om iets aan haar eetpatroon te doen. Daar moet die psycholoog op inzetten, want zolang ze zelf niet wil veranderen, kun je haar opdrachten geven zoveel je wilt, maar dan doet ze het toch niet.

Die knul wil zelf wel graag veranderen, die gaat zijn best doen!Inderdaad. Laat desnoods zien wat dit met het ongeboren kind kan doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven