Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:fireandice schreef op 02 maart 2015 @ 22:09:

Raar ook dat dennis niet voor haar kookt en samen eetLekker dankbaar om daarvoor te gaan koken. Zou ik ook voor bedanken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jaaaa!!!! Ik ben blij voor heM!
quote:upperclass schreef op 02 maart 2015 @ 22:12:

[...]

Inderdaad. Laat desnoods zien wat dit met het ongeboren kind kan doen. lijkt me idd een goede, misschien gaat ze dan inzien dat ze zal moeten veranderen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Drinkt hij wel dingen?
never a failure, always a lesson
Lekkah!
ik vind hem echt stoer dat hij het probeert en blijft proberen
Hij neemt gewoon een hap. Knap hoor!
Volgens mij zit het op een gegeven moment zo tussen de oren dat het niet eens meer over de smaak gaat.

Vind het wel dapper hoe die Sander er nu mee omgaat.
quote:NYC schreef op 02 maart 2015 @ 22:11:

Waarom dan niet aan tafel gaan zitten? Zo hangend boven de salontafel eet toch ook niet prettig?

=1

en het is ook een stuk gezelliger
Hij wil tenminste.
ik snap niet waarom het zo lang geduurd heeft voordat iemand met die jongen aan de slag is gegaan
waar liet hij die uitgespuugde paprika
quote:Star schreef op 02 maart 2015 @ 22:15:

Hij wil tenminste.ja
Dappere Sander! Dit had toch ook 10 jaar eerder moeten kunnen?!
Als niemand hulp inschakelt, dan gebeurt er niks, Rosanna.
Sander vind ik echt super die doet echt zijn best.!

Die meid daarentegen
quote:upperclass schreef op 02 maart 2015 @ 22:12:

[...]

Inderdaad. Laat desnoods zien wat dit met het ongeboren kind kan doen.

Zou je denken, he, maar helaas werkt dat niet zo. Afschrikwekkende informatie (zoals bijvoorbeeld foto's van longkanker en zo op pakjes sigaretten) werkt alleen maar averechts, is uit onderzoek gebleken, mensen die niet van plan zijn te veranderen, sluiten zich daar voor af en volharden juist in hun mening dat het allemaal wel los zal lopen en dat het hun niet overkomt. Een gesprek waarin je ze vragen stelt, die ze aan het denken zetten, helpt veel beter dan de directe aanval.

(ik studeer psychologie, valt het op?)
quote:HelgaV schreef op 02 maart 2015 @ 22:16:

Als niemand hulp inschakelt, dan gebeurt er niks, Rosanna. ja, dat zal het idd zijn, maar waarom schakel je als ouders dan geen hulp in?
Wel apart dat ie het nu steeds probeert. Dat kon ie dan thuis toch ook doen? Want hij wil het wel echt ..

Als niemand hulp inschakelt, dan gebeurt er niks, Rosanna.De juiste hulp. Zijn ouders zochten in het alternatieve circuit.
Als je alleen de smaak van pasta met kaas/brood met hagelslag kent, dan is de rest ook wennen.
quote:vla-flip schreef op 02 maart 2015 @ 22:16:

waar liet hij die uitgespuugde paprikaIn de plantenbak?

Als niemand hulp inschakelt, dan gebeurt er niks, Rosanna.Maar mij lijkt dat je dat als ouder toch doet dan? Vind het eigenlijk echt sneu voor Sander dat hij dus blijkbaar al achttien jaar boterhammen met hagelslag heeft moeten eten.
quote:rosanna08 schreef op 02 maart 2015 @ 22:17:

[...]

ja, dat zal het idd zijn, maar waarom schakel je als ouders dan geen hulp in? Dàt is de grote vraag (wat mij betreft).
nou is het denk wel zo, dat er tegenwoordig ook meer aandacht voor is, meer dan 10, 15 jaar geleden volgens mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven