Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ze gingen naar fucking natuurgenezers en hypnotherapie.
Ben wel een beetje trots op hem. En misschien nu omdat hij er nu pas klaar voor is.
Vind het echt sneu voor die jongen. Hij leert nu pas zijn kokhalsreflex te beheersen. Dat leer je jong al, normaal gesproken. Bv als je een vitaminepil of sinaspril moet slikken van je moeder. Ik kreeg wel eens bijenpollen en bolletjes gember op siroop eten (hooikoorts en wagenziekte), o, en wagenziekte pilletjes, vies!, bitter! Daar leer je wel mee door te slikken wat vies is. Ik at soms mijn eten op zonder adem te halen door mijn neus, scheelt al een boel smaak. En ja, er zat een heel vervelend gevolg aan als ik het niet zelf opat. Je kunt ook slikken tussen het kokhalzen door.

Maar hij wilde wel in het leger, dat is nou echt iets voor doorzetters. Wat een tegenstelling!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Sander doet echt zijn best, bewonder zijn doorzettingsvermogen ! Het meisje dat alleen spaghetti met kaas eet, doet absoluut niet haar best. Ze blijft lachend haar maaltje eten. Jammer.
Liever niet mijn berichten quoten, het is slechts mijn mening/ervaring.
quote:HelgaV schreef op 02 maart 2015 @ 22:19:

[...]

Dàt is de grote vraag (wat mij betreft).

Denk wellicht dat schaamte dan ook gaat meespelen bij de ouders. En zoals hij nog boterhammen met hagelslag houden we dat mooi binnenshuis.

Tevens denk ik dat Sander dit ook echt alleen zelf en op volwassen leeftijd heeft kunnen doen omdat hij op een bepaald moment vast zat in een patroon dat hij er nu eenmaal gewend aan was geraakt dat zijn ouders niks anders meer gaven.

Dat er voor hem ook een te grote druk lag om het op een bepaald moment te veranderen.
Die meid mogen ze wat mij betreft wegsturen, met haar 'Dennis, krijg de pest met je pesto'.

Geef haar plek in het programma aan iemand die wel geholpen wil worden
Zij geeft zelf aan dat ze angst heeft om iets anders te eten.

Dat blind eten, zou ik dan zelf wel spannend vinden. En ik eet veel
quote:rosanna08 schreef op 02 maart 2015 @ 22:17:

[...]

ja, dat zal het idd zijn, maar waarom schakel je als ouders dan geen hulp in?

Ik was een dramatische eter als kind, mijn ouders hebben een hoop artsen bezocht.

Die wilden allemaal in mijn lijf snijden en dat ging ze te ver.

In die tijd was psychische hulp vast nog minder gewoon dan nu, dus echt hulp was er niet verder.

Het bleef dus gewoon drama aan tafel
Wel typisch dat ze 'eetles' krijgen terwijl de halve tafel loopt te kokken en te kotsen. Dat werkt bij mij al niet echt eetlustopwekkend... Laat staan voor deze mensen!
wauw, wat goed van Sander
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En dit kon tien jaar geleden niet? Right.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 02 maart 2015 @ 22:29:

Wel typisch dat ze 'eetles' krijgen terwijl de halve tafel loopt te kokken en te kotsen. Dat werkt bij mij al niet echt eetlustopwekkend... Laat staan voor deze mensen!Ja, vond ik ook frappant!
er is een hoop veranderd in hulpverlenersland Star
Wauw. Ik knipper met mijn ogen en ze eten van alles! Dat ging snel. Zonde van de verspilde tijd.
Wow, zo'n blik, dapper zeg!
Is dat Struyk?
quote:rosanna08 schreef op 02 maart 2015 @ 22:31:

er is een hoop veranderd in hulpverlenersland Star Geloof ik niet. Tenminste, niet dat er niet veel veranderd is, maar geloof niet dat dit tien jaar geleden niet zou zijn gelukt.
iemand wel eens zo'n blikje gehad? hoe smaakt zoiets?
Niemand vind zo'n blik toch lekker?
never a failure, always a lesson
Dat grietje zou van dit blikvoer gesmuld hebben
weet zeker dat zijn vader trots zou zijn, IK ben al trots op hem!
quote:mienbillekesjeuken schreef op 02 maart 2015 @ 22:32:

Is dat Struyk?Daar ga ik ook van kotsen.
Och kijk nou. Hij eet ook (mee).
Ze zit volgens mij gewoon te smullen.
quote:Star schreef op 02 maart 2015 @ 22:33:

[...]

Daar ga ik ook van kotsen. alleen van die lucht al`

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven