Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
*SD vind zichzelf helemaal geen maf mens*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Vleer is weer thuis .. heeft heerlijk gewerkt ..

Morgen nog een daggie en dan genieten van 2 dagen vrij.

Zussie belde nog om te vragen of ze bakkie kon komen doen , helaas ben aan t werk.. Hopelijk komt ze a.s dinsdag dan ff bakkie doen.. Hebben boel bij te kletsen.. Broertje die weer single is ..zal es vragen aan der hoe dat nou voelt als getrouwde vrouw een broertje en zus te hebben die beide single zijn.. Voordeel voor mij is nu dat ik met broertje op stap kan .

Is helemaal blij voor SD... sprak andere vriend van me vanavond ff aan de telefoon .. dies ook helemaal in luffff.. VLEER WIL OOK IN LUFFF ZIJN !!!
LEUK Vleer met broertje stappen!

Enne....SD is NOG niet verliefd hoor

SD heeft last van 1 vlinder, wel een hardnekkige dat dan weer wel

Maar ben in vastberaden dit nu eens heel heel HEEL rustig aan te gaan pakken.

En hij heeft volgens mij hetzelfde dus het kan nog wel eens even gaan duren voor er hier gezoend en gerelatied (raar woord) gaar worden!

Eerst maar weer eens werken

off topic. hoe lang zou Geleerd gebanned zijn EN Vleer, nog wat gehoord?

Misschien een potentiele Luvver??
[quote]Ikke1971 schreef op 08 augustus 2008 @ 16:10:

Ha Chipper..bij jou voorstelrondje: Ik ben Chipper en ik ben Single, moet ik een beetje denken aan van die AA meetings in films. Hallo, ik ben die en die en ik ben een alocoholist

hahahah, ja, toen ik het terug las moest ik ook lachen. Lijkt idd wel zo´n AA meeting in films
Goeiemorgen allemaal!!!

Hebben jullie een goed weekend gehad? Mijn was geweldig!

Zaterdagavond uit geweest en pas om 5 uur s ochtends in mijn bed gerold. Helaas was ik om 8.30 alweer klaar wakker. Uitslapen lukt me op de een of andere manier nooit, bah!!

In de discotheek kwam in een ex-scharrel tegen die ik stiekem nog wel leuk vind. We zijn nu eigenlijk alleen nog vrienden, maar als we allebei een borrel op hebben dan zoenen we altijd. The never ending story. Zaterdagavond was ik met 2 vrienden uit en toen werd hij ontzettend jaloers. Gisteren kreeg ik opeens een sms of ik wat met 1 van die jongens had en later gaf hij eerlijk toe dat hij jaloers was. Hij wilde niet eens voorsgesteld worden aan mijn vrienden, erg toch?

Verder ken ik via het werk ook nog een leuke jongen die mij ook wel ziet zitten. Hij gaf me afgelopen vrijdag zijn msn adres en toen hebben we de rest van de middag gechat. Hij is alleen 4 jaar jonger. Verder bleek 1 van die vrienden van mij, mij ook te zien zitten, maar ik heb eerlijk gezegd dat ik alleen vrienden wil zijn. Pffff, ik moet toegeven dat het wel goed is voor mijn ego om zoveel aandacht tegelijk te krijgen. Maar ja, hoe nu verder. Ik zie het wel.

Gisteravond al om 8 uur naar bed gegaan, nog even een uurtje gelezen en toen gaan slapen om 9 uur. Heerlijk uitgerust vandaag!!! En jullie??? Hoe was jullie weekend??
Goedemorgen , Vleer heeft een lange lange nacht gemaakt..

was gisteravond thuis wilde net alles afsluiten toen goede vriendin mij belde of ik bij haar thuis wilde komen. Een gezamelijke vriend van ons wordt papa .. Maar het is over tussen hun 2 en nu dreigt zijn ex met allerlei zaken. O.a dat hij het kindje nooit mag zien maar dat ze wel geld wil hebben e.d.

Gezamelijke vriend zat er helemaal doorheen wist niet meer wat hij moest doen. Zo sneu heb een man nog nooit zo erg zien huilen. Had zo met hem te doen.

Zijn ex is een raar potret , loopt bij de ggz voor allerlei geestelijke problemen, werkt niet , is nog jong(20) Maar hij wil er voor t kindje zijn , betaalde nu al veel dingen voor haar , wil dit ook blijven doen, het is en blijft de moeder van zijn kindje..

Vleer vind het een vreemd contrast met een vriendin die zwanger is in het westen van het land en die ex wil niets van haar en t kindje weten , wil geen contact (die vent is 33) En deze jongen is 24 en wil alles maar dan ook alles er aan doen om t kindje goed op te laten groeien. Wil een goede vader zijn kortom neem zijn volledige verantwoordelijkheid.

Vleer snapt t manwezen nu helemaal niet meer , hoe kan een ventje van 24 zo vastberaden zijn en de volledige verantwoordelijkheid willen nemen en zo'n oetlul van 33 jaar wil niets maar dan ook niets van zijn zwangere ex weten.

Je zal toch denken dat een grote kluppe van 33 toch zijn verantwoordelijkheden kent.. Maar nee een ventje van 24 neemt t goede voorbeeld.. Schiet mij maar lek wat betreft mannen..

Het is dus laat geworden , maar vriendin en ik hebben gezamelijke vriend hart onder de riem gegeven dat wij hem zullen helpen waar we maar kunnen. Desnoods advocaat in de arm nemen om hem te helpen.
Chipper.. je hebt een leuk weekend gehad volgens mij haha

SD ...1 vlinder ? Volgens mij zitten er al wat meer poppen te broeden om uit te komen als een vlinder
Jeetje Vleer, weer zo'n heftig verhaal over een papa to be.

Dit vind ik ook wel weer heel erg hoor, vind toch dat je nooit iemand mag verbieden zijn kind te zien, dat is gewoon niet menselijk!

Wel heel lief van je dat je er zo voor hem wilt zijn!

Hoe is het trouwens met je andere vriendinnetje die zwanger is?

Gaat het daar een beetje mee?

En ECHT, heb maar 1 vlindertje, ben namelijk ook een beetje bang

Weet nog niet zeker of ik wel weer klaar ben voor een setjes gevoel.

Ben nu natuurlijk een maand of 4 weer single en het bevalt me wel

Lekker je eigen tijd indelen, geen rekening hoeven houden met een lief.

Tis niet zo dat ik nou een ontzettende egoist ben hoor, maar ik heb nogal de neiging om mezelf compleet en totaal te verliezen in een relatie (lees weg cijferen) en ik ben nu juist zo lekker bezig met het voor mezelf kiezen.

Dat ik zelf gewoon heel heel voorzichtig ben..

(snapt iemand dit ietwat vage verhaal????)
SD .. ik snap je helemaal .. Had daar van de week nog met een vriend over.. Dat ik zon tijd single ben en t eigenlijk doodeng vind om weer een setje te zijn.. Vind t ene kant ook wel best zo eigenlijk..

Met andere dinnetje gaat t goed , echt zwanger hormonen op en top.. En ze begint steeds meer te beseffen dat ze t alleeng aat doen.. En vind het erg verdrietig dat haar ex er niet voor haar en t kindje is. Dat hij helemaal geen contact wil , t klinkt zo zuur vooral omdat hij ook behoorlijk zakelijk reageerde.. , ze is ergens een beetje bang dat hij eind december (ze is eind januari uitgerekend) in eens op de proppen komt om wel een vader te willen zijn.. Daar is ze nu al mee bezig, krijg zo t idee dat ze niet echt geniet van haar zwangerschap.
En ik .. vind het gewoon frapant dat een 33jr vent niets maar dan ook niets er mee te maken wil hebbem met de hele zwangerschap

En dat 24jr vent(je) er alles aan wil doen om een goede vader te zijn.

10jr verschil , je zal toch denken dat een 24jr ventje er voor wegrent en een 33jr man er alles aan zou willen doen.. Omgekeerde wereld
Nou best....ik weet niet of ik het zo zou willen noemen Vleer.

Tis mee zo, ik heb nogal de neiging om mezelf een beetje weg te cijferen binnen een relatie.

Op 1 of andere manier rolde ik ook altijd van relatie in relatie en nu sta ik er voor het eerst alleen voor

Iets waar ik altijd ontzettend bang voor ben geweest maar wat ik eigenlijk gewoon ONWIJS leuk vind!

Leuke groep vrijgezelle meiden om me heen, doen leuke dingen met vrijgezelle mannen..

Klinkt het heel eng als ik zeg dat ik een beetje een SATC gevoel heb?

Dat is het niet precies het goeie gevoel maar het voelt zo zelfstandig!

Zo echt...

Weet niet of ik dat al wel weer op zou kunnen geven

Na 35 jaar weet ik eindelijk een beetje wie ik ben

En daar ben ik best trots op

Nou roep ik dat natuurlijk heel hard, maar als AM gewoon lief leuk en gezellig blijft weet ik niet of ik het zo kan en wil volhouden...

Beetje tweestrijd hier dus.

Maar voel me er wel goed onder hoor, geen slapeloze nachten en we smssen ook gewoon weer verder vandaag

Weet je wat het een beetje is met de beide mannen Vleer

De jongen van 24 heeft waarschijnlijk bewust gekozen voor het kindje en daarom wil hij er ook graag bij betrokken zijn

De man van 33 stond ineens voor een onvoldongen feit toch?

(die hoorde pas dat ze zwanger was toen de relatie al uit was toch?)
*sluipt ff binnen*

Meta begrijpt SD wel een beetje, zelf ga ik huidige PM leuker vinden als dat ik denk dat gezond voor mij is ...

en daarom is ze alweer op zoek naar andere dates.....is dat vluchtgedrag?

*sluipt weer weg*
METAAAAAAAAAAAAAAAA................niet wegsluipen!

SD moet hier zeer dringend eens een boompje met je over opzetten.....
Meta en SD, heeuuuulll herkenbaar, dat gevoel! Het IS ook eng om je weer te binden aan een man, ik ben nu al dik twee jaar vrijgezel en dat bevalt me eigenlijk wel goed, hoewel het ook wel gezellig is om een man erbij te hebben.

Het SATC-gevoel: lekker je eigen dingen kunnen doen, je eigen weg gaan, je eigen vriend(inn)en die heel erg belangrijk zijn, en daartegen over de rust en geborgenheid van een vent, maaar dan moet ie wel echt leuk genoeg zijn voor jou. Maar SD, dat wegcijferen, je bent je er nu heel erg bewust van, denk je niet dat je daar dan ook rekening mee kunt houden?

Morgen zit mijn vakantie er echt officieel op en zitten er 29 kids op me te wachten. Ik vind het stiekem wel weer spannend!!
Pop, to be honest.....ik denk het niet!

Ik sta nu voor het eerst echt alleen

Heb een beetje het gevoel dat ik nu een basis aan het leggen ben voor mezelf.

Hoe zal ik dat eens uitleggen.

Euhmm omdat ik vanaf mijn 16de echt alleen maar in relaties heb gezeten waren er bijvoorbeeld wel vriendinnen maar een echte vriendinnenband was er niet, ik was toch voornamelijk bij mijn lief.

Leuk je bent dus juf!

Lagere school, middelbare school, bovenbouw,onderbouw?

(ben gelukkig ook helemaal niet nieuwschierig)

*vraagt zich af of Prinses en Xan het naar hun zin hebben....vast wel*

NU heb ik een aantal hele gave meiden om me heen, we plannen vakanties, plannen kookdeets enz enz

We lachen samen en we huilen samen.

DAT heb ik nooit gehad

Omdat ik nu nog heel erg in de beginfase sta van dat SATC gevoel ben ik bang dat zodra er weer een lief in the picture komt ik weer heel erg ga vormen naar de liefde

En ik weet niet of ik dat al wil/kan/durf

Moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat mocht ik overvallen worden door 100 vlinders ik dat waarschijnlijk ook niet uit de weg zal gaan hoor.

Kortom, ik weet dat ik er nog niet echt klaar voor ben

Geniet zo van de dingen die nu gebeuren

Wil dat eigenlijk nog wel even vast houden, MAAR de aandacht van AM is ook wel heel erg leuk...

*hmmm, als ik het zo teruglees snap ik mezelf eigenlijk niet hihi*
Ik kom ook weer even binnenvallen! SD rupsen in de buik, leuk! En Meta dus ook een beetje. Ik herken jullie gevoel wel van in het begin met LJ. Was ook pas weer 4 maanden vrijgezel, begon me daar net weer een beetje happy in te voelen, kwam LJ om de hoek kijken! Ik vond het in het begin heel moeilijk om zegmaar samen iets op te bouwen; je moet je kwetsbaar op gaan stellen, elkaar leren kennen, er zijn misverstanden daardoor, enz. Toen riep ik ook wel eens dat ik het liefst een half jaar verder zou willen zijn, om die beginfase maar gehad te hebben.

Maar meiden, rustig aan doen kan toch ook? Hoe zei ik het laatst ook alweer? Hoofd in de wolken en voeten op de grond ofzo. En SD; je hoeft echt je vriendinnen niet meer op te geven hoor. Je bent bang om in dezelfde fout te vervallen (jezelf wegcijferen), maar daar ben je altijd nog zelf bij toch! En anders heb je het er over met vriendinnen en vraag je aan hen of zij je waarschuwen Ik zie mijn vriendinnen niet echt minder vaak sinds LJ, ook omdat het bij hun wisselt of ze wel of geen relatie hebben. Gewoon genieten van de aandacht en tegelijkertijd van je eigen zelfstandigheid!

Ik had vandaag trouwens nog iets grappigs... Liep door het winkelcentrum en was een beetje speurend rond aan het kijken, omdat ik was vergeten aan welke kant ik mijn auto had neergezet. Een jongen/man sprak me aan of ik iets zocht, dus ik uitgelegd dat ik mijn auto zocht Vond hij niet herkenbaar, maar volgens mij wel grappig. We zijn een stukje met elkaar opgelopen, kletsend over het kwijt raken van mijn auto en hij was op zoek naar een reisbureau. Dus ik hem die gewezen, doorgelopen naar mijn auto (ik wist het weer!) en in mijn auto gestapt. Net voordat ik wilde wegrijden zag ik ineens die jongen/man versneld over de parkeerplaats lopen, tot hij me zag en naar de auto kwam lopen. Dus ikke raampje open: Of ie me een stomme vraag mocht stellen; of ik een keer iets met hem wilde drinken Heb gezegd dat ik het heel leuk van hem vond dat hij dat kwam vragen, maar dat ik een vriend heb... Hij hoopte dat ik me wel vereerd voelde en natuurlijk was dat zo, zulke aandacht is altijd leuk! Denk dat als ik single was ik wel op zijn aanbod was ingegaan, vindt het zo stoer wanneer mensen dit durven te doen!
Oh, HM, wat een dappere kerel was dat! Wat leuk als je dat gevraagd wordt!

SD, als je bang bent ervoor, dan kan je dat best aan je vriendinnen en (tzt) aan AM melden toch? Rustig aan doen, niet meteen weg rennen (waar ik toch wel toe geneigd ben, hihi). Ik heb ook een heel nieuwe vriendingroep opgebouwd na mijn relatie, allemaal singles, en daarmee heb ik echt geweldige tijden beleefd. Nu er drie van de zes weer aan de man/vrouw zijn is het wel wat anders geworden, maar nog steeds leuk!

En ja, ik ben juf, basisonderwijs en ik mag mijn nieuwe klasje leren lezen! Heb er ook wel weer zin in, maar ben ook best zenuwachtig! Wat gaat dit jaar me brengen, hoe is mijn klas, hoe ga ik het doen dit jaar. Ik heb gelukkig twee heel leuke collega's die dezelfde jaargroep hebben en we waren vandaag heel productief bezig, en het zijn twee fijne mensen om mee samen te werken. Dus nu ga ik mijn laatste avondje even alleen op de bank slijten, ik moet me even opladen voor zoveel kinderen die aandact van me willen.
DAT zijn het HM, rupsen!!!

Wat stoehoer van die jongen zeg!

Ik was zo wat gaan drinken met die man, als iemand inderdaad de moed heeft om je zoiets te vragen....dapper hoor!

Wat zal jij een lekker gevoel hebben over vanmiddag zeg!

Tuurlijk weet ik ook wel dat ik mijn vriendinnen kan vragen om te terug te roepen en geloof me dat gaan ze ook wel doen.

Maar ik wil niet teruggeroepen worden omdat zij dat willen, ik wil de kracht hebben om mezelf terug te roepen.

Wat spannend Pop, lijkt me heerlijk zo'n baan, elk jaar weer een beetje beginnen aan een nieuwe baan

*zit hier ook steeds vaker een aan carriere move te denken*
Hihi SD, rupsen is een goede term he En ik weet dat het heel gemakkelijk roepen is vanaf de zijlijn, maar waarom zou je jezelf niet kunnen terugfluiten? Als je het al eerder is overkomen, dan heb je vast wel van geleerd. Ik had het dus ook bij ex, stelde bijna alles in dienst van hem. Plande geen dingen als ik wist dat hij zou kunnen afspreken enzo. Daar had ik nu echt geen zin meer in, wist inmiddels hoe goed het voelt om soms voor jezelf te kiezen. Hihi en nu klaagt LJ af en toe een klein beetje dat ik mijn avonden vol plan zonder met hem te overleggen, maar daar trek ik me niks van aan! Dat is trouwens pas gekomen nu hij zo lang vakantie heeft, hij vergeet soms dat hij gemakkelijk zijn vrienden kan zien als ik ben werken, maar dat ik geen rekening kan houden met al zijn vrije tijd. (Wat dat betreft is het wel lekker dat hij vorige week 3 dagen weg was en deze week ook weer 2,5 )
Al die rupsen in buiken, ik vind het toch wel heel luguber worden hoor nu

Puck, zo crea ben ik niet hoor, ik rommel gewoon maar wat aan.

Jeetje en iedereen aan het verliedzijn hier, straks ben ik met Geleerd nog de enige single hier

Wat stoer dat die jongen het durfde te vragen zeg! Alleen daarom al zou ik ja gezegd hebben.
Nee nee nee Ivy, ik heb rupsen, ben niet verliefd!!!

Euhmm...HM waarom ik mezelf niet zou kunnen terugfluiten?

Omdat het verleden het tegendeel bewijst..

Maar je hebt gelijk hoor, misschien kan ik het ook wel, maar durf ik het stapje nog niet te zetten

Time will tell

Kreeg wel net weer een sms van hem, en DAT vinnik dan weer wel leuk!

*SD vind zichzelf zoooooooo verstandig*
Rupsen... dat klinkt nog meer horror dan verliefd eigenlijk
Correctie...geen rupSEN...maar een Rups

ik denk dat tie er zo uitziet:

Maar ik vind rupsen zo'n duidelijke beschrijvig van het voorstadium van verliefd zijn! Ik vind het wel schattig. ik heb ook rupsjes voor ex, alleen merk ik wat tegenstrijdigheden in de dingen die hij zegt. Denk dat ie wat bindingsangstig is. Ik ga me er niet druk over maken. Heb ook al vier nachten niet alleen geslapen, vannacht maar even wel!

SD, wat voor carrieremoef zou je willen maken dan? Ik vind het onderwijs echt leuk, maar het moet wel je roeping zijn. Je bent elk jaar weer opnieuw aan het starten, das heel leuk, maar je hebt ook elk jaar weer hetzelfde gedonder met werkdruk rond sint, kerst, rapporten en vergaderingen. Maar ik ga nu voor het derde jaar dezelfde jaargroep doen en ik heb voor het tweede jaar de groepsverantwoordelijkheid. Vond het vorig jaar nog erg spannend, nu weet ik wat beter wat ik moet doen. Ben dus nog lang niet uitgeleerd in mijn groep.

Nu ga ik in bed liggen, proberen te slapen!

Trusten to y'all!
Chipper, vergeet helemaal te reageren op jouw ego-boost verhaal! Wat lekker!!! Je voelt je vast helemaal top! Raar he, dat je soms helemaal niet door hebt dat iemand jou ziet zitten! En dan nog zoveel mannen tegelijk! Geniet er maar lekker van.

Zo en nu gaat pop -HOP- het bed in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven