Hellup ik heb morgen een date met Eindeloos
donderdag 5 maart 2015 om 21:50
Hellup morgenavond heb ik een date met Eindeloos.
O ik ben sooooow zenuwachtig.!
Wat trek ik aan bijvoorbeeld..
Moet ik op chique om met Eindje bubbels te drinken,trek ik iets makkelijks aan of ja wat eigenlijk?
Hellup dussss,wat vinden jullie?
Graag serieuze tips want op afzeiktips van zure Vivavisgleuven zit ik niet te wachten.!
O ik ben sooooow zenuwachtig.!
Wat trek ik aan bijvoorbeeld..
Moet ik op chique om met Eindje bubbels te drinken,trek ik iets makkelijks aan of ja wat eigenlijk?
Hellup dussss,wat vinden jullie?
Graag serieuze tips want op afzeiktips van zure Vivavisgleuven zit ik niet te wachten.!
donderdag 5 maart 2015 om 22:21
donderdag 5 maart 2015 om 22:29
donderdag 5 maart 2015 om 22:32
donderdag 5 maart 2015 om 22:34
Ik ga morgen door Groningen fietsen en op elke straathoek "arrrrrrrmand" roepen ( ik ben niet gek, om het een beetje geloofwaardig te maken koop ik wel eerst een hondenriem of een pak kattenbrokjes om mee te schudden)
Ben zó nieuwsgierig welke man spontaan switst van zoektocht-naar-twee-blondines naar schuimbekkend-sissen-dat-het-zónder-R-is
Ben zó nieuwsgierig welke man spontaan switst van zoektocht-naar-twee-blondines naar schuimbekkend-sissen-dat-het-zónder-R-is
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 5 maart 2015 om 22:39
quote:feow schreef op 05 maart 2015 @ 22:34:
Ik ga morgen door Groningen fietsen en op elke straathoek "arrrrrrrmand" roepen ( ik ben niet gek, om het een beetje geloofwaardig te maken koop ik wel eerst een hondenriem of een pak kattenbrokjes om mee te schudden)
Ben zó nieuwsgierig welke man spontaan switst van zoektocht-naar-twee-blondines naar schuimbekkend-sissen-dat-het-zónder-R-is Ik las de eerste helft van je bericht en hoorde een man sissend zeggen: het is zonder Rrrrrrrrrrrrr!
Ben zó nieuwsgierig welke man spontaan switst van zoektocht-naar-twee-blondines naar schuimbekkend-sissen-dat-het-zónder-R-is Ik las de eerste helft van je bericht en hoorde een man sissend zeggen: het is zonder Rrrrrrrrrrrrr!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
vrijdag 6 maart 2015 om 07:35
quote:feow schreef op 05 maart 2015 @ 22:34:
Ben zó nieuwsgierig welke man spontaan switst van zoektocht-naar-twee-blondines naar schuimbekkend-sissen-dat-het-zónder-R-is Je kunt ook toevallig m'n broer treffen. Die is trouwens gek op hondenriemen, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Ben zó nieuwsgierig welke man spontaan switst van zoektocht-naar-twee-blondines naar schuimbekkend-sissen-dat-het-zónder-R-is Je kunt ook toevallig m'n broer treffen. Die is trouwens gek op hondenriemen, maar dat is weer een heel ander verhaal.
vrijdag 6 maart 2015 om 09:23
quote:diamond-gloss schreef op 05 maart 2015 @ 22:41:
Schandalig eigenlijk hè myleen dat vele vele forummers zich ons niet meer kunnen herinneren terwijl we toch echt bij Very Cherry op haar paarse sofa lagen We lagen zeker niet sexy genoeg
Schandalig eigenlijk hè myleen dat vele vele forummers zich ons niet meer kunnen herinneren terwijl we toch echt bij Very Cherry op haar paarse sofa lagen We lagen zeker niet sexy genoeg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 6 maart 2015 om 12:34
Jeetje Dames, wat leuk ik lees dit topic nu pas
Wat een hartverwarmende reactie's, leuk!!!
Ja, Die en ik gaan vanavond meeten and greeten en bubbels drinken, eten en elkaar beter leren kennen.......
Heb er super veel zin aan !!!
We houden jullie op de hoogte.
Wat een hartverwarmende reactie's, leuk!!!
Ja, Die en ik gaan vanavond meeten and greeten en bubbels drinken, eten en elkaar beter leren kennen.......
Heb er super veel zin aan !!!
We houden jullie op de hoogte.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
vrijdag 6 maart 2015 om 12:37