Lente!!!

07-03-2015 15:20 62 berichten
Iedereen ook zo blij dat de lente eraan komt? (Sorry lieve maatjes van het winterliefhebbers-topic...) en wat hebben jullie allemaal al gedaan? Eerste terrasje gepakt, voorjaarsgarderobe aangeschaft, buiten gegeten, in de tuin gewerkt?

Hier vandaag een zandbak besteld voor zoon. Straks nog even naar de bouwmarkten voor zand en dan verheug ik mij zo op een spelend knulletje met emmers en schepjes.
Ja heerlijk! Helaas nog niet buiten geweest. Vriend is moe en geen zin om alleen naar buiten te gaan. Maar wel lekker de ramen open
Ik heb vandaag alles gewassen dat met mijn bed te maken heeft. Het dekbed en de matrashoes en de matrasbeschermer. Ook mijn kussen heeft een soppie achter de rug en de kussenbeschermer, dus vanavond stap ik in een heerlijk fris bed, heerlijk.

Ja, leuk hè, om kleintjes lekker in hun eigen wereld taartjes te zien bakken.
Alle reacties Link kopieren
Vriend heeft z'n ogen laten laseren dus kan even geen licht verdragen... Helaas dus de gordijnen dicht vandaag...

Morgen wel lekker hockeyen en naderhand buiten een biertje drinken
Vanmiddag heerlijk 10km gewandeld. Lekker mijn gedachten laten vieren. Heerlijk in het zonnetje, zo ontspannend dit mooie weer!
Net even de stad in geweest. Voor het eerst sinds tijden geen handschoenen aan gehad. Dat vind ik al zo lekker. Vriend is met de grote schoonmaak bezig, Stofzuigen, opruimen etc. Helaas kunnen we de achterdeur nog niet open doen, we hebben net 3 nieuwe katten en die zijn nog niet buiten geweest. 1 kat is een zeer ondernemende dame, die gaat gelijk de hort op. Nog even binnen blijven.

Oh, en ik heb mijn zonnebril weer tevoorschijn gehaald!
Ik ben net zonder jas aan naar de Appie gelopen! Nou is dat maar 2 minuten, maar het kon! Heeeerlijk. Morgen even een terrasje pakken...
Wij zijn vanochtend naar de volkstuin geweest. Heerlijk!

Ik word altijd zo creatief in de lente. Dan wil ik vanalles gaan maken.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
NYC!

Ik heb vandaag de woonkamer overhoop gehaald en álles gesopt, ook weer eens alle kiertjes, randjes en plintjes. Ook de banken leeggehaald en gestofzuigd (gevonden voorwerpen! Jeej ) dus nu even uithijgen met alle ramen open.

Vanavond lekker opgeruimd pizza eten en series kijken.

Deze week had ik al leuke nieuwe kleren gekocht, waaronder schoenen die me vanmorgen met boodschappen doen helaas al blaren hebben bezorgd. Maar ze zijn heel leuk, haha.

En om lekker lente-achtig te doen heb ik een heuse hyacint in huis. Goed he, voor mijn doen?!
Eerst even lekker de stad ingewandeld en zojuist de poezen voor het eerst weer aan hun riem naar buiten en wat in de tuin gewerkt. Heerlijk !
Yes!!

Flink gewandeld, naar de kapper geweest en aan het bakken geslagen.
Mot met to
Lekker he! Ik heb vandaag m'n nieuwe zonnebril bij de opticien opgehaald en ik kon 'm meteen opzetten. Nu zit ik binnen met de ramen open en straks ga ik even grondig schoonmaken. Daar heb ik normaal nooit zin in maar dat zonnetje doet wat met me
Hier de groencontainer vol gepropt met gras, appeltjes, hortensiabollen, bloempotten geleegd...
Ik ben bezig met het opknappen van de woonruimte van je weet wel wie !
Vanochtend mijn houten tuinbank schoon gemaakt, die zag groen en ik wist zeker dat hij dat vorig jaar niet deed

Ik heb een klein beetje onkruid geplukt, volgende week de nieuwe plantjes en bloemetjes halen. En ik heb zin om het gras te maaien.

De was hangt lekker buiten te drogen.

En we gaan zo met de kindjes in het bos wandelen.

Heerlijk lente!!!
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-03-2015 16:58
Reden: trollen
% gewijzigd
Heerlijk dit weer!

Heb vanmiddag in de tuin uit de wind even zitten lezen en een extra grote ronde met de hond gelopen. Die heeft ook het voorjaar in zijn bol...
ijsje gegeten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nieuwe tuinset gekocht!

En morgen halen we enkele rozenstruiken
Viooltjes geplant!
NYC en Jen16

Hier ook het huis met de bezemen gekeerd. Vanavond na het eten nog even de keuken en de koelkast schoonmaken en het vuilnis naar buiten. Dan is het klaar.

Verder doen wij traditioneel niets aan de lente! Vandaag voor het eerst naar buiten geweest zonder sjaal maar wel blij met de wind die voor een koele bries zorgde. Het deerde me zelfs niet dat ik wind tegen had, zo blij was ik met die frisse wind.

Thuis nog even gesport en qua voorbereidingen op de lente en zomer heb ik wat luchtige kleding aangeschaft die ook nog comfortabel is. Zo kan ik er ondanks deze seizoenen toch nog wat leuk uit blijven zien.
Heerlijk! Ik kom weer tot leven en heb zin in het leven! Barst van de plannen en energie! Morgen heerlijk weer, fietstocht gepland met de electrische fietsen, op een terrasje neerstrijken en lunchen...bijpraten met kids en vrienden, genieten van al het leven in wording...yieehaaaa...i'am happy!
Voor het eerst zonder jas op het balkon gezeten

Twee keer naar de winkel gewandeld. Joepie!
Zo! Ik had het bloedheet met hardlopen. Iets te warm ingepakt. En als je dan in het zonnetje loopt zou je denken dat het bijna zomer is.
Heerlijk dat zonnetje maar ben helaas nog niet zo heel veel buiten geweest. Ik was bezig met de grote schoonmaak en m'n balkon gezellig maken maar wel lekker met de hond gewandeld. Wie weet morgen meer tijd om buiten te zijn
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven