Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Die vla eter heeft wel een eng kapsel
never a failure, always a lesson
Ik kijk ook weer mee. Ik heb wel gehoord over mensen met slik en stikangst maar nooit eentje ontmoet of gekend vanuit mijn werk van vroeger. Ik heb wel moeite met grote vitaminepillen doorslikken. Die wil ik nog wel eens uit kokhalzen. Maar dan gaat de tweede poging wel goed. Dat kennen veel mensen wel, denk ik.

Ik vind ze beide zo ongezond, jeetje. Erger dan vorige week. En ik denk dat de vla jongen het heel moeilijk gaat krijgen. Wel sympathiek beide idd.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Jeetje, mijn honden gaan blaffen door het gekef van dat hondje en nu kan ik het niet verstaan, hahaha.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Die worst vond ik er ook niet zo smakelijk uitzien...
Ik ga morgen de herhaling kijken, heb even geen tv bij de hand. Ben wel erg benieuwd. Slik angst heeft mijn vriend ook. Er gaat vanalles in mar zodra het in pilvorm is lukt het niet. Hij weet dat het tussen zijn oren zit maar het lukt gewoon niet. Gelukkig hoeft hij ook geen pillen te slikken dus er valt prima mee te leven.
Bij lag het forum er de rest vd avond uit. Jammer want ik had nog wel reallife commentaar :-)

Wel mooi dat ze beiden toch vooruit gegaan zojn.

Ook raar dat Dennis erbij bleef in het restaurant!

En die lachtherapie vond ik geweldig.
Up
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ben erbij..
zijn ze nu al aan het herhalen? deze is toch al geweest
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 12 maart 2015 @ 22:20:

zijn ze nu al aan het herhalen? deze is toch al geweestIk had hem nog niet kunnen zien.
Ik kijk voor het eerst.
Up voor zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
70 pakjes noodlesoep per week! Dat is 10 per dag!
ik vind een noodlesoepje best lekker, maar iedere dag en dan alleen maar dat.....
En zij heeft veel regeltjes
Dat je er dan toch niet ongezond uitziet he.
eigenlijk past zij wel in het vorige programma, levenslang met dwang
quote:rosanna08 schreef op 16 maart 2015 @ 21:36:

eigenlijk past zij wel in het vorige programma, levenslang met dwang Mijn idee, inderdaad.
Er zijn best veel overeenkomsten tussen mensen in dit programma als de mensen met die dwang in het programma hiervoor.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zij heeft dwang met boulimia... Pittig zeg
Ik at een tijdje in mn studententijd wel minimaal 5 pakjes noodles per week... Een enkele keer misschien wel 10.

Vind ik al heulll veel....
*highfive voor Upperclass en Rosanna*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:fireandice schreef op 16 maart 2015 @ 21:34:

70 pakjes noodlesoep per week! Dat is 10 per dag!Ik heb een fase gehad dat ik er zo'n 5 per dag at (naast m'n normale eten dan) moet er nu niet meer aan denken. Vult ook niet trouwens vind ik
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven