Wat kopen jullie bij Aldi?

30-01-2015 22:26 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?

Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Ik ook!

(Want ik ga natuurlijk wél kijken....)
Haha! Thanx! Zul je zien dat ze ze bij jouw aldi nog wel hebben
Dat vind ik wel gemeen van de Aldi, dat sommige producten opeens geruisloos uit de schappen verdwijnen. Om soms na enkele maanden weer met veel tam tam ("NIEUW!") terug te keren, maar niet altijd. Zo hebben ze al een tijdje geen tzatziki meer, en geen hamblokjes, en geen salami- en chorizoworsten.

Dus ik hoop voor jullie dat die chocola weer terugkomt, maar reken er niet te vast op.
Nothing happens for a reason
Bij thuiskomst blijkt dat er in de turkse appelthee 2kcl per kopje zit. Dat vind ik zonde haha.
quote:Desperate_Housewive schreef op 10 maart 2015 @ 17:03:

Die perzik-framboos is niet te hachelen! Die heeft iemand bij ons op het werk neergelegd, ik snap nu waarom

Ik vrees dat je gelijk hebt

Heb 'm vanavond geproefd en vind het ook geen daverend succes eerlijk gezegd. De thee met appelsmaak is veel lekkerder!
quote:superjuffie schreef op 23 februari 2015 @ 13:54:

Vriend is helemaal happy met de Spanish Delight van Aldi. Volgens hem net Licor43, maar ruim een tientje goedkoper.

En flink minder alcohol

Maar erg lekker idd!

Zag vandaag dat ze nu ook kokosmelk vast in het assortiment hebben. Lekker in een fruitsmoothie!
Even een fictief rondje:

Moser Röth Chocolade reepjes 70/85% cacao

Volkoren zonnepit brood

Turks brood (lekker als tostibrood)

Afbakbroodjes

Gerookte zalm

Kipfilet voor op brood

Houdbare magere melk

Magere spekreepjes

Gerookte kip

Witte kaas

Geitenkaas met honing

Brie

Plakken kaas

Magere kwark (die van de Aldi is hier echt favoriet)

Halfvolle verse melk

Groene pesto

Kokosmelk

Tomatenblikjes

Vochtige schoonmaakdoekjes

Rode paprika's (zijn daar het goedkoopst, ¤ 0,79 per twee ipv per stuk)

Aubergines

Courgettes

Kipshoarma

Gehakt

Runderriblappen

Heel veel haal ik er, ik vind het een topwinkel. Volle kar voor rond de ¤ 30..
Rond de 30,- voor een volle kar? Dat haal ik nooit als ik een volle kar boodschappen bij de Aldi heb, dan zit ik vaak wel op het dubbele, en dan koop ik niet eens hele speciale dure dingen.

Die appel thee lijkt me dan ook wel eens de moeite waarde om te proberen. Perzik-framboos lijkt mij ook niet zo'n lekkere combi. Ben ook niet zo'n perzik(smaak) fan.
quote:juliet64 schreef op 10 maart 2015 @ 17:46:

Dat vind ik wel gemeen van de Aldi, dat sommige producten opeens geruisloos uit de schappen verdwijnen. Om soms na enkele maanden weer met veel tam tam ("NIEUW!") terug te keren, maar niet altijd. Zo hebben ze al een tijdje geen tzatziki meer, en geen hamblokjes, en geen salami- en chorizoworsten.

Dus ik hoop voor jullie dat die chocola weer terugkomt, maar reken er niet te vast op.

Ja, daar heb ik wel eens na gevraagd waarom dat zo is.

Het blijkt dat ze een winter, zomer en feest assortiment dat steeds afwisselt, want anders hebben ze teveel producten in de winkel en dat mag niet als discounter..
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Ik woon in Belgie en ga altijd hier naar de Aldi. Vandaag eens naar de Aldi in Nl.

Mijn lijstje;

Magere melk

Cola light

Tomatensoep

WC reiniger

Margarine

Amb. rookworst

Vers deeg pizza

Mandarijnen

Kaasflips

Ambachtelijke pate

Hollandse biefstuk

Stroopwafels

choco pinda's

Goudse overjarig

Koelverse sushi

Walnotenkaas

Mini Turks brood

Maiswafels

Merci reepjes

Toiletpapier

Totaal 45 euro.

Geen dagelijkse maaltijd producten, die haal ik nog hier, maar voor de lekkere trek wel eens leuk om uit zo'n uitgebreid assortiment te kiezen, al merk ik wel dat veel producten duurder zijn. Variërend van 0.1o cent tot 1.00 euro.
quote:kevertje22 schreef op 13 maart 2015 @ 19:21:

[...]

Ja, daar heb ik wel eens na gevraagd waarom dat zo is.

Het blijkt dat ze een winter, zomer en feest assortiment dat steeds afwisselt, want anders hebben ze teveel producten in de winkel en dat mag niet als discounter..@Kevertje; ja, zo'n vermoeden had ik al. En met sommige artikelen kan ik me dat ook wel voorstellen (ijs, rookworsten etc.) maar in andere gevallen vind ik het niet logisch en baal ik ervan dat ik misgrijp (ik gebruik hamblokjes of chorizoworst het hele jaar door).
Nothing happens for a reason
Ik heb in de nieuwe folder de knoflookkaas gezien, nieuw!

Dat is te proberen voor bij de borrel in mijn vrije weekend.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
De tzatziki is ook terug trouwens.
Kennen jullie het ijsje Liuk? Dat is waterijs met citroensmaak met een dropstokje.

Zulke ijsjes hebben ze nu ook bij de Aldi. Ik vind ze heel lekker, alleen weet ik even de prijs niet meer.
Ja, die ijsjes heb ik wel eens gezien, maar nog nooit gekocht. Lijkt me ook wel lekker trouwens.

Ik heb de energie thee ook geprobeerd, maar vind het niet zo heel lekker.
Hebben jullie die luchtige chocoladereep al geprobeer? Beetje bros achtig..

Verslavend lekker
Wat is de nieuwe haring van de Aldi goddelijk lekker zeg. Had ik niet verwacht, ik eet eigenlijk alleen verse nieuwe haring maar deze smaakte zelfs nog beter. Botermals.
Weet iemand of de radler schultenbrau lekker is?
quote:prada schreef op 11 april 2015 @ 01:29:

Wat is de nieuwe haring van de Aldi goddelijk lekker zeg. Had ik niet verwacht, ik eet eigenlijk alleen verse nieuwe haring maar deze smaakte zelfs nog beter. Botermals.Nieuwe haring komt in Juni (na vlaggetjesdag), alleen de eerste weken mag verse haring "hollandse nieuwe" genoemd worden, daarna heet het officieel weer maatjesharing.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:winters schreef op 05 april 2015 @ 19:29:

Kennen jullie het ijsje Liuk? Dat is waterijs met citroensmaak met een dropstokje.

Zulke ijsjes hebben ze nu ook bij de Aldi. Ik vind ze heel lekker, alleen weet ik even de prijs niet meer.Ik zit net het krantje te kijken, en zie dat ze ¤1,99 zijn (doos 6 stuks).
Ik heb net de aldi aardbei sorbet ijsje gegeten. Heerlijk, met zijn 2e in een pakje kosten ze 1.99 Net een mooi formaat ijsje.

Niks meer , ah basic is goedkoper dan Aldi, neem nu alles mee uit 1 winkel, de ah dus
Kwaliteit Ah basic of Aldi vind ik groot verschil, ook prijzen groente en fruit zijn groot verschil!

Kies ik liever voor Aldi!
geitenkaasjes ja!

afbakbroodjes, vooral de bagels en het turks brood.

en hele fijne stevige pedaalemmerzakken en stevige boterhamzakjes.

aubergines zijn altijd groot en goedkoop.

laatst ook vlees gehaald omdat de slager al dicht was, viel niet tegen.

vroeger hadden ze ontzettend lekkere toetjes, vooral die 0,5 liter bak met kwark en dan onderin vruchten die je er door heen moest roeren, maar die is uit het assortiment

en de laatste tijd hadden ze allemaal bollen en zaden op de aanbieding, die waren vorig jaar erg goed, dus nu weer een lading meegenomen om de tuin op te fleuren!
oh en waar is die groningse ham met kruidnagel gebleven? die vond ik superlekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven