Morgen op vakantie
woensdag 20 augustus 2008 om 21:17
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)
Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.
Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.
Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.
Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.
Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
woensdag 20 augustus 2008 om 22:15
quote:krokusje schreef op 20 augustus 2008 @ 22:01:
hm, negeer deze post maar als dit topic volledig oprecht is, maar ik geloof het niet helemaal.
In het "biechtstoeltopic" kwam volgens mij precies dezelfde openingspost voor, als anonieme biecht. Nu wordt hij onder de gewone nickname in een nieuw topic geplaatst, waarna stukje bij beetje informatie in volgende postings toegevoegd wordt. Die informatie is volgens mij wel zodanig dat je die in een openingspost zou zetten (trouwen op de vakantie bijvoorbeeld)
Maar goed, misschien ben ik te achterdochtig.Exact, da's wat ik ook denk.
hm, negeer deze post maar als dit topic volledig oprecht is, maar ik geloof het niet helemaal.
In het "biechtstoeltopic" kwam volgens mij precies dezelfde openingspost voor, als anonieme biecht. Nu wordt hij onder de gewone nickname in een nieuw topic geplaatst, waarna stukje bij beetje informatie in volgende postings toegevoegd wordt. Die informatie is volgens mij wel zodanig dat je die in een openingspost zou zetten (trouwen op de vakantie bijvoorbeeld)
Maar goed, misschien ben ik te achterdochtig.Exact, da's wat ik ook denk.
woensdag 20 augustus 2008 om 22:22
woensdag 20 augustus 2008 om 22:23
woensdag 20 augustus 2008 om 22:26
quote:Chameleon schreef op 20 augustus 2008 @ 22:23:
Als 't fake zou zijn is dat een 'fijne' uitwas van het anonieme biechttopic: Je jat een biecht een gaat er, onder een andere nick, mee vandoor en bouwt je eigen verhaal eromheen.
En niemand die kan achterhalen of jij de biechter of de jatter bent.....De engeltjes zouden dat vrij gemakkelijk kunnen achterhalen door IP-adressen te vergelijken. Maar goed, ook al is het niet waar, misschien leest een ander het die er iets aan heeft.
Als 't fake zou zijn is dat een 'fijne' uitwas van het anonieme biechttopic: Je jat een biecht een gaat er, onder een andere nick, mee vandoor en bouwt je eigen verhaal eromheen.
En niemand die kan achterhalen of jij de biechter of de jatter bent.....De engeltjes zouden dat vrij gemakkelijk kunnen achterhalen door IP-adressen te vergelijken. Maar goed, ook al is het niet waar, misschien leest een ander het die er iets aan heeft.
woensdag 20 augustus 2008 om 22:26
quote:Chameleon schreef op 20 augustus 2008 @ 22:23:
En niemand die kan achterhalen of jij de biechter of de jatter bent.....
Pffffffffffffff
Ik zie echt niet in wat je daar aan hebt....
En niemand die kan achterhalen of jij de biechter of de jatter bent.....
Pffffffffffffff
Ik zie echt niet in wat je daar aan hebt....
woensdag 20 augustus 2008 om 22:29
quote:Parnell schreef op 20 augustus 2008 @ 22:26:
[...]
De engeltjes zouden dat vrij gemakkelijk kunnen achterhalen door IP-adressen te vergelijken. Maar goed, ook al is het niet waar, misschien leest een ander het die er iets aan heeft.Tuurlijk, maakt mij verder ook niet uit hoor. 't Is alleen een mogelijkheid waar kwaadwillenden gebruik van zouden kunnen maken en die de integerheid van TO's kunnen aantasten.
[...]
De engeltjes zouden dat vrij gemakkelijk kunnen achterhalen door IP-adressen te vergelijken. Maar goed, ook al is het niet waar, misschien leest een ander het die er iets aan heeft.Tuurlijk, maakt mij verder ook niet uit hoor. 't Is alleen een mogelijkheid waar kwaadwillenden gebruik van zouden kunnen maken en die de integerheid van TO's kunnen aantasten.
woensdag 20 augustus 2008 om 22:30
woensdag 20 augustus 2008 om 22:32
Sherpa,
Speciaal voor jou een liedje, ik hoop dat je dit aan het denken zet en de schellen van je ogen vallen.
Won Ton Ton - I Lie And I Cheat
Every now and then I think about my life
I see it around me and smile
What a happy life I got till now
Till now
Every night I sleep well and I dream
I dream about everything I'm not
Ooh, I'm not a loser
chorus:
cause I lie and I cheat
That's why I lay down at your feat, boy
I lie and I cheat
Every now and then you give me flowers
Mostly the morning after
To show me that I was wrong
So wrong
It took me one hundred years to find you
It's sad I admit
But I can't quit
Chorus
Every now and then you blow me a kiss
But then you blew it, with your fist
Pride makes me bear these bruises
When you grin
No roses without thorns
Chorus
I'm a liar, I'm a cheater,
I'm a liar,
I'm a cheater,
I'm a liar,
I'm a cheat, I'm a cheat, I'm a cheater,
Every now and then I think about my life...
Speciaal voor jou een liedje, ik hoop dat je dit aan het denken zet en de schellen van je ogen vallen.
Won Ton Ton - I Lie And I Cheat
Every now and then I think about my life
I see it around me and smile
What a happy life I got till now
Till now
Every night I sleep well and I dream
I dream about everything I'm not
Ooh, I'm not a loser
chorus:
cause I lie and I cheat
I lie and I cheat
Every now and then you give me flowers
Mostly the morning after
To show me that I was wrong
So wrong
It took me one hundred years to find you
It's sad I admit
But I can't quit
Chorus
Every now and then you blow me a kiss
But then you blew it, with your fist
Pride makes me bear these bruises
When you grin
No roses without thorns
Chorus
I'm a liar,
I'm a cheater,
I'm a liar,
I'm a cheat, I'm a cheat, I'm a cheater,
Every now and then I think about my life...
woensdag 20 augustus 2008 om 22:33
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:30:
Angels please help? Je schijnt hier geen topic meer te kunnen openen voordat je doorgelicht bent. Please go ahead! Call me if you need DNA.
Joh, draaf niet zo door. Wanneer het verhaal niet fake is, mijn oprechte excuses. Ik vind het gewoon allemaal toevallig. Dat je redelijk belangrijke informatie als trouwen in de vakantie en mishandeling weglaat in een openingstopic. Misschien ben je nog niet lang genoeg op het forum om te weten dat dat raar over kan komen.
Maar goed, je zegt dat je oprecht bent, dus trek je dan vooral niets van mij aan.
Angels please help? Je schijnt hier geen topic meer te kunnen openen voordat je doorgelicht bent. Please go ahead! Call me if you need DNA.
Joh, draaf niet zo door. Wanneer het verhaal niet fake is, mijn oprechte excuses. Ik vind het gewoon allemaal toevallig. Dat je redelijk belangrijke informatie als trouwen in de vakantie en mishandeling weglaat in een openingstopic. Misschien ben je nog niet lang genoeg op het forum om te weten dat dat raar over kan komen.
Maar goed, je zegt dat je oprecht bent, dus trek je dan vooral niets van mij aan.
woensdag 20 augustus 2008 om 22:34
Ik voel me geroepen toch even te reageren.
Het feit dat je nu op de forum over praat zegt dat je eindelijk erkend dat je niet gelukkig bent in je relatie. Diep van binnen weet je ook dat het niet fijn is op deze manier elkaar lief te hebben. Dit is overleven wat jij aan het doen bent. Je blijft bij hem uit schuldgevoel voor het vreemdgaan en hij bij jou uit dezelfde schuldgevoel alleen voor het geweld en treiteren. Met pijn genees je geen pijn.
Alle materiaal belangen zullen niets positiefs toevoegen aan de pijn die er is. Gelukkig zijn moet je eerst met jezelf zijn! Dat ben je niet en hoe kan je dan willen geven en aan een verdere toekomst bouwen in deze relatie. Het is een illusie. Op dit moment denk je dat je nooit meer zo,n leuke man tegen zult komen. Geloof me je kunt beter hopen dit soort nooit meer tegen te komen!
Je hoeft het niet alleen te doen. Ga met een psycholoog praten, want jij hebt ook hulp nodig: of je nu in de relatie blijft of uitstapt.
Ik gun je iets beters en wens je veel kracht toe, wat je ook gaat doen.
Het feit dat je nu op de forum over praat zegt dat je eindelijk erkend dat je niet gelukkig bent in je relatie. Diep van binnen weet je ook dat het niet fijn is op deze manier elkaar lief te hebben. Dit is overleven wat jij aan het doen bent. Je blijft bij hem uit schuldgevoel voor het vreemdgaan en hij bij jou uit dezelfde schuldgevoel alleen voor het geweld en treiteren. Met pijn genees je geen pijn.
Alle materiaal belangen zullen niets positiefs toevoegen aan de pijn die er is. Gelukkig zijn moet je eerst met jezelf zijn! Dat ben je niet en hoe kan je dan willen geven en aan een verdere toekomst bouwen in deze relatie. Het is een illusie. Op dit moment denk je dat je nooit meer zo,n leuke man tegen zult komen. Geloof me je kunt beter hopen dit soort nooit meer tegen te komen!
Je hoeft het niet alleen te doen. Ga met een psycholoog praten, want jij hebt ook hulp nodig: of je nu in de relatie blijft of uitstapt.
Ik gun je iets beters en wens je veel kracht toe, wat je ook gaat doen.