Morgen op vakantie

20-08-2008 21:17 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)

Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.

Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.

Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
amen. op die post van waterfee he.
quote:krokusje schreef op 20 augustus 2008 @ 22:01:

hm, negeer deze post maar als dit topic volledig oprecht is, maar ik geloof het niet helemaal.

In het "biechtstoeltopic" kwam volgens mij precies dezelfde openingspost voor, als anonieme biecht. Nu wordt hij onder de gewone nickname in een nieuw topic geplaatst, waarna stukje bij beetje informatie in volgende postings toegevoegd wordt. Die informatie is volgens mij wel zodanig dat je die in een openingspost zou zetten (trouwen op de vakantie bijvoorbeeld)

Maar goed, misschien ben ik te achterdochtig.Exact, da's wat ik ook denk.
Fake of niet, genoeg mensen die in dit soort relaties zitten en denken dat dit de liefde van hun leven is. Terwijl het tegendeel waar is.
Ik heb het idd eerst onder de biecht gezet maar omdat daar geen reacties op kwamen heb ik een topic geopend onder mijn eigen nick. Begrijp niet zo goed wat daar nou fake aan is.

Zou ook niet weten wat je daar voor plezier aan zou kunnen beleven; een fake topic openen...
De biechtstoel is ook geen topic waar reacties op komen. Tenminste dat schijnt niet de bedoeling te zijn. Dus goed dat je er zelf eentje geopend hebt.
Als 't fake zou zijn is dat een 'fijne' uitwas van het anonieme biechttopic: Je jat een biecht een gaat er, onder een andere nick, mee vandoor en bouwt je eigen verhaal eromheen.

En niemand die kan achterhalen of jij de biechter of de jatter bent.....
quote:Chameleon schreef op 20 augustus 2008 @ 22:23:

Als 't fake zou zijn is dat een 'fijne' uitwas van het anonieme biechttopic: Je jat een biecht een gaat er, onder een andere nick, mee vandoor en bouwt je eigen verhaal eromheen.

En niemand die kan achterhalen of jij de biechter of de jatter bent.....De engeltjes zouden dat vrij gemakkelijk kunnen achterhalen door IP-adressen te vergelijken. Maar goed, ook al is het niet waar, misschien leest een ander het die er iets aan heeft.
quote:Chameleon schreef op 20 augustus 2008 @ 22:23:

En niemand die kan achterhalen of jij de biechter of de jatter bent.....

Pffffffffffffff

Ik zie echt niet in wat je daar aan hebt....
Natuurlijk is het waar. Geef mij 1 goede reden waarom ik het zou verzinnen of jatten?
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:26:

[...]

Pffffffffffffff

Ik zie echt niet in wat je daar aan hebt....Een leuke avond? Is beter dan je op je potje laten rossen.
Maar even serieus TO, wat ga je nou doen?
quote:Parnell schreef op 20 augustus 2008 @ 22:26:

[...]

De engeltjes zouden dat vrij gemakkelijk kunnen achterhalen door IP-adressen te vergelijken. Maar goed, ook al is het niet waar, misschien leest een ander het die er iets aan heeft.Tuurlijk, maakt mij verder ook niet uit hoor. 't Is alleen een mogelijkheid waar kwaadwillenden gebruik van zouden kunnen maken en die de integerheid van TO's kunnen aantasten.
Angels please help? Je schijnt hier geen topic meer te kunnen openen voordat je doorgelicht bent. Please go ahead! Call me if you need DNA.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:26:

[...]

Pffffffffffffff

Ik zie echt niet in wat je daar aan hebt....

O nee?

Moet je voor de aardigheid die biechts eens lezen. Kom je erachter waar mensen toe in staat zijn en waar ze 'lol' aan beleven.
Even los van al die dingen over de biecht, Sherpa wat ga je nu doen? Morgen op vakantie of niet? En ga je wel of niet trouwen dan wel door met je relatie of toch niet?
Sherpa,

Speciaal voor jou een liedje, ik hoop dat je dit aan het denken zet en de schellen van je ogen vallen.

Won Ton Ton - I Lie And I Cheat

Every now and then I think about my life

I see it around me and smile

What a happy life I got till now

Till now

Every night I sleep well and I dream

I dream about everything I'm not

Ooh, I'm not a loser

chorus:

cause I lie and I cheat

That's why I lay down at your feat, boy

I lie and I cheat

That's why I lay down at your feat, boy

Every now and then you give me flowers

Mostly the morning after

To show me that I was wrong

So wrong

It took me one hundred years to find you

It's sad I admit

But I can't quit

Chorus

Every now and then you blow me a kiss

But then you blew it, with your fist

Pride makes me bear these bruises

When you grin

No roses without thorns

Chorus

I'm a liar, I'm a cheater,

I'm a liar,

I'm a cheater,

I'm a liar,

I'm a cheat, I'm a cheat, I'm a cheater,

Every now and then I think about my life...
quote:Parnell schreef op 20 augustus 2008 @ 22:28:

Maar even serieus TO, wat ga je nou doen?

Ik ga eerst slapen en dan hoop ik dat hij ook inziet dat we moeten praten.

Vliegtuig vertrekt om 16.00 uur.
Dus hij rookt? Dumpen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 22:30:

Angels please help? Je schijnt hier geen topic meer te kunnen openen voordat je doorgelicht bent. Please go ahead! Call me if you need DNA.

Joh, draaf niet zo door. Wanneer het verhaal niet fake is, mijn oprechte excuses. Ik vind het gewoon allemaal toevallig. Dat je redelijk belangrijke informatie als trouwen in de vakantie en mishandeling weglaat in een openingstopic. Misschien ben je nog niet lang genoeg op het forum om te weten dat dat raar over kan komen.

Maar goed, je zegt dat je oprecht bent, dus trek je dan vooral niets van mij aan.
Persoonlijk zou ik eerst praten en dan (evt) slapen...maar goed, da's mijn mening.
Dat je nog wilt praten Sherpa. Ik was allang en breed uitgepraat met zo iemand.
Ik voel me geroepen toch even te reageren.

Het feit dat je nu op de forum over praat zegt dat je eindelijk erkend dat je niet gelukkig bent in je relatie. Diep van binnen weet je ook dat het niet fijn is op deze manier elkaar lief te hebben. Dit is overleven wat jij aan het doen bent. Je blijft bij hem uit schuldgevoel voor het vreemdgaan en hij bij jou uit dezelfde schuldgevoel alleen voor het geweld en treiteren. Met pijn genees je geen pijn.

Alle materiaal belangen zullen niets positiefs toevoegen aan de pijn die er is. Gelukkig zijn moet je eerst met jezelf zijn! Dat ben je niet en hoe kan je dan willen geven en aan een verdere toekomst bouwen in deze relatie. Het is een illusie. Op dit moment denk je dat je nooit meer zo,n leuke man tegen zult komen. Geloof me je kunt beter hopen dit soort nooit meer tegen te komen!

Je hoeft het niet alleen te doen. Ga met een psycholoog praten, want jij hebt ook hulp nodig: of je nu in de relatie blijft of uitstapt.

Ik gun je iets beters en wens je veel kracht toe, wat je ook gaat doen.
Lijkt me inderdaad een slimmere zet, Chameleon.
quote:Chameleon schreef op 20 augustus 2008 @ 22:33:

Persoonlijk zou ik eerst praten en dan (evt) slapen...maar goed, da's mijn mening.Ik heb inmiddels wat gedronken, dus lijkt mij niet handig om nu te praten.
Hoeveel heb je gedronken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven