Morgen op vakantie
woensdag 20 augustus 2008 om 21:17
Ik heb mijn vriend gisteren een lege colafles naar zijn hoofd gegooid omdat hij mij zat te treiteren. Hij had een sneetje in de zijkant van zijn hoofd. Het was een ongelukje, was niet plan om hem echt te bezeren. (Lege plastic cola fles etc)
Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.
Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.
Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
Nu begint hij mij vandaag voor de miljoenste keer mijn vreemdgaan van meer dan een jaar geleden voor mijn hoofd te gooien en wil hij niet meer op vakantie morgen.
Ik heb de vakantie betaald, nieuwe kleding gekocht en alles.
Zit erg te twijfelen of ik nu dan alleen op vakantie moet gaan morgen. Weet zeker dat het over is dan.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:07
Dat zeg ik de hele tijd al Alice, dit gaat alleen maar erger worden als ze gaat trouwen. Want dan moet ze nog blij zijn dat er iemand met haar wil trouwen, want ze is toch een *** omdat ze vreemd ging. En daarbij hoort ze te luisteren naar wat hij zegt anders kan ze nog meer klappen krijgen. Tenslotte is ze in zijn ogen minder waard vanwege het vreemdgaan.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:08
quote:alice33 schreef op 20 augustus 2008 @ 23:04:
Dat gebeuren kun je niet meer ongedaan maken. Als dit een stok voor hem blijft om te slaan, dan wens ik je veel sterkte. Dan gaat dit dus nooit meer veranderen. Hij blijft die stok dan dus gebruiken. Ik snap dat hij daardoor gekwetst is, maar hij kan dit niet blijven gebruiken in elke ruzie die jullie hebben. Da's een gebed zonder einde. Dat moet je hem wel duidelijk maken.Hij heeft wel 1000 keer beloofd om het verleden te laten rusten maar hij kan het blijkbaar niet.
Dat gebeuren kun je niet meer ongedaan maken. Als dit een stok voor hem blijft om te slaan, dan wens ik je veel sterkte. Dan gaat dit dus nooit meer veranderen. Hij blijft die stok dan dus gebruiken. Ik snap dat hij daardoor gekwetst is, maar hij kan dit niet blijven gebruiken in elke ruzie die jullie hebben. Da's een gebed zonder einde. Dat moet je hem wel duidelijk maken.Hij heeft wel 1000 keer beloofd om het verleden te laten rusten maar hij kan het blijkbaar niet.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:10
quote:Sherpa schreef op 20 augustus 2008 @ 23:00:
[...]
Komt eigenlijk meestal neer op mijn vreemdgaan in het verleden.
Was zeer in het begin, zag de relatie toen nog niet als serieus maar hij dus wel!
Het onderwerp maakt niet uit, de oude koeien komen er altijd bij.Had je officieel een relatie en hadden jullie e.e.a. afgesproken? zoja dan ben je echt vreemdgegaan. Zonee dan was je nog vrij om te gaan en staan waar je wilde.
[...]
Komt eigenlijk meestal neer op mijn vreemdgaan in het verleden.
Was zeer in het begin, zag de relatie toen nog niet als serieus maar hij dus wel!
Het onderwerp maakt niet uit, de oude koeien komen er altijd bij.Had je officieel een relatie en hadden jullie e.e.a. afgesproken? zoja dan ben je echt vreemdgegaan. Zonee dan was je nog vrij om te gaan en staan waar je wilde.
woensdag 20 augustus 2008 om 23:13
woensdag 20 augustus 2008 om 23:13
woensdag 20 augustus 2008 om 23:14
woensdag 20 augustus 2008 om 23:15
woensdag 20 augustus 2008 om 23:16
quote:Parnell schreef op 20 augustus 2008 @ 23:13:
Waarom sloeg hij je dan? Had je het verdiend?
Had hij verdient dat zij vreemd ging?
Kappen maar... mensen die vreemdgaan zijn niet volwassen genoeg om een relatie aan te gaan. De barst zal altijd groter en groter worden en uiteindelijk zal het aan diggelen vallen.
Waarom sloeg hij je dan? Had je het verdiend?
Had hij verdient dat zij vreemd ging?
Kappen maar... mensen die vreemdgaan zijn niet volwassen genoeg om een relatie aan te gaan. De barst zal altijd groter en groter worden en uiteindelijk zal het aan diggelen vallen.
anoniem_808 wijzigde dit bericht op 20-08-2008 23:17
Reden: correctie
Reden: correctie
% gewijzigd