Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ik kan me voorstellen dat als sporten zo in je systeem zit, dat je het nu al mist... je keelontsteking nog niet voorbij dus??

Ga ff een lijstje maken wat ik morgen allemaal moet kopen voor mijn verjaardag.... heb volgens mij niet genoeg glazen en ook niet genoeg koffiekopjes... krijg niet vaak grotere groepen familie of vrienden over de vloer...
Ingelke heb je al een MIB (Man IN Beeld) dan?

Vertel, vertel, vertel!!!!

Wordt het druk op je verjaardag Jola?

Keelontseking is bijna weg, na een dikke week

Ben het ook wel zat hoor...

even dit:

Hebben jullie Maarten van der Weijden gezien tijdend het zwemmen?

Ik jank best snel maar nu zat ik helemaal te gieren vanacht in bed

Die man heeft accute leukemie gehad en wint hier gewoon goud op de 10km zwemmen op open water...

REPECT voor die man zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 21 augustus 2008 @ 10:34:

Enne, dames, ik denk dat onze Geleerd weer terug is

Oh waar? Ga ik hem even een kusje brengen.

Wat een sportieve dames zeg. Ik neem me tig keer per maand voor om vanaf maandag te gaan. Zitten best veel maandagen in een jaar en ben nog niet gegaan

Ik vind het ook gewoon echt niet leuk en krijg mezelf maar moeilijk gemotiveerd, heb altijd belangrijkere dingen te doen.

Zoon heb ik uiteindelijk slapend achter het behang vandaan gehaald, poes heeft de hele nacht erg hard zitten mauwen en ik ging veel te laat naar bed. Zit nu dus aan de RedBull en straks snel de auto in, ik heb een afspraak waar ik heen moet. Maar vind het zo zielig dat Poes dan alleen zit hier...
Te lat Ivy, zijn topic is alweer gesloten (hoe wonderlijk)

En kom op...OP naar de sportschool!!!!

Vinnik ook zielug, poezebeest alleen laten!

Is tie al wel een beetje gewend?
Ze is iig al erg stout! Maar vind ik stiekum wel leuk

Ze zit nu in slaap te vallen op schoot, maar we moeten echt weg. En kan d'r ook niet meenemen.

Wat jammer dat Geleerd er niet is! Ik ga hem even een pb sturen denk ik.
Echt Ivy?

hij heet alleen anders nu volgens mij...ff zoeken

*edit: Dominant Black, maar weet niet 100% zeker dat hij het is hoor*
Ik heb de zwemmen gehoord op de radio, niet gezien. Maar ik geloof dat je flink hebt gejankt, tis ook wat he?

Alvast hiephiephoera voor Jola; hoe jong wordt je?

Mijn MIB is iemand die ik al een jaar of 2 ken en ik vanaf het eerste moment ontzettend leuk mee kan praten; over de kleine en grote dingen des leven kunnen we avonden vullen. Kom hem meestal tegen met stappen. Nu ik vrijgezel ben, ga je mensen ineens anders bekijken en zo ook hem. Heb een tijdje terug wat verkapte versierpogingen gedaan en hij versierde wat terug, maar toen puntje bij paaltje kwam haaktie af omdattie nog enorm in zn hoofd bij een onbeantwoorde verliefdheid zat. Ik vroeg me toen eigenlijk af waar hij zich druk m maakte, maar ach. We smsen nog af en toe over ditjes en datjes. Omdat we het over het algemeen heel leuk kunnen vinden, vind ik dat best een reden om hem mee uit te vragen... toch ?

Aja; al ben ik nog vers aant herstellen van mn breuk; een beetje mannelijke aandacht kan geen kwaad he?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zeg; wie of wat is Geleerd?
Ivy, ik ben ook niet zo'n sporty hoor maar ik vind dat ik wel iets moet doen en als ik bezig ben vind ik het heerlijk en daarna ben ik altijd weer trots op mezelf... ga mss ook nog met een vriendin zwemmen, maar voordat dat rond is, zijn we ook wel weer een paar weken/maanden verder....

Heb je de kleine poes al op de foto gezet???? We zijn benieuwd...

Leuk Ingelke een MIB (vind de afkortingen altijd wel stoer staan)...

Ik word 30 (over 11 daagjes pas hoor) en ik vier het 2 dagen . Op zaterdag voor vrienden en op zondag voor de familie. Beide dagen verwacht ik zo'n 14 man/vrouw, gezelli !!

En waarom zou Geleerd een andere naam gebruiken???
Zo, het mag duidelijk zijn dat ik me stierlijk aan het vervelen ben vandaad, ben niet van het forum weg te timmeren

Jola gaat de 30ergs grens bereiken, meis DAN begint het pas hoor!!

Geleerd gebruikt een andere naam (denk ik) omdat hij onder zijn oude nick niet echt meer serieus genomen wordt

Ing, dan moeten we even een echte afkorting bedenken voor je MIB.

Wat dacht je van VVM =Verkapte Versier Meneer?

Klinkt wel leuk allemaal, maar nog niet mee gezoend?

Ik vind het trouwens een heeeeeeeeeeeeeeele goeie reden om hem mee uit te vragen
JA ! VVM is een leuke naam. Hij is over het algemeen nogal goed is dingen verkapt vertellen, hha.Bij MIB denk ik al snel aan Man in Bed (rubriek in viva)

Als het aan mij lag had ik er al lang mee gezoend, maar ik ga hem toch niet midden in een cafe 'op zn bek pakken'.

Enne, ik verveel me ook stierlijk; vnvd werken, straks lunchen met vriendin en that's it.
Euhhh....Ing, waarom zou je hem ook alweer niet midden in de kroeg kunnen zoenen???
Ja, kussen midden in de kroeg kan best hoor.....

Haha, ik vind het ook helemaal niet erg om 30 te worden. Heb mijn hele leven nog voor me Toen ik 20 werd, dat vond ik toen helemaal niet leuk... heb toen ook nog 4 maanden volgehouden dat ik 19 was.
quote:Summerdance schreef op 21 augustus 2008 @ 11:56:

Euhhh....Ing, waarom zou je hem ook alweer niet midden in de kroeg kunnen zoenen???

Omdattie 1.5 kop groter dan mij is en ik dan toch echt eerst op een stoel moet gaan staan.. en ja, dan doe ik dat toch liever op een stoepje voor mijn huis....

En buiten dat, vind ik zoenen tenmidden van mensen een beetje ongemakkelijk en voor toen ik nog 15 was
Nou dan moet je hem toch uitnodigen voor een deet
Op een stoepje voor je huis is wel heul romantisch...

In mijn geval moet AM dan op het stoepje gaan staan hihi, hij is net ff wat kleiner dan ik....

Ik zeg Ing, niet buiten op het stoepje, gewoon uitnodigen voor een etentje en dan lekker op de bank zoenen!!!
Joehoe; ik word enorm blij van die zon buiten (en de gedachten aan zoenen op een stoepje of bank) ! :D
Ing, wanneer ga je hem uitnodigen?

Dit weekend????
Haha, ik denk ut niet; moet werken enzo. Maar na volgende week heb ik 2 weken vakantie, dus ik wacht nog even af....
oef, laat je ons zo lang in spanning?
Hi Meiden,

ik ben weer terug. En ik moet zeggen.... ik heb jullie gemist!

Kunnen jullie even zeggen wat al die afkortingen betekenen? (AM, LLM, etc.)

Geleerd
Geleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd daar is ie weer!!!

Pas je wel een beetje op dat je niet weer binnen een week een ban te pakken hebt?

DUS....GEDRAAG JE!!!
@SD: ik gedraag me altijd....ik vind goed fatsoen juist erg belangrijk.

Ik ken de regels alleen nog niet zo goed, en had daardoor een verkeerde inschatting gemaakt over die topic over door mij zo bewonderde Edmund Burke.
Heeft Vleer zich trouwens nog in positieve termen over mij uitgelaten, de afgelopen twee weken?
Wat een spannende dingen weer... Ingel ook een man in beeld! Moet nog even de afkorting in mijn systeem krijgen, maar dat komt helemaal goed.

SD ook weer een beetje opgeknapt? En komt het dit weekend eindelijk van een date?

Ik ben vandaag toch maar gaan werken, ging best goed. *Vanochtend hard gewerkt bij een client, vanmiddag heel relaxed met client en zijn mama olympische spelen gekeken*

Morgenochtend naar de dokter. Want idd SD ik voelde me al langer niet topfit, ouders zeiden ook dat ik mijn HB en mijn bloeddruk maar eens moest controleren. Maar vindt het vreemd dat ik de vorige keer ook verhoging had en ben sowieso die hoofdpijn/buikpijn/lamlendigheid/duizeligheid klachten in 'die periode' een beetje zat, dus maar eens kijken of er andere oplossingen zijn. Ben ook bang dat het me niet lekker voelen/ weinig energie hebben gewoon met een combinatie te maken heeft van mijn lage gewicht en teveel werken...

Gisteren heb ik, redelijk onverwachts, al een kast verkocht via marktplaats! Dus vandaag maar alvast dozen gehaald, want die boeken moeten toch ergens in... Dus het grote verhuizen is alvast een beetje begonnen...

Ivy; hoe heeft klein poezenbeest het alleen zijn gevonden? Ze moet het toch leren, dus voel je niet te schuldig hoor.

Vleer; toch fijn om nog even een gesprek daarover te hebben. En snap dat je graag duidelijkheid zou willen, maar wrs kunnen ze je die ook niet geven en hebben ze niet in de gaten dat vage dingen droppen voor jou niet zo fijn zijn. Weet niet of je duidelijkheid kan vragen, of iig wanneer er beslissingen worden genomen?

Joehoe! Mijn weekend is begonnen! En heb lekker nog helemaal niks gepland! Misschien zondag naar een festival in utrecht omdat mijn broertje daar in de schijnwerpers staat, maar heb lekker niks vastgelegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven