Heeft er nou niemand een leuke broer die een vrouw zoekt?

22-08-2008 10:52 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen contactadvertentie en zeker niet voor mijzelf (zou niet best zijn, ons tweede kindje is op komst)

Maar ik heb een zusje van 28 jaar, ze heeft een periode samengewoond maar nu is ze alweer bijna vier jaar alleen. Ik weet (ook al doet ze alsof het niet zo is)...dat ze zich gewoon heel graag wil settelen maar ze gaat niet meer elk weekend op stap en verder woont ze in het noorden des lands (bij Zwolle).

Zijn er dan echt geen leuke vrijgezelle mannen meer? Soms ben ik wel eens blij dat ik al gesetteld ben, het lijkt me steeds moeilijker worden naarmate je ouder wordt. Nouja ik weet eigenlijk niet eens wat ik met dit topic wil, even mijn hart uitstorten denk ik, ik ging het haar gewoon.
Hahaha, je bent op dit moment toch niet met vakantie, Badmeester? Dan zou het wel heel weird worden...
Jee, Artemis, ik geloof dat ik verliefd ben op je broer

Ik ben ook verknocht aan de stad maar dan wel aan de hoofdstad. Dat is dan wel een puntje....

verder: we zijn denk ik voor elkaar gemaakt
heb t trouwens even nagelezen voor de rest hebben je broer en ik wel wat gemeen haha maar nee geen vakantie
quote:Artemis schreef op 23 augustus 2008 @ 10:58:

Hey Madhe,

Leuk, een afspraakje vanmiddag! Ik hoop dat het een leuke broer is...

Heel veel plezier!Dankjewel Artemis
Hee, er wordt gevochten om Artebroer!

Misschien moet je hem dit topic toch even laten lezen, we staan in de rij !
Hahaha, dat zal hem goed doen!

Gelukkig is hij niet het type om arrogant te worden...

Ik heb nog een leuke vrijgezelle broer! 30 jaar. Woont in Rotterdam, maar heeft vanaf 1 oktober een appartement gekocht in Leiden. Donkerblond haar, blauwe ogen, lang. En heel lief, ongelofelijk lief zelfs. Plus...hij heeft een kinderwens!
@ Dinly: Ik heb je een mailtje gestuurd
Badmeester voor wat goeie pr heb ik wel wat meer unique selling points van je nodig, naast dat je graag vrouwen lastigvalt in de trein :-)
Ik heb ook nog een hele leuke broer, 37 jaar oud en hartstikke vrijgezel. Niet zijn hele leven zo geweest, maar hij is een paar keer flink gekwetst voor vrouwen en hij is daarnaast heel lang 1e machinist geweest dus zat altijd op zee. Hij werkt nu aan wal

De meeste van mijn vriendinnen vinden hem super lekker, maar goed, is maar net waar je als vrouw op valt natuurlijk Donkerkastanje bruine krullen, half lang, donkerblauwe ogen, sproeten, mooi zongebruid, 1.93 lang, slank. Kleding is niet denderend, maar de juiste vrouw krijgt hem wel in een betere outfit, dat hebben we in het verleden wel gezien. Hij is slim, technisch en hij draagt een vrouw op handen als ie verliefd is. Zijn droomvrouw moet wel van zeilen houden aangezien dit zijn passie is

Ik heb de KRO destijds al eens gemaild of een programma "zeeman zoekt vrouw" geen idee was, maar niets op gehoord

Hij woont in Grou (Fr), heeft zijn eigen zeilboot (en zelf gebouwd) en is gek op kinderen (wil ze zelf ook heel graag). Fotootjes mail ik graag op aanvraag

Gegadigden..? :

Hij vermoord me als hij dit leest
Hey Justline, ga jij je Justbroer nou gewoon in de directe verkoop gooien?

Ja, ik durf de concurrentie wel aan
Hahaha, je hebt groot gelijk! Onze broers mogen blij zijn met een leuke Viva-dame/-zus!
Spinster, als je extra info omtrent Artebroer wil, hoor ik het wel he?!

Ja, die krijgt ze er dan ook nog eens bij! Enorm leuk zusje

Wel vreemd, Artebroer is ook 30...ook Rotterdam, ook slim en heeft ook een leuk zusje. Lijkt verdacht veel op elkaar...
P.S Mijn broer heeft een tweelingbroer. Ook vrijgezel lijken wel wat op elkaar, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Justbroer nummer 1 haha...
Hahaha, het is dat ik geen zussen heb, Justline...!
quote:justline schreef op 23 augustus 2008 @ 12:46:

@ Dinly: Ik heb je een mailtje gestuurd Ik ga gelijk even lezen, ben benieuwd!
quote:Berteke schreef op 23 augustus 2008 @ 12:57:

Ik heb ook nog een hele leuke broer, 37 jaar oud en hartstikke vrijgezel. Niet zijn hele leven zo geweest, maar hij is een paar keer flink gekwetst voor vrouwen en hij is daarnaast heel lang 1e machinist geweest dus zat altijd op zee. Hij werkt nu aan wal

De meeste van mijn vriendinnen vinden hem super lekker, maar goed, is maar net waar je als vrouw op valt natuurlijk Donkerkastanje bruine krullen, half lang, donkerblauwe ogen, sproeten, mooi zongebruid, 1.93 lang, slank. Kleding is niet denderend, maar de juiste vrouw krijgt hem wel in een betere outfit, dat hebben we in het verleden wel gezien. Hij is slim, technisch en hij draagt een vrouw op handen als ie verliefd is. Zijn droomvrouw moet wel van zeilen houden aangezien dit zijn passie is

Ik heb de KRO destijds al eens gemaild of een programma "zeeman zoekt vrouw" geen idee was, maar niets op gehoord

Hij woont in Grou (Fr), heeft zijn eigen zeilboot (en zelf gebouwd) en is gek op kinderen (wil ze zelf ook heel graag). Fotootjes mail ik graag op aanvraag

Gegadigden..? :

Hij vermoord me als hij dit leest

Jij kan je broer ook wel aanprijzen zeg! Maar je mailt wel zijn foto, hahaha ben benieuwd wat hij daar dan van vindt. Grou ligt wel meer in de buurt dan R'dam.

Maar elke stad was goed toch? Zwolle is ook een stad (je) toch?
Mag ik hier nog neven een schoonbroer inbrengen? Ik wil namelijk zo graag een leuk schoonzusje erbij! Hij is al enkele janren vrijgezel, maar heeft eerder wel een paar jaar een vriendin gehad. Hij is wat introvert, maar is echt een lieve jongen, met een goede baan en eigen huis. En TO... hij woont 20 minuten van Zwolle!!! Ik weet alleen niet in hoeverre hij het op prijs stelt, dat ik hem in de verkoop gooi, haha.
quote:smartie82 schreef op 23 augustus 2008 @ 14:00:

Mag ik hier nog neven een schoonbroer inbrengen? Ik wil namelijk zo graag een leuk schoonzusje erbij! Hij is al enkele janren vrijgezel, maar heeft eerder wel een paar jaar een vriendin gehad. Hij is wat introvert, maar is echt een lieve jongen, met een goede baan en eigen huis. En TO... hij woont 20 minuten van Zwolle!!! Ik weet alleen niet in hoeverre hij het op prijs stelt, dat ik hem in de verkoop gooi, haha.

Ja hoor, gewoon in de verkoop gooien die handel! (Nog even en dankzij de lieve zussen van het viva forum hebben alle singles een partner ). Mail me maar op dinly@lycos.nl.

Mijn zus weet ook nog van niets. Ik ben haar gewoon aan het uithuwelijken eigenlijk. Ze krijgt mijn kat mee als bruidsschat ok?
Trouwens smartie mijn zus is heel extravert dus dat is dan een goede combi!
Klinkt inderdaad als een goede combinatie. Ik heb niet alles gelezen, maar wat zoekt je zus eigenlijk? Wat wil je dat ik je mail: een foto ofzo?
Trouwens ik zie het niet als uithuwelijken, maar meer als onze zoektocht naar een leuke schoonzus/broer. Tja dat zij daar dan bij betrokken worden...
quote:smartie82 schreef op 23 augustus 2008 @ 14:18:

Trouwens ik zie het niet als uithuwelijken, maar meer als onze zoektocht naar een leuke schoonzus/broer. Tja dat zij daar dan bij betrokken worden... Ja, zo is het eigenlijk ook, ik ben gewoon op zoek naar een gezellige zwager die ook nog een beetje handig is. Mail me maar even dan mail ik je terug. Zij zoekt gewoon een lieve en vooral eerlijke (ze kan niet tegen oneerlijkheid, ligt aan haar ex) man, uiterlijk...vooral groot omdat ze dat zelf ook is. Verder doet dat er niet echt toe. Ze is wel van de gezelligheid en ook gesteld op haar tijd met vriendinnen/vrienden. Ze hoeft geen 24/7 begeleiding ofzo .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven